امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 29 تير 1392 - 07:29

فـال امروز

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز الهام کلید موفقیت شماست. با الهام از آنچه دیگران ناممکن می پندارند پیش می روید. قبلاً هرگز چیزهای ناممکن جلوی شما را نگرفته است و حالا هم نمی گذارید که ناممکن ها جلویتان را بگیرند. شما همه احتمالات را با دقت در نظر می گیرید تا نتیجه بگیرید. دوستان شما از هدفمندی و اراده شما الهام می گیرند و شما را الگو قرار می دهند. حیات عشقی شما بیشتر در ذهنتان در جریان است تا در واقعیت. شاید شما عشقتان را مدتهاست که ندیده اید و یا او در مکانی دوردست زندگی می کند و تنها منبع تماس شما تلفن است. هرچه باشد، زمان آن رسیده است که شما دو نفر با هم ملاقات کنید. امروز تغییر ذهنی بزرگی در شما اتفاق می افتد و درهای زیادی از فرصت های جدید و عالی در مورد مسائل کاری به رویتان باز می شود. چرخه های موجود در زندگی شما که قبلاً حرکتی رو به عقب در زندگی شما دارند از امروز دوباره رو به جلو می شوند. با اطمینان و اعتماد به نفس کامل حرکت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

درک بیشتری از فرهنگ های مختلف و کنجکاوی درباره افرادی که آنجا زندگی می کنند باعث می شود سعی کنید در مورد آن مکان ها اطلاعات کسب کنید. دوستان یا گروه ها به نحوی دخالت دارند. شما انرژی زیادی را به سمت فعالیت های ذهنی هدایت می کنید و به دیگران الهام می دهید تا همین کار را بکنند. امروز حتماً پیاده روی کنید. باید ذهنتان را آزاد کنید. با آنکه بی نهایت در مورد عشقتان کنجکاوید، گاهی هم انتقادی برخورد می کنید و این ترکیب نیاز به دانستن، و دور شدن از او باعث می شود که بهترین راه را برای رفتار مناسب بیابید. این به او احساس ناامنی می دهد. بهتر است که بیشتر حالت تهاجمی داشته باشید. مطمئن شوید که بیشترین میزان توانایی خود را بکار می برید و انتظارات و مسئولیت های خود را برآورده می کنید. این مفهوم را در مورد کار خود و اهداف کاری زندگی خود بکار می برید. هر دوی اینها برای موفقیت شما نقش کلیدی دارند.

فال روزانه متولدین خرداد

فرصت افزایش درآمد شما باعث می شود که انرژی و الهام خود را به سمت مسائل کاری هدایت کنید. رویاهای شما چیزهای زیادی در مورد شما و انگیزه شما مشخص می کنند و این خودآگاهی شما را افزایش می دهد و همه چیز را برایتان بسیار آسانتر می کند. نیاز به موفقیت در مسائل مادی و معنوی نقش مهمی در همه کارهایی که انجام می دهید بازی می کند. شما با آنکه در ظاهر لبخند می زنید ولی در دل از عشق خود انتقاد زیادی می کنید. با آنکه چیزی نمی گویید، ولی او می فهمد که همه چیز خوب پیش نمی رود و یک جای کار ایراد دارد و بسیار آزرده شده است و دلیلش را نمی داند. اگر ناراحت هستید بهتر است که آن را واضح بگویید و ساکت نمانید. مافوق ها امروز به شما سخت می گیرند. شما متوجه می شوید که آنها رویکرد خلاقانه و ایده های تخیلی شما را درک نمی کنند. نگذارید این شما را ناامید کند یا باعث شود فکر کنید که ایده های شما نامعتبر هستند. قوی باشید.

