کد خبر: 32914 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 مرداد 1393 - 12:18
پاسخی به دروغ پراکنی های یک سایت مدعی اصولگرایی

اتحاد جنوب: عزیزان اصولگرا که این روزها هر روز دلواپسند بعد از آنکه همه تلاششان را برای لغو مراسم اتحاد جنوب با حضور دکتر کواکبیان کرده ولی به نتیجه نرسیدند، در عقب نشینی قابل تاملی با این توجیه که کواکبیان اصلاح طلبی معتدل و قابل احترام است برگزاری این نشست را پذیرفته ولی ادعاهای مضحک و مثل همیشه کاملاً دروغی را مطرح کرده اند. توضیحات اتحاد جنوب را ...

اکبر صابری:

عزیزان اصولگرا که این روزها هر روز دلواپسند بعد از آنکه همه تلاششان را برای لغو مراسم اتحاد جنوب با حضور دکتر کواکبیان کرده ولی به نتیجه نرسیدند، در عقب نشینی قابل تاملی با این توجیه که کواکبیان اصلاح طلبی معتدل و قابل احترام است برگزاری این نشست را پذیرفته ولی ادعاهای مضحک و مثل همیشه کاملاً دروغی را مطرح کرده اند. مطلب سایت خبری بوشهر نیوز را در ادامه بخوانید و توضیحات اتحاد جنوب را نیز مورد عنایت قرار دهید:
 

 

بوشهر نیوز:

ترس و فراری اصلاح طلبان تندرو مرکز نشین از شهرستان دشتستان


به گزارش "بوشهرنیوز" بدنیست بدانید اخیرا یکی از هفته نامه های استان که ادعاهای وی مبنی بر تاثیرگذاری اش بر کل استان گوش فلک را کر کرده است، جهت ابراز وجود خود!! تصمیم به برگزاری همایشی به یک بهانه شده است.

از آنجا که هفته نامه های استان با تمام تلاش شبانه روزی خود از پس هزینه های جاریشان به سختی بر می آیند و با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، این که این هفته نامه هزینه هنگفت همایش مذکور را از کدام منابع موجود تامین کرده است، جای تامل دارد اما موضوع زمانی حایز اهمیت است که بدانیم تماس های مکرری از ناحیه مدیرمسئول این هفته نامه با فعالان اصلاح طلب تندرو در تهران گرفته شده است تا بتواند آنان را متقاعد به شرکت در این همایش کند.

شنیده ها حاکیست تاکنون گزینه های موردنظر تماما به درخواست میرمسئول این هفته نامه جواب رد دادند.

اصلاح طلبان تندرو مرکز نشین تنها دلیل عدم حضورشان در شهرستان دشتستان را وجود نیرو های ولایی و مردمی انقلابی در این شهرستان ذکر کرده اند.

این مدیرمسئول نیز مجبور خواهد شد از نیروی اصلاح طلب معتدل که مورد احترام نیروهای ولایی و انقلابی نیز می باشد استفاده کرده تا بتواند برنامه خود را اجرایی کند.»

توضیحات اتحاد جنوب:
1. تاثیر گذاری اتحاد جنوب ادعا نیست. همین که فقط سایت شما به تنهایی و فقط طی یکسال گذشته حداقل 4 - 5 بار به نوشته های آن واکنش نشان داده و اتحاد جنوب را مورد هجمه قرار داده بهترین دلیل تاثیرگذاری آن است. سایت های همسو و همفکر با شما نیز دست کمی از شما نداشته اند و هر کدام بارها علیه اتحاد جنوب به جوسازی پرداخته اند.
2. ادعا کرده اید: « تماس های مکرری از ناحیه مدیرمسئول این هفته نامه با فعالان اصلاح طلب تندرو در تهران گرفته شده است تا بتواند آنان را متقاعد به شرکت در این همایش کند... شنیده ها حاکیست تاکنون گزینه های موردنظر تماما به درخواست میرمسئول این هفته نامه جواب رد دادند.» 

شما که ادعا می کنید اصولگرایید و مدافع ارزشها؛ مگر مهمترین اصل اصولگرایی راست گفتن و صداقت نیست؟ چرا با شعار اصولگرایی ضد ارزشی ترین و ضد اخلاقی ترین راه ممکن یعنی دروغ گویی را پیشه خود کرده اید؟ من با صداقت و صراحت و شفاف اعلام میکنم اولین و تنها تماس من با جناب کواکبیان بوده و با هیچ گزینه دیگری تماسی برای دعوت به سخنرانی نداشته ام و به اولین دعوتم نیز پاسخ مثبت داده شده است. واقعاً از این همه دروغ پردازی چه چیزی عایدتان می شود؟ اگر سندی دال بر تماس من با گزینه دیگری برای دعوت و پاسخ نه آنها سراغ دارید ارایه نمایید. البته که دروغ گویان سندی نخواهند داشت.
3. نوشته اید: «این که این هفته نامه هزینه هنگفت همایش مذکور را از کدام منابع موجود تامین کرده است، جای تامل دارد»

دوستان بوشهر نیوزی مان توضیح دهند هزینه همایش ها و سخنرانی های حداقل ماهانه یک مورد اصولگراها از کجا تامین می شود؟ ما که می دانیم از جیب شخصی کسی پرداخت نمی شود و بیشتر از منابعی که اصولگراها در اختیار دارند تامین می شود. ولی چرا هر چند سال یک همایش اصلاح طلبانه را بر نمی تابید؟ یقین بدانید در تامین هزینه این همایش که چندان هنگفت هم نیست اصلاح طلبان از جیب شخصیشان که نه از جیب بیت المال اتحاد جنوب را یاری رسانده اند و تامین هزینه آن از توان اتحاد جنوب به تنهایی خارج بوده است.
4. از اینکه برای میهمان اتحاد جنوب به بهانه اینکه اصلاح طلبی معتدل است احترام قایل شده اید خوشحالیم. ولی بدانید همین اصلاح طلب معتدل فعلا رییس دوره ای جبهه اصلاحات است و سخنگو صدای اکثریت قاطع اصلاح طلبان است.
5. پای بندی تان به اصول و ارزشهای مورد ادعایتان را از خداوند بزرگ مسالت می نمایم و آرزو میکنم در رقابتهای سیاسی قواعد رقابت جوانمردانه سرلوحه کارتان باشد.
6. نظام مقدس جمهوری اسلامی را فقط متعلق به خود ندانید که مصادره انقلاب به نام گروهی خاص، یعنی طرد سایر اقشار و سلایق مردم ایران و این یعنی کم طرفدار جلوه دادن نظام که خیانتی بس بزرگ به خون بهای شهدای والا مقام این نظام است. اصلاح طلبان اصل نظام ، قانون اساسی و رهبری معظم آن را قبول داشته و تنها در پی اصلاح برخی کج اندیش ها و انحصار طلبی ها هستند. انقلاب و نظام متعلق به همه جریان های سیاسی است و اصلاح طلبان نیز علیرغم ظلمی که به آنان روا داشته شده و گله مندی هایی که در برخی زمینه ها دارند ولی همچنان مدافع اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. /ح

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/32914