امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 شهريور 1393 - 10:21

اتحاد جنوب: رئیس شورای شهر برازجان گفت: من ضعیف نیستم و فقط می خواستم مراعات اعضا را کنم که برخورد تندی پیش نیاید وگرنه بنده سی سال در رده های مختلف مدیریتی در آموزش و پرورش خدمت کرده ام.

اتحاد جنوب: اسماعیل ناخایی در گفتگو با خبرنگار ناصرون درخصوص عدم برگزاری جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر برازجان اظهار داشت: به دلیل عدم حضور چهار عضو که شامل آقایان محمد تقی گرمسیری، هادی کفاش، سعید اسماعیلی و بهادر قائدی در جلسات شورا؛ این جلسات از حد و نصاب قانونی خارج بوده و برگزار نمی شود.

وی در ادامه دلایل اعتراض گروه معترض را سهم خوهی از شورا برشمرد و افزود: بنده به طور مستقیم با آن ها صحبت نکرده ام ولی شنید ها حاکی از آن است که می گویند چرا ما سهمی در هیات رییسه نداریم. شورا اساس و نمادش دموکراسی است، براساس رأی گیری رییس و هیات رییسه تعیین می شود و هر کسی که رأی بیشتری بگیرید باید همه بپیرند و این از اصول دموکراسی است.

ناخایی تصریح کرد: اگر این افراد در شش جلسه پی در پی شرکت نکنند غیبت و تخلف آن ها به شورای حل اختلاف شوراها در استانداری ارجاع داده می شود و طبق قانون اشخاص دیگری جایگزین افراد خاطی می شوند.

رئیس شورای شهر برازجان با تأکید بر اینکه دود این لجالت ها به چشم مردم می رود یادآور شد: این اعضای محترم اگر وعدها و صحبت هایی که قبل از انتخابات داشتند را به یاد آورند می بینند که بر خلاف وعده های خود عمل می کنند و باید همه اعضای شورا مقید به قانون باشند و هر چه قانون گفت اجرا کنند.

وی خطاب به قائدی عضو دیگر شورای شهر برازجان گفت: می گویید ریاست ضعیف است؟ نه من ضعیف نیستم و فقط می خواستم مراعات اعضا را کنم که برخورد تندی پیش نیاید وگرنه بنده سی سال در رده های مختلف مدیریتی در آموزش و پرورش خدمت کرده ام.

اسماعیل ناخایی در خصوص غیبت های پرشمار اعضای شورای شهر تصریح کرد: آقای قائدی حدود هجده غیبت و آقای اسماعیلی سیزده غیبت دارد و اگر من با این موارد برخورد می کردم امروز شاهد شنیدن این حرف ها نبودیم.

این عضو شورای شهر برازجان خطاب به کفاش دیگر عضو این شورا گفت: چرا اختلافات درونی شورا را به کوچه و خیابان و میان مردم می کشید؟ اگر اختلاف و مسئله ای هست باید در شورا مطرح شود تا به آن رسیدگی کنیم زیرا ما مثل یک خانواده ایم و باید مسائل را درون خانواده حل کنیم.

ناخایی در ادامه افزود: همه این اختلاف نظرها بعد از انتخاب شهردار شروع شد و در انتخاب هیأت رییسه قوت گرفت.

رئیس شورای شهر برازجان در پاسخ به سوال خبرنگار ناصرون مبنی بر موارد مطرح شده از سوی سخنگوی شورا در رسانه ها خاطرنشان کرد: حدود چهار سال پیش شخصی به نام آقای فاضل زاده جمعه بازار برازجان را ساخته است و به صرف اینکه پسرم دوست وی بوده است عضو هیأت مدیره جمعه بازار نیز می باشد و هیج دخل و تصرف و سودی در بازار ندارد./ح



