امروز: يکشنبه 09 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 30 مرداد 1392 - 07:12

فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما با یکی از جنبه های خشن شخصیت خود روبرو می شوید. وقتی این اتفاق می افتد دچار شوک می شوید. شاید اعصاب شما بهم ریخته باشد و با احساس حسادت روبرو شده باشید. شما معمولاً کنترل احساسات خود را دارید و وقتی کنترلتان را از دست می دهید ناراحت و افسرده می شوید. شما هم انسان هستید و این مسائل برایتان پیش می آید. باید از تجربه هایتان درس بگیرید و پیشروی کنید. امروز به آزادی بیشتری نیاز دارید و باید فضای بیشتری داشته باشید و این برایتان مهم است. شاید بفهمید که دچار تسلسل و چرخه مکرری شده اید و زمان برای انجام کارهایی که راضی تان می کند ندارید. این شانس شماست و شما فرصت بیرون رفتن و کارهای خلاقانه را دارید. این به شما زمانی برای نفس کشیدن می دهد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید امروز روش محبوب خودتان برای گذراندن روز را نداشته باشید، ولی زمان خوبی برای تمام کردن کارهایی دارید که در منزل روی هم انباشته شده بودند. بهتر است کارهای نظافت و تمیزکاری منزل را انجام دهید و در خانه نظم بیشتری ایجاد کنید. شاید روزنامه ها و مجلات سال گذشته را دور بیندازید. اگر تا حالا آنها را نخوانده اید، شاید از این به بعد هم نخوانید. هر چیزی حدی دارد. در مورد رابطه فعلی شما کمی از حدود فراتر می روید. شاید طرف شما بسیار شکیبا باشد، ولی آنقدر تحمل می کند که بالاخره صبرش لبریز شود و همه چیز را تمام کند. در محل کار کمک به دیگران در نهایت کمک به خودتان است. کارهای خوب و مثبت انجام دهید. زمان گذاشتن و کمک کردن به دیگران بدون آنکه درخواست کرده باشند، بسیار مؤثر است.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساس نوع دوستی شما گل می کند. مشتاق هستید تا کاری که در توانتان هست برای دیگران انجام دهید. باید همه آن تصوراتی که داوطلب بودید برایشان تلاش کنید تحقق ببخشید. زمان آن رسیده که کار واقعی انجام دهید. بعداً از اینکه چقدر کمک مستقیم به دیگران نموده اید خوشحال می شوید. زمان گذراندن در آشپزخانه و سبزی خرد کردن می تواند رضایت بیشتری از ایمیل چک کردن به شما بدهد. گاهی قوانین باید شکسته شوند، ولی روابط مانند تخم مرغ هستند و وقتی بشکنند دیگر مثل اولشان نمی شوند. امروز فشاری غیرعادی به شما و رابطه نزدیک شما وارد می شود که چیز خوبی است. بستگی به این دارد که شما می خواهید زمان خوبی داشته باشید یا خیر.

فال روزانه متولدین تیر

امروز باید بیشتر از خود گذشتگی نشان دهید. شما از تعهدات و انتظاراتی که از شما می خواهند شکایت می کنید و کاری که باید را انجام می دهید. بر خلاف انتظارتان شما از تجربه چیزهای بیشتری یاد می گیرید. شاید از آسایشگاه سالمندان دیدن کنید و مجذوب داستان های سال های جنگ شوید. چشم و دلتان را باز نگه دارید. شما معمولاً در نشان دادن خودتان به طرف مقابل مشکل ندارید. امروز بجای آنکه خود واقعی تان باشید، در این رابطه، باورها و نظریه های خاصی را بیان می کنید. وقتی می بینید که این مسئله بر توانایی شما به نزدیک شدن به هم تأثیر می گذارد، می خواهید تغییر کنید. در محل کار، با اتفاقاتی که می افتد بیشتر و بیشتر تعجب می کنید. نمی دانید چیزهایی که انتظار داشتید اتفاق می افتند یا خیر. همه کارها و فکرهای کاری را کنار بگذارید و با جریان پیش بروید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما خانه خود را مثل کسی تمیز می کنید که مشکل توجه و دقت دارد. هیچ وقت یک کار را کامل انجام نمی دهید. آینه و کابینت حمام دستشویی را تمیز می کنید، ولی کف آن را فراموش می کنید. همه جا را کامل تمیز کنید. اتاق به اتاق پیش بروید. در محل کار شما حس خوبی دارید و از پراکندن این حس خوشحالید. روحیه شما بالاست و با همه خوب تا می کنید. بهتر است تماس ها و ارتباط های بهتری با اطرافیان برقرار کنید. رابطه ای که واردش می شوید از یک اتفاق ساده به یک مسئله جدی تبدیل می شود. شما او را مخفیانه تحسین می کردید، ولی چشم انداز صمیمیت شما برایتان خیلی زیاد به نظر می رسد. بهترین کار این است که کاملاً خودتان باشید.
فال روزانه متولدین شهریور

