امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 فروردين 1393 - 07:23
فال روزانه 10 / 01 / 1393

فال روزانه متولدین فروردین


امروز دوست دارید دنیای عقل و عاطفه را با هم ترکیب کنید. همچنین این توان را دارید تا همه ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید. هرکاری را آغاز کنید، خیلی سریع و کامل می توانید آن را به انجام برسانید. این استعداد را در زندگی عاطفی خود نیز به کار می گیرید و می توانید یک روز عالی و شاد را در کنار فرد دلخواه خود تجربه کنید. از این فرصت و انرژی نهایت استفاده را ببرید. هوای امروز مملو از انرژی های مثبت است. اگر فردی را دوست دارید و تاکنون شهامت بیان آن را نداشته اید، امروز فرصت مناسبی برای بیان احساسات است. این احتمال وجود دارد که او نیز حس مشابه شما داشته باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روابط بسیار خوبی با اطرافیان خواهید داشت. این رابطه می تواند شخصی یا کاری باشد و شما را به سمت رویدادهای خوبی سوق می دهد. اگر شغل شما به گونه ای است که شراکت در آن حرف اول را می زند، امروز این فرصت را دارید تا آن را به سمت و سوی خوبی هدایت کنید. برای بودن در کنار فردی که دوستش دارید نیز یک روز عالی به شمار می رود. با روحیه خوبی که شما دارید و انرژی های مثبتی که در هوا جاری است می توانید ارتباطات صمیمانه و مملو از درک و مهربانی را در کنار فرد دلخواهتان تجربه کنید. اگر می خواهید رابطه تان بهتر از این باشد باید مثبت نگری و خوبی های خود را بیشتر کنید. هر چه زمان بیشتری را صرف عشق کنید، زیبایی بیشتری از آن دریافت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

علاقه به تغذیه و سلامت امروز بیشتر ذهن و فکر شما را به خود مشغول خواهد کرد. به طوری که به دنبال مطالعه و تحقیق در مورد انواع خوراکی ها و فواید و مضرات آنها خواهید رفت. دوست دارید به جای غذاهای ناسالم انواع مفید و ارزشمند را جایگزین کنید و همین مساله موجب می شود تا بیشتر زمان خود را برای مطالعه و برنامه ریزی در این زمینه صرف کنید. از نظر رابطه و عشق نیز باید بدانید امروز این فرصت را دارید تا فرد دلخواه خود را بیشتر و بهتر بشناسید. شما علاقه بسیاری به حرف زدن دارید و این برای ارتباط برقرار کردن با او برایتان بسیار مفید واقع خواهد شد. در طول ملاقات با فردی که دوستش دارید به اشتراکات خوبی می رسید و می توانید به آینده آشنایی خود امیدوار باشید.

فال روزانه متولدین تیر

آیا در نظر دارید در یک رشته هنری ثبت نام کنید؟ اگر رشته مورد علاقه تان نقاشی، موسیقی، نمایش، تئاتر یا نویسندگی است باید بدانید با انرژی های بسیاری که امروز در هوا جاری است بسیار موفق خواهید شد. می توانید خلاقیت به خرج دهید و اثر زیبایی خلق کنید. یا اگر هنوز وارد این حوزه نشده اید، می توانید امروز در کلاسی ثبت نام کنید و در این راه نیز موفق شوید. اگر هم به کارهای کاربردی همچون آشپزی، ساختمان سازی یا دکوراسیون داخلی علاقه دارید نیز باز باید بدانید امروز زمان خوبی برای آغاز است. اگر در چند وقت گذشته رابطه عاشقانه سردی را تجربه کرده اید، بدانید امروز این فرصت را دارید تا  به رابطه خود جانی دوباره ببخشید. با مهربانی می توانید برنامه ریزی های خوبی داشته باشید و رابطه را به سمت بهبود پیش ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر خانه و ملکی در جایی دارید امروز متوجه می شوید که به قیمت آن افزوده شده است و سرمایه شما افزایش یافته است. اگر هم ملکی ندارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در این زمینه است. امروز باید همه حواس خود راجمع کنید و به جزئیات همه چیز توجه داشته باشید. به هیچ وجه نباید بی تفاوت باشید و با بی تفاوتی خود را به ندیدن و نشنیدن بزنید. امروز زمان هوشیاری است. باید بدانید امروز در جمع های دوستانه و اجتماعات بسیار خوش می درخشید و می توانید حسابی خود ر ا در دل بقیه جا کنید. از این  فرصت برای جلب توجه فرد دلخواه خود بهره بگیرید. وقتی با او ملاقات و صحبت کنید، متوجه می شوید تا چه اندازه  با هم وجه اشتراک دارید.

