امروز: يکشنبه 09 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 12 دي 1392 - 21:32

همزمان با شهادت امام رضا(ع) 30 هزارنفرازمردم دشتستان و مشتاقان اهل بیت با پای پیاده و در قالب کاروان هایی از برازجان با حضور  مردم شریف دشتستان ،فرماندار ،امام جمعه برازجان و جمعی از مسئولین پیر و جوان  به سمت امامزاده ابراهیم (پسرامام موسی کاظم )حرکت کردند و عشق ، محبت و ولایتمداری خود را به امام رضا (ع) و اهل بیت به نمایش گذاشتند.

اتحاد جنوب : همزمان با شهادت امام رضا(ع) 30 هزارنفرازمردم دشتستان و مشتاقان اهل بیت با پای پیاده و در قالب کاروان هایی از برازجان با حضور  مردم شریف دشتستان ،فرماندار ،امام جمعه برازجان و جمعی از مسئولین پیر و جوان  به سمت امامزاده ابراهیم (پسرامام موسی کاظم )حرکت کردند و عشق ، محبت و ولایتمداری خود را به امام رضا (ع) و اهل بیت به نمایش گذاشتند.

 


مشتاقان امام ر ضا (ع) و خاندان آن حضرت به صورت کاروان و پیاده با در دست داشتن پرچم ها و بیرق هایی به نام مبارک علی بن موسی الرضا (ع) فاصله 10 کیلومتری این مسیر را از برازجان به سمت امامزاده ابراهیم کردند.

آنها دراین مسیر با ذکر سلام و صلوات بر ائمه و پیامبر بزرگ اسلام به عزاداری نیز پرداختند.

حضور بی نظیر مردم در آخرین روزهای ماه صفر نمایشی از عشق و علاقه وافر مردم دشتستان به پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) و ائمه بود.
کوچک و بزرگ و پیر و جوان همه با اشک شوق و عشق به امام رضا(ع) این مسیر 10 کیلومتری را از صبح طلوع به سمت امامزاده طی کردند.
فرماندار دشتستان در این همایش گفت: ما امروز هر چه داریم از اهل بیت و امام رضا (ع) است و به ایشان و خاندانش عشق می ورزیم.

 


علیرضا خرمی افزود:همه چیز ما عزت و افتخار ایران اسلامی و پیر و جوان به وجود مبارک امام رضا (ع) در کشور است.

وی بیان کرد: مردم ولایت مدار دشتستان با حضور باورنکردنی و زیبای خود در این همایش پیاده روی باری دیگربا امام خود و اهل بیت عصمت و طهارت و نائب بر حقش مقام معظم رهبری بیعتی دوباره بستند.
فرماندار دشتستان افزود: این حرکت مردم ولایتمدار دشتستان با پای پیاده به سمت امامزاده ابراهیم و در روز شهادت امام رضا(ع) نشانه عشق مسلمانان به خاندان مکرم اهل بیت (ع) است .

 


امام جمعه برازجان نیز گفت: این اجتماع بزرگ و 30 هزار نفری یک نمونه از اجتماع بزرگ علوی و جامعه شیعی است.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: مردم با حضور چشمیگر خود در این همایش عشق و اخلاص خود را به امام رضا (ع) نشان دادند.
وی بیان کرد: این حرکت تجلی ایمان و وحدت و محبت و عشق مردم به خدا و رسول خدا و خاندان ایشان است که در سطح استان بی سابقه بود.

 


مسوول برگزاری ستاد مردمی همایش پیاده روی ولایت در دشتستان نیز گفت: این حرکت تکریم و احترام به خاندان اهل بیت و ترویج فرهنگ تشیع است.
حجت لاسلام نعمت قادری افزود: این حرکت عزاداری نیست بلکه حرکتی در راستای بیداری اسلامی است و تجدید بیعتی با ولایت و رهبری و انقلاب است.


امامزاده ابراهیم از فرزندان موسی بن جعفر(ع) است که آستان مقدس ایشان در جوار روستای ننیزک از توابع بخش مرکزی دشتستان قرار گرفته است و همواره و در طول سال به ویژه در ایام محرم و صفر میزبان دوستداران خاندان اهل بیت(ع) و عزاداران حسینی از سراسر کشور است.
مردم ولایت مدار دشتستان از ساعت هفت صبح امروز به منظور عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) و ادای احترام به ساحت مقدس امامزاده ابراهیم در قالب کاروان سینه زنی و عزاداری به سمت این بارگاه ملکوتی حرکت کردند./م




 

 






 

 

 

 



 



منبع: پورتال فرمانداری دشتستان



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/10/19 - 09:22
0
0
اتحاد جنوب چرا نظر اینجانب را درپاسخ به ولایتی ثبت نکردید؟؟؟
از جناب خسروی هم تشکر میکنم که سخنان زیبایی بیان نمود
1392/10/19 - 00:55
0
0
در جواب فرد آگاه و وحید: با سلام به شما عزیزان ، دوستان خوش فکر، در کنار انتقاد سازنده و دادن راه حل هیچگونه بد خواهی یا خراب کاری را نمی توان و نباید متصور بود. مسلمان با ایمانی که جهت رضایت فقط خالقش کاری را انجام می دهد باید تمام جوانب آنرا در نظر بگیرد. این اشکالات بوجود آمده را با شناختی که این جانب دارم و خود نیز جز این مردم بودم، بر عهده مسئولین شهرستان می بینم. هر چه ..... ماهی از .... می شود . در این مورد ، اگر مسئولی به شان اش بر نمی خورد و شخصا همان کیسه زباله ها که شما می فرمایید را در دست می گرفت و نه تنها زباله خود و همراهنش را جمع می کرد بلکه زباله های از قبل ریخته شده را هم جمع می کردنند وضع به این صورت نبود . امر به معروف و نهی از منکر برای همه صادق است مخصوصا مسئولین. عزیزان دل کمی همفکری و هم دلی و همکاری ما مردم با هم باعث می شود که آقایان نقش خودشان را در بین مردم بهتر و متعادلتر و صادقانه تر بازی کنند . بنظر شما چه کسی باید هماهنگی راه و ترابری ها را انجام می داد؟ و چه کسانی باید نظارت بر امو داشته باشند ؟. بخاطر اثبات اینکه مردم در عدم رعایت حفظ محیط زیست نقش بسیار کمرنگتری نسبت به مسئولین داشته اند، نیاز به وقت و نوشته طولایی و آوردن مستندات زیادی در همین راه پیمایی عظیم است که در حوصله این کامنت نیست . ودر صورت داشتن وقت ، بصورت یک مقاله جهت چاپ به رسانه ها اقدام خواهد شد. در این زمینه برای پیشرفت امور از همه شما خواهان یاری و مدد هستیم .
1392/10/18 - 02:01
0
0
باید در این همایش بزرگ تصویر برداری هوایی صورت می گرفت
1392/10/17 - 22:28
0
0
توی ژاپن دانش آموزان و معلمان در کنار هم نظافت مدرسه را انجام میدهند و اینجا فقط میخورند و زیره پایشان میریزند و این معضل باید از زمان مدرسه فرهنگ سازی شود نه با گفتن ، بلکه با عمل ...
1392/10/17 - 12:03
0
0
فرد اگاه کیست؟
چگونه میتوانیم کلیه عکس های پیاده روی را تهیه کنیم،بغیر از عکس های ناهنجار فرمانداری؟
کدام یک از شیوخی که کنار فرماندار هستند حاج آقا قادری و حاج آقا قاسمی هستند؟
شیوخ محترم حواسشان بود که داشتند با چه کسی عکس میگرفتند یا ناگهان عکس گرفته شده؟
1392/10/17 - 09:56
0
0
عزیزمحترم،پلاستیک آشعال تهیه شده بود ولی خود مردم استفاده نکردندًضمنا حرف شما درست است باید مسئولین برگزار کننده فکری بهتری برای سال آینده کنند درست که مسئولیت پذیری سنگین است اما باید به هرعنوان کاربه نحو شایسته انجام بشه......
1392/10/16 - 19:10
0
0
متاسفانه تمامی اشغالها رو سیلاب امروز به ساحل دریا انتقال داد.
مسولین برگزار کننده واقعا دست مریزاد!
خواهشا مسیر جاده زیبای امامزاده کثیف است دستور دهید کارگران با همکاری مردم پاکیزه کنند سپاس