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/06/26 - 07:48
0
0
اینجانب قصد داوری و قضاوت در خصوص حقانیت هیچ گروهی را ندارم و در جایگاه قضاوت نیز نیستم اما آنچه از ظاهر امر استنباط می شود.
1- گروه 9 نفری شورا آنچنان نسبت به هم رفتار نمو ده اند که متاسفانه جای هیچ گونه حرمت و احترامی باقی نمانده و تمامی پل ها را برای شکستن گروه بندی موجود تخریب نموده اند.
2- گروه 4 نفری عزیز قبل از اینکه به فکر منافع مردم باشند به فکر ........خود هستند.
3- گروه 5 نفری گرامی نیز به دلیل رفتارهای ........ گروه دیگر نتوانسته اند تعامل لازم را با آنها برقرار نمایند.
4- دوستان رسانه ای نیز بجای تلاش بیشتر برای رفع کدورت ها و اختلافات اعضای شورا، آتش بیاز معرکه شده و به این آتش شهر سوز دامن می زنند.
5- مسئولین ریش سفید و بزرگوار شهرستان نیز یا نظاره گر بوده و دست به کاری نزده اند.....
6- مردم بی گناه و شریف شهر عزیزمان نیز در آتش اختلافات شورا می سوزند و راه به جایی ندارند.
7- ساسیون گرامی شهر نیز از این آشفته بازار بهره برداری لازم را دارند.
8- احترام به آرا مردم و نمایندگان آنها نیز ..........
1393/06/25 - 17:05
0
0
اقای ناخایی و قدوسی چرا در مساجد شروع کرده اید به تخریب گروه 4 ،بیانیه تان در سایت ....خواندم چرا ترسیدید و زود برش داشتید.باید می ماند تا مردم بفهمند که منطق شما چقدر است .
1393/06/25 - 15:38
0
0
حالا معلوم نیست که حق با این چهار نفر باشه. بنظرم با توجه به شناختی که از این چهار نفر دارم اینها هم برا منافع خودشون میجنگن نه مردم و ظاهرا از اون پنج نفر رو دست خوردن.........
1393/06/25 - 12:56
0
0
باسلام تاریخ ثابت میکنه انسانهای باارزش وپیروزدرجامعه دشمنان زیادی داشته اند اقای ناخایی فردی متعهداست که جزصلاح برازجان وبرازجانی چیزی درسرندارداین همه اعتراض نه فقط برای اقای ناخاییست بلکه هرکس برمسندقدرت بنشیندمردم مخالفند.آقای پوف لطفاغلط املایی روتصحیح کندیدبعددرمسائل سیاسی دخالت کنیدباتشکر
1393/06/25 - 11:23
0
0
اقای کشاورز اگر به مطلب دانشجو توجه فرمایید منظور اقای دانشجو دوستان همان 4 نفر است نه دوستان اقای ناخایی
1393/06/25 - 07:08
0
0
جناب احمدزاده بزرگوار، راح حل این رویه اشتباه افشاگری و بیان حقایق برای مردم می باشد،تا دست گروه مغرض برای مردم رو شود. مراحل بعدی میتونه تحصن و اعتراض خیابانی باشد. باید جلوی این رویه گرفته شود، چون آثارش برای سالیان سال برای مردم شهر باقی می ماند.
1393/06/24 - 17:47
0
0
واقعا جای تاسف است که کسی ریئس شورا شده که از اداره ی یک کلاس درس دبستان ناتوان بوده./ج
1393/06/24 - 12:33
0
0
باسلام/
ضمن تشکر از نقطه چین های اتحاد جنوب/
جناب پوف بنده بحثی از جبر واختیار نکردم/
از این نظر که قانون جنگل " منظور همان زور است " در دنیا برقرار است شک ندارم/
اما در رابطه با رعایت حقوق اقلیت : به نظر جنابعالی اگر اکثریت با تصویب قوانینی برخی موارد را تصویب کنند که مورد تایید اقلیت نباشد چه متوانند بکنند؟
باید بازی را به هم بزنند؟ که خلاف اصول دموکراسی است پس اجبارا" باید بپذیرند/
یاعلی
