امروز: يکشنبه 09 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 14 خرداد 1394 - 15:57

اتحاد خبر/اکبر صابری:حدود 8-9 سال پیش امام جمعه وقت برازجان را با مطلبی تحت عنوان "آقای امام جمعه اوصیکم بتقوی الله"مورد خطاب قرار دادم و نوشتم آقای امام جمعه به آنچه مردم را سفارش می کنید خودتان نیز پای بند باشید. و امروز برای دومین بار خطاب به رییس حوزه علمیه برازجان می نویسم "اوصیکم بتقوی الله". در بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار....

حضرت شیخ "اوصیکم بتقوی الله"/ دلواپسان به امر ولایت تمکین کنند

اتحاد خبر/اکبر صابری:

حدود 8-9 سال پیش امام جمعه وقت برازجان را با مطلبی تحت عنوان "آقای امام جمعه اوصیکم بتقوی الله"مورد خطاب قرار دادم و نوشتم آقای امام جمعه به آنچه مردم را سفارش می کنید خودتان نیز پای بند باشید.

و امروز برای دومین بار خطاب به رییس حوزه علمیه برازجان می نویسم "اوصیکم بتقوی الله".

 

در بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری  اسلامی حضرت امام خمینی (ره) قرار گرفته ایم. رهبری که بفرموده مقام معظم رهبری بنیانگذار یک مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص) بود. ولی این روزها مشاهده میکنیم  برخی افراد که خود را پیرو چنین رهبری می دانند از خط ومشی ایشان فاصله گرفته اند.

اگر ما خود را مسلمان می نامیم و معتقد و تابع اصولی می دانیم که خداوند متعال بواسطه قرآن و اهل بیت به دست ما رسانده است. پس باید در گفتار و کردار نیز تابع همین اعتقادات باشیم؛ و در گفتار تابع تعصبات کورکورانه و ساختگی خویش نباشیم.

اسلام  به دنبال مسلمانی که متعصبانه وکور کورانه مسایل را تفسیر می کند نیست. اسلام به دنبال همان مسلمانی است که ویژ گیهایش را در قرآن بیان میکند: (والذین معه اشدا علی الکفار رحما بینهم) یعنی کسانی با پیامبر هستند که نسبت به کفار سخت گیر و نسبت به خودشان با رحمت و عطوفت برخورد می کنند. مگر ما خود را تابع منویات مقام معظم رهبری نمی دانیم؟ مگر ایشان امسال را سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری نکرده اند؟ مگر ایشان امروز  در خلال صحبتهای خویش که در مراسم ارتحال امام خمینی بیان می داشتند نفرمودند که یکی از اصول امام خمینی مقابله با اسلام متحجرانه است؟ پس چرا خود را تابع ولایت می دانید و خلاف حرفهای ولایت عمل میکنید؟

آنوقت دیگران ضد ولایت فقیه میشوند؟ آیا پایین آوردن یک بنر که آنهم بدون غرض بوده و نظر مدیر آموزش و پرورش نصب بنری از فرمایشات رهبری متناسب با سیاست های هسته ای دولت مورد تایید رهبری بوده؛ باید چنین جنجال و اغتشاشی را بوجود آورد؟ آنهم در چنین اوضاعی که جامعه ما بیش از پیش نیازمند آرامش وهمدلی است.

جناب شیخ آیا می دانید وقتی در صحبتهایتان شخصی را منافق قلمداد می کنید آنهم در حالیکه بر روی منبر پیامبر نشسته اید باید با یقین صحبت کنید؟ آیا می دانید واژه منافق چه معنایی دارد؟ آیا انتساب چنین اتهامی به یک مسلمان از مصادیق تقوی است؟

شما که بحمد الله بر روی آیات قرآن و روایات تسلط دارید و به خوبی می دانید که خداوند متعال چه نشانه هایی را در قرآن برای منافقین برشمرده است. منافق به کسی گفته میشود که زبان و عملش باهم هماهنگ نباشد. خداوند متعال در سوره توبه آیه 67 میفرماید: (ان المنافقین هم الفاسقون) یعنی منافق ، فاسق است و فاسق یعنی بیرون آمدن از دایره اطاعت الهی. آیا پایین آوردن یک بنر بدون هیچگونه غرضی در حکم فسق و نفاق است؟ و همچنین در قرآن امده است "ان المنافقین لکاذبون" منافقین دروغگو هستند. و در سایر آیات نیز نشانه های دیگری چون فریبکاری، دین فروشی، باطل گرا بودن و آتش افروز بودن را بیان میدارد.

