امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1392 - 11:49

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان از اعتراض خانواده شهدا به نصب تندیس غضنفرالسلطنه در برازجان خبر داد. ابراهیم مهتدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مسئولان دشتستان همواره خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و با تمام توان در این مسیر تلاش می‌کنند...

به گزارش اتحادجنوب،ابراهیم مهتدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مسئولان دشتستان همواره خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و با تمام توان در این مسیر تلاش می‌کنند.

وی افزود: در سال‌های اخیر خدمات مسئولان در عرصه‌های مختلف مشهود بوده و در این میان توجه فراوانی به بخش فرهنگ و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی دشتستان بزرگ شده است.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان در ارتباط با نصب تندیس غضنفرالسطلنه در برازجان خاطرنشان کرد: در روز دوم شهریورماه شهردار برازجان در یک تصمیم بدون هماهنگی با مسئولین شهرستان اقدام به نصب تندیس غضنفرالسلطنه در میدان شهید چمران برازجان کرد.

مهتدی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده قرار بود میدان شهید چمران برازجان در آن روز افتتاح شود که به جای نصب تندیس شهید چمران، تندیس غضنفرالسلطنه نصب شد.

وی عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های لازم جای دیگری برای نصب تندیس مشخص شده بود اما متاسفانه اقدام ناهماهنگ و شبانه و بی‌توجهی شهردار به مصوبات قانونی و مقررات شهر برازجان جای تامل و سئوال دارد.

این مسئول اظهار داشت: متاسفانه با این اقدام عجولانه شهردار برازجان، اعتراضات شدیدی از سوی خانواده محترم شهدا و ایثارگران دشتستان و مردم شریف شهر برازجان نسبت به عملکرد شهردار و بی‌توجهی به جایگاه شهید چمران صورت گرفته است.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: قرار است میدانی به نام مشاهیر و سرداران شهید شهرستان در شهر برازجان برای بزرگداشت یاد آن‌ها احداث شود و تندیس غضنفرالسلطنه نیز در آن مکان نصب خواهد شد.

 

این در حالی است که شنیده های اتحاد جنوب حاکی است بسیاری از خانواده شهدا و ایثارگران از اقدام فرمانداری در برداشتن تندیس غضنفرالسلطنه ناراحت و ناراضی اند و حتی برخی از آنان پای بیانیه اعتراضی به این اقدام فرمانداری را امضا کرده اند.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/07/12 - 14:12
0
0
آقای مهتدی حق با علی است ما هیچ زمانی یاد نداریم که کسی به جلو دژ بگوید میدان شهید چمران! این دو هیچ ربطی به هم ندارند. مگر می شود وقتی روز است بگوییم شب است. این یک واقعیت است. یک کودک هم تفاوت این دو را می داند!
1392/07/09 - 16:48
0
0
آقای مهتدی یک مسلمان باید راستگو باشد. خدا وکیلی شما به جلوی دژ می گویید میدان شهید چمران؟
باتوجه به اینکه میدان شهید چمران تا جلوی دژ 50 متر فاصله دارد. چرا واقعیت را نمی گویید؟ هدف شما برداشتن تندیس بود که این کار را کردید!!!! اما چرا بهانه تراشی می کنید...
روز قیامتی هست خدایی هم هست باید جوابگو باشید
والسلام
1392/06/08 - 13:30
0
0
...............................
پاسخ: پوزش ما را بخاطر عدم امکان انتشار نظرتتان بپذیرید.
1392/06/07 - 18:08
0
0
...........................
پاسخ: با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
1392/06/07 - 18:05
0
0
چرا تندیس رئیس علی دلواری داخل بوشهر نصب شد کسی اعتراضی نکرد یا تندیس خالو حسین اول خورموج و....... این غضنفر رو اسبش نشسته بود کار کسیم نداشت حتما چون روبه بوشهر نصب شده بود پایین آورده شد. تو رو خدا کارخانواده شهدا نداشته باشید خودتون مخالفت میکنید ب گردن کسی نندازید.
1392/06/06 - 14:36
0
0
..................
پاسخ: با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
1392/06/06 - 14:32
0
0
مگه میشه خانواده شهدا از شهداشون شکایت کنن؟
زشت بخدا زشته ، اصولگرایان تو رفتنشونم دست از حرکات افراطی بر نمی دارن ، یکی نیست بگه شما که 2 روز دیگه بیشتر نیستین چرا دل مردم و خانواده شهدا رو بدرد میارین
1392/06/06 - 09:41
0
0
بیچاره خانواده شهدا !!! اولین شهید دشتستان در مبارزه با استعمار پیر انگلیس میرزا محمد خان غضنفر السلطنه برازجانی است ومسئولین ما نا شیانه وبدون در نظر گرفتن اخلاق وبرای استفاده سیاسی از خانواده های شهدا از آنها استفاده ابزاری می نمایند. جل الخالق!!! سیاست است دیگرچه می توان کرد ؟
1392/06/05 - 22:43
0
0
آقای معاون فرماندار برازجان متاسفانه سرپوش گذاشتن برروی کارهای اشتباه وندانم کاری ها باب شده واستفاده بردن از خانواده محترم شهدابرای بستن دهان مردم است که متاسفانه این هم یک خیانت است ، اینجانب ازخانواده شهید می باشم که برعکس گفته های شما از برداشتن مجسمه شدیدا" ناراحت شدم.
..................................



























