امروز: يکشنبه 09 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 08 مرداد 1393 - 12:18

اتحاد جنوب: عزیزان اصولگرا که این روزها هر روز دلواپسند بعد از آنکه همه تلاششان را برای لغو مراسم اتحاد جنوب با حضور دکتر کواکبیان کرده ولی به نتیجه نرسیدند، در عقب نشینی قابل تاملی با این توجیه که کواکبیان اصلاح طلبی معتدل و قابل احترام است برگزاری این نشست را پذیرفته ولی ادعاهای مضحک و مثل همیشه کاملاً دروغی را مطرح کرده اند. توضیحات اتحاد جنوب را ...

پاسخی به دروغ پراکنی های یک سایت مدعی اصولگرایی

اکبر صابری:

عزیزان اصولگرا که این روزها هر روز دلواپسند بعد از آنکه همه تلاششان را برای لغو مراسم اتحاد جنوب با حضور دکتر کواکبیان کرده ولی به نتیجه نرسیدند، در عقب نشینی قابل تاملی با این توجیه که کواکبیان اصلاح طلبی معتدل و قابل احترام است برگزاری این نشست را پذیرفته ولی ادعاهای مضحک و مثل همیشه کاملاً دروغی را مطرح کرده اند. مطلب سایت خبری بوشهر نیوز را در ادامه بخوانید و توضیحات اتحاد جنوب را نیز مورد عنایت قرار دهید:
 

 

بوشهر نیوز:

ترس و فراری اصلاح طلبان تندرو مرکز نشین از شهرستان دشتستان


به گزارش "بوشهرنیوز" بدنیست بدانید اخیرا یکی از هفته نامه های استان که ادعاهای وی مبنی بر تاثیرگذاری اش بر کل استان گوش فلک را کر کرده است، جهت ابراز وجود خود!! تصمیم به برگزاری همایشی به یک بهانه شده است.

از آنجا که هفته نامه های استان با تمام تلاش شبانه روزی خود از پس هزینه های جاریشان به سختی بر می آیند و با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، این که این هفته نامه هزینه هنگفت همایش مذکور را از کدام منابع موجود تامین کرده است، جای تامل دارد اما موضوع زمانی حایز اهمیت است که بدانیم تماس های مکرری از ناحیه مدیرمسئول این هفته نامه با فعالان اصلاح طلب تندرو در تهران گرفته شده است تا بتواند آنان را متقاعد به شرکت در این همایش کند.

شنیده ها حاکیست تاکنون گزینه های موردنظر تماما به درخواست میرمسئول این هفته نامه جواب رد دادند.

اصلاح طلبان تندرو مرکز نشین تنها دلیل عدم حضورشان در شهرستان دشتستان را وجود نیرو های ولایی و مردمی انقلابی در این شهرستان ذکر کرده اند.

این مدیرمسئول نیز مجبور خواهد شد از نیروی اصلاح طلب معتدل که مورد احترام نیروهای ولایی و انقلابی نیز می باشد استفاده کرده تا بتواند برنامه خود را اجرایی کند.»

توضیحات اتحاد جنوب:
1. تاثیر گذاری اتحاد جنوب ادعا نیست. همین که فقط سایت شما به تنهایی و فقط طی یکسال گذشته حداقل 4 - 5 بار به نوشته های آن واکنش نشان داده و اتحاد جنوب را مورد هجمه قرار داده بهترین دلیل تاثیرگذاری آن است. سایت های همسو و همفکر با شما نیز دست کمی از شما نداشته اند و هر کدام بارها علیه اتحاد جنوب به جوسازی پرداخته اند.
2. ادعا کرده اید: « تماس های مکرری از ناحیه مدیرمسئول این هفته نامه با فعالان اصلاح طلب تندرو در تهران گرفته شده است تا بتواند آنان را متقاعد به شرکت در این همایش کند... شنیده ها حاکیست تاکنون گزینه های موردنظر تماما به درخواست میرمسئول این هفته نامه جواب رد دادند.» 