پیامبر اکرم (ص) نیز میفرمایند: منافق سه نشانه دارد: 1/به هنگام سخن گفتن دروغ میگوید. 2/هنگامی که وعده میدهد تخلف میکند. 3/هر گاه امانتی به او بسپارند در آن خیانت میکند.

جناب جوکار شما با تمام اطلاعات و تسلطی که بر آیات وروایات دارید چه اطمینانی دارید که این نشانه ها وخصوصیات برشخص مورد نظری که ایشان را جلوی عموم مردم منافق قلمداد کرده اید تطبیق دارد؟ آیا این تعصب نادرست نسبت به دین نیست؟ آیا پایین آوردن یک بنر بدون هیچگونه غرضی و صرفاً برای تعویض بنر و هماهنگ کردن با سیاست های دولتی که در آن مسئولیت دارد حکمش نفاق است؟ برمبنای کدام آیه و روایت چنین حکمی را میتوان صادر کرد؟ مبنا و اصول ما در دینداری چیست ؟ آیا اصول ما در دینداری صرفا تعصب و جناح بازی نشده است؟

 

حضرت شیخ؛

دوستان اصولگرا

دلواپسان عزیز

دوستان حزب اللهی

و

همه کسانی که خود را ذوب در ولایت می پندارید

 

اگر تایید یک بار و دوبار و سه بار تیم مذاکره هسته ای توسط مقام معظم رهبری دلواپسی شما را تسلی نمی دهد لااقل وقتی معظم له بیش از ده بار این تیم را تایید و مورد حمایت قرار می دهند تمکین کنید. این قدر هو و جنجال که "ما نمی گذاریم" راه نیندازید. لازم نیست در ولایت ذوب شوید؛ به امر ولایت تمکین کنید. به این فرمایشات از مقام معظم رهبری توجه کنید:

 

"درباره‌ی مسائل اخیر و این بگومگوهایی که در صحنه‌ی سیاست خارجی و مسائل هسته‌ای و گفتگو و مذاکره و از این حرفها هست، اوّلاً بنده اصرار دارم بر حمایت از مسئولانی که اجرای کار برعهده‌شان است"


"هیئت مذاکره کننده‌ى ما حقّاً و انصافاً پرتلاش و جدّى هستند؛ ایستادگى میکنند، با منطق حرف میزنند، زیر بار حرف زور نمیروند، دارند کار میکنند؛ این را هم همه توجّه داشته باشند."

 

"هیچ‌کس نباید این مجموعه‌ی مذاکره‌کنندگان ما را سازش‌کار بداند؛ این غلط است؛ اینها مأموران دولت جمهوری اسلامی ایران هستند، اینها بچّه‌های خودمان هستند، بچّه‌های انقلابند؛ یک مأموریّتی را دارند انجام میدهند."

 

ضمن اینکه کیست که ندادند تیم هسته ای در اختیار فقط دولت نیست و در شورای عالی امنیت ملی با حضور نمایندگان مستقیم رهبری تصمیمات گرفته می شود؟ تیم مذاکره کننده هسته ای بدون اجازه مقام رهبری آب هم نمیخورد. پس علت دلواپسی دوستان اصولگرا و ذوب در ولایت چیست؟

نکند سناریو و هدفی پشت این دلواپسی هاست که ذهن ملت را از فساد مالی و اختلاس های ویرانگر چند سال اخیر و مشکلات اقتصادی و اشتغال و معیشت مردم به سمت مسایل دیگر سوق دهند.