پ
چند نکته ای مختصر در مورد شخصیت میرزا محمد خان برازجانی:
ایشان چهره ی جهانی، شخصیت مبارز ملی و از مفاخر و مشاهیر کشور ایران،شهر برازجان و مردم دشتستان است.وی کسی بود که نام و آوازه و دلاوری های او در آرشیو ارتش کشور انگلستان به ثبت رسیده است. کسی که در جنگ سربست چغادک وارد چادر کلنل، فرمانده ارتش انگلیسیها می شود و به همرزمانش می گوید اگر داخل چادر صدای کلت کمری مرا شنیدید چادر را به گلوله ببندید. واقعا کسی که اینقدر از جان گذشتگی برای حفظ ناموس و آب و خاک وطنش داشت باید تندیس او مورد تحقیر و اهانت قرار بگیرد؟ تندیس میرزای برازجانی نماد شجاعت،رشادت،شهامت،جسارت،دیانت،سیادت،صداقت،سخاوت، کرامت و شهادت است.
1392/06/05 - 09:04
0
0
آقای مهتدی شما کی هستید که از جانب خانواده شهدا حرف میزنید ؟
خانواده شهدا چه کاری به همچین مسایلی دارند ؟
غضنفرالسلطنه برازجانی بلانسبتش کافر نبوده که کسی اعتراض کند که چرا مجسمه اش در شهر نصب شده
شما مسئولین که نمیتوانید از غرور و حق دشتستان و مردم دشتستان حمایت کنید از خدا بترسید و امور را به افراد دیگری بسپارید
چرا کسی به حرف های دیگر خانواده شهدا گوش نمیدهد ؟
چرا فرمانداری برازجان زمانی که پدر من یک دستگاه تنفسی نیاز داشت صدای خانواده شهدا را نشنید؟
چرا فرمانداری زمانی که هزاران حق خانواده شهدا پایمال میشود خانواده شهدا را یادش نیست؟
ما خانواده شهدا به لطف مسئولین کم فحش و ناسزا نمیشنویم که تمام دارایی مملکت را خانواده شهدا میخورند دیگر این را به ما نبندید
1392/06/05 - 08:17
0
0
چرا تندیس رئیس علی دلواری داخل بوشهر نصب شد کسی اعتراضی نکرد یا تندیس خالو حسین اول خورموج و....... این غضنفر رو اسبش نشسته بود کار کسیم نداشت حتما چون روبه بوشهر نصب شده بود پایین آورده شد. تو رو خدا کارخانواده شهدا نداشته باشید خودتون مخالفت میکنید ب گردن کسی نندازید.
1392/06/05 - 07:15
0
0
دژ برازجان یک محل تاریخی است ومناسبت دارد که مجسمه شهید غضنفر هم در این مکان نصب شود و اکنون که بیمارستان 17 شهریور به جایی دیگر منتقل گردیده می توانید مجسمه شهید چمران را در فلکه روبروی بیمارستان نصب کنید تا با نام خیابان چمران هم هماهنگی داشته باشد.
1392/06/05 - 06:44
0
0
جناب بسیجی دشتستان
کی فرماندار گفت تندیس شهید چمران ساختیم آماده نصبه؟؟؟؟
از وقتی که یادمه کل شهر درگیر ساخت تندیس غضنفر بودن نه شهید چمران
در ثانی نصب تندیس وظیفه شهرداره یا فرماندار؟؟؟؟
این همه شهردار آبنما زد تندیس نصب کرد و گلدان گذاشت و درخت کاری کرد حتی نیمدی یه تشکر کنی حتی مانعشون هم نشدی چون میدونستی ممانعتش شهرتی نداره اما دست رو کاری گذاشتی که خواسته اکثریت مردم بوده و خواستی با این کار سر زبان مردم اسم فرماندار بیفته
چون کاری که نکردین که مردم از شما یادی کنند حداقل واسه دراوردن داد مردم حاضر به این شهرت شدین
