امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 دي 1392 - 12:27

امروزه با صحنه هایی روبه رو می شویم که خود شرمنده خود می شویم چرا که گاهی شاهد دخترانی در خیابان هستیم که حیثیت زن بودن خود را حفظ نکرده و چشم های هوس آلود مردان را با ژست ها ی غیر ناپسند به سوی خود جلب می کنند .

 اتحاد جنوب: شرافت زن اقتضاء می کند هنگامی که از خانه بیرون می رود متین ، سنگین و با وقار باشد، در طرز رفتار و پوشش خود باعث تحریک و تهیج نامحرمی نشود ، عملا مرد را به سوی خود دعوت نکند، زبان دار و معنی دار به سخن خود آهنگ ندهد. چرا که اسلامزن را تشویق به این کرده است که هر اندازه متین‌ و باوقار و عفیف‌تر در جامعه حضور یابند و خود را در معرض دید بسیاری از مردان نگذارند بر احترامش افزوده خواهد شد.

اما متأسفانه ما امروزه شاهد هستیم که برخی دختران ایرانی پر رنگ و لعاب‌تر و بی حجاب تر از همیشه در کوچه، خیابان، دانشگاه و یا محل کار ظاهر می‌شوند و هر روز هم بیشتر مردم می‌پذیرند که جامعه تغییر کرده است!

همچنین امروزه با صحنه هایی روبه رو می شویم که خود شرمنده خود می شویم چرا کهگاهی شاهد دخترانی در خیابان هستیم که حیثیت زن بودن خود را حفظ نکرده و چشم های هوس آلود مردان را با ژست ها ی غیر ناپسند به سوی خود جلب می کنند .

آیا حیثیت زن ایجاب می کند که اینچنین باشد؟

آیا زن بودن به جلوه گری و عشوه گری در خیابان است؟

آیا اگر ساده پوش باشند و نگاه های شهوت آلود مردان را به سوی خود جلب نکند، برخلاف حیثیت زن یا بر خلاف حیثیت مرد یا بر خلاف مصالح اجتماع یا بر خلاف اصل آزادی عمل کرده اند؟/ب1