امروز ممکن است روز سختی برای شما باشد، به خصوص اگر غرایزتان را دنبال کنید و آنچه باید بگویید را به عزیزان خود ابراز کنید. مسائل حل نشده ای در خانه وجود دارد. شما و خواهر و برادرهایتان باید به آنها رسیدگی کنید. ممکن است واکنش های عاطفی دریافت کنید. این در ابتدا شما را آزرده و رنجیده می کند، ولی در نهایت خاصیت درمانی آن را درک می کنید. فضای امروز برای شما زیادی سنگین است. حداقل آنطوری نیست که معمولاً انتظارش را دارید. آزادی و تحول امروز دو عنصر کلیدی و مهم هستند. حتی اگر حس کنید که مجبورید کار را انجام دهید، برایتان شوکه کننده و بسیار هیجان انگیز است. انجامش دهید تا و چشم انداز شما توسعه یابد و از لحاظ فکری رشد کنید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر درباره نوشتن یک رمان یا نقاشی رنگ روغن فکر می کردید، امروز روز شروع آن است. بهانه نیاورید. شما هم به اندازه دیگران استعداد دارید، پس چرا از آن استفاده نمی کنید؟ شاید بهتر باشد به یک گروه نویسندگی بپیوندید یا در کارگاه نقاشی ثبت نام کنید. شاید بدین ترتیب انگیزه بگیرید. به گروه حمایت از هنرمندان بپیوندید. آنها شما را درک می کنند. در محل کار افراد درباره چیزهایی حرف می زنند که شما علاقه ای به آنها ندارید. سعی نکنید وسط حرف آنها بپرسید و تظاهر کنید که به موضوع علاقه دارید. اگر امروز با کسی ملاقاتی دارید که فکر می کردید فرد نرمال، حساس و معقولی است، بعد از امشب نظرتان در مورد او عوض می شود. تعجب می کنید که او با لباس هایی غیرعادی به دیدن شما آمده و طوری رفتار می کند که برایتان شوکه کننده است. قدم بعدی با شماست.

فال روزانه متولدین آبان

ذهن شما تیز و روشن است، ولی گهگاهی در دنیای رویاهایتان گم می شوید و گویی نمی توانید به واقعیت بازگردید. به خودتان فشار نیاورید. به رویاپردازی خود ادامه دهید. در رابطه خود سعی می کنید الگوهای رفتاری و عادات خود را تغییر دهید، به خصوص در مورد روابط رمانتیک. اگر هر دوی شما رویه خاصی را برقرار کرده اید و شب های خاصی بیرون می روید و کارهای خاصی انجام می دهید، بهتر است این روال را عوض کنید و به زندگی تان روح و رنگ بدهید. امروز در تلویزیون برنامه ای می بینید که ذهنتان را به جهت های عجیبی می برد. در نهایت همه چیز بسیار جالب می شود و شاید به تعبیر خواب رو بیاورید. به علایق خود اهمیت دهید. گاهی چیزهایی که "جدی" تلقی نمی کنید را دنبال نمی کنید. جلو بروید و روی تاریک خود را کشف کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما با عاشق ها همنشین می شوید. کودکان و شریک زندگی خود را تشویق کنید که در منزل پیش شما بمانند. پاپ کورن درست کنید و بازی های روی تخته انجام دهید. تعجب می کنید از اینکه چقدر تفریح در منزل برای همه شما خوب است. شب پیتزا سفارش دهید و فیلم ببینید. امروز نه شما و نه عشقتان دوست ندارید تابع قوانین باشید. و در مورد مسائل مجازی هم اتفاق نظر ندارید. هر دوی شما با هم در مورد مسائل مخالفید. در حال حاضر تنها چیزی که با آن موافقید اختلاف است. امروز صبح ورزش و تمرین کنید. این باعث می شود که عصبانی و تنش کاری شما از بین برود. بدین ترتیب می توانید از ساعات فراغت خود به خوبی استفاده کنید.

