امروز: يکشنبه 09 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 مرداد 1400 - 07:00

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۵/۰۴‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۵/۰۴‍

 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است گرفتاری‌های زندگی امان شما را بریده و احساس می‌کنید بخت یار شما نیست. در سال تولدتان ورق بر می‌گردد و به همان اندازه که سختی در زندگی تحمل کرده‌اید، به همان اندازه در آینده با شادی و شادکامی روبه‌رو خواهید شد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و سالی سرشار از دستاوردهای جدید را آغاز کنید. در مرداد امسال تغییر مهمی در زندگی شما رخ می‌دهد. این تغییر در نگاه اول ممکن است جالب به نظر نرسد، اما بد به دل خود راه ندهید و تغییرات جدید را پذیرا باشید. در نهایت همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود و به نفع شما تمام خواهد شد. ماه‌های سال تولدتان در ابتدا روند کندی خواهد داشت و ممکن است احساس کنید خبر چندانی در این سال نیست. این احساس پس از گذشت چندین ماه از آغاز سال تولدتان تغییر می‌کند و چرخ موفقیت‌های شما سرعت بیشتری می‌گیرد.سایه همای سعادت در پاییز امسال  روی سر شما می‌افتد. در این فصل اگر دست به خاک بزنید طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های زندگی خود را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به گونه‌ای ادامه دهید تا دستاوردهای چشمگیری برای شما به دنبال داشته باشد. این دستاوردها را به چراغ راهی برای پیشرفت در سال‌های آینده زندگی خود تبدیل کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
نگران سلامتی خود هستید و احساس می‌کنید روحیه همیشگی را ندارید، جایی برای این نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و روز را با نشاط و شادکامی به پایان خواهید رساند. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید.   شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. سفارش کالای مهمی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، امروز انتظارتان به پایان می‌رسد و این کالا را دریافت خواهید کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با کمک بیش‌ا‌ز‌حد به اطرافیان خودتان را خسته و افسرده نکنید. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموال‌تان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید.  معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. امروز حساب وقت و زمان از دست‌تان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید. با مشکلی در محل‌کار روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت سرشار خود کمک بگیرید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد.  در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. تمرکز بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و توانایی‌های‌ خود را چندین برابر کنید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز کودک درون‌تان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهن‌تان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. مدتی است که دستی به سروروی‌تان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه خستگی و کسالت شما را فراهم کرده و امروز بیشتر از همیشه احساس خستگی و کوفتگی می کنید. بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و امروز را به استراحت و تفریح بگذرانید تا از این طریق خستگی از تن‌ شما بیرون برود و آماده روزهای آینده باشید. امروز احتمال گم‌شدن پول یا کالایی گران‌قیمت وجود دارد، در چنین شرایطی شش‌دانگ حواس‌‌تان را جمع کنید و روز را بدون از دست‌دادن مال و ثروت به پایان برسانید.  خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.   به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کارهای مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلاً به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شماست که تا جای ممکن سفر را به آینده موکول کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز عواقب کار اشتباهی که در گذشته‌ انجام داده‌اید گریبان شما را می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که چنین اشتباهی را هرگز مرتکب نشوید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده بیرون بروید و خوش بگذرانید. این شرایط را به فال نیک بگیرید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید و هزینه‌های امروز سربه‌فلک نگذارد. فرصتی برای آشنایی با افراد سرشناس فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به لطف آشنایی با این افراد، شرایطی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.  انرژی و توان خود را به انجام کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای عشق‌‌زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. نقشه‌های مهمی که برای کار و پیشرفت کشیده‌اید را با هر کس درمیان نگذارید و رازنگه‌داری پیشه کنید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. پولی به دست شما می‌رسد و این پول را برای خوشی و شادمانی اعضای خانواده خرج کنید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید. شرایط برای کار و تلاش مهیا است و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزش‌تان را هدر بدهد. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. امروز خرج سنگینی روی دست‌تان قرار می‌گیرد. به نفع شماست که بیشتر از همیشه حواس‌تان به خرج‌های زندگی باشد.  مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.  برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان آن‌گونه که باید و شاید برای اعضای خانواده شما احترام قائل نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. پولی به دست‌تان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. اعضای خانواده و فامیل خبری از شما ندارند و حسابی دلتنگ‌تان شده‌اند، امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به آنها بزنید و با حضور در کنار اعضای فامیل لحظه‌های خوشی را تجربه کنید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان نامنظم و شلوغی هستید و ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. اطرافیان درک کاملی از رفتار شما ندارند و آن‌گونه که انتظار دارید شما را جدی نمی‌گیرند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت رفتار خود را تغییر دهید و به گونه‌ای با اطرافیان برخورد کنید تا شما را جدی بگیرند. بین شما و عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۰۸ [حدود 21 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۶.۱۴‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۱.۱۶ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷ [بيش از 5 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • خط و نشان مدعیان قهرمانی ادوار گذشته در شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 9 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 9 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 12 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...