امروز: يکشنبه 09 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 22 ارديبهشت 1397 - 11:24

اتحاد خبر-عوض صالحی: راهپیمایی دیروز (جمعه) فرصت دوباره ای شد تا قلیل افراد با گرایش سیاسی خاص، عقده گشائی کنند و های های فریاد بزنند و شعارهای ساختار شکنانه و خارج از اهداف راهپیمائی بدهند و... افراد کاغذ بدست که راهشان، مسیرشان، هدفشان و شعارشان با مردم و کلام و شعار و خواست مردم اختلاف و فاصله فاحشی داشت....

*عوض صالحی

 

راهپیمایی دیروز (جمعه) فرصت دوباره ای شد تا قلیل افراد با گرایش سیاسی خاص، عقده گشائی کنند و های های فریاد بزنند و شعارهای ساختار شکنانه و خارج از اهداف راهپیمائی بدهند و طبق مرسوم سایر مراسمات به تهاجم برخواستند تا مناسبت را چون 9 دی ها به خواست و میل خود مصادره کنند.


افراد کاغذ بدست که راهشان ، مسیرشان ، هدفشان و شعارشان با مردم و کلام و شعار و خواست مردم اختلاف و فاصله فاحشی داشت.
عده ای شعار مرگ بر امریکا نمیدادند و شعار از بلندگو که پخش میشد او فقط آموخته که مرگ بر روحانی و دولت بگوید به ایشان گفتم شعار بلند گو مرگ بر امریکاست؟ ایشان گفت مرگ بر ...


مراسم امروز مرگ بر امریکاست؟

میگفت مرگ بر ...


اینان که هیچ وقت نفهمیدند و نخواهند فهمید که راهشان از مردم که نه از رهبری هم جداست از خواست رهبری و انقلاب و اهداف نظام جداست.
وحدت را نیاموخته اند و نخواهند آموخت
دشمن را نشناخته اند و نخواهند شناخت
وجودشان و حضورشان همیشه خسارت محض است برای نظام .


آنانکه که سرنوشتشان همچون سران گروهک انحرافی معلوم است همان خطند با کمی پوشش و استتار .


کاغذ پاره های در دستانشان و شعارهای خارج از مصالح انقلابیشان هیچ چیز  را بنفع انقلاب و نظام عوض نخواهد کرد بلکه خسارت خواهد بود.


امروز وقتی شعارهای انقلابی از تریبون مصلا تمام شد و مردم قیام کردند تا نماز را اقامه کنند خود محورها و میل اندیشان و متصرفین و ابن الوقتها شعارشان را سردادند تا خودشان را بنمایانند که مثل 9 دی و روز قدس و 22 بهمن ها با عدم همراهی مردم مواجه شدند .



قلیل افرادی که هیچگاه با مردم وهمراه مردم نبودند؛ بلکه میخواستند با کاغذ هایشان در میان انبوه جمعیت تصویر بگیرند و اینگونه بنمایند که شعار مردم این بود که واقعا نبود مردمی که از میانه راه برمیگشتند و گلایه میکردند، مردمی که به قیام نماز ایستاده بودند و از این نوع رفتار ناراضی و گلایه مند بودند.

همانطور که دیدید ماهیت وهابیون و سعودیها در پیوند با صهیونیستها برای جهان اسلام روشن و آشکار شد    این بار از آشکار شدن پیوند حقیقی این نوع تفکر و هم خوانی و هم صدایی و تلاشهای بی وقفه اشان با سعودیها و اسرائیل و نمایندگان کنگره و لابی صهیونیستها ابتدا در عدم تصویب برجام و پس از ان بی اثر و عدم اجرای آن و با امدن ترامپ وعده خروج از برجام و پاره کردن آن را داده بودند اینک اشکار است که هم مخالفین و همپیمانان داخلی و هم خارجی بشکن میزنند که برجام رفت.
وبلندگوهای تبلیغاتی گروه همیشه انحرافی با دشمن خارجی هم صدا شده اند.
تا از این حادثه به زعمشان خوش یُمن برای کسب آراء تبلیغاتی آینده بهره ای ببرند.
و گرنه کشوری که امروز دشمنانی دارد که در همه ایده ها و تفکرات و منافع و خصومتشان با جمهوری اسلامی به وحدت و اشتراک رسیده اند و در این دشمنی مشترک نیاز به ملت و وحدت و تفکرات مشترک دارد در شعارهای راهپیمای بجای شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل و آل سعود شعارهای سخیف، هنجارشکن و ساختار شکن بدهند شعار مرگ بر سران نظام بدهند و با دسته نوشته هایشان در این روز عملکرد دولت را نقد کنند.
در دستتان نمک نیست که میپاشید بلکه عسل است که در دهان هم فکران و دشمنان خارجی این ملت میریزید.
آنان خوشحالند که با یک تیر چند نشان را میزنند که نشانشان اقدامات شما علیه دولتتان است. نمیدانید که جمعی از شما ندانسته و جمعی دانسته و هدف دارید نظام را تضعیف میکنید
روز به روز زاویه ها تان با رهبری با ملت و کشور و اهداف نظام بیشتر و بیشتر میشود.
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ...../د









کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1397/02/30 - 11:11
1
0
متاسفانه ما ایرانی هاهمیشه منفی نگر هستیم وفقط جنبه منفی را نگاه میکنیم برجام جنبه های مثبتی هم دارد که ما نمیخواهیم قبول کنیم درسته که دراین طرح فعالیت هسته ای ما کمتر شد ولی بسته نشد وفعایتهای صلح آمیز وعلمی ان پابرجاست ماهم دراصل همین میخواستیم ثابت کنیم که در پی ساخت سلاح هسته ای نیستیم وفعالیتمان صلح امیز وعلمی است درصد غنی سازی مادرهمین حد هم برای طرح های علمی پزشکی و....کافی است مگرمامیخواهیم سلاح هسته ای بسازیم که نیاز به درصد بالا داشته باشم درقبال پایین آوردن درصد غنی سازی امتیازات زیادی هم نصیب مان شد اماترامپ دیوانه دید که منفعتی نمیبیند برای ضربه زدن به کشور ما خواست این طرح رابکلی نابود کند ولی کور خواند وهیچ کس همراهش نشد ایشااله این طرح به کوری چشم ترامپ وهمفکرانش باپایبندی 5کشورصنعتی وکشورعزیزمان ادامه خواهدداشت وشاهد رشد وشکوفایی اقتصادمان خواهیم بود
1397/02/28 - 16:10
1
0
اگر برجام برای امریکا سودمند بود هرگز آن را زیر پا نمی گذاشت بقول مهندس شهریاری نماینده دشتی وتنگستان علت اینکه امریکا بابرجام مخالفه اینه که میبینه هیچ سودی براش نداره و ومیخواد با این کارش جلو رشد اقتصادی ایران رابگیره چناچه دردوران ماقبل برجام کسی حاضر نبود نفت مارا بخره فقط هند مخفیانه اینکار راهرازگاهی انجام می داد اونهم درقبالش به ما برنج می داد وهیچ پولی به ما نمیرسید بعدازبرجام بازار جهانی به روی ما بازشد وتونستیم با دنیا رابطه برقرارکنیم بسیاری از پول های مصادره شده ما به پس داده شد حالا ما کارنداریم این پول ها کجا خرج شد مقوله اش جداست وبه مسایل داخلی خودمان مربوطه امریکا هم دید که یرجام هیچ سودی براش نداره نفعش فقط برای ایرانی هاست ان رازیر پا گذاشت بخدا اکر یک ذره براش سود داشت هرگز این کار را نمیکرد البته هیچ کس معصوم نیست وهیچ دولتی هم درکشورماهم تاکنون بی نقص نبوده ولی ماهم باید همیشه نیمه پرلیوان را درنظر بگیریم
درود بر نکته سنجی به جا وبه موقع تان . سوژه نابی رو انتخاب کردیدنگارنده دانا.
1397/02/27 - 19:04
1
1
این افراد ،بابت به دست گرفتن کاغذهایی که همه به یک خط ویک دست نوشته ، کلی دستمزد دریافت می کنند اصلا نون به نرخ همین کاغذها می خورند.ماهی گیران ماهری هستند از این آبی که خود شان گل آلودش نموده اند.
1397/02/24 - 10:46
0
4
متاسفانه میل به منفعت و سود ( چه مادی و چه سیاسی) دید انسان رو بر حقیقت ها می بنده و طبق گفته امام حسین دلیل خاصی داره که گوش ها کر میشه و چشم ها کور و حرف حق دیگه اثر نداره ، اذا با تمام احترامی که برای دولت قائل هستم چرا نویسنده این مطلب جناب رئیس جمهور را معصوم فرض می کند خب رئیس جمهور موفقیت هایی داشته و شکست هایی داشته ، به نظر شما چالش برجام را خدا آورد خب برهمگان معلوم بود که تیم رئیس جمهور محبوب روحانی این مذاکرات رو دنبال می کرد و بار ها در سخنرانی ها فرمودند که تحریم ها برداشته شد ، می شود ، خواهد شد ، گردید ، بود است و که نهایتا ترامپ خرش از پل که گذشت به ریش ما خندید ، روی دستاوردهای چندین سالمون بتن و سیمان ریختیم و تمام . به نظر شما اینقد متمدن نباشیم که تحمل اعتراض مخالفین برجام رو داشته باشیم ما که در دوران رضا شاه نیستیم که با قلدری چوب را در ...... آستینمان کنند ، موافقین برجام امثالی مثل آقای صالحی که از بزرگان شهر هستند نیز بیان و توضیح بدن چرا بعد از گذشت یک سال از برجام چرا از طرف آمریکا نادیده گرفته شد . بر چسب زدن یکی از شیوه های جنگ روانی است که مدت ها پیش توسط افرادی کوتاه فکر رواج پیدا کرد ، لذا دوره برچسب زدن گذشته و بیان و شرح بدید ، خب این بزگواران اعتراض دارن به عملکرد جناب رئیس جمهور ، فضایی ها که برجام رو امضا نکردند آیا وقتش نرسیده برای بهبود اقتصاد به فرمایشات رهبری عمل کنند و توجه بیشتری به بهبود از داخل داشته باشند تا نگاه به خارج . از اتحاد خبر عزیز هم درخواست می کنم این کامنت رو منتشر کنند .