فال روزانه متولدین دی

چیزی که امروز می خوانید تأثیر زیادی بر زندگی شما دارد. به روانشناسی خواب توجه ویژه ای مبذول کنید. برای خوابی که دیده اید توضیح و تعبیری می یابید. صحت این تعبیر نمی گذارد شما راه خود را بروید و بیشتر شما را مضطرب می کند. تقصیری ندارید. هرچه بیشتر در این مورد مطالعه می کنید چیزهای بیشتری یاد می گیرید. امروز اگر نگاه دقیقی به موقعیت رابطه فعلی تان بیندازید، می بینید که آنچه به نظر می رسید از بین رفته باشد، عشق و گرمای این رابطه نیست، بلکه ناراحتی ها و آزردگی هاست. در محل کار شتابی که در کل هفته درست شده بود امروز به اوج می رسد. سر کار باشید یا نباشید، مسائل کاری به شما استرس می دهند. تلاشتان را بکنید و نگذارید این استرس روز شما را خراب کند.

فال روزانه متولدین بهمن

شما حس می کنید قوی و پرانرژی هستید و در خانه کارهای زیادی را به انجام می رسانید. روی کارهای ساده تری مانند مرتب کردن کتابخانه یا کمد لباس تمرکز کنید. امروز روز فعالیت ذهنی نیست و شما از اینکه محل زندگی خود را نظم داده اید خوشحال می شوید. در مورد رابطه تان باید بگوییم جوجه را آخر پاییز می شمارند. اگر برنامه ریزی کرده بودید که کار خاصی برای عشقتان انجام دهید، باید مراقب باشید، زیرا اتفاق غیرمنتظره ای ممکن است رخ دهد. بجای واکنش افراطی به این مسئله، آرام باشید و بگذارید همه چیز خود به خود پیش برود. بدین ترتیب همه چیز بهتر از آنچه تصور می کردید جلو می رود. در محل کار حواستان باشد که رازتان را به چه کسی می گویید. دیگران اطلاعات شما را می خواهند، ولی دلیل نمی شود که شما این اطلاعات را به آنها بدهید. هر نوع غیبتی به دردسر می انجامد.

فال روزانه متولدین اسفند

انتظار یک برخورد غافلگیرکننده با یک دوست یا همکار را داشته باشید. او برای توصیه و مشاوره پیش شما آمده است ولی شک دارد که جزئیات مشکلش را به شما بگوید یا نگوید. حس می کنید که انگار از شما خواسته اند میانجیگری کنید، و شما فقط یک طرف قضیه را می دانید. صبور باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر جستجو کنید. اگر در دسترس نیست، موضوع را عوض کنید. اگر امروز به موقع سر کار بروید، وقت بیشتری برای تحقیق در مورد وسایل الکترونیک خواهید داشت. شما دنبال چیزهایی هستید که زندگی شما را راحت تر کنند. اگر لازم شد آن را بخرید. امروز یکی دو مسئله بین شما و عشقتان پیش می آید. اگر مدتی است در مورد گفتن موضوعی دندان روی جگر گذاشته اید، در می یابید که سکوت بیشتر برایتان ممکن نیست. نگران نباشید. چون بالاخره لبخند به لبتان می آید. /ب



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • خط و نشان مدعیان قهرمانی ادوار گذشته در شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 9 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 9 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 12 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...