 

دوستان عزیز اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدال گرا

کوبیدن بر طبل اختلاف و هر روز فرد یا گروهی را از حامیان انقلاب و رهبری جدا کردن خواست دشمن و استکبار است. لطفاً دوستان اصولگرا در زمین دشمن بازی نکنند. امروز که داعش سرکرده استکبار پشت مرزهای ما جولان می دهد وقت و مجال درگیری من و شمای اصلاح طلب و اصولگرا نیست. اکنون وقت همدلی، مدارا و احترام به نظرات مخالف بدون متهم کردن یکدیگر به عناوینی مثل منافق و ضد ولایت است. 

 

ضمن اینکه چنانچه مدیر آموزش و پرورش سهل انگاری و یا بی تدبیری در موضوع بنر کرده بود هم دستگاه های امنیتی و مسئولان بالاتر ایشان متعهد به نظام و انقلاب و رهبری اند و موضوع را بررسی و در صورت لزوم تذکر می دادند. طرح موضوعات اختلاف برانگیز در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و در ایامی که رهبری بر وحدت و همدلی تاکید دارند اشتباه بزرگی است که سخنران مراسم مرتکب شد و به یک دقیقه و دو دقیقه و یک تذکر هم بسنده نکرد. همه دیدند که معترضان چقدر تحمل کردند تا حرمت مراسم حفظ شود ولی متاسفانه ایشان همچنان ادامه می دادند گو اینکه موضوع اصلی بحث ایشان همین مسئله بود و نه ارتحال حضرت امام و تاکید بر وحدت و همدلی در ادامه راه حضرت امام(ره).



