امروز: شنبه 05 خرداد 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1392 - 20:56
فرماندار دشتستان:

فرماندار دشتستان عنوان کرد: در سه سال گذشته سه فرماندار شهرستان دشتستان طی 6 نامه رسمی از شهردار خواسته‌اند با توجه به تنش‌های اجتماعی موجود و طبق نظر شورای تامین شهرستان از نصب تندیس غضنفرالسطنه برازجانی بدون هماهنگی با نماینده عالی دولت در شهرستان خودداری کند. خرمی با تاکید بر این‌که نصب تندیس غضنفرالسطنه سرپیچی از مصوبات...

نصب تندیس غضنفرالسطنه سرپیچی از مصوبات شورای تامین شهرستان بوده است/ شهردار باید پاسخگو باشد

اتحاد جنوب: علیرضا خرمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان گفت: خدمت صادقانه به مردم و توجه به نیازهای ایشان رکنی اساسی است که تمامی مدیران اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در عرصه‌های مختلف شاهد ارائه خدمات فراوان به شهروندان دشتستانی بودیم و یکی از حوزه‌هایی که به‌صورت جدی به آن توجه داشته‌ایم، بحث امنیت دشتستان است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: رشد و بهبود وضعیت شاخص‌های امنیتی شهرستان دشتستان حاصل تلاش مجموعه شورای تامین این شهرستان است.

خرمی اظهار داشت: شورای تامین هر شهرستان، بالاترین رده شوراها در آن شهرستان است و تمامی مسئولان اجرایی ملزم به اجرای مصوبات و ابلاغیه‌های شورای تامین هستند.

وی عنوان کرد: سرپیچی از مصوبات شورای تامین تخلف محسوب می‌شود و بر اساس قانون افرادی که این مصوبات را زیر پا بگذارند، مجازات می‌شوند.

این مسئول اظهار داشت: در روز دوم شهریورماه ساعت سه بامداد شهردار برازجان در یک تصمیم بدون هماهنگی با مسئولین شهرستان اقدام به نصب تندیس غضنفرالسلطنه در میدان شهید چمران برازجان کرد و در روزهای گذشته اعتراض شدید خانواده شهدا نسبت به این موضوع را شاهد بودیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: در سه سال گذشته سه فرماندار شهرستان دشتستان طی 6 نامه رسمی از شهردار خواسته‌اند با توجه به تنش‌های اجتماعی موجود و طبق نظر شورای تامین شهرستان از نصب تندیس غضنفرالسطنه برازجانی بدون هماهنگی با نماینده عالی دولت در شهرستان خودداری کند.

خرمی با تاکید بر این‌که نصب تندیس غضنفرالسطنه سرپیچی از مصوبات شورای تامین شهرستان بوده است، اظهار داشت: مصوبات شورای تامین لازم‌الاجرا است و سرپیچی از این مصوبات به‌صورت طبیعی از مسیر قانونی پیگیری می‌شود و پرونده‌های تخلف از این مصوبات در دادگاه رسیدگی می‌شود.

وی افزود: نصب شبانه و بدون هماهنگی تندیس غضنفرالسلطنه در میدان شهید چمران و زیرپا گذاشتن مصوبه شورای تامین شهرستان بر اساس هماهنگی‌ها و تصمیمات پشت پرده بوده است.

خرمی ادامه داد: وضعیت امنیتی شهرستان دشتستان آرام است و نباید با غرض و تصمیمات پشت پرده این جو را مخدوش کنیم.

وی عنوان کرد: مسئولان شهرستان دشتستان در برابر هرگونه بی‌نظمی و قانون‌شکنی ایستاده‌‎اند و به‌صورت جدی با آن برخورد می‌کنند.

فرماندار دشتستان گفت: شهید چمران از شخصیت‌های برجسته و انقلابی و الگویی بین‌المللی است و تا زنده هستم اجازه توهین و بی‌حرمتی به شخصیت ایشان را نمی‌دهم.

خرمی یادآور شد: میدان مشاهیر و سرداران دشتستان در ورودی شهر برازجان از سمت بوشهر در دست احداث است و در آینده نزدیک شاهد نصب تندیس غضنفرالسلطنه در این میدان خواهیم بود.

وی افزود: نصب تندیس غضنفرالسلطنه برازجانی در آیینی با حضور مسئولان و مردم و با عزت و احترام باید انجام شود و نصب آن در یک اقدام شبانه و بدون حضور مسئولان و مردم توهین به شخصیت ایشان است و هیچ توجیهی ندارد./ح

 

منبع: فارس



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/06/13 - 09:10
0
0
خدایا تو به این مردم رحم کن امروز کسانی که دم از دیانت میزنند خون شهید پایمال میکنند. آخر شهید چمران چه مشکلی با نصب تندیس در جوار خود دارد تا کی دنیا را همین کوچه و خیابان میدانید؟ این کوته فکری از ما انسانهای ضعیف الاقل میباشد که اینطور فکر میکنیم .
خواهش میکنم کاروانسرای مشیر را با میدان شهید چمران قاطی نکنید و بهانه ای بیاورید که حداقل یک نفر رو بتونه مجاب کنه .
به نظر من کسانی که تندیس را برداشته اند خود را یک درصد به خدا پاسخگو نمیدانند

