امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 11 بهمن 1399 - 07:34

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۱/۱۱

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۱/۱۱

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است 

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. زمستان امسال را به آرامی پشت سر می‌گذارید و در این فصل کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود. از زیر بار این کارها شانه خالی نکنید و مطمئن باشید در ادامه ماه‌های سال تولدتان فرصت‌هایی برای استراحت پیدا خواهید کرد. ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال آینده زمان ماجراجویی شماست و در این ماه‌ها کارهای هیجان‌انگیزی پیش روی شما قرار می‌گیرد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید ماجراجویی کنید. در خرداد سال آینده فرصتی فراهم می‌شود تا دستی به سروروی زندگی‌تان بکشید و کمی به خودتان برسید. از این شرایط بهره کافی را ببرید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید. ماه مرداد سالی که از راه می‌رسد زمان تفریح و شادی شماست. در این ماه دست اعضای خانواده را بگیرید و آنها را در شادی‌های خود سهیم نمایید. خطری مهلک در شهریور سال آینده در کمین شما نشسته است. به صلاح شماست که این ماه را با وسواس بیشتری سپری نمایید و کاری نکنید که سلامت وجود نازنین‌تان به خطر بیافتد. در ماه آذر سال آینده کم‌حوصله خواهید شد و احتمال زیادی وجود دارد که کارها را با سهل‌انگاری انجام دهید. این شرایط اصلاً به نفع شما نیست و به هر قیمتی که شده تمرکز خود برای انجام کارهای مهم را حفظ کنید. زحمت‌هایی که در سال تولدتان کشیده‌اید در دی ماه سال آینده به بار خواهد نشست و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت می‌کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید و این سال را به برگ زرینی در میان برگ‌های دفتر زندگی‌تان تبدیل نمایید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فردی دنیاد‌یده و باتجربه امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. مدت زیادی است که پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان توانایی‌های‌تان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندی‌های خود را به رخ وی بکشید. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اجازه‌ ندهید روزمرگی‌های زندگی شما را از رسیدگی به خودتان غافل کند. خریدهای زیادی در پیش دارد، اما مواظب باشید ولخرجی نکنید و حساب و کتاب خرج‌ها از دست‌تان بیرون نرود. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. اجازه ندهید فشارهای کاری فاصله‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌ها است شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. فردی که بدخواه شما است، امروز نقشه‌ای شوم برای‌تان کشیده.  علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
 امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد.   شرایطی مهیا می‌شود تا سروضع محل زندگی خود را بهبود بخشید. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید.  انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت.   به منزل یکی از آشنایان دعوت می‌شوید. اما از آنجایی که حوصله مهمانی ندارید، نمی‌خواهید در این مجلس شرکت کنید. جایی برای ناراحتی وجود ندارد و مطمئن باشید با شرکت در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. شک و تردید به همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان را کنار بگذارید. اجازه ندهید این شک ریشه‌دار شود و با هم‌صحبتی با عشق‌زندگی‌‌تان ریشه هرگونه شک و تردیدی را بسوزانید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
 انسانی خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید.  اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید.  توانایی‌های‌تان را ارزیابی کنید و به فکر بهبود نقاط ضعف خود باشید تا با شناسایی مهارت‌های خود، راه را برای موفقیت‌های بیشتر هموار کنید. فرصتی پیش می‌آید تا دمی در کنار دوستان قدیمی بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان خود ثابت نمایید که از هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید.  با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد.  فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. امروز اگر حواس‌تان را جمع نکنید، سرتان به انجام کارهای پیش‌پا‌افتاده بند می‌شود و از کارهای ضروری عقب می‌افتید.   زندگی را با دیدی مثبت نگاه کنید و منفی‌بافی را کنار بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به فکر سلامتی‌‌تان باشید و قدری استراحت کنید. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید.   حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. مشاجره‌های جزئی که میان شما و همسر زندگی‌تان وجود دارد را جدی نگیرید و این مشاجره‌ها را نمک زندگی قلمداد کنید. اجازه ندهید تنبلی و کسالت بر شما غلبه کند و کارهای مهم را به آینده واگذار نکنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید.  دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. خبر مسرت‌بخشی را دریافت خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تنها بگذارید وبیش‌از‌حد به ایشان سخت نگیرید. فرصتی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید محبت و صفای اهل منزل از بین برود. مطمئن باشید عشقی که در دل به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، احساس متقابلی است و امروز عشقی آتشین را دریافت خواهید کرد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.   سری به بزرگان خانواده بزنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به یادشان هستید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است.    فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیاندازید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. به لحاظ عاشقی روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، این فرصت را مغتنم بدانید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. سبک زندگی کم‌تحرکی دارید و ادامه این رویکرد سلامت شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه از امروز به فکر ورزش و تحرک باشید و فکری به حال سلامت خود بردارید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۰۸ [حدود 8 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۶.۱۴‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۱.۱۶ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۴/۲۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹/۱۱/۲۵ [بيش از 3 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...