1392/10/16 - 09:55
0
0
کاری کنید خدا از شما راضی بشه نه خلق خدا ، کاری کنید که اون کسی از شما راضی بشه که حی لا یموت هست نه کسی که تو دنیا نیست .
1392/10/15 - 20:45
0
0
بالاخره تکلیف ظروف یک بار مصرفی که کنار جاده رو سپیدپوش کرده چی میشه
اگه یه غیر بومی برا تفریح از اونجا رد بشه چه طرحی از فرهنگ ما برازجانیها در ذهنش نقش می بنده؟
اگه دام دامداران از ان محل گذر کند و دام ها از این اشغالها به عنوان غذا استفاده کند چه اتفاقی می افتد
چرا ما نسبت به محیط زیستمان اینقدر بیتفاوت هستیم
1392/10/15 - 15:23
0
0
جناب اگاه میشه بگید کدام یک از حرف های بنده صحت ندارد؟
1392/10/15 - 10:37
0
0
آقای وحید اینجانب در بطن برگزاری مراسم از خیلی روزهای قبل بوده ام و برخی از سخنان شما زیاد صحت ندارد البته کلیات سخنان شما خوب بود
1392/10/14 - 11:11
0
0
بنده خود در این راه پیمایی شرکت کردم و در جواب دوستانی که می خواهند این حرکت را کوچک جلوه بدهند باید بگویم حداقل توسط 30 هزار نفر انجام شده و واحد اتوبوسرانی برازجان هم در پایان مراسم انتقال افراد را به برازجان انجام داد ولی به علت ازدیاد مردم تعداد اتوبوس ها که چیزی حدود 10 سرویس بود خوب جلوه نکرد در ضمن در مسیر رفت هم اتوبوس ها با سرعت پایین حرکت میکردند تا افراد سالخورده و انهایی که خسته شده اند به پایان مسیر برساند. در ضمن تعداد زیاد ایستگاه های صلواتی هم در مسیر افتخار پذیرایی از زایرین را داشتند. امبولانس هایی هم در مسیر بود که وظیفه ی حفظ سلامتی مردم را بر عهده داشتند. مرواتون همه سال.
1392/10/14 - 10:49
0
0
در جواب خسروی باید گفت که کیسه های زباله در طول مسیر بود اما خود مردم آشغال های خود را بیرون از کیسه ها میریختند که این بستگی به فرهنگ مردم دارد.
دوما وسیله ی برگشت نیز فراهم بود و اکثر مردم با اتوبوس های واحد به شهر برگشتند اینجانب تا عصر انجا حضور داشتم.
1392/10/14 - 10:06
0
0
به نام خدا
هر برنامه ای یک سری محاسن و معایب دارد که به نوع برنامه ممکن است یکی بر دیگری بچربد، در موضوع پیاده روی ولایت به مناسبت شهادت امام رضا ع محاسن آن بسیار زیاد بود و الحمدالله مردم با حضور پرشکوه خود نشان دادند که دوستدار اهل بیت ع و همراه همیشه در صحنه ی ولایت بودند، یکی از دلایل حضور پرشکوه و عظمت مردم در پیاده روی امسال این نکته بود که مردم میدانستند که در این برنامه هیچ نهاد و سازمان دولتی به طور مستقیم دخالت ندارد و همه و همه خود مردم بودند. چرا که مردم از نهاد و سازمان ها و مسئولین دلخوشی ندارند. در پیاده روی ولایت متاسفانه بسیار اندک مسئولینی بودند که حضور داشتند. با ابراز تاسف میتوان گفت که برخی مسئولین که قول ها و وعده هایی برای بهتر برگزار شدن این مراسم داده بودند، به عهد های خود پایبند نبودند از شهرداری و فرمانداری و بقیه نهاد هایی که پیمان بسته بودند خبری نبود فقط انگشت شماری از نهاد ها به اندکی از قول های خود عمل کرده بوند حالا ما بگذریم از بیان قول ها و وظایفی که قبول کرده بوند، بجای اینکه مسئولین در صفوف اول مراسم باشند متاسفانه خبری نبود، اگر بخواهیم نام ببریم بسیار زیاد هستند ولی افرادی که ادعای ولایتی میکنند کجا بودند؟؟؟؟