فال روزانه متولدین شهریور

صحبت های عادی و معمولی با فردی که دوستش دارید یا شریک کاری موجب می شود تا روابطتتان نزدیک تر از قبل شود. به طور کلی، امروز در ارتباط برقرار کردن با انسان ها بسیار موفق خواهید بود و می توانید پیشرفت های بسیاری هم در شراکت های خود داشته باشید. البته بیشتر موفقیت شما در زمینه عشق و عاطفه است و با شریک عاطفی خود لحظه های شاد بسیاری را تجربه خواهید کرد. احتمالا بیشتر زمان خود را برای برنامه ریزی در مورد شاید و تفریح در کنار معشوق سپری خواهید کرد. شاید با یکدیگر در جمع های دوستانه شرکت کنید یا اینکه با هم به تماشای برخی رویدادهای شاد اجتماعی بروید. به هر صورت لحظه های شادی در کنار هم خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز بسیار دوست دارید خرید گران قیمتی انجام دهید اما این مساله موجب می شود چندین بار بودجه خود را بررسی کنید و ببینید آیا توان خرید آن را دارید یا خیر! باید بدانید امروز از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارید و به طور کلی، مسایل مالی به نفع شما پیش می روند. البته هرگز توجه و تمرکز خود در کارها و مسایل مالی را از دست ندهید تا بعدها با مشکل مواجه نشوید. از چیزی نرسید و بدانید تصمیماتی که امروز اتخاذ می کنید، چیزی جز موفقیت در پی ندارند. موقعیت های امروز شما را به فرد دلخواهتان نزدیک تر می کند. به هیچ عنوان نباید نگران حرف و نگاه اطرافیان باشید. با فردی که دوستش دارید قرار ملاقات بگذارید و با یکدیگر در مورد احساسات و خواسته های خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز به طور عجیبی در جمع می درخشید. شاید برای خودتان هم عجیب باشد که پس از این همه سکوت و دور بودن از هر نوع حاشیه ای، امروز چرا این همه مورد توجه قرار گرفته اید. امروز می توانید به راحتی هر فردی که دوست دارید را جذب کنید. این جذابیت در زندگی عاطفی شما بسیار تاثیرگذار است. حتی غریبه ها نیز جذب رفتار شما می شوند. از این فرصت برای نزدیک تر شدن به فردی که دوستش دارید استفاده کنید. توصیه می کنیم امروز پیش از این که فردی را به خلوت عاشقانه خود راه دهید، او را بیشتر بشناسید. گاهی شک کردن به انسان ها در شکل‌گیری ارتباطات  نقش سازنده ای دارند و می توانید از مزایای آن بهره بگیرید. اما این را بدانید که همه چیز به طور کلی به نفع شما است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز انرژی های بصری و تمایلات دیداری شما زیاد می شود. به این مفهوم که دوست دارید به طور مثال، در خانه یا محل کار خود تغییر دکوراسیون به وجود بیاورید. یا اگر پروژه ای در دست اجرا دارید، امروز می توانید برای آن برنامه های زیادی داشته باشید. از انرژی های مثبت امروز نهایت استفاده را ببرید. در مورد مسایل عاطفی نیز لحظه های بسیار خوبی خواهید داشت. اگر ازدواج کرده اید، امروز این فرصت را دارید تا  با همفکری یکدیگر رابطه خود را بهبود ببخشید. اگر هم دنبال عشق هستید، می توانید امروز فرد دلخواهتان را بیابید.

فال روزانه متولدین دی

امروز بسیار اجتماعی خواهید بود و دوست دارید در میان جمع های گوناگون حضور داشته باشید. انرژی های امروز شما را به سمت برقراری ارتباطات بیشتر سوق می دهند. دوستان جدیدی خواهید یافت و اگر مجرد هستید هم می توانید در میان این دوستان، با فردی آشنا شوید که از نظر روحی به شما بسیار نزدیک است. می توانید در کنار این فرد آینده خوبی را برای خود تشکیل دهید. از این همه انرژی مثبت امروز استفاده کنید. اگر در حال حاضر در رابطه عاشقانه با فردی هستید ، می توانید امروز لحظه های شاد و مفرحی را برای خود رقم بزنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز احتمال افزایش حقوق خواهید داشت یا پروژه ای که  مدت ها روی آن کار کرده اید، امروز به نتایج خوبی می رسد. متوجه می شوید این همه تلاش و انرژی که برای کارهای خود صرف کرده اید، بیهوده نبوده اند و با موقعیتی که پیدا می کنید،  می توانید انسان های بیشتری را به دایره دوستان خود اضافه کنید. امروز به طور کلی باید منتظر تغییرات مثبت باشید و ما پیشاپیش به شما تبریک می گوییم. امروز از نظر احساسی مغلوب ناپذیر خواهید بود. اگر فرد خاصی را دوست دارید و می خواهید نظر او را جلب کنید، باید کارهایی که انجام می دهید از صمیم قلب باشد تا انرژی احساسی شما او را جذب کند.

فال روزانه متولدین اسفند

برای انجام کارهای مربوط به قانون یا انجام مراسم رسمی، امروز بهترین فرصت است. مسایل مالی نیز امروز بسیار پایدار و خوب پیش می روند. می توانید برای اهداف آموزشی خود برنامه ریزی کنید. سعی کنید بیشتر زمان امروز خود را برای برنامه ریزی در زمینه کارهای مهم و ارزشمند صرف کنید و برای موفقیت های پیش رو استارت های لازم را بزنید. مطمئن باشید کارهایی که امروز آغاز می کنید چون با فکر باز و ایده های ناب همراه هستند، نتیجه خوبی خواهند داشت. امروز این فرصت را دارید تا فردی آشنا شوید که از همه نظر مورد توجه و علاقه شما قرار دارد. از این فرصت برای آغاز یک رابطه طولانی مدت استفاده کنید./ب



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۰۸ [حدود 14 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۶.۱۴‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۱.۱۶ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷ [بيش از 5 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...