امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 29 مرداد 1402 - 07:19

اتحادخبر: فال روزانه 1402/05/29

 

اتحادخبر: فال روزانه 1402/05/29

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که زندگیتان رونق سابق را ندارد. اجازه ندهید این شرایط در سال تولدتان ادامه پیدا کند. در این سال تلاش بیشتری به خرج دهید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید در سال تولدتان به بار خواهد نشست. شهریور را با اتفاق فرخنده‌ای به پایان می‌رسد. به مهر که رسیدید، سرتان حسابی شلوغ می‌شود. گرفتاری‌‌ها را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. آبان امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه خطری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به آذر که رسیدید، عشقی جگرسوز به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی برای شما به دنبال داشته باشد. سایه همای سعادت در بهمن امسال روی سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد، قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. به اسفند که رسیدید، تصمیمی مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد. برای این تصمیم نظر افراد باتجربه را جویا شوید. فروردین سال آینده، سر شما خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان به دیار خود باز گردید. اردیبهشت سال آینده با فرد باتجربه‌ای ملاقات می‌کنید. آشنایی با این فرد را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و درس‌های زیادی از ایشان فرا بگیرید. خرداد سالی که از راه می‌رسد را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌‌کند. به تیر سال آینده که رسیدید، تغییر مهمی در محل کار یا زندگی شما ایجاد می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد. این تغییر به صلاح شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز با شما همراه باشد و فکری برای نگرانی‌های خود بردارید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی تحویلتان می‌گیرد و لحظه‌های عاشقانه‌ای در انتظار شماست. امروز بخت با شما یار است و اتفاق‌های فرخنده‌ای در زندگی شما میفتد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد؛ این خبر را با اطرافیان در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده خودتان را برای حوادث غیرمترقبه بیشتر آماده کنید. 

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

شرایطی مهیا می‌شود تا کمی به خودتان برسید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی خوش تیپ کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید.  همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی ‌شما را فراهم می‌کند.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌‌های دلخواه به آرامش برسید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید.  انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای از کار و کوشش دست نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید زحمت‌های شما در آینده‌ای نزدیک به بار می‌نشیند.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالیتان افزایش پیدا کند.  اطرافیان درک کاملی از رفتار شما ندارند و آن‌گونه که انتظار دارید شما را جدی نمی‌گیرند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت رفتار خود را تغییر دهید و به گونه‌ای با اطرافیان برخورد کنید تا شما را جدی بگیرند. دوستان و آشنایان امروز شما را غرق محبت می‌کنند. لطف دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و یکی از دوستان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و ایشان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای وی ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید. همسر یا عشق زندگیتان امروز حوصله ندارد و عصبی است. به صلاح شماست که بیش‌از‌حد به دست‌و‌پای و نپیچید و اجازه دهید با خودش خلوت کند. مطمئن باشید این شرایط در چند روز آینده ادامه پیدا نمی‌کند و روحیه عشق زندگیتان بهبود پیدا خواهد کرد.  مدتی است که رابطه میان شما و یکی از دوستان شکرآب شده و مانند سابق جویای حال یکدیگر نیستید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دلخوریهای ایجاد شده را از بین ببرید و رفاقت دیرینه خود را با این دوست ادامه دهید.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omenفال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

مدتی است که بی‌حوصله شده‌اید و انرژی لازم را ندارید. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و انرژی بیشتری برای انجام کارها پیدا می‌کنید. به لطف این شرایط، کار دشواری که مدتی است به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید.  بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید.  اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.  راهی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. این راه در نگاه اول کمی دشوار به نظر می‌رسد، با این حال از انجام آن شانه خالی نکنید. مطمئن باشید این راه شما را به موفقیتی ارزشمند می‌رساند.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omenفال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید.  نگرانی‌های مالی زیادی دارید و ثبات‌ مالیتان از بین رفته است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز درآمد شما به طرز غیرمنتظره‌ای افزایش پیدا می‌کند و نگرانی‌های مالیتان پایان می‌یابد.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.  رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبرویتان باشید.  یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد. مشکلی بزرگ راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید. مطمئن باشید حل این مشکل، راه شما را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، فراهم می‌کند.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

 کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و بیش‌از‌حد خودتان را گرفتار کرده‌اید. قبل از اینکه این روحیه دردسرهای بیشتری برای شما درست کند، احسا‌س مسئولیت بیش‌از‌حد را کنار بگذارید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. اجازه ندهید توقع‌های بی‌جای اطرافیان شما را ناراحت و مضطرب کند. کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. یکی از آشنایان از شما تقاضای پول دارد. هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پس می‌دهد. با اتفاق غیرمنتظره‌ای روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند. بر اعصاب خود مسلط باشید و کنترل اوضاع را در اختیار بگیرید. امروز مجبور می‌شوید که وقت زیادی را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده اختصاص دهید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگیتان هستید. خبر غیرمنتظره و جالبی به دست شما می‌رسد و حسابی تعجب خواهید کرد. بر احساسات خود مسلط باشید و روز را با شادکامی به پایان برسانید.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکیتان نشده ‌است. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و به‌زودی سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل ‌توجهی را به جیب خواهید زد.  به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. حوصله کار کردن ندارید و خسته و کوفته هستید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه، انرژی لازم را پیدا کنید.  مدتی است که احترام لازم را به همسر یا عشق زندگیتان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این رویکرد، فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگیتان ایجاد کند، توجه بیشتری به وی اختصاص دهید. وقت بیشتری را برای ارتقا مهارت‌های شخصی خود اختصاص دهید و با کسب دانش یک سروگردان بالاتر از دیگران قرار بگیرید و دیدگاه خود به زندگی را تغییر دهید.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت، شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالاست، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید.  امروز یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

فال روزانه یکشنبه 29 مرداد 1402 | فال امروز | Daily Omen

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند. امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل تجربه کنید. امروز ممکن است حرف ناشایستی به یکی از اطرافیان بگویید. اجازه ندهید روز شما با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل این فرد را بدست آوررید. برای مدتی هم که شده کمی از کار فاصله بگیرید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و یکی از دوستان یا اعضای خانواده را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید. فرصتی پیش می‌آید تا دمی در کنار دوستان قدیمی بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان خود ثابت نمایید که از هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۰۸ [حدود 5 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۱.۱۶ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۴/۲۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹/۱۱/۲۵ [بيش از 3 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...