کشف‌ حجاب‌ دختر‌ی‌ در کرج

کشف‌ حجاب‌ دختر‌ی‌ در کرج

 کشف‌ حجاب‌ دختر‌ی‌ در کرج

افکار نیوز

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/11/30 - 19:44
0
0
اگر از اول ميديد يه جورايی عادی ميشد براتون؛ مزخرف نميگفتين بجز عده ای كه درك ميكنن. ............................................
راستی واسه چی هرچی ميشه ميچسبونيد به غيرت مردا اصلا اونايی كه غيرت غيرت ميكنن هيچ ميدونن چی هست كجاهست پيش كيه سايزش چيه خوردنيه بردنيه......
1392/10/14 - 12:46
0
0
آقا علیرضا من جواب کاملا منطقی دادم که جواب شما هم میشد ولی متاسفانه سایت محترم کامنت رو منتشر نکردن
1392/10/14 - 12:15
0
0
خدمت افضل حجاب باید عرض کنم همه این چیزایی که جنابعالی دارید میگید از منظر غیر دینی هستش و هیچگونه جنبه عملیاتی ندارد. تا زمانی که حجاب بر سر زن باشد احدو الناسی به خودش حق نگاه کردن به این شخص را نمیدهد.
گناه و فساد بعد از بی حجابی وارد جامعه میشود نمونه و مثالش هم همین کشور خودمان از سال 58 تا سال 78 تا 80 مشکل آنچنانی وجود نداشت چرا که حجاب وجود داشت
ولی در اینجا من با شما موافقم که فرمودید با اجبار نمیشود
مسئله این است حجاب باید باشد نه این که نباشد ولی بودنش نه باید با اجبار باشد باید با فرهنگ باشد با تمدن باشد
در حدود 90 درصد مردم ما تا 10 سال پیش مسئله حجاب برایشان مسئله آبرو بود ولی الان چرا خیلی ها بیتفاوت شده اند چرا که کمبود اخلاق در خانواده احساس میشود چرا که بیسوادی دینی در خانواده بیداد میکند چرا که مادی گرایی در خانواده بیداد میکند
همین موارد دست بدست هم می دهد و جامعه را به سمت بی حیایی سوق می دهد
1392/10/14 - 11:00
0
0
دقت کردین اونایی که میگن حجابش چه مشکلی داره هیچگونه استدلالی برای کارشون یا حرفشون ندارن
یکی میگه اگه میترسی به خطا بیفتی نگاه نکن
یکی دیگه میگه مسئله شخصیه
یکی دیگه میگه بدور از دموکراسی و این چیزاست
ولی من اینو میگم :
اگر از اسلام پیروی میکنید که این عمل نهی شده مگر در خانه و برای افرادی که محرم خانم هستند
اگر غربی فکر میکنید و دم از دمکراسی غربی و لاییکی میزنید باید بگم آزادی یعنی اینکه افراد با هر جور روشی که دوست دارن زندگی کنن چرا در ترکیه که کشور لاییکی هستش و فرانسه و ... جایگاهی برای افراد محجبه در دانشگاه وجود ندارد ؟
چرا سیاست و دیانت باید از هم جدا باشد مگر دیانت ما غیر از خداست مگر چه غلطی میخواهند در سیاست بکنند که به خداوند مربوط نیست.
1392/10/14 - 03:38
0
0
ازاین عکسها زیاد میشه گرفت.حالا از این موضوع بگذریم نکته تاصف اورش اینه که/خانمهایی هستند که با حجاب کامل میان بیرون واونها هم زیر سوال میرن.وشرمنده میشند وقتی این اشخاص خانمها را میبینند.نکته بعدی اینه که کشورهای غربی هم از این موضوع سوع استفاده میکنند.... .
1392/10/13 - 21:49
0
0
شماهایی که صحبت از امر به معروف و نهی از منکر می کنید خوب گوش کنید
نفس انسان باید پاکیزه باشه با چارقد و چادر چیزی درست نمی شه .وقتی که نفس الوده است شما چادر برزنتی هم به اجبار سر زن الوده نفس بندازی طرف کار خودشو می کنه
فساد جنسی مملکت سرسام اور شده دیگه
مگه کشورهای مسلمان دیگه همه شون چادر سر می کنن
اگه سر لخت عیب هست چرا صداو سیما این همه فیلم خارجی پخش می کنه همه شون سر لخته
کارهای الکی و پوچ مغز همه رو مشغول کرده
1392/10/13 - 18:29
0
0
هرکسی که به خطا می افته نگاه نکنه...........
1392/10/13 - 18:25
0
0
آورین آورین به محمد
1392/10/12 - 22:00
0
0
یه مشت دختر که واقعاخیلی کمبود دارن با این وضعیت توخیابون حاضرمی شن! وگرنه کسی که دارای اصل ونصب و خانواده دار باشه هرگزبه خودش اجازه نمیده اینجوری توجامعه حاضربشه !!!!
1392/10/12 - 21:50
0
0
آقای محسن که میگی من حال کردم باحجابش! آیا اگر خانم خودت، یاخواهر یا مادرخودت اینجوری بیاد بیرون از خونه بازم راضی هستی؟ که آدمایی که فقط دنبال هوسشون هستن بهش نگاه کنن و لذت ببرن؟ متاسفم برای تو و اونایی که اینجوری کامنت گذاشتن!!! واقعاًغیرت ایرانی رو با این حرفاتون خدشه دار میکنید!