یه دوستی از این اقدامات شهردار گله کردن که چرا گلدانها فلانه آبنماها بهمانه
دوست عزیز اگه میبینی این شهر اندک رویی به خودش گرفته بخاطر همین اقدامات شهرداره شهردارهای گذشته شهر فراموش کردی رفیق همانهایی که با مدرکشون به شعور مردم توهین کردن
این فرماندار مخالف برجسته شدن نام دشتستاند به والله این از دشتستانی بودن بویی نبرده و گرنه این همه تندیس این همه کار چرا و فقط چرا این تندیس شهید؟؟؟!!!
................................
بابا اگه مولا علی قبول دارید اگه مدعی شیعه بودن هستین امام میگه حق گرفتنیه نه دادنی آهای ملت.....
پاسخ: پوزش ما را بخاطر بخشی از کامنتتان بپذیرید.
1392/06/05 - 02:32
0
0
علت مخالفت بعضی ها عدم اطلاع از مبارزات و ایمان و شجاعت این سردار رشید برازجانیست که درکتاب های بسیاری نگاشته شده است اما به درستی اطلاع رسانی نشده اگر شخصیت این عزیز صادقانه وبدون غرض معرفی شود ان عده نیز که علم مخالفت بر افراشته اند به احترامش کلاه از سر بر می گیرند ودستها را بر سینه خواهند گذاشت از هفته نامه محبوب اتحاد جنوب خواستارم که این مهم را به عهد ه بگیرد تا هم خدا راضی باشد و هم خلق خدا
1392/06/05 - 01:25
0
0
فرماندار دشتستان و آقای مهتدی می بایست بخاطر این افکار متحجر و حرکت زشت از مردم فهیم برازجان معذرت خواهی کنند. منتظر معذرت خواهی هستیم تاشاید این شعله های آتش فرو کش کند
1392/06/05 - 00:36
0
0
آقاي مهتدي خداييش تو..... زودتر بايد پستت ترك كني و بري
پاسخ: پوزش ما را بخاطر حذف قسمتی از کامنتتان بپذیرید.
1392/06/04 - 22:09
0
0
مگر میرزا محمدخان برازجانی ملقب به غضنفرالسلطنه در جهت مبارزه با استعمار انگلیس از جان و مال خود مایه نذاشت!؟ مگر تلاشها و مبارزات این مرد بزرگ برای دفاع از میهن بر کسی پوشیده هست؟ مگر میرزا محمدخان شهید نیست؟ در اینکه شهید چمران مردی بزرگ بود و در راه اعتلای اسلام و میهن از جان گذشت شکی نیست! ولی مگر بین شهدا هم میتوان فرق گذاشت!؟ پس چرا اعتراض!؟؟ میشه بفرمایید این اعتراض شدید دقیقن به چه چیز بوده!؟ اگر منظور نصب تندیس بوده که تندیس کنار دژ و خارج از میدان زیبای شهید چمران نصب شد! پس مشکل کجاست!؟
1392/06/04 - 21:38
0
0
بابا تو رو خدا این همه شهدا و ایثارگرا و... رو سپر کارای اشتباهتون نکنین، برداشتن تندیس غضنفرالسلطنه اشتباه بزرگی بود که فرمانداری انجام داد و برای توجیه این کار هم الکی اسم خانواده شهدا رو به میان آورده وگرنه جلوی دژ باید تندیس شهید غضنفرالسلطنه قرار بگیره یا شهید چمران!!!؟ قطعا تندیس این مبارز استعمار
1392/06/04 - 21:11
0
0
از آن‌جایی که ما هم به مردم‌سالاری معتقدیم، آقایان لطف کنند، با دادن ضریب 4 به‌خانوادۀ شهدا و ایثارگران، آن‌هایی که اعتراض کرده‌اند را با حساب آن‌هایی که اعتراض نکرده‌اند کنار هم بگذارند، اگر دل‌شان خواست مردم مفلوک را هم با ضریب یک حساب‌کنند، بعد این‌ها را کنارِ هزینۀ جرثقیل و رانندۀ محترم آن بگذارند، اگر سرشان خلوت شد به‌فکر ماجرایِ عقیل‌بن‌ابی‌طالب و حضرت امیر (ع) هم بیفتند، شاید بعد از آن نتیجه‌ای حاصل شد.
1392/06/04 - 18:41
0
0
آقای وزیر ارشاد!
اندکی باین سایت، نظر مردم و کار زشتی که انجام شده را ببینید سپاسگزار خواهیم شد اگر فریاد دادخواهی مردم را خوانده باشید.
1392/06/04 - 17:56
0
0
یک شهرمظلوم بامردمی سخت باحجب وحیا، آقای مهتدی یا شما معنای شهید را نمی دانید یاما، شهیدمیرزامحمدخان جان باخته راه وطن است نمی دانیم شمابه چه حقی ازنام مطهرشهیدبرای سرپوش گذاشتن برعمل غیرمعقول خود ازخون آنان هزینه می کنید. آقای مهتدی منطق شمابهانه ای بیش نیست. اطمینان داشته باشید بر اعتبار، شخصیت وعزت میرزای شهید افزودید اگردرعملکرد خودصادق هستید هرگز آنرا نصب نکیند زیرا لایق آنمرد بزرگ نیست و بهتراست بدانید شهیدچمران بنابه سیاست های نظام درهرمکانی می تواندبرپاشود ولی شهید میرزای مظلوم چون بقول شمابامخالفت خانواده شهیدان،ایثارگران،رزمندگان وبسیاری ازملت ایران روبروست همان به که به دست شما نصب نشودا
جرآنان که باشعور،فرهنگ،خواست وارزشهای مردم بازی می کنندباخدا.
1392/06/04 - 17:01
0
0
نمیدونم از ساعت 4 صبح تا 10 چطوری میشه اعتراضات شدیدی از سوی خانواده محترم شهدا و ایثارگران دشتستان و مردم شریف شهر برازجان نسبت به عملکرد شهردار و بی‌توجهی به جایگاه شهید چمران صورت بگیره ؟
1392/06/04 - 16:54
0
0
شما هر کاری کنید باز هم فرماندار کار خودشو میکنه کسی که شهید و شهید رو با هم فرق میدونه همین میشه که همه باهاش مخالفت میکنن عزیز شهید منظقه ی ما کجا شهید چمران کجا؟ ما شهید خودمون رو میخوایم...
شهید بزرگ هست ولی وقتی که همه ی مردم برازجون موافق هستن که مجسمه ی غضنفر السلطنه در میدان دژ نصب بشه باید فرماندار هم موافقت کنه. ما شهید منظقه ی خودمون رو میخوایم...
1392/06/04 - 16:26
0
0
آقای مهتدی از خانواده شهدا مایه نزارید لطفا
در ضمن خود غضنفر السلطنه هم شهید هست .
1392/06/04 - 16:11
0
0
خداوند خیلی بزرگه ولی خیلی ها فکر می کنن با مکر می تونن از خدا هم بگذرند ! "خرمی "هم مثل ..... چهره ی واقعی خود رو نشون داد و مردم شهر با او آشنا شدند و....
همه می دانند خانواده شهدا ابزاریست برای کارهایتان ، اینجاست که باید به وجود گروه ایی بنام "گروه بیست " برای همیشه در شهر استفاده کنیم! برازجان نیازی مبرم به جمعیتی دارد که بتواند حق مردم را از مسولین طلب کنند ! این گروه باید دوباره زنده شود.
هشت سال ما فرماندار در حد بخشدار هم ندیدیم! دولت احمدی نژاد بزرگترین ستم را بر مردم دشتستان با انتخاب فرماندارانی نامناسب روا داشت!
1392/06/04 - 15:38
0
0
مسئولين با برداشتن تنديس شهيد غضنفر السلطنه قصد دارند تنديس چه كسي را با توجه به فعاليتهاي مثبتي كه براي شهر برداشته نصب كنند.