این میزی که پشتش نشسته اید " گه از من و گهی از شما / نه بر من میماند و نه بر شما "
1392/06/12 - 20:27
0
0
در روز شهادت امام صادق جلوی دژ در جمع عزاداران آقای موسوی نژاد سخنانی ایراد کردند که دقیقا مخالف نظرات قاطبه مردم برازجان بود.
وی گفت(با این مضامین) نصب این تندیس در میدان شهید چمران بی احترامی به مقام شهید است و ما بچه هیئتی ها و بچه امام صادقی ها اینو قبول نداریم
یادم به یه خاطره آمد که جالبه براتون بگم:
در زمان قدیم که آقای جاسبی رییس دانشگاه آزاد بود به مناسبتی آمده بود بوشهر در آن روزها مسئولین وقت برازجان وی را به برازجان دعوت کردند ایشان گفت وقت ندارم فقط یه صبحونه میتونم بیام انها هم قبول کردند.
قرار شد برای صبحانه کاری آقای جاسبی را به سر سد رییس علی دلواری در شبانکاره که درحال احداث بود ببرند لذا به یکی از مسئولین گفتند شما صبحانه بخر و وبیار.
صبح روز موعود مسئولین شهر هرچه سر سد منتظر ماندند خبری از صبحونه نشد با کلی ناراحتی برگشتند و رفتند دفتر امام جمعه وقت دیدند شخص مورد نظر انجاست گفتند مرد حسابی کجایی؟ او هم با قیافه ای حق به جانب گفت شما کجایید من سر پل محدآباد خیلی منتظر شما ماندم نیامدید!!!
همه خندیدند و آقای جاسبی گفت شهری که فرق سد و پل را متوجه نمیشوند باید برایشان کلاس اکابر آورد نه دانشگاه!!!
حالا دوستان کار ماست یکی به سید بگوید میدان و کاروانسرا با هم فرق میکنند میدان شهید چمران با کاروانسرای مشیرالملک که تندیس شهید غظنفرالسلطنه در جلو آن نصب شده فرق دارد.
سید خواهشمندیم به نظرات مردم که اتفاقا خیلی از انها از خانواده شهدا و آزادگان و فرهنگیان این شهر هستند احترام بگذار.
1392/06/11 - 12:00
0
0
من همه شما رو به ارامش دعوت میکنم ....امااحترام سردار واجبه فرموندار.چه بسایه روزی شایدشایدکل کشور سردار روبشناسند.
1392/06/11 - 11:48
0
0
من از روییدن خار سر دیوار دانستم،
که ناکس، کس نمیگردد از این بالا نشینیها.
و از روییدن نرگس به قعر چاه دانستم،
که کس، ناکس نمیگردد از این بالا و پستیها....
1392/06/11 - 09:29
0
0
فرماندار و شوراي تامين
باور کنيد اگر تنديس در کنار دژ نصب شده بود و شما برش نميداشتيد هيچ اتفاقي نمي افتاد ، شما نسنجيده با قلب و روح اين مردم بازي کرديد و بعد مردم را به حرمت شکني محکوم کرديد البته و صد البته که مردم آگاه هستند و اين تهمت ها به آيشان نميچسبد
شوراي تامين شما دوست داشتيد در اين شهر امنيت ايجاد کنيد ولي خود با اين تصويب بي اساس خود موجبات دلخوري اين مردم و نهايتا نا امني و در کل مسئوليت پاسخ مردم هم با شماست

مردم ديشب در مسجد فاطمه زهرا جمع شدند که بنشينند و صحبت جناب ...... را بشنوند خدا ميداند چه توهين هايي به اين مردم کردند
گفتند شما بي اجازه وارد مسجد شده ايد بريد بيرون
گفتند شما به شهيد چمران توهين کرده ايد
گفتند مسجد خانه خداست و شما حرمت شکستيد
گفتند شب شهادت است و شما به امامان توهين کرده ايد
تهمت هايي که هيچ کدام به مردم شريف برازجان نخواهند چسبيد
اينها را تنها من شنيدم و پس از صلاحديد استاد جهت ترک مسجد بيرون آمدم
فرماندار و شوراي تامين شما مصوب کرديد تنديس غضنفر در ميدان ورودي شهر نصب شود و مردم هم حق اعتراض دارند لطفا به نظر مردم احترام بگذاريد .
1392/06/10 - 23:19
0
0
اولا شورای تامین بالا ترین رده تصمیم گیری در مسایل امنیتی هرشهرستان نیست؛ بالاترین رده شوراهاست.
دوما این مسئله کجاش امنیتی است و چه ربطی به امنیت دارد؟ شورای تامین امنیتی کارهای مهمتری است که باید فکری بحالش کند.
ثالثا این مسئله نهایتا باید شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصمیم گیری کند فکر می کنم سوراخ دعا را گم کرده اید. بودجه مهم این شهر را هزینه کرده اید که شخصیت مجاهدی را احیا کنید یا حیثیت شهرستان را ملعبه بچه گانه خود کنید.
لطفا نه حثیت خانواده شهدا را فدای غرور کاذبتان کنید و نه شهرستان را
از آن طرف هم شهردار دارد بل مگیره بابا مشکل شهرستان حل مشکلات مردم در کوچه پس کوچه ها و بروکراسی اداریتان است آقای فرماندار و شهردار محترم
1392/06/10 - 17:34
0
0
کمی تامل جان شما روی آنرا ندارید نامتان را بنویسید چرا تندیس شهید چمران را در میدان ورودی شهر نصب نمیکنید؟ زمانی که غضنفر زنده بود و در این کوچه ها با اسب میتازید تمام جای جای این شهر حق اوست که تندیسش نصب شود و حال بهترین جا برای نصب روبروی دژ میباشد زیرا دژ نشانی از تاریخ دشتستان و غضنفر نمادی از مبارزان نامی این خطه و در کنار هم تصویری از تاریخ و مبارزه دلیرمردان این گوشه از مرز و بوم میباشد هیچکس دزدکی تندیس نصب نکