امروز: يکشنبه 09 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 15 آذر 1394 - 08:19
در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای شهر برازجان با استاندار بوشهر مطرح شد:

اتحادخبر: فرماندار دشتستان، شهردار و اعضای شورای شهر برازجان در نشستی که پنجشنبه 12 آذرماه با استاندار بوشهر داشتند، مشکلات برازجان را مورد بررسی قرار دادند. استاندار بوشهر در این نشست  گفت: بزرگراه اهرم به برازجان بزودی اجرایی می‌شود و بزرگراه برازجان به گناوه نیز امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. دکتر مصطفی سالاری با بیان اینکه ...

اتحادخبر: فرماندار دشتستان، شهردار و اعضای شورای شهر برازجان در نشستی که پنجشنبه 12 آذرماه با استاندار بوشهر داشتند، مشکلات برازجان را مورد بررسی قرار دادند.
استاندار بوشهر در این نشست  گفت: بزرگراه اهرم به برازجان بزودی اجرایی می‌شود و بزرگراه برازجان به گناوه نیز امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
دکتر مصطفی سالاری با بیان اینکه منظر شهری برازجان باید بهبود یابد اظهار داشت: منظر شهری برازجان فرسوده است که باید در راستای بهبود آن برنامه‌ریزی شود.




وی با بیان اینکه شهر برازجان چهار راه استان بوشهر به دیگر استان‌های کشور است خاطرنشان کرد: زمانی برای ارتباط به دیگر نقاط کشور عبور از شهر برازجان امری اجتناب ناپذیر بود ولی اکنون با ایجاد محورهای ارتباطی راه عبور از دیگر نقاط استان بوشهر فراهم شده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‌های مختلف ریلی و راهسازی در دست اجرا است گفت:  اکنون بزرگراه برازجان، گناوه دیلم در آستانه راه‌اندازی است  و عملیات ساخت بزرگراه اهرم تنگستان به برازجان نیز بزودی اجرایی می‌شود.
دکترسالاری با بیان اینکه برای ساخت دو قطعه بزرگراهی اهرم به برازجان 250 میلیارد ریال تخصیص یافته است گفت: با توجه به اینکه اکنون تمرکز مسئولان راه و شهرسازی استان بوشهر تکمیل محور بزرگراهی گناوه به دیلم است محور بزرگراهی اهرم به برازجان تا دو هفته آینده عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت آب آشامیدنی برازجان بهبود می‌یابد افزود: مردم شهرستان دشتستان تابستان سختی در حوزه کم‌آبی پشت سر گذاشتند که برای بهبود وضعیت آب شهر برازجان اقدامات موثری انجام شده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه با مشارکت بخش خصوصی نوسازی و مرمت شبکه آبرسانی برازجان اجرایی می‌شود گفت: در این راستا 350 میلیارد ریال در نوسازی شبکه آبرسانی این شهر سرمایه‌گذاری می‌شود و ظرفیت مخازن ذخیره آب شهر برازجان افزایش می‌یابد.
دکترسالاری با بیان اینکه میزان هدر رفت آب از شبکه‌های آبرسانی در استان بوشهر 40 درصد برآورد شده افزود: برای رفع این تنگنا نوسازی شبکه آبرسانی در اولویت کاری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار گرفته است.
وی از ساخت تاسیسات آب‌شیرین‌کن در شهرهای استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: در این راستا تاسیسات آب شیرین‌کن بوشهر و کنگان اجرایی شده و ساخت آب‌شیرین‌کن در جوار نیروگاه اتمی بوشهر به ظرفیت 35 هزار متر مکعب، 10 هزار متر مکعبی دلوار، 10 هزار متر مکعبی سیراف و 5 هزار متر مکعبی گناوه در دستور کار قرار دارد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه با در مدار قرار گرفتن این تاسیسات ظرفیت آب خط کوثر به دشتستان افزایش می‌یابد خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های آب شیرین‌کن ظرفیت تامین آب از خط کوثر به دشتستان 25 درصد افزایش می‌یابد.
دکترسالاری از افزایش اعتبارات ارزش افزوده به برازجان خبرداد و گفت: تا دو ماه آینده 80 میلیارد ریال از این محل در اختیار شهرداری برازجان قرار می‌گیرد که نقش مهمی در حل برخی از مشکلات شهر دارد.
وی با بیان اینکه اعتبارات ارزش افزوده برازجان امسال حداقل 1.5 برابر سال قبل است گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعتبارات درآمدی شهرداری برازجان امسال افزایش می‌یابد.
استاندار بوشهر توجه به زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی دانش‌آموزان و جوانان را مورد اشاره قرار داد و افزود: راه‌اندازی کلاس‌های تقویت کنکور دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری در شهرها و روستاها، توانمند سازی اجتماعی و اقتصادی از برنامه‌های مهم تدوین شده استان بوشهر است.
دکترسالاری از افزایش اعتبارات دهیاری‌های استان بوشهر خبرداد و گفت: در این راستا اعتبارات دهیاری‌ها برای اجرای طرح‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در روستاهای استان بوشهر امسال 2.5 برابر افزایش یافته است.
وی اجرای طرح‌های امید اجتماعی در شهرها و روستاها، برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام فجر امید در نقاط شهری و روستایی، راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی مهارت افزایی و توانمند سازی بانوان و کودکان در نقاط مختلف استان از دیگربرنامه‌های استان بوشهر دانست.
دکترسالاری با تاکید بر بی‌طرفی مسئولان در انتخابات 7 اسفند بیان کرد: مسئولان باید توجه کنند که اموال عمومی به نفع یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده نکنند و موضع‌گیری‌های مسئولان باید کاملا بی‌طرفی باشد.

زارع: طرح مطالعاتی مدیریت سیلاب شهر برازجان اجرا شد
فرماندار شهرستان دشتستان نیز در این جلسه گفت: طرح مطالعاتی مدیریت سیلاب شهر برازجان تکمیل و در اجرای عملیات این طرح سال گذشته 80 میلیارد ریال تخصیص یافت.
 

ارسلان زارع با بیان اینکه شهربرازجان دومین شهر پرجمعیت استان بوشهر اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های عمران شهری برازجان در اولویت است که بر این اساس برنامه‌ریزی مدونی شده است.
 
وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی مدیریت سیلاب شهر برازجان انجام شده تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های مدیریت سیلاب سال گذشته 80 میلیارد ریال تخصیص یافت که برای تکمیل طرح‌های مدیریت سیلاب نیاز به 640 میلیارد ریال اعتبار است.
 
فرماندار دشتستان با تاکید بر تخصیص 100 میلیارد ریال برای ادامه طرح مدیریت سیلاب در برازجان گفت: با تکمیل طرح مدیریت سیلاب اقدامات مهم و موثری در هنگام وقوع سیل در زمینه پخش سیلاب و امور تاخیری انجام می‌شود.
 
زارع با بیان اینکه نقشه جامع برازجان تدوین می‌شود افزود: با توجه به اینکه شهر برازجان از جهات گوناگون توسعه و گسترش یافته است نقشه جامع این شهر تدوین و طرح‌های عمران شهری بر اساس این نقشه اجرایی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه عدم نقشه جامع تفضیلی مشکلات شهر برازجان افزایش داده است افزود: برای این مهم مشاور مورد نظر انتخاب و نقشه جامع برازجان تدوین می‌شود.
 
فرماندار دشتستان با بیان اینکه طرح‌های عمران شهری در برازجان افزایش یافته است گفت: تعامل شهرداری و اعضای شورای شهر برازجان سبب تسریع در اجرای طرح‌های عمران شهری شده که امسال تحول مهمی در منظر شهری ایجاد می‌شود.
 
شهردار برازجان نیز با بیان اینکه ارتقا کیفی طرح‌های عمران شهری برازجان آغاز شده اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های عمران شهری برنامه‌ریزی مدونی انجام شده که بر این اساس تحول مهمی در منظرو زیرساخت‌های شهر برازجان ایجاد می‌شود.

شمالی نژاد: تولید روزانه 100 تن زباله در برازجان
 
سعید شمالی‌نژاد با تاکید بر ساماندهی پسماند شهری برازجان افزود: روزانه بین 90 تا 100 تن زباله در شهر برازجان تولید و جمع‌آوری می‌شود که نیاز به نوسازی ناوگان حمل و نقل جمع‌آوری زباله است.
 
وی، از اجرای طرح مکانیزه دفع پسماند در برازجان خبرداد و گفت: برای بازیافت زباله شهری برازجان طرح مکانیزاسیون پسماند در دستور کار قرار دارد.
 
شمالی‌نژاد با تاکید بر ساماندهی طرح جامع ساخت و ساز درحاشیه شهر برازجان افزود: یکی از راه‌های بروز آسیب‌های اجتماعی ساخت‌های غیر مجاز در حاشیه شهر است که در این راستا طرح جامع ساماندهی ساخت و ساز درحاشیه شهر برازجان مورد توجه قرار دارد.
 
وی با تاکید بر توجه به اجرایی شدن دهکده گردشگری برازجان افزود: با توجه به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری طرح دهکده گردشگری برازجان اجرایی شده تا از این ظرفیت بتوان زمینه تغییر چهره شهر فراهم کرد.
 
شهردار برازجان با اشاره به نوسازی و بهسازی معابر برازجان گفت: برای این مهم امسال 4 هزار تن قیر در اختیار شهرداری برازجان قرار می‌گیرد و تا شهریور سال آینده یک‌میلیون مترمربع معابر برازجان نوسازی می‌شود.
 
شمالی‌نژاد اجرای بوستا‌های امید و زمین‌های مینی فوتبال شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: زمین‌های مینی فوتبال در محلات مختلف شهر برازجان در حال اجرا است که تا دهه فجر امسال 15 زمین مینی فوتبال در محلات مختلف شهر برازجان افتتاح می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اعتبارات عمران شهری برازجان امسال بهبود یافته گفت: امسال 300 میلیارد ریال برای طرح‌های عمران شهری برازجان تخصیص یافته و این در حالی است که از محل ارزش افزوده و دیگر حوزه‌ها بر اعتبارات عمران شهری برازجان افزوده می‌شود./ب

روابط عمومی استانداری بوشهر



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/09/15 - 23:50
0
0
قطار برازجان چه شد؟ آیا شورا و فرماندار و شهردار ، به فکر آن هستند؟ برازجان بی قطار مگه میشه؟ مگه داریم؟/ج
1394/09/15 - 20:05
0
0
امیدوارم این صحبتها فقط وعده توخالی نباشه./ج
1394/09/15 - 16:55
0
1
قابل توجه استاندار محترم و مقام عالی دولت در استان بوشهر جناب آقای دکترسالاری -چنانکه حضرتعالی مستحضرید شهر دالکی نه تنها از کمترین زیرساخت ها و مبلمان شهری مناسب محروم است بلکه دارای لوله کشی مندرس و قدیمی آب آشامیدنی است و تنهامنبع ذخیره آب این شهر نه تنها جوابگوی تامین آب شرب ضروری مردم را ندارد بلکه عمر مفید خویش را سپری نموده است لطف نموده تصمیم عاجل و امر به اقدام در این زمینه را صادر فرمایید تا جلوگیری از مهاجرت مردم به سایر نقاط شود./ج
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • خط و نشان مدعیان قهرمانی ادوار گذشته در شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 9 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 9 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 12 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...