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/03/24 - 05:47
0
1
میرزای شیرازی کجای که تحریم کنید نا حنجارهای که به وجود امد در جامعه شما جناب جوکار شما نمیتوانی از منبر رسول خدا سو استفاده کنی و این منبر قداست دارد لجبازی با مردم بسیار کار خطر ناکی هست شما فکر میکنی با این کارت مرید و دل داده درست کرده ای و فردا میتوانی بالاتر بروی شما باعث بی اعتقادی مردم شده ای و فردای قیامت جواب پیامبر بده و به مشکلات و دین مردم رسیدگی کن
1394/03/24 - 05:42
0
1
حوزه علمیه حوزه علمیه میرزای شیرازی که تحریم تنباکو این شیخ استعمار گر پیر انگلیس را به زانو در اورد ولی امروز حوزه علمیه شده بر عکس .............در حوزه علمیه بیشتر دیده میشود نمیدانم از کجا باید با شما صحبت کنم.............................................................................خدا عاقبت عمر همه مارا ختم به خیر کن
1394/03/24 - 05:37
0
1
سلام خدمت همه همشهریان عزیز شما نگاهی به شهر برازجان کنید که این روزها چه اتفاقاتی در این شهر افتاده باعث ناراحتی فرهنگیان و عموم مردم شده ولی چون مشکلاتی وجود دارد و اجازه اعتراض ندارن و گروه خاص میتواند اعتراض کند ولی سوال دارم از ریس حوزه علمیه جناب جوکار شما چند شاگرد مفید و قابل اعتماد اموزش دادید و نگاهی با اموزش پرورش کن ببین دکتر و مهندس و هزاران تحصیل کرده در این سازمان امده بیرون ولی جای تاسف دارد شما احساسی عمل میکنید تا عقلی
1394/03/23 - 10:30
0
1
خدایا به فریاد دینت برس که ........
ای لعنت به نفس اماره که متاسفانه کسانی که باید توصیه به تقوا کنند بیشتر گرفتار و درگیرند با این نفس اماره
1394/03/22 - 11:50
0
2
خدایا دلواپسان خوارج صفت را با داعش و القاعده و النصره وبوکوحرام و طالبان محشور بفرما
1394/03/18 - 22:14
0
1
اگه تریبون بدستان و از ما بهتران یک سوزن کوچولو بخودشون سپس یک منتیل به مردم بزنند کمال انصاف را رعایت کرده اند! و اما افسوس که (انصاف کیلو چنده؟) /ج
1394/03/18 - 21:49
0
1
شما ناراحت نشید حاجی جان/ج
1394/03/17 - 15:34
0
1
جناب آقای صابری
مدیر محترم سایت خبری اتحاد خبر
بادرود بر مردانی که با شهامت و شجاعت بدون هر گونه چشم داشتی در راستای توسعه جامعه خود از هر تلاشی دریغ نمی نماید. دوست عزیزم از یک سو شجاعت شما را می ستایم و به خود می گویم کاش دیگر مصلحان دشتستانی نیز مصلحت طلبی خود را چند روزی کنار می گذاشتند و مثل این اکبر صابری دل به دریا می زند . در هر صورت هر آنچه که تا کنون در حمایت از افکار اصلاح طلبانه خود انجام داده اید باارزش و قابل ستایش است .
1394/03/17 - 13:59
0
1
من نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب،داخل این اوضاع کشور باید به فکر کشور باشیم و مسایل امنیتی کشور رو بر مسایل شخصی اولاتر بدانیم و این مهم مقدور نیست جز با اتحاد وهمدلی،امیدوارم تعصبات و خودخواهی ها و حق به جانبی ها از هر دو گروه کنار گذاشته بشه و به فکر کشور عزیزمان واسلام ناب محمدی که امام خمینی(ره) و مردم با خونشون به جا گذاشتند باشیم،و یک دل وهم دل و یک صدا،از تیم مذاکره کننده دفاع کنیم و انتقادات رو هم با نرمی وملایمت گوش زد کنیم،نه با تشنج....
یاعلی
1394/03/17 - 13:54
0
0
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی امروز در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله کرمان به آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت امام راحل در تشکیل مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: این مجلس رهبر انقلاب را برای ادامه راه امام انتخاب کرد و البته این «نعم انتخاب» است.
وی گفت: ایشان در این 26 سال راه امام خمینی (ره) را ادامه داده اند و امروز انقلاب اسلامی نه تنها در درون مرزهای کشور با اقتدار و صلابت راه خود را ادامه می دهد بلکه در دنیا حرف برای گفتن دارد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: قدرت هایی که حاضر نبودند با ما حرف بزنند، امروز می نشینند و با ما مذاکره می کنند.

وی به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1 5 اشاره کرد و گفت: مذاکره ضعف ایران نیست بلکه ناشی از قدرت ایران است.

علوی افزود: در شرایطی که دشمن سعی کرده ناامیدی را در ملت ایران حکمفرما کند و امید را از ملت ما بگیرد، دولتی آمده که با عقلانیت و بدون این که به جناح خاصی وابسته یا به دنبال این باشد جناحی را بالا ببرد و جناحی را زمین بزند، برای همه ملت ایران است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید آمده به همه جناح های سیاسی فرصت بازی بدهد و توصیه می کند به قاعده بازی کنند، قوانین را محترم بشمارند، به جان یکدیگر نیفتند، حرف خودشان را بزنند و به جای نقد دیگران، خودشان را اصلاح کنند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: در این شرایط هرچه با یکدیگر یکی و هرچه همزبان تر باشیم، امید مردم و دلدادگان انقلاب بالاتر می رود و یاس دشمنان اسلام را موجب می شود.

وی گفت: انسان به ژرف اندیشی، آینده نگری و ژرف نگری رهبر عزیزمان پی می برد که امسال را با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند.

حجت الاسلام علوی افزود: بیایید در عمل و نه در شعار و احساسات به ندای رهبرمان پاسخ مثبت بدهیم.

وی اظهار کرد: افراد تا زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی مطلبی را می فرمایند که منطبق با نظراتشان است، وقتی برابر آن عمل می کنند نشان نمی دهد آیا برابر نظر آقا عمل می کنند یا برابر نظر خودشان.