شما که ادعا می کنید اصولگرایید و مدافع ارزشها؛ مگر مهمترین اصل اصولگرایی راست گفتن و صداقت نیست؟ چرا با شعار اصولگرایی ضد ارزشی ترین و ضد اخلاقی ترین راه ممکن یعنی دروغ گویی را پیشه خود کرده اید؟ من با صداقت و صراحت و شفاف اعلام میکنم اولین و تنها تماس من با جناب کواکبیان بوده و با هیچ گزینه دیگری تماسی برای دعوت به سخنرانی نداشته ام و به اولین دعوتم نیز پاسخ مثبت داده شده است. واقعاً از این همه دروغ پردازی چه چیزی عایدتان می شود؟ اگر سندی دال بر تماس من با گزینه دیگری برای دعوت و پاسخ نه آنها سراغ دارید ارایه نمایید. البته که دروغ گویان سندی نخواهند داشت.
3. نوشته اید: «این که این هفته نامه هزینه هنگفت همایش مذکور را از کدام منابع موجود تامین کرده است، جای تامل دارد»

دوستان بوشهر نیوزی مان توضیح دهند هزینه همایش ها و سخنرانی های حداقل ماهانه یک مورد اصولگراها از کجا تامین می شود؟ ما که می دانیم از جیب شخصی کسی پرداخت نمی شود و بیشتر از منابعی که اصولگراها در اختیار دارند تامین می شود. ولی چرا هر چند سال یک همایش اصلاح طلبانه را بر نمی تابید؟ یقین بدانید در تامین هزینه این همایش که چندان هنگفت هم نیست اصلاح طلبان از جیب شخصیشان که نه از جیب بیت المال اتحاد جنوب را یاری رسانده اند و تامین هزینه آن از توان اتحاد جنوب به تنهایی خارج بوده است.
4. از اینکه برای میهمان اتحاد جنوب به بهانه اینکه اصلاح طلبی معتدل است احترام قایل شده اید خوشحالیم. ولی بدانید همین اصلاح طلب معتدل فعلا رییس دوره ای جبهه اصلاحات است و سخنگو صدای اکثریت قاطع اصلاح طلبان است.
5. پای بندی تان به اصول و ارزشهای مورد ادعایتان را از خداوند بزرگ مسالت می نمایم و آرزو میکنم در رقابتهای سیاسی قواعد رقابت جوانمردانه سرلوحه کارتان باشد.
6. نظام مقدس جمهوری اسلامی را فقط متعلق به خود ندانید که مصادره انقلاب به نام گروهی خاص، یعنی طرد سایر اقشار و سلایق مردم ایران و این یعنی کم طرفدار جلوه دادن نظام که خیانتی بس بزرگ به خون بهای شهدای والا مقام این نظام است. اصلاح طلبان اصل نظام ، قانون اساسی و رهبری معظم آن را قبول داشته و تنها در پی اصلاح برخی کج اندیش ها و انحصار طلبی ها هستند. انقلاب و نظام متعلق به همه جریان های سیاسی است و اصلاح طلبان نیز علیرغم ظلمی که به آنان روا داشته شده و گله مندی هایی که در برخی زمینه ها دارند ولی همچنان مدافع اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. /ح