این حرکت عظیمی که الحمدالله با عنایات حضرت حق و توجه امام رضا ع انجام گردید در سال دوم خود بود که بانی آن از سال گذشته هیئت حضرت جوادالائمه ع بود. عزیزان باور کنید این حقیر با شناختی که در طی این چندین سال از هیئت مذکور دارم میدانم که همه آن عزیزان با دستان خالی اما با حضور قلب و پاکی دل و صفای خاطر و بخاطر رضایت اهل بیت ع پا در این عرصه گذاشته اند عزیزانی که بخاطر اهل بیت و ع و ولایت و مردم ارجمند شبانه روز به دنبال هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم بودند روز ها از کار خود و شب ها از خواب و استراحت خود میزدند و شب های سرد قبل از روز پیاده روی این مسیر برازجان تا امامزاده را میرفتند و میآمدند خواب بر چشم هایشان نیامد و سرمای زمستان بر تن انان لرزه میانداخت و خیلی عملکرد های خالصانه ی دیگر که انجام دادند فقط و فقط بخاطر امام رضا ع و ولایت و اهل بیت و ع مردم و هیچ حتی سر سوزنی از هیچ کدام از مسئولین هم انتظار تشکر و قدردانی ندارند و نخواهند داشت چرا که قربتا الی الله کار کرند ولی این حرف ها را زدم منباب اینکه این نکته را بگویم که جایگاه مردم در این پیاده روی واقعا بالا و پر عظت بود عزیزان همه ی ان ایستگاه های صلواتی که از اول مسیر تا اخر بوند همه و همه مردمی بود و هیچ نهاد و سازمان دولتی دخالت نداشت هیچ ایستگاه ی کمتر از 400هزار تومان خرج نکرده بود حتی ایستگاه هایی هم بوند که 2تا3میلیون هم خرج کرده بودند همه ی این خرج ها از جیب خود مردم بود ولی هیچ مسئولی از ان عزیزان ایستگاهی تشکر نکرد حالا بگذریم از سخنان ارزشمند امام جمعه ارجمند، منظورمان دیگر مسئولین هستند، آقای...و...و...و...
آیا این مردم جای قدردانی ندارند آیا ان ایستگاه ها جای تشکر ندارند آیا نباید دستان آنان را بوسه زد، واقعا متآسف هتسم برای شما مسئولین، یادتان باشد که یک روز در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشید ان اندک مسئولینی که هم حضور داشتند خیلی اصرار داشتند که پشت تیریبون صحبت کنند اما نمیدانستند مراسم اهل بیت دیگر جای من من کردن نیست و مردم خیلی آگاه هستند. خیلی آقایان هم روز های قبل از مراسم و بعد از مراسم بودند که به دنبال لقمه ی اماده بودند و می خواستند این پیاده روی مردمی ولایت را به نام خود بزنند که کور خوانده اند که بتوانند جایگاه و عظمت مردم را بگیرند.
انشاءالله سال آینده این پیاده روی با عظمت تر و پرشکوه تر از امسال برگزار خواهد شد با عنایات ذات اقدس اله و مردم همیشه در صحنه ی شهرستان.
در پایان از فرد فرد مردم عزیز شهرستان از طرف شخصی که مثل شما مردم در این مراسم شرکت داشت تشکر میکنم و امیدوارم عاقبت به خیر شوید با عنایات خداوند و امام رضا ع.....
1392/10/14 - 10:01
0
0
این عکس ها همه و همه از عکاس خود فرمانداری بود دوما هم 10 و هم 30 هزار نفر اشتباه است بین 18 تا 20 هزار نفر شرکت کرده بوند
1392/10/14 - 08:20
0
0
درود بر مردم دشتستان
1392/10/14 - 08:09
0
0
ای کاش با رعایت بهداشت و پخش نکردن زباله ها سطح فرهنگ خود را هم به نمایش میگذاشتن چرا تعداد صدهزار نفر را شما سی هزار نفر قید کردید
1392/10/14 - 01:08
0
0
مشارکت در دین داری مردم و پیاده روی و نشر فرهنگ پیاده روی و پیوند مبارک آن با مناسبتها مورد اقبال مردم ، بسیار به جای خود، خوب ، مفید و سازنده است که انشالله در سالهای آینده با برنامه ریزی بهتر و در جاهای مختلف شهرستان انجام گیرد.
البته دو نقص اساسی که تمام حسنهای آن را زیر سوال برد و مسئولان زی ربط و برنامه ریز آن با تمام دقت باید به آن توجه کنند، اینستکه: 1- کیسه زباله و سطل زباله در تمام طول مسیر قرار داده شود . تا اجر و پاداش کسانی که اقدام به این پیاده روی کرده اند و کسانی که برنامه ریز بوده اند و کسانی که اقدام به نذری دادن و پذیرایی از مردم کرده اند ، ضایع نشود. برای رفع این مشکل به هزینه چندانی هم احتیاج نیست. 2- فکری به حال برگشت مردم کنید. مشاهده شد که تقریبا هیچ برنامه ای برای برگشت مردم تدارک دیده نشده و خیلی از افراد مسن با مشکل مواجه شدن برای این منظور میتوانید علاوه بر بخدمت گرفتن تمام اتوبوسهای شهرداری از دیگر نهاد ها هم خواسته شود که در این امر به کمک شما بیایند از جمله میتوان از خدمات ترابری سپاه پاسداران و بسیج و نیروی انتظامی و .... جهت مشارکت در این امر خیر به کمک مردم بشتابند و در این ثواب بزرگ و مردمی سهیم باشند.