وزیر اطلاعات ادامه داد: زمانی ولایت مداری افراد ثابت می شود که انسان نظرش یک چیز باشد ولی رهبری و ولی فقیه چیز دیگری را بفرمایند و فرد نظر خود را زیر پا بگذارد و به نظر رهبر و ولی فقیه عمل کند.

وزیر اطلاعات با یادآوری این که تا قبل از امسال می گفتند، تحقیر می کردند و می کوبیدند، اظهار کرد: اگر گفتمان ها، نوع صحبت ها و پرداختن به مطالب تغییر پیدا کند و اگر برخی منطقی و مودبانه صحبت و تقوا را رعایت کنند، یکدیگر را تخریب نکنند و دروغ نگویند این نشان دهنده ولایت مداری است.

وی گفت: اما آدمی که داغ داغ است، شعار طرفداری از ولایت را می دهد اما در جهت وحدت و همزبانی حرکت نمی کند و به جای این که مردم را به همدلی و همزبانی دعوت کرده و در این جهت حرکت کند، طوری صحبت می کند که جامعه را ملتهب نماید.

حجت الاسلام علوی افزود: این افراد مسایل سیاسی را به سمت امنیتی شدن و مسایل اجتماعی را به سمت سیاسی شدن سوق می دهند و این کار با دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که امسال را سال همدلی و همزبانی خواندند جور در نمی آید لذا معلوم می شود این آدم در عمل ولایت مدار نیست و گرنه گفتمان و ادبیاتش عوض می شد و توهین و تهمت و اختلاف افکنی نمی کرد.

وزیر اطلاعات افزود: وقتی این شعار رهبری روی گفتار و حرکت فردی اثر نگذارد، نشان می دهد این فرد ولایت مدار نیست بلکه نان ولایت مداری را می خورد؛ این فرد از ولایت مداری استفاده سیاسی خودش را می کند و می خواهد از دلدادگی مردم به مقام منیع (استوار) ولایت به نفع خود استفاده کند.

حجت الاسلام علوی افزود: در مساله مذاکرات هسته ای روش حکیمانه رهبری برای همه ما سرمشق است؛ ایشان بسیار حکیمانه فرمودند ما اصل مذاکرات را تایید می کنیم که کسی در دنیا نگوید ایران کله شقی در می آورد، گردن کلفتی می کند و همه دنیا بداند جمهوری اسلامی ایران منطق و حرف حساب دارد و می نشیند حرفش را می گوید.

وی گفت: رهبری فرمودند به مذاکره کنندگان و تیمشان اعتماد دارم و این حکیمانه است.

وی افزود: یک تیم را فرستادیم سراغ رقیب و برای این که موفق شود باید تشویقش کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: رهبری فرمودند من به این تیم اعتماد دارم این حکیمانه است و دوباره فرمودند من به طرف مقابل دشمن و 1 5 اعتماد ندارم و این نیز حکیمانه است.

وی بیان کرد: این بیانات زمینه را به دست مذاکره کنندگان می دهد که به آنها بگویند فصل الخطاب کشور ما رهبری است و رهبر ما به شما اعتماد ندارد و شما باید برای ایشان اعتماد سازی کنید و گرنه هیچ قراردادی به هیچ جایی بند نیست.

وی تصریح کرد: این موضع رهبری حکیمانه است و خدا به ما چنین رهبر و چنین نعمتی داده که واقعا اکمال و اتمام نعمت و دین است که عزت را برای امت اسلامی با این رهبری هوشمندانه، پیامبر گونه و امام گونه خود به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام علوی گفت: نگاه کنید به رهبر معظم انقلاب اسلامی و در عمل به ایشان تاسی کنید، شعار ولایت مداری دادن و اما در عمل کار خود را انجام دادن، ارزشی ندارد.