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/05/14 - 14:48
0
0
حاجی لحنت خیلی تند بود گیرم که اصولگرا ها افراط کرده اندشما چرا در کلمات افراط می کنید حاجی دعوا داریا ................
1393/05/13 - 23:06
0
0
آقا قاسم من اطلاعاتم و از اینترنت و نشریات میگیرم و روزانه بیش از 3 ساعت سایتهای مختلف خبری و تحلیلی رو میخونم و ماهانه بیش از 30 هزارتومن هزینه نشریات میکنم. پس اطلاعاتم رو اینطور بدست میارم.
نگاه کن برادر من تا الان بیشتر رسانه های داخلی دست اصولگراهاست،اگه اینکه شما میگفتید اینقدر مهم،تو بوق کرده بودنش،من تعجب یکنم شما این بحث و ولش نمیکنی!!!؟داداش مثل اینکه فقط شاکی این قضیه شما هستین!!!؟/ج
1393/05/13 - 10:35
0
0
پوف جان! ظاهرا اطلاعات شما از بنده که هیچ از سازمان بازرسی هم بالاتره!اگر سازمان بازرسی و نمایندگان مجلس وارد نمی شدند این رانت هم صورت می گرفت.ضمنا سازمان بازرسی با حدس و گمان کار نمیکنه با مدرک و سند کار میکنه.اینکه شما میگی سازمان بازرسی فکر کرده اینجوری بوده یا اونجوری بوده کمی خنده داره اینطور نیست؟؟؟در مورد کرسنت هم نه تنها پرونده کنسل نشده بلکه پرونده در دادگاه بین المللی مفتوحه و دولت فعلی دو راه بیشتر نداره یا باید مثل دولت احمدی نژاد دنبال اثبات فساد در این پرونده باشه که در این صورت با توجه به اینکه وزیر فعلی و برخی مسئولین دیگر وزارت نفت دخیل در این پرونده بوده اند دولت مجبور به کنار گذاشتن آنها خواهد شد یا اینکه زیر بار جریمه بین 18 تا سی و دو میلیارد دلار برود.ربطش به دولت حسن روحانی هم اینه که اگر مسئولین نفت در زمان خاتمی بقول شما چنین اشتباه بزرگی مرتکب شده اند چرا دوباره در مسند وزارت هستند؟در خصوص رانت بنزین هم تعجب آوره شما که اهل مطالعه هستی و سرت تو انواع اقتصاد خرد و کلانه نمیدونی که تو همین دولت قرار بود بنزین یورو 4 وارد کنند بعد مشخص شده که بنزین وارداتی کیفیت یورو 2 را هم نداشته؟صداش رو هم در نیاورده اند.اییییییییییییییییییییییییییی عجب!!!/ج
1393/05/12 - 13:39
0
0
پرونده کرسنت هم اشتباهی بود که در دولت خاتمی رخ داد ولی به موقع جلوش و گرفتن و در حال حاضر هیچ ضرری متوجه ایران نیست. و این موضوعم اصولگراها(دلواپسان)از ته چاه در آوردن تا چماقش کنن. ربطی هم به دولت حسن روحانی نداره.آقای دکتر روحانی قراربود طرف مذاکره کننده باشه که به دستور رهبر جمهوری اسلامی کنسل شد.