اگر فکر می کنی که این یک معضل و کار ناشایست است پس این عمل ناشایست نتیجه بد عمل کردن ما به اسم اسلام است. وقتی ما ادعا داریم که اسلام دین بر تر است و در همه جنبهای فردی و اجتماعی حرف برای گفتن دارد بنا براین این اولیای دین ما در کشور هستن که نتوانستند مردم را تابع نظرات خود کنند. عزیزان دل مطمئن باشید که روش جبری ، زوری و خشن نتیجه عکس می دهد و باعث یک عقده بزرگ اجتمایی می شود و روزی بصورت آتشفشان ویران کننده در خواهد آمد . ما باید بپذریم که خیلی از زنان ما بخاطر جبر و داشتن کار در جامعه حجابشان را حفظ می کنند . خیلی از دختران همین آقایانی که معتقد به جبر هستن وضعیت چندان مناسبی برای پوشش ندارند. انسان حجاب را در وجودش و در عقیده اش باید بپذیرد تا جامعه سالم باشد. گفته میشود در دین اجبار و اکراهی نیست. چون روان شناس هستی، ذات مخلوقش را خوب درک می کند. و ما قصد داریم و می خواهیم تمام اعمال مان جهت رضایت خالقمان باشد و هیچ عمل جبری بزور زمینی، فرا تر از درک و وجود خود فرد ، نمی تواند فرد را خدایی کنند.
یادمان باشد به هیچ بهانه ای نمی توانیم فردی را که از نظر ما حجابش صحیح نیست مورد اتهام قرار دهیم و ننگی را به ایشان بزنیم چه بسا این فرد از خیلی از ما و با حجابان روزگارمان، بیشتر مورد قبول درگاه آن بخشنده و قهار باشد.
1392/10/12 - 01:06
0
0
ابتکارعمل جوانان.............................................................................................................................
1392/10/11 - 20:11
0
0
بخدا که حجابش حرف نداشت کجاش بی حجابیه کجای بدنش پیدا بود؟موهاشم که مصنوعی بود من که حال کردم با حجابش .
1392/10/11 - 09:35
0
0
بی حجابی خانم ها ربطی به میزان غیرت مردان نداره تعجب میکنم در چنین عصری چنین تفکری باشه واقعا چقد باید عقب مانده فکر کرد
انسان موجودی مختار است خانم ها هم از این قضیه مستثنی نیستند وقتی خانمی با نگاهی به اطرافیانش و پیرامون خود و از هممه مهمتر با اندیشه خود این را یک ارزش تلقی می کند و جز عقایدش می شود چگونه می توان جلوی او را گرفت با صحبت کردن و یا با برخورد فیزیکی؟؟؟
مگر نه اینکه رفتار هر کس تابع عقاید خویش است آیا ما باید رفتار دیگری را تغییر دهیم یا عقیده اش را؟
قطعا عقیده
در جامعه ای که ............با نام دین صورت می گیرد چگونه انتظار می رود آیین کامل و جامع مان را بشناسیم؟؟؟
آیا از دین فقط همین حجاب را یاد گرفته ایم؟؟ پس صداقت انسان دوستی عدالت مسئولیت پذیری این ها چه؟؟؟ آیا اینها همه سیاسی اند و فقط مسئله زنان دینی است؟
1392/10/11 - 00:54
0
0
حسین خان این مسئله شخصی زندگی مردم نیست ، این معضل فرهنگ جامعه ما است ! این عکس که از داخل منزل گرفته نشده که زندگی شخصی باشه ! این ترویج منکر در خیابان و انزار عمومی است! این تخریب فرهنگی است که مسئولان باید جواب بدهند!!!
1392/10/10 - 23:42
0
0
کمبود تا این حد!
1392/10/10 - 01:38
0
0
شخصی که از لحاظ روح وروان کمبود داشته باشه این گونه خطا میکنه ......................................
1392/10/09 - 22:54
0
0
مهدی جان زود بیا
1392/10/09 - 10:58
0
0
برای سایت اتحاد جنوب خیلی متأسفم که گهگاهی به این مسایل که در قلمرو زندگی شخصی مردم قرار دارد می پردازد. تحمیل ایده و سبک زندگی مورد پسند خود به دیگران، رفتاری غیرمدنی و غیر دمکراتیک بوده و هیچ ربطی به رسالت روزنامه نگاری غیر ایدئو لوژیک و حرفه ای ندارد. انتشار این مطالب درخور نشریات غوغاسالار رسمی است.
1392/10/07 - 21:47
0
0
واقعا شرم آورست....نمیدونم این موضوع ریشه در چه چیزی داره
یعنی دخترای این مرز و بوم اینقد کمبود دارن که بااین حرکت میخوان به بقیه بگن ماهم هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتره یادآوری کنم ما از نسل آریایی هستم
هیچ دوست ندارم همچین کسایی داریوش و کوروش کبیر رو زیر سوال ببرن
اینا هویت این مملکت رو خدشه دار میکنن
1392/10/07 - 17:43
0
0
وقتی امربمعروف ونهی از منکر ترک شود جامعه بدست تبهکاران میافتد
1392/10/07 - 15:21
0
0
با سلام
اینها پاسخ به خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است (البته از دیدگاه ارزشی،اهانت است)!!!
1392/10/07 - 14:41
0
0
باید از خدا ترسید و امر به معروف و نهی از منکر کرد
واقعا آدم توی غیرت مردای اینا میمونه بخدا اگه غیرت داشته باشند و دوستشون داشته باشند هرگز اجازه نمیدن ناموسشون اینطوری توخیابونا برن که هر مرد شهوت پرستی هر طوری خواست به همه جای بدنشون نگاه کنه و از شهوتی شدنشون بوسیله این زن لذت ببرند.
1392/10/07 - 14:37
0
0
منم یه بار کنار ساحل دریا یه زن و مرد یدیدم که مرده داشت از زنش عکس میگرفت دیدم زنه روسریشو دراورد و مرده هم شروع کرد به عکس گرفتن من که نتونستم تحمل کنم رفتم سمت مرده بش گفتم به خانمت بگو روسریشو بپوشه گفت باشه چشم به خانمش گفت اونم پوشید خیلی خوب یه امر به معروف و نهی از منکر شد
من اگر تو کرج بودم همچین صحنه ای میدیدم حتما مقابله میکردم...
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...