1397/02/24 - 09:33
2
1
دلم برای خودم میسوزه که وسط این موج سواریا و سواستفاده ها عمرم داره میسوزه
1397/02/23 - 07:01
5
8
آقای صالحی سلام
همیشه گفته اند خودکرده را تدبیر نیست ... ای کاش این مقاله ای که برای کوبیدن مواضع بحق مردم عزیز نوشته ای برای رئیس جمهمورتان و تیم مذاکره اش به رشته تحریر در می آوردی . برادر عزیز خودم در مصلا و راهپیمایی حضور داشتم که چطور مردم بصیربصورت خودجوش مرگ بر سازشکار و مرگ بر منافق و مرگ بر آمریکا سر می دادند . آنها عقده ای که در سینه داشتند بابت عملکرد دولت محبوب شما و وعده های تحقق نیافته رئیس جمهورتان بویژه در مذاکرات هسته ای را خالی می کردند . شمایی که دم از رهبری می زنید چرا به فرامین معظم له عمل نمی کنید ؟ مگر مقام معظم رهبری از همان ابتدای مذاکرات نفرمودند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم ؟ مگر نگفتند فریب لبخندهای دشمن را نخورید ؟ مگر بیان نداشتند از طرف مقابل تعهدات کتبی بگیرید ؟ چرا فرامین رهبری را اجرا نکرده و بر خلاف منویات ایشان عمل نمودند ؟ و خیلی مطالب دیگر که همه می دانند و اینجا مجال آن نیست .
به نظر حقیر شما و دولت محبوبتان که تمام دستاوردهای هسته ای دانشمندان کشورمان را نابود کردید و هیچ امتیازی نیز از طرف مقابل نگرفتید در خط دشمنان انقلاب بالاخص آمریکا، صهیونیست، عربستان، وهابی ها و تکفیری ها قرار دارید یا مردم ولایت مدار که از عملکرد شما ناراضی هستند و کارد به استخوانشان رسیده است؟ دولت شما عزت را از کشور عزیزمان گرفت و خفتمان دادید.
1397/02/23 - 02:09
2
6
(این نظر رو به هیچ وجه در حمایت از شخص یا گروه خاصی ننوشتم)
در مورد وحدت نداشتن حرفت حساب
در مورد بهره برداری از اتفاقات اخیر و ... اصلا کل حرفات حساب
اما وقتی این انتقاد در یک رسانه ای مطرح میشه که خودش جهت گیری خاص داره و همیشه آشکارا در حمایت از یک جناح خاص قلم زده و فعالیت کرده، باعث میشه کلامتون تاثیری که باید رو نداشته باشه.
چرا هیچ وقت اتحاد خبر و اتحاد جنوب از کم و کاستی های این دولت نگفته که اگه بخوای لیستشون کنی سر به فلک میذاره... مطمئنا برای حفظ وحدت و حاصل دشمن شناس بودن شما نیست.
کاش یک رسانه بی طرف بودید، کاش به فکر مردم و مملکت بودید، که اگر بودید یک طرفه قلم نمیزدید. اونوقت شاید میشد کمی باور کرد که این انتقاد ها از سر خیرخواهی شماست و نیت دیگه ای پشتش نیست.
پاسخ: همین که کامنت شما و دهها کامنت دیگر بر خلاف گرایش سیاسی اتحاد خبر در این سایت منتشر می شود ناقض ادعای جنابعالی است.
1397/02/22 - 21:43
2
3
دقیقا ما دلواپس کار های شما که سازش گر هستیم
1397/02/22 - 18:44
5
2
درود بر شما‌مرد بزرگ
1397/02/22 - 17:33
7
3
درود بر شما آقای صالحی با این نگارش ملموس و زیبایتان
واقعا عالی بود
نکات خوبی در این مقاله اشاره شد
بخصوص تشبیه اینگونه افراد خودسر و ساختار شکن به گروهک های منافقین..
اینها همان اشخاصی بودند که دیماه گذشته مردم را تحریک کردند به شورش های خیابانی علیه دولت که در نهایت به هتک حرمت نظام انجامید
اینها مهره های سوخته ای هستند که فقط هر از گاهی به اینگونه موارد دل خوش می‌کنند و هلهله بپا می‌کنند
اینها نه دوستدار نظام هستند نه رهبری نه مردم
1397/02/22 - 17:05
0
4
در کربلا زمانی تحریم آب را برداشتند که سرها را بریدند و اهل بیت را به اسارت بدند.خام اندیشی است که تصور کنیم یزیدیان زمان به جز این ،عمل می کنند.
اروپا سایه آمریکا است و بدنبال امتیازات بیش تری از این توافقنامه هستند.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • خط و نشان مدعیان قهرمانی ادوار گذشته در شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 9 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 9 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 12 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...