ما هم صحبتهای آقای بی طرف راتایید می کنیم : اگر تندیس نصب شود هم به خواست مردم این شهر اهمیت داده شده است وهم به خواست اعضا 4 نفری اقدام شده است بنابراین جهت تفاهم با مناسبت است که آقای ناخائی اگر واقعا به گروهی وابستگی ندارد بنا به خواست مردم و اعضای 4 نفری شورای شهر اقدام به نصب تندیس نماید /ج
1393/06/24 - 08:52
0
0
آقای احمدزاده یعنی شما معتقد به جبر دنیا دارید و عدم اختیار!؟ و اینکه خودمون و بی اختیار به تندباد جریان زندگی و رویدادهای طبیعی بسپاریم!!!؟
توجه کن؛ دموکراسی یعنی: رأی حداکثری با رعایت حقوق حداقلی/ج
1393/06/23 - 23:37
0
0
باسلام/
....................................
دوستان عزیز شورا ؛ ما در تمام جهان چیزی بنام دموکراسی واقعی نداریم و دموکراسیهای موجود در دنیا نیز نوعی استبداد اکثریت است ولی چه میشود کرد که بیش از این نمیتوان کاری کرد/
پس دوستان گروه 4 نفره نیز میبایست استبداد اکثریت را بپذیرند؛ این عین واقعیت است ؛/
حال خواه پند گیر ؛ خواه ملال/
یاعلی
1393/06/23 - 19:50
0
0
آقای ناخائی مشکل شما با اعضای 4 نفری حل شدنی است آنان 2 اقدام از شما خواسته اند 1 نصب تندیس 2 انتخاب شهردار شما تندیس رانصب کنید : بعد شهردارهم ... است بنابراین رفع اختلاف میشود : وشورائی منسجم تشکیل می شود
1393/06/23 - 16:40
0
0
آقای دانشجو آقای ناخائی در فکر تعامل بادوستان است اما برای خواست اکثریت مردم تا کنون اقدامی نکرده است !!! بنا براین بنا به گفته خودتان کارهای ایشان منحصر به دوستان است !! که یک نوع باند بازی ودوستگرائی خوانده می شود : و همین اقدام نادرست وی باعث اعتراض اعضای 4 نفری شورای شهر شده است که می بینید
1393/06/22 - 19:04
0
0
برادر عزیز اقای کشاورز علی رغم اینکه احترام خاصی به جنابعالی دارم فکر هرکس برای خودش محترم است لذا ما که به کسانیکه رای داده ایم پشیمان نیستیم و خیلی هم قبولشان داریم و هر کس به انها توهین کند به تفکرات ما توهین کرده لذا اقای ناخایی فرد دارای تعامل با دوستان است و باید به خواست اکثریت مردم احترام قائل شد.
1393/06/22 - 10:46
0
0
آقای ناخائی اگر شما در ریاست ضعیف نبودید : این همه اختلاف در شورای شهر بوجود نمی آمد !! چون خود شما به گروه 5 نفری پیوستید باعث ناراحتی گروه 4 نفری شدید !! واگر شما عضو ائتلاف 5 نفری نبودید : اکنون صحبت شما حائز اهمیت بود ولی شما باند بازی را در شورا رواج دادید !! بنابراین صحبت شما برای عضو 4 نفری قابل قبول نیست !!!!
1393/06/22 - 07:15
0
0
بنده از استاندار محترم عاجزانه استدعا دارم فرصت سوزی نکنید و از رییس جمهور بخواهید تا آقای ناخایی را به عنوان نماد دموکراسی در جنوب کشور معرفی نمایند وهمچنین ایشان را بجای معاون اول یا معاونت راهبردی خویش منصوب نمایند . مگر ما در مملکت امثال آقای ناخایی چند نفر داریم . از مهمترین سابقه مدیریتی ایشان معلم پرورشی بودن است بخدا قسم ایشان را دریابید
1393/06/22 - 00:56
0
0
جناب ناخایی
همین که شما در جمع کردن گروه 4 و 5 موفق نبودید ضعف است دیگر..
با سلام خدمت یاران اتحاد و متحد اتحاد جنوب