فال روزانه متولدین تیر

شما تمایل دارید که سفر کنید یا شاید از دوستی که در دوردست ها زندگی می کند دیدن کنید. شما مقدمات آن را فراهم می کنید. رویدادهای اجتماعی امروز وقت شما را می گیرند و افراد جالبی را ملاقات می کنید. یکی از دوستان شما به گوش شنوا نیاز دارد و شما امروز به دیگران حساس می شوید، پس آماده شنیدن داستان تلخ او باشید. در غیر این صورت روز خوبی خواهید داشت. اگر به نوشتن یک یادداشت عاشقانه به عزیزترین فرد در زندگی تان فکر می کنید، بهتر است تلاش کنید و آن را ساده تر کنید تا بدون مشکل منظورتان را درک کند. اگر تلاش کنید کار جالبی انجام دهید او منظور شما را اشتباه درک می کند و این مانع کاذبی بین شما دو نفر ایجاد می کند. حرفتان را رک و راست بزنید و صراحت داشته باشید. امروز روز خوبی برای تقویت خودتان در محل کار است تا آماده مبارزه با چالش های آینده باشید. ابزارهای بیشتر داخل جعبه ابزارتان بگذارید. از استادان خود یاد بگیرید و فوت و فن های آنها را یاد بگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما در مورد فرصت هایی می شنوید که درآمد شما را افزایش می دهند یا شغل جدیدی برایتان فراهم می کنند یا پروژه ای را بدستتان می دهند. شما انرژی فراوانی را به سمت این هدف هدایت می کنید. دیگران هم می خواهند در این مسیر کمکتان کنند. شما خیلی پرانرژی و خوش بین هستید. این فرصت های جدید و جالبی برایتان می آورد. امروز فردی که قبلاً دوستش داشتید دوباره در زندگی تان ظاهر می شود. در حالیکه شما فکر می کنید تغییرات مثبت زیادی کرده اید، ولی زیاد درباره او مطمئن نیستید و به نظر می رسد که او خیلی در مورد زندگی اش نگران و ناامید است. صحبت کردن در مورد قدیم ها و حرف زدن در مورد مشکلات او، لبخند را به لب او می آورد. پروژه هایی که درگیر روتین دشواری شده بودند امروز دوباره رو به جلو پیشروی می کنند. شما امروز احساس نظم زیادی می کنید و هر کاری که بدست می گیرید تمام می کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

همه روابط شما امروز با حساسیت بیشتر نسبت به نیازها و احساسات دیگران ارتقا می یابند. شما نسبت به دوستان غمگین خود گوش شنوا دارید و برای حل مشکلاتشان به آنها کمک می کنید. مطمئن باشید. که تلاش های شما بی تشکر نمی ماند. شما نسبت به آنهایی که بیش از همه برایتان اهمیت دارند نزدیکتر می شوید و این شامل فرد خاصی در زندگی تان هم می شود. با آنکه شما در مورد جزئیات و کمال یک فرد مجذوب شده اید، ولی افراد کمی در این دنیا هستند که کامل باشند. امروز نسبت به او به خاطر رفتار خاصی که فکر می کنید باید داشته باشد انتقاد می کنید. ولی تا قبل از آنکه او را تکه تکه کنید، باید نقاط مثبت او را نیز در نظر بگیرید. اکنون زمان موفقیت برای شماست و در عین حال، زمان دشمنی در محل کار نیز هست. شما تحت موشکافی دیگران هستید و در کل شما به سوی رویای خود حرکت می کنید و آنچه از همه چیز برایتان مهمتر است را می جویید. رویاهایتان را زنده نگه دارید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید به نیازهای همکاران و اعضای خانواده توجه کنید. دیگران دوست دارند که نظر شما را در مورد طبیعت و ذات انسان بدانند تا خودشان و دیگران را درک کنند. شعور و عقل و منطق شما برای آنها ارزشمند است. در روند در میان گذاشتن حکمت و دانایی تان با آنها، باید موقعیت احساسی خود را هم روشن کنید. بدین ترتیب خودتان هم تعجب خواهید کرد. امروز عشق قدیمی تان امروز موجب شرمساری شما می شود و شما او را بطور غیرمنتظره در مناسبتی اجتماعی ملاقات می کنید. فکر کرده بودید که دوباره هرگز او را نخواهید دید، ولی با دیدن او مسائلی برایتان پیش می آید که شما را در موقعیتی دشواری قرار می دهد. امروز شما به گفته یا درسی که در گذشته از یکی از نزدیکان خود شنیده بودید فکر می کنید. حرف های او آن موقع برایتان معنایی نداشت، ولی حالا شما این حکمت و دانایی او را تحسین می کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید احساس خلاقیت و الهام بیشتری نمایید. شما در مورد افکار و ایده های خود با دیگران حرف می زنید. روند ارتباطی شما درهای جدیدی به روی ذهن شما باز می کند و منجر به دیدگاه های جالبی در مورد آنچه پیگیری می کنید می شود. گاهی در روند گفتگوها از این که یکی از دوستان شما نیاز به گوش شنوا داشته باشد متعجب می شوید. در جر و بحث با عشقتان شما زیرک و هوشیار ظاهر می شوید و در بحث با او برنده می شوید، ولی ممکن است این موضوع امروز برایتان زیاد خوب تمام نشود. شما فکر می کنید می دانید در مورد چه حرف می زنید، ولی نیمی از واقعیت ها درست نیستند و بعضی از آنها کاملاً غلط هستند بهتر از به جهل خود اعتراف کنید و آشتی کنید. اهداف کاری که برای خود تعیین کرده بودید روی سینی نقره تقدیمتان نمی شوند. اگر واقعاً می خواهید رویاهای شما تحقق یابند، باید برای رسیدن به آنها تلاش کنید. اکنون زمان آن است که بجای نشستن و استراحت کردن و منتظر معجزه شدن کار کنید.