بهترين مكان نصب اين تنديس در ميدان دژ جهت نمايش به همه ميباشد
1392/06/04 - 15:34
0
0
با توجه به كم كاري و دشمني برخی مسولان استان و شهرستان در معرفي سردار شهيد غضنفر باز هم نصب تنديس نقطه عطفي بود جهت حداقل زنده كردن نام اين سردار شهيد به شهروندان و مسئولين شهر كاملا نا آشنا يا شايد هم دشمن با تاريخ!!!!!!!!
1392/06/04 - 14:42
0
0
بسیجی برازجان .منم بسیجی هستم اما فرمایشات اقای معاون فرماندار یک واقعیت است .از قبل هماهنگی شده بوده وهمه مسئولین در جریان امر بوده اند که میدان شهید چمران محل نصب تندیس شهید چمران است و اقای محترم تصمیم گیرنده نصب بدون هماهنگی اقدام به نصب تندیس غضنفرالسلطنه گرفته بود.
1392/06/04 - 14:06
0
0
آقاي مهتدي دوران اين توجیهات به پايان رسيده
پاسخ: پوزش ما را بخاطر حذف قسمتی از کامنتتان بپذیرید
1392/06/04 - 14:01
0
0
اقای مهتدی حرکت اشتباهی انجام دادید و باید از مردم معذرت بخواهید برو سابقه مبارزاتی غضنفر السلطنه را مطالعه فرمایید غضنفرالسلطنه هم شهید است توب در زمین شماست توب را در زمین خانواده شهدا نیندازید مجسمه بسیار زیبا بود .جایش هم همانجا بود و دست شهردار حسین ابادی وشورای شهر هم دردنکند اقای مهتدی با احساسات 90000 هزار برازجانی بازی کردید مجسمه سیاسی نبود وبا این کار تان جو شهر را به هم ریختید و خودتان را در برابر ملت بی زبان برازجان قرار دادید خیلی شرم اوربود بر داشتن تندیس شهید غضنفر السلطنه برازجانی و به شما توصیه می کنم تندیس را هر چه سریعتر همان مکان نصب کنیید و از مردم برازجان عذر خواهی کنید
1392/06/04 - 13:47
0
0
خوشمان آمد
از این خوشمان آمد که تندیس غضنفـــرالسلطنـــــه ی بـــزرگ تا این اندازه جنجال برانگیز بوده
خدمات و ایثارگری های این بزرگ مرد بر هیچکس پوشیده نیست و از همان ابتدای نصب غرورآفرین این تندیس شاهد مهر و الفت مردم عزیزمان نسبت به ان بودیم... ولی باز هم عده ای نتوانستند شادی مردم این شهر را ببینند.....و از این ناراحتیم که چه جایی به از آن مسئولین در نظر خواهند گرفت و ....افسووووس....
1392/06/04 - 12:54
0
0
باز هم وعده سر خرمن . آقا ، کجا مناسبتر از کنار کاروانسرای باستانی شهر برای نصب تندیس شهید مبارزه با بریتانیا ............
1392/06/04 - 12:16
0
0
تا کی برای سرپوش گذاشتن به امیال شخصی و ندانمکاریهایتان شهدا و خانواده های آنها را سپر میکنند
چرا سی ساله یادتان نبود مجسمه ای در میدان نصب کنید حالا که اسم مجسمه سردار بزرگ آمد همه یادشان آمد که مجسمه نصب کنند اگر قرار است مجسمه ای از چمران نصب شود باید در محل تولدش باشد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 20 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...