اون رانت بنزینم نمیدونم از کجا آوردی!!!!؟
1393/05/12 - 13:39
0
0
جناب قاسم عزیز که حتی حاضر نیستی مطالعه کنی،شایدم بکنی!!!
در قرار داد650میلیون یورویی شرکت سپیدار به عنوان وارد کننده در چندین مرحله بعد از هر یک از ثبت واردات نوع کالا مورد نظر وزارت باید ارز ریالی به بانک مرکزی واریز کنه بعد کالاش و وارد کشور کنه،پس ضرری متوجه بیت المال نمیشه.گزارش سازمان بازرسی کامل نبوده. چون پولی بعنوان پشتوانه به بانک مرکزی واریز نشده،فکرکردن رانته!در صورتی که شرکت مورد نظر برای اینکه متضرر نشه و هم از طرفی بخش خصوصی ریسک فعالیت اقتصادیش تو این دوره تحریمها کم بشه،پول پشتوانه ارز رو بعد از هر بار ثبت سفارش و قبل از ورود کالا به کشور واریز میکنه بعد اجازه ورود میگیره. پس خیالت راحت برادر ارزشی،رانتی در کار نیست.
1393/05/12 - 07:06
0
0
خدمت پوف عرض کنم اگر پرونده کرسنت دولت خاتمی و رانت 650 میلیون یورویی و رانت واردات بنزین در این دولت را نادیده بگیریم شاید بشود گفت حرف شما درست است!!!
1393/05/11 - 12:31
0
0
گیریم که سایت مورد نظر شما اخلاق رسانه ای را رعایت نکرده باشد شما که مدعی اخلاق رسانه ای هستید نمی توانستید تیتر بهتری انتخاب کنید و به جای پاسخی به دروغ پراکنی های...بنویسید پاسخی به ادعاهای....؟........
1393/05/11 - 08:41
0
0
بخدا روزگار عجیبی شده!!!!
طرف(دلواپسان) در فساد اخلاقی و مالی غرق شده حالا اومده از اتحادجنوب میپرسه منابع مالی شما از کجا تأمین میشه!!!!؟
هرکسی میدونه اتحاد جنوب پشتوانه مردمی داره.....
بخدا دیگه صبر و تحملم حدی داره...
آنچه که بر همگان (بجز اونهایی که هنوز سرشون زیر برفه) آشکار شده فساد اداری و مالی اصولگرایان هستش.
1393/05/10 - 16:43
0
0
سلام خدمت حاج اکبر صابری عزیز
مثل همیشه به هدف زدی و قیل و قال های دروغگویان را به سکوت مبدل ساختی
ببخشید کد گذاشتن برای کاربر را اگر می شود به صورت واضح توضیح دهید... شاید خیلی از مخاطبان با این شیوه آشنا نباشند... به امید توفیق و سربلندی اتحاد جنوب...
دشتستان به تو می بالد
پاسخ: سلام و سپاس از لطفتان / ما در اتحاد جنوب کد گذاری برای کاربران مان نداریم. توضیح را آنها باید بدهند که اینکار را انجام می دهند.
1393/05/10 - 16:13
0
0
به امید روزها*ماهها*سالهای بهتر وبیشتر* پیروز باشید وسر بلند*/ب
1393/05/10 - 00:38
0
0
در پاسخ به دانشجو باید بگم دوستان اصولگرای افراطی تنها چیزی که برایشان مهم است ... است.
عزیز بزرگوار جناب اکبر صابری شجاع سلام
محبت بفرمایید به عنوان یک مطلع بنده را روشن سازید که آیا کد گذاشتن برای کاربر توسط بعضی سایتها بویژه سایتهای منسوب به طیف دلواپسان!!!!!
از مصادیق جاسوسی از مردم محسوب می شود یا نه؟