وی گفت: ما در جریان مذاکرات هستیم و مرتب آخرین اتفاقات مذاکرات را خدمت رهبری و سران سه قوه می فرستیم و آنها به طور کامل در جریان قضایا هستند و در چارچوب هایی که در نهایت رهبری تصویب می کند، مذاکرات ادامه پیدا می کند؛ عیبی ندارد که از داخل کشور ما حرف هایی مخالف 1 5 سر داده شود اما نه مخالف مذاکره کنندگان خودمان.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: باید مقداری هوشمندانه تر عمل کنیم تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این پیچ تاریخی را نیز با افتخار و سربلندی ملت مسلمان ایران رقم بزنیم و به سمت آرمان های امام راحل (ره) قدم برداریم.
1394/03/17 - 10:34
0
0
خداوند پشت پناهتان باشد
1394/03/15 - 21:15
0
2
اینها هدفشان به قدرت رسیدن دوباره است نه فکر مملکت هستند و نه دین و دلواپس قدرت از دست رفته خود هستند و همه نوع صحبت از طرف مردم می کنند
جناب صابری سلام
چرا ایشان ( دلواپسان ) را برادر خطاب کرده اید ؟
اینها برادرند یا به تعبیر قرآن کریم : الدالخصام ؟
به نظر حقیر اینها همان خوارج دوران ما هستند که
ناخواسته و از روی سفاهت و جهالت ابوموسی اشعری وار خون به دل علی زمان ما می کنند !!!!
کارشان به جایی رسده که
دیگر دشمنی خود را هم با مقام معظم رهبری آشکارا بیان می کنند
و از فرمایشات آن عزیز هم تمکین نمی کنند .
اگر یک اصلاح طلب به فرمایشات رهبری تمکین نکرده بود تا حالا اعدامش هم کرده بودند .
الهی الیک نشکو من جهاله الخوارج فی زماننا هذا / للهم العنهم جمیعا
1394/03/15 - 15:49
0
2
برای یک روحانی خیلی زشته که در تریبون نماز جمعه به انسانی دیگر توهین کنه.خجالت اوره که نماز جمعه و حوزه علمیه باندی و گروهی شده
1394/03/15 - 14:57
0
0
احسسسسسسسسسسسنت به پوف عزیز
1394/03/15 - 14:51
0
2
ایهاالناس، مگه دلواپسان جز مال دنیا چیز دیگه ای هم میخوان!!!؟
مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت میکنه، دلواپسان حرف ایشون رو تحریف و به نفع خودشون مصادره میکنن!!!
معلوم نیست دلواپسان از چه قماشی هستن!؟
1394/03/15 - 09:14
1
0
جناب صابری! انتخابات مجلس نزدیکه و من بر شما خرده نمیگیرم که فعالیتتان را زیاد کنید. اما شما را به همان خدایی که قبولش دارید نصیحتهایی که کردید اول خودتان عامل به آن باشید. چرا نمیگویید دستور از بالاست که با هر تحرکی که مخالف مذاکرات باشد برخورد کنید؟ ولو سخنان رهبری باشد. چرا باید بنری که مزین به فرمایشات مقام معظم رهبری است پایین کشیده شود؟ کجای این با ادعای شما مبنی بر تبعیت از ولایت انطباق دارد؟ شما که حتی تحمل فرمایشات رهبری را ندارید چطور خود را تابع ولایت میدانید؟ مردم شاید حالا برخوردی نکنند. اما مطمئن باشید وقتش که برسد 9 دی دیگری برپا حواهند کرد. جناب صابری! حقیقت همیشه پنهان نمی ماند. بالاخره دم خروس ادعای پیروی از ولایت برخی اصلاح طلبان تندرو بیرون خواهد زد و آنوقت باید بگوییم زمستان رفت و روسیاهی به زغال ماند.
پاسخ: گرچه هیچ بندی از این نظر به نظر ما درست نمی رسد ولی منتشر میکنیم تا به نظر مخالف ارج گذاشته باشیم.
1394/03/14 - 23:34
0
0
چند نکته:
1. ایشان رئیس حوزه علمیه برازجان نیست، سرپرست(مدیر) حوزه است
2. این حوزه توسط هیأت مؤسسی تأسیس شده که شرح تأسیس آن در کتاب شما آمده است!
3. فعلا مدرسه را از دست مؤسیین به دلائل جناحی و سیاسی خارج کرده که می توانید با آنها صحبت کنید و همه کسانی که در جریان هستند سکوت کرده و اقدامی برای حل این موضوع نکرده‌اند!
1394/03/14 - 23:33
0
0
والله قسم چند وقت یک بار که به جایگاه نماز میروم با شعار های بدون شعور و شناخت دلواپسان؛ کلی اعصابم بهم میریزد.تصمیم میگیرم دیگه وارد جمع اینچنینی نشوم . بلاخره نمازجمعه از مستحبات مؤکده است. و نمی خواهم ترک بشه. امروز که دیگه حضرت آقا شیخ سخنران سنگ تمام گذاشت.تا کی باید تخم نفاق پاشید. به اینهایی که توهین می کنید اینها فرزند انقلاب و دلسوخته جبهه و جنگ هستند. فرصت طلبهای عزیز و سیری ناپذیر به حق هرکی می پرستید دست بردارید
1394/03/14 - 20:03
0
0
اینان کسانی هستند که از لباس روحانیت ونظام اسلامی استفاده میکنند واقعا باید تاسف خورد در نظام اسلامی اینچنین به اشخاص توهین وبی حرمتی میشود ولی کسی پاسخگو نیست
1394/03/14 - 18:06
0
0
اینهادلواپس خودشان هستند . کیست که این افرادرانشناسد .