اگر یادتان باشد سالها پیش فیلم سینمایی شهر موشها از تلویزیون پخش شد در این فیلم که بحق فیلم اموزنده ای بود اتحاد و همدلی موشها در زمان حمله گربه متخاصم به عنوان دشمن شهروندان باعث از پا درآمدن گربه شد و موشها ( مردم شهر )این پیروزی را جشن گرفتند . در این فیلم موشها با داشتن سازوکارهای خاص تاریخی و اطلاع رسانی « جارچی » با آهنگی خاص موشها را در میدان شهر جمع کرده و آنها را از وضعیت خطر مطلع کردند .
بنظرم آقای ناخایی منظور مرا که زمانی دانش آموزش بوده ام در این کامنت گرفته باشد. ایشان فردی .....است که در کلاس تعلیمات دینی دبیرستان در دبیرستان امام خمینی با شیطنت دانش اموزان دبیرستانی از کوره در میرفت........
انحلال شورا به صلاح مردم است . نمیدانم تا کی باید غصه مدنیت را خورد . تا کی باید ........ را تحمل کرد و ..... را تحمل کرد./ب
1393/06/21 - 19:52
0
0
آقای دانشجو اسم شما تا سطح فکر شما باهم در تضاد است !!! شما اگر واقعا دانشجو هستید باید با آگاهی بیشتر صحبت کنید گروه 4 نفری از عملکرد ضعیف رئیس شورا انتقاد کرده ا ند ؟ رئیس شورا اگر جواب منطقی دارد باید به آنان بگوید : این پیشنهاد شما جنبه بی منطقی دارد بنا براین از یک دانشجو بعید به نظر میرسد که بدون فکر به افرادی توهین نماید !! انتقاد حق مسلم اعضای 4 نفری می باشد . /ب
1393/06/21 - 13:09
0
0
خطاب به آقای ناخایی:
1- شما فقط نوشتن دموکراسی را بلد هستید!؟
2- صحبت نکردن با اعضای شورا وظیفه شما بود که انجام ندادید، کوتاهی در انجام وظیفه کردید که خودش بزرگترین ضعفه!
3- عدم ایجاد همدلی میان اعضا
4- رفتار شما مثل پلیس نامحسوس ایران می باشد که منتظر هستن راننده بیشتر تخلف کنه بعد بهش تذکر بدن!! شما که میدونستین یکی از این 4 نفر تخلف کرده چرا جلوشون رو نگرفتین!!!؟
5- آقای ناخایی قبل از این هیچگونه سابقه مدیریتی ندارن. اگه دارن ارائه بدن
6-شما میگید نباید مشکلات شورا به گوش مردم برسه!!!! این حرف شما در تضاد با دموکراسی می باشد!!!
7-آقای ناخایی سرتون و از زیر برف تابستانی بیارید بیرون!!!!! اکثر مردم این شهر عملکرد گروه 5 نفره را نمی پسندن و مخالف هستن.
1393/06/20 - 21:39
0
0
اقای ناخایی عزیز از ضعیف هم هنوز ضعیف تری جای شما در این سمت نیست
1393/06/20 - 18:22
0
0
امیدوارم که آقای ناخایی جواب خود را در همین چند کامنت گرفته باشد و سنجیده تر حرف بزنند... نه مثل کبک سر خود را زیر برف کند و به خیال اینکه خودش نمیبیند دیگران را هم کور و کر فرض کند... اگر تا الان مردم حرفی نزده بودند و کسی اقدامی نکرده بود صرفا جهت حفظ حرمتها و منافع شهر بود. پس شما هم لطف خود را شامل حال مردم کنید و بیش از این سخن نسنجیده نگویید.
1393/06/20 - 18:03
0
0
اقای ناخایی اگر دوستان 4 نفره راضی به شرکت در جلسه شورا نیستند به انها اعلام کنیید تا کنار بکشند اعضا جایگزین بیایند به مردم خدمت کنند انشالله ما که به شما رای داده ایم بر مدیریت و سالمی شما شک نداریم در این نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر کسی کار شکنی کند هم این دنیا ازش گرفته میشود و هم در اخرت باید جوابگو حضرت امام ره و شهدا باشد ما شک نداریم
1393/06/20 - 12:39
0
0