فال روزانه متولدین آذر

یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده شما ممکن است مشکل مالی داشته باشد و بخواهد از هوش تجاری شما برای درک موقعیت خود کمک بگیرد. از آنجائیکه شما نسبت به نیازهای دیگران بسیار حساس هستید می توانید کمک ارزشمندی به این فرد و هر کسی که به دیدگاه های شما نیاز دارد نمایید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که در مورد احساسات خود حرف بزنید و باید به نحوه بیان و ابراز احساسات خود توجه کنید. اگر مراقب نباشید ابراز احساسات عشقی شما زیادی ذهنی و پرحرف می نماید. بهتر است هدیه ای بدهید که خیلی بیشتر از حرف بتواند منظور شما را برساند. امروز در مورد موقعیت کاری فعلی خود احساس می کنید در دام افتاده اید. شما نیاز به آزادی دارید ولی این مفهوم خیلی دورتر از دسترس به نظر می رسد و ممکن است هرگز به حقیقت نپیوندد. صبر داشته باشید و نگران نباشید. کاری که شما انجام می دهید خیلی زود شما را به آزادی ای که می خواهید می رساند.

فال روزانه متولدین دی

حس ششم قوی شما منجر به گفتگوهای جالبی می شود. دیگران از دیدگاه ها، احساسات و تمایلات شما تعجب می کنند. شما بیشتر از همیشه اظهار نظر می کنید و پرحرف شده اید. می خواهید الهام و انرژی خود را به سمت نوشتن، صحبت کردن یا انواع دیگر خودابرازی هدایت کنید. خواندن هم در این برهه زمانی برایتان ارزش زیادی دارد. اگر سر قرار می روید، برایتان سخت است که روی آنچه فکر می کنید یا احساسی که در مورد فردی که با او هستید تمرکز کنید. به نظر می رسد که او تبدیل به معما شده است و از حرف های خود برای گیج کردن شما و نه روشن کردن شما استفاده می کند. در این مورد به غرایز خود اعتماد کنید. کمی تلاش در این برهه زمانی جای دوری نمی رود. توان خود برای رسیدن به آنچه در مورد شغلتان برایتان مهم است را دست کم نگیرید. شرایط پیرامون شما به نفع شماست پس باید از این زمان مطلوب به نفع خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

الهام و حس ششم شما امروز استعدادهای هنری شما را بالا می برد. نیروی فراوانی برای ابراز و بیان داستان ها، تصاویر، یا موسیقی ذهن شما می تواند منجر به صرف زمان زیادی از روزتان می شود و شما افکار و ایده های خود را ثبت می کنید. شما زمان زیادی از اوقات فراغت خود را به تنهایی سپری می کنید. احتمالاً امروز شما روز مطلوبی را با عشقتان می گذرانید. ولی باید مراقب باشید که او را تصادفاً ناراحت نکنید و با حرف به اصطلاح خنده دار و شوخی او را ناراحت نکنید. حرف ها بر اساس حالت ذهنی و فکری طرف مقابل می توانند معنای متفاوتی بگیرند. تا آنجائیکه می توانید سعی کنید حرف هایی نزنید که به او بر بخورد. امروز از حد و حدود و مرزهای خود رد نشوید. برای اطمینان از اینکه این کار را نمی کنید زمانی را صرف روشن کردن مسائل با همکار یا کارفرمای خود نمایید. باید اطمینان حاصل شود که همه انتظاراتی که از آنها می رود را برآورده می کنند. این کار از برخوردهای ناجور جلوگیری می کند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز پیشروی و جلو رفتن برای شما مهم می شود. باید احساسی خوش بینانه و هیجان انگیز درباره اهداف خود داشته باشید. احتمالاً شما از رسیدن به آنها احساس اعتماد به نفس می کنید و همه چیز برایتان خوب پیش می رود. این نگرش و رفتار مثبت در روابط شخصی شما نیز جاری می شود. باید چهارچوب ذهنی درستی داشته باشید تا دوستان خود را نیز به دنبال کردن رویاهایشان تشویق کنید و به آنها کمک لازم را بنمایید. اگر امروز سر قرار می روید، فقط باید بدانید که ممکن است همه چیز در انتها خراب شود و خوب پیش نرود. یک موضوع خاص به شما تذکری در مورد فردی در گذشته می دهد و این دیدگاه های شما را پیش داوری می کند. باید این چیزها را پشت سر بگذارید و تلاش کنید که این فرد را همانطور که هست ببینید. رویهم رفته شما زمان بسیار ناامیدانه ای را در مورد کارهایتان می گذرانید. برایتان سخت است که در این زمان سرتان را بالا بگیرید و جلو بروید. زیاد از خودتان انتظار نداشته باشید و به خودتان سخت نگیرید. زمان شما هم می رسد. صبور باشید.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکوری در استان بوشهر
  • خبرنگاران سراسر شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/06
  • ثبت بیشترین جلسات و اقدامات راهبردی در هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1402
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • حضور پتروشیمی پردیس در ایران اكسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...