پاسخ: با سلام. کار درستی به نظر نمی رسد.
1393/05/09 - 19:24
0
0
با سلام. فارغ از هر نگاه سياسي؛ حاج اكبر صابري را يك روزنامه نگار و فعال سياسي صادق و شجاع مي دانم و شايد در برخي موارد اختلاف سليقه هايي هم با ايشان داشته باشم اما اين را دليلي براي كتمان حقيقت نمي دانم.
امثال صابري بايد تقويت شوند./ب
1393/05/09 - 16:16
0
0
حاج اکبر سلطان مطبوعات استان هست --هرکس اتحادجنوب وحاج اکبر دوست داره حتما شر کت بکند
1393/05/09 - 14:01
0
0
بوشهر نیوز به تو چه که هزینه ها از کجا آمده اصلا این پولها نوش جان همایشهایی که با جان و دل برگزار میشه و باید با جان دل در آن شرکت کرد و با جان و دل براش هزینه کرد......
1393/05/09 - 13:52
0
0
بوشهر نیوز ............... در دولت قبل هیچ سایت و روزنامه نمی گذاشتید حرفی بزند و اگر حرفی بزند برچسب فتنه گر می زنید و انها سکوت می کردند و در دلشان می گویند الیس الصبح به قریب و شد ولی الان خیلی راحت سنگ اندازی می کنید و از آب گل آلود ماهی میگیرید خجالت هم خوب چیزیه
1393/05/09 - 12:24
0
0
سایتی که این مطلب را گذاشته در روز نصف اتحاد جنوب بازدید کننده ندارد.
با این کارها می خواهند خودشان را بر سر زبان بیاندازند
1393/05/09 - 12:05
0
0
درود بر اصلاح طلبها درود بر خاتمی و موسوی .../ب
1393/05/09 - 11:43
0
0
جناب یا خانم نون به عرض حضرتعالی رسانده شود رعایت اصول و خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای بچه های اصول گرا مهم است لذا مطمئن باش انان همه چیز و مسائل بی ربط نخواهند گفت : وکسانیکه مسائل وجریانات فتنه 88 را پیش اوردند یا حمایت کردند شناخته شده هستند یا باید شناخته شوند .
1393/05/09 - 11:36
0
0
درود بر اتحاد جنوب مردمدار و حاج اکبر صابری....مردم خودشون همه چیزو میدونن....منافع بعضیا تو همین مخالفتاست دیگه.... نون ....
1393/05/09 - 11:04
0
0
جناب اقای صابری عزیز من خواهش میکنم دیگه به این موضوعات پاسخ ندهید بذارید بیشتر بگویند تا بیشتر شناخته شوند.اینان فقط اسم اصولگرایی را یدک میکشند متاسفانه، و گرنه هیچگاه اصولگرایان اینگونه فکر نمیکنند.
1393/05/09 - 10:16
0
0
حاج میثم .... شما اصلاح طلبی توی خونتان است ادامه بدهید .... هههههه
1393/05/09 - 08:53
0
0
درود براستاد صابری بخاطر تلاش هایش برای توسعه دشتستان/ب
1393/05/09 - 08:06
0
0
جناب کرار اگر شما مشتاق دین بودید مطمئن باشید با یه نگاه گذرا به سایت اتحاد جنوب، متوجه این همه مطلب دینی می شدید. نمونه بارز این مطالب، دعاهای هر روزه ماه مبارک بود. مراسم افطاری، مراسم گلریزان و خیلی از مراسمی که اتحاد جنوب خبر آن را پوشش داد. همچنین سایر مطالبی که این سایت وزین در این زمینه آورده است./ب