آقای ناخائی بااین عملکرد ضعیف در مورد مسائل گوناگون شما می گویید من ضعیف نیستم ؟!! شما هم باند بازی دارید !!! هم تاکنون ضعیف عمل کرده اید !! شما می گویید هرچه برسر این مردم آورده شود !! کسی اطلاع حاصل نکند؟!!
4 عضو شورای شهر بسیار کا ر خوبی کردند که مردم را در جریان عملکرد ضعیف شما قرار دادند کارکردن در آموزش وپرورش هیچ ربطی به عملکرد ضعیف شما در شورا ندارد .
1393/06/20 - 12:32
0
0
تو حرفاش پر از ضعفه
1393/06/20 - 12:06
0
0
اقایان وقتی در غیبت هستند یادشان نیست که باید به مردم توضیح دهند وقتی تیر سهم خواهیشان به سنگ میخورد دست به دامن مردم میشوند. هیچکس دلش به حال مردم نسوخته. اگاه باشید مردم . اگر اقایان به سهمشان میرسیدند نه اقای ناخایی ضعیف بود و نه اقای قائدی این همه درد دل داشت. اتفاقا اقای ناخایی از موضع خود پایین نیایید. باید با متخلفین برخورد قاطع و قانونی شود.
از اتحادجنوب بابت درج بیانیه هر دو طرف تشکر میکنم
1393/06/20 - 11:25
0
0
چرا اختلافات درونی شورا را به کوچه و خیابان و میان مردم می کشید؟ !!!!!!!! بنده خدا مگه این شورا از اسمون به زمین امده؟ همین مردم بودن که یکی مثل تو رو انتخاب کردند...................
تو سابقه ی مدیریتی داری؟!!!!!!! به والله سوگند ایشون از عهده ی اداره ی یک کلاس اونهم در حد دبستان بر نمیومد! حالا کار مردم برازجان برتر از جانم به جایی رسیده که........................
امید انحلال چنین شورایی..................
پاسخ: * کاربران عزیز عنایت کنند کامنت های خود را طوری که بنویسند که ما مجبور به حذف و نقطه چین نباشیم.
* فضای سایت های خبری با شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و واتس آپ و وایبر و..... متفاوت است. مدیر سایت در برابر کامنتها هم طبق قانون مسئول است.
1393/06/20 - 11:21
0
0
عاقلان دانند....
جناب آقای ناخایی... با سابقه مدیریتی طولانی!!!...و قوی!!!....(چیزهایی که هرگز در شما ندیده ، این شورا و مردم شهر) کافیست به نظرات خوانندگان مطلب آقای قائدی نگاهی بیندازید... کافیست از خانه خود بیرون بیایید و کمی به حرفها و درد دل های مردم گوش دهید تا خودتان جواب حرفهایتان را بگیرید... گرچه .........................
خودتان به افتضاحی که درست شده آگاه ترید... شما حتی جرات حرف زدن با آنها هم نداشته اید... (از حرفایتان میتوان فهمید که شورای ما چه رئیس مقتدر، با کفایت و مدبری دارد - آنقدر که حتی برای حل مشکل بین خودتان.....................)
کسی که خواب است را میتوان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده هرگز بیدار نخواهد شد... پس آسوده بخوابید...
پاسخ: جاهایی که بیش از3 تا نقطه گذاشته شده توسط اتحاد جنوب حذف شده است. با پوزش
1393/06/20 - 11:09
0
0
آقای ناخایی سالهاست که دود به چشمانمان رفته هرکس میگوید من قوی هستم هیچکس نمیگوی من ضعف دارم مهم قضاوت دیگران است نه اظهارات شخص! شما بایدهمه را حاضر غایب میکردید و تعداد غیبت های همه را اعلام میکردید نه یکی دونفر را ! اتفاقا کار درستی آقای کفاش کرد که اختلافات درون شورا را برای مردمی که به او رای داده بودند علنی کرد.
1393/06/20 - 10:45
0
0
عمو تو اصلا نیستی !!
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...