امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 18 آبان 1402 - 08:16

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۲.۰۸.۱۸

 

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۲.۰۸.۱۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان تلاشگری هستید و زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. در این سال اگر مواظب نباشید، زحمت‌هایی که در زندگی کشیده‌اید به باد می‌رود. آذر را با اتفاق غیر منتظره‌ای به پایان می‌رسانید. اجازه ندهید این اتفاق شما را از هدف‌هایتان دور کند. به دی که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. پذیرای این احساس باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. بهمن و اسفند را با تلاش و کوشش به پایان برسانید. مطمئن باشید زحمت‌های شبانه‌روزی شما به بار می‌نشیند. به فروردین سال آینده که رسیدید، مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل از افراد باتجربه کمک بگیرید. اردیبهشت سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری در کمین شماست. به خرداد سال آینده که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. در اَمرداد سال آینده با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و راز نگه‌دار باشید. شهریور سالی که از راه می‌رسد، زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

بیش‌ازحد به خواسته‌های دلتان اهمیت می‌دهید و انسان هوس‌بازی هستید، اگر مواظب این روحیه نباشید، امروز کار دست‌ خودتان می‌دهید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پولتان را نخواهید دید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهانتان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌ زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید..

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید. دلتان گرفته و می‌خواهید سفره دلتان را پیش یکی از آشنایان باز کنید. به صلاح شماست که تمامی رازهای دلتان را بر ملا نکنید و بعضی از اسرار خود را برای همیشه پیش خودتان نگهدارید. یکی از دوستان یا آشنایان، توقع‌های بی‌جایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌دهید. اما توان انجام توقع‌های نابه‌جای ایشان را ندارید.  دیدگاهی که به کار و موفقیت دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با پیشرفت ندارید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد و حسابی تحویلتان می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت پاسخگوی محبت‌های عشق زندگی‌تان باشید.

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مدت زیادی است پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت ‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد.  زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. در رفتار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالیتان را سروسامان بخشید.  مشکلی قدیمی و ریشه‌دار میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. این مشکل زمینه ناراحتی و دلخوری شما و ایشان را فراهم خواهد کرد. ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و در اولین فرصت فکری برای حل این مشکل بردارید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد. چشم از ایشان بر ندارید و هر کاری که از دستتان بر‌ می‌آید را برای سلامتی عشق ‌زندگی‌تان انجام دهید. 

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

اتفاق فرخنده‌ای در زندگی تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل نمایید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید.  یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است.  فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبرویتان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگی‌تان تجربه نمایید.

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

  سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید.   روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. فردی که دشمن شماست نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کند و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید.

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

انسان شجاعی هستید، اما مدتی است که روحیه خود را از دست داده‌اید و مانند سابق از موقعیت‌های هیجان‌انگیز و سودآور بهره نمی‌گیرید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. از روحیه ای که دارید بهره بگیرید و تا می‌توانید ماجراجویی کنید. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرج خود باشید. در غیر این صورت خرجی سنگین روی دست شما قرار می‌گیرد. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌هاست به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. 

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

مشکل بزرگی که با آن دست‌به‌گریبان هستید، از سر راهتان برداشته می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالیتان را در آینده فراهم خواهد کرد. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز رفتار عجیبی را در پیش خواهد گرفت. برای چنین رفتاری به ایشان سخت نگیرید و مطمئن باشید گذر زمان، رفتار عجیب ایشان را تغییر خواهد داد. برای انجام کارها دل نمی‌دهید و با سرسری‌ انجام‌دادن کارها، خودتان را به فرد بی‌مسئولیتی تبدیل کرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت آبرو و اعتبار شما را به خطر بیاندازد، کارها را با دل و جان انجام دهید و مسئولیت‌ بیشتری در انجام کارها داشته باشید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید.

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

سرتان خلوت است و کار خاصی برای انجام‌ دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و حسابی استراحت کنید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. در غیر این صورت اطرافیان دست از سر شما بر نمیدارند و با خواسته‌های نابجای خود، شما را به تنگ می‌آورند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و شاهد افزایش درآمدی خواهید بود. قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید.   شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد.  همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف عشق زندگی‌تان باشید.

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید.  قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید.  با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. احساس می‌کنید رابطه شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان سرد شده است، غم به دل خود راه ندهید، زیرا امروز ورق بر می‌‌گردد و پذیرای عشقی گرم و آتشین خواهید بود.

فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که از تصمیم‌های عجولانه دوری بگیرید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی اتخاذ کنید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. برای فراموشی دغدغه‌‌های فکری از ورزش و مدیتیشن کمک بگیرید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. اطرافیان امروز حسابی هوای شما را دارند. محبت دوستان و آشنایان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف دوستان را جبران کنید. احتمال مشاجره شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرد وبه هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. روز خوبی برای سرمایه‌‌گذاری یا عقد قراردادهای تجاری جدید است. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و رونق بیشتری به زندگیتان بدهید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۰۸ [حدود 8 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۶.۱۴‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۱.۱۶ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۴/۲۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹/۱۱/۲۵ [بيش از 3 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...