اختلاس های میلیاردی ، پدر مملکت رادرآورده یاجابجایی یک بنر .

کسانی که نارحت شده اند باید بدانندکه قیامتی هم هست چرادرمقابل کسانی که پول یتیم وصغیر این ملت را دودستی می بردند جیک کسی در نمی آمدحتی اگر کسی اعتراضی هم می کرد می گفتید مخالفت بارییس جمهور مخالفت باخداست اما امروز بدلیل جابجایی یک بنر رگ غیرتتان بالا زده آیا نعوذ بالله خدا عوض شده که درهمین چندروز به رییس جمهور نیز انواع جسارتها را کردید ومخالفت باخدا نبود . پس دراعمالتان بنگرید خصوصا این روحانی محترم که فردا ی قیامت باید جواب پس دهد . اگر درزمینه جابجایی بنرهم اشتباهی صورت گرفته که راهش این نیست برادر ....
1394/03/14 - 17:48
0
0
کاش صحبت های حضرت اقا رو گوش بدهید و کور کورانه و از روی منافع شخصی از تیم مذاکره کننده حمایت نمیکردید......خدا به راه راست هدایتتون کنه....
1394/03/14 - 16:50
0
0
ایکاش اصلاح طلبان هم فکری به حال رسانه هاشون می کردند و قوی وارد میشدند و یاران حاج ادریس را افشا میکردند انها که با حمایت از یک مفسد اقتصادی زمینه بدختی عده ای را در ر استان بوشهر شدند
1394/03/14 - 16:48
0
0
یعنی موافقت خودشون را از بازدید مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ایی اعلا م کنند؟!!!!
1394/03/14 - 16:46
0
0
چرا سخنان امروز امام خامنه ای را در سایت تون درج نکردید؟!!!!
پاسخ: با سلام

دوست عزیز مطالب و عکسهای مراسم امروز مقام معظم رهبری در قسمت ویژه سایت اتحاد خبر کار شده .
1394/03/14 - 16:35
0
0
ای کاش مقام معظم رهبری بار دیگر محکم و صراحتا از تیم مذاکره کننده کشور عزیزمان حمایت و پشتیبانی میکردند که رسالت بر همگی تمام شود و عده ای اقلیت از فرصت سواستفاده نکند بر طبل تفرقه و جدایی نکویند در شرایط حساس کنونی که بیشتر از هر زمان دیپلمات های کشورمان نیاز به اجماع و حمایت ملی دارند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • خط و نشان مدعیان قهرمانی ادوار گذشته در شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 9 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 9 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 12 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...