باکمی جرات و اگر به شان کسی برنخورد، بهتر بود اول راه با یک سخرانی کوتاه مردم را به یک امر به معروف ونهی از منکر ملموس، دعوت مردم به معروف، جهت شرکت در این گرد همایی بزرگ اسلامی و دینی و بعد نهی از منکر جهت دوری از غیر بهداشتی کردن محیط زیست. و به رسم دولت مردان که اولین کلنگ را می زنند، اولین کسانی که کیسه زباله را بر می دارند خود همان افراد سخنران باشند و مسئولین درجه یک آن گرد همایی و شهرستان تا تاثیر بسزایی در مردم داشته باشد.
بلا شک تدارک دهندگان این امر نیت خیری در سر می پرورانند ومی خواهند ثواب کنند اما آیا نا ثواب ناآگاهانه در کمرنگ کردن آن ثواب دخالت ندارد؟ و حا لا که ما آگاهی از این امر پیدا کردیم برای دفعات بعد با این منوال، کاری ناثواب بنظر می رسد. هیچوقت به کاری که میدانیم نتیجه نا ثواب در ان رقم می خورد پاداش نمی دهند اما کمی با دقت باشیم و بر نامه ریزی بهتری و کاملتری و با اندک هزینه بیشتر ، می توانیم پاداش دنیوی و اخروی بزرگی برای خودمان متصور باشیم. انشا الله
1392/10/13 - 22:04
0
0
ممنون از بابت عکسا.امسال چون خبررسانی شد خیلی خیلی بیشتر پارسال مردم استقبال کرده بودن.همینجا از تمام کسایی که تو این همایش نقش داشتند تشکر میکنم
1392/10/13 - 21:47
0
0
والله این چیزی که ما تو عکسا دیدیم 10 هزارتا هم نیست.کار،کارخوبیه.اما نباید غلو بشه.صرفا مشخص نیست که اون چیزی که تو بنرهای تبلیغاتی مینویسن مردم حضور داشته باشن.
1392/10/13 - 19:17
0
0
دست همه دست اندرکاران درد نکند خیلی عالی بود انشاءالله سال آینده کار فرهنگی بیشتری انجام شود
1392/10/13 - 19:00
0
0
درود بر مردم سلحشور دشتستان واما ای کاش مسوولان شهرستان فکری به حال اشغال های مسیر راه کنند که هنوز محیط زیست اطراف جاده کثیف است ...ولی مسوول ارشد شهرستان بداند مردم مسولی که ادعای ولایت کنند نمی خواهند باید عمل گرا بود ومتواضع در مقابل ولی نعمت انقلاب
1392/10/13 - 12:08
0
0
با سلام
ما قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟
اولا چرا نظرات را درج نمیکنید؟ دوما فرمانداری که همه مردم برای برداشتنش لحظه شماری میکنند چرا از وی در وسط جاده عکاس شما از او میخواهد تا در جمع عده ای از وی عکس بگیرد ؟ لطف کنید در گذاشتن عکسهایتان تامل کنید و عکس ایشان را بردارید.
سوما وقتی شما میگوئید 30 هزار نفر عکسی که شما در کنار ضریح امام زاده ابراهیم گذاشته اید آیا حداقل نباید جمعیتی در کنار ظریح باشند!
پاسخ: پاسخ: همانطور که در انتهای خبر ذکر شد، خبر و عکس های مربوطه از پورتال فرمانداری دشتستان گرفته شده است.
1392/10/13 - 10:28
0
0
قبول باشه .مرواتون همه سال.
1392/10/13 - 00:13
0
0
پیاده روی خوبی بوده ولی باعث تاسفه که کناره جاده مملو از ظروفه پلاستیکیه یکبار مصرف بود کاش در این جور موارد فرهنگ سازی میشد ....
1392/10/12 - 21:57
0
0
بالاخره 10 هزار نفر یا 30 هزار نفر؟
فارس چی نوشته و شما چی مینویسید؟
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • خط و نشان مدعیان قهرمانی ادوار گذشته در شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 9 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 12 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...