پاسخ: سلام . سپاس از حسن توجه شما
1393/05/09 - 07:41
0
0
درود بر شهروند وحدتیه ای ، حرف دل من را زدی .ممنونم .
اتحاد جنوب زنده باد /خاتمی پاینده باد/ب
1393/05/09 - 07:38
0
0
همه ی اصولگرایان بدانند ما جلسات اصلاح طلبی مان را ادامه می دهیم با هزینه ی خودمان ، ودر راه اهداف مان هزینه که سهل است ،جان می دهیم .
آنقدر هزینه می دهیم تا دروغ وتهمت وکارشکنی های دلواپسان را اصلاح کنیم ./ب
1393/05/09 - 07:34
0
0
جناب کرار ومحمد پایبست ، شما هر کدام یک نفرید وبه جای خودتان نظر بدهید وبه جای مردم .
دیگه حرفی ندارم همه ی گفتنی را حاج اکبر فرمودند./ب
1393/05/09 - 07:19
0
0
حاج اکبر جلسه را بیارید کلمه ببینم چ دلواپسی می تواند عرض اندام کند...../ب
1393/05/08 - 22:56
0
0
با عرض پوزش بنظر حقیر باید تحمل شنیدن صدای منطقی رقیب را داشته باشیم انجا که گفته هزینه همایش کجا تامین میشود روشن گفته شود از فلان طور و نگوییم شما چطور تامین میکنید /ب
پاسخ: ما نگفتیم شما چطور تامین می کنید. گفتیم می دانیم چطور تامین می کنید. در ثانی توضیح دادیم بخشی از هزینه را خود اتحاد جنوب و قسمتی نیز با کمک دوستان اصلاح طلب و از جیب شخصی اشان تامین شده است.
1393/05/08 - 22:22
0
0
کاش اصلاحگران چشم انداز یا مبانی ومرامنامه خود را اعلام می کردند که چه می خواهند اصلاح کنند وبا کدام انخراف وکج اندیشی مبارزه کنند در حرف به انچه که تحت تبلیغات دربغضی موارد ادعا می کنند در عمل از کسانی هستند که خود ... و.... افرادهستند تا ارا مردم را بدست اورند اگر مبنا صداقت وپاکی وعقل ومنطق جاکم باشد که همه تابع هستند ایا شما واقعا به راستی در گفتار وقانون در غمل وازادی در فکر پاکی در حساب پایبند هستید که ما تابع شماییم وایا واقعا به انچه که می نمایید هستیید ما تابع شماییم چون وجدان انسان قاضی است که هیچ قاضی بالاتر از ان نیست وشما هم می توانید بهترین باشید در صورتی که انچه که برای حود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند
1393/05/08 - 22:12
0
0
آفرین بر جواب های دندان شکنتان حاج اکبر. قران اصول است میفرماید ویل للمطففین. یا نعوذ بالله قران هم از قطار پیاده شده؟
1393/05/08 - 21:32
0
0
تعریف من از دلواپسان همان گروه های تند رویی هستند که به جهت خود شیرینی همیشه جلوتر از رهبر و امت حرکت میکنن . افکار خوارج تبلور این افکار در تاریخ بوده است .کسایی که نون خودشون رو در وارد کردن استرس بر جامعه و امنیتی کردن فضای جامعه میدانن و از این طریق سعی بر پوشش نقاط ضعف و خودنمایی و حکومت برملتند چیزی شبیه داعش............
1393/05/08 - 20:41
0
0
با سلام خدمت برادر بزرگم آقای صابری؛

این ها با این صدا های تو خالیست که تا بحال زنده اند. شما نترسید و بدانید در هیچ زمینه شما را تنها نخواهیم گذاشت و به اصلاح طلبی خود افتخار می کنیم.
1393/05/08 - 19:21
0
0
خدایا اختلافات رو کم کن ... خدایا کمک کن همه بتوانیم با هم زندگی کنیم ... خدایا توفیقمان ده از جناح بازی دوری کنیم و دنبال حق باشیم ... کار بوشهر نیوز درست نبود ... اینقدر برنامه غیر شرعی انجام میشود گوش شنوایی نیست مثل برگزاری کنسرت ولی بهانه های مختلف زیاد برای جنگ و دعوا وجود دارد .....

پیشنهادم اینه رهبر همون طور که وحدت بین شیعه و سنی رو واجب کرد باید وحدت ببن اصلاح طلبان و اصولگرابان هم واجب کنه ..... چون بواسطه اختلافات این دو گروه است که بخاطر لجبازی همدیگر کشور رو تو بحران برده اند ...

باهم برادرانه زندگی کنیم ... از پس مشکلات بر خواهیم آمد .... بخدا با اتحاد به همه جا خواهیم رسید ..
1393/05/08 - 17:57
0
0
مدیر محترم اتحاد جنوب
با سلام
بنده بعنوان یک شهروند ضمن خسته نباشید دیدگاههای شما را بسیار پسندیده و پیشنهاد میکنم که بگذارید بعضی ها راهشان را ادامه دهند اینها سرهای خود را تا گردن زیر خاک کرده اند و صدای مردم را نمی شنوند
اینها خود را وکیل ما میدانند قانون را نمی شناسند و عصبی هستنداینها کسانی هستند که ده ها مقاله در سایت خود نوشتند که اصلاح طلبی مرد دیگر مردم از اصلاح طلبان حمایت نمی کنند ولی تنها قشری از اصلاح طلبان درسی بس بزرگ به آنهایی دادند که خود خبر مرگ گروهی عظیم را منتشر کرده بودند آری اینها تنها گروهی از اصلاح طلبان هستند.
ما اصلاح طلبان درس خود را از معلم اخلاق سید بزرگ وار محمد خاتمی آموخته ایم درس صبر و محبت درس پایداری و عشق درسی شیرین که باید صاف و صادق باشی تا بیاموزی آری تفاوت ما و آنها در این است.
1393/05/08 - 16:36
0
0
اصولگرایان هر اقدامی را با دروغ شروع میکنند اگر طرف مقابل به دروغ آنان سر حساب شد فبها ! واگر نتوانست جوابی بدهد یک اقدام دروغ را تحمیل کرده اند مثال آقای احمدی نژ اد در زمان ریاست می گفت مردم ایران هیچ مشکل مالی ندارند در همان موقع تحر یمها فقر اختلاسهای کلان وکمبود دارو کشور را به نیستی کشانده بود !!!/ب
1393/05/08 - 16:33
0
0
درود بر مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب .انشاءالله که موفق و همیشه پیروز باشید .احسنت احسنت احسنت
1393/05/08 - 16:28
0
0
سلام .واقعا برای سایت بوشهر نیوز متاسفم با این طرز فکر مدیرانش. انشاالله جشن انتشار 1000شماره اتحاد جنوب.
1393/05/08 - 15:51
0
0
باسلام
دوستان برای مردم کار کنید نه به خاطر لج و اجبازی خودتان. مردم این وسط چه گناهی کردن. اتحاد جنوب لطفا یه گزارش عملکرد از ماه رمضان بزارید بدونیم توی ماه رمضان چطور فعالیت کردید. تا بدانیم انجمن هامون ، کنشگران و غیره در ماه رمضان برای قران و بهره برداری از این سفره الهی و معرفی آن به مردم چه کار کرده اند.
باتشکر
پاسخ: لطفا صفحات دین اتحاد جنوب را در ماه مبارک رمضان و قبل از آن ببینید.
1393/05/08 - 15:10
0
0
ای کاش به جای تندرویها ودروغ پراکنی تاشاید منافع خودرا تامین و حریف را ازمیدان به در کردن. یادشان باشد ارزشهای دین وانقلاب و بزرگان وبه کارگیری آنها در تمام زمینه ها.
1393/05/08 - 14:23
0
0
جناب صابری عزیز! اصولگرایان تلاشی برای لغو برنامه شما نکرده اند پس حاشیه سازی نکنید و مطمین باشید تا وقتی مسئله ای پیش نیاید مخالفتی با برگزاری قانونی نشست های اینچنینی ندارند ضمن اینکه خواهشمندم حساب سایت های تندرو و مغرض را از اصولگریان جداکنید. بهتر بود قبل از اظهار نظر در خصوص سایر اصولگرایان چرخی در سایت های استان بزنید و بعد مطالب یک سایت معلوم الحال را به همه نسبت دهید
پاسخ: حکایتی که ما شنیده ایم با آنچه شما ادعا کرده اید متفاوت است. خبر مستند داریم که تلاشهایی برای لغو مراسم اتحاد جنوب صورت گرفته است/ ولی خوشحالیم که شما نیز تندروی در جریان اصولگرایی را قبول ندارید و سایتی که بارها علیه ما مطلب نوشته را مغرض می دانید.
1393/05/08 - 13:37
0
0
اتحاد جنوب با مردم برای مردم
خسته نباشید کاش دیگران یاد میگرفتند که همه چیز یعنی مردم
1393/05/08 - 13:31
0
0
درود بر حاج اکبر صابری همیشه واقعیت را می گوید یعنی بعضی از کواکبیان می ترسند ---------
1393/05/08 - 12:47
0
0
حاج اکبر شما بزرگید. اینها عددی نیستند که شما بخواهید براشون وقت خودتون رو هدر بدید.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • خط و نشان مدعیان قهرمانی ادوار گذشته در شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 9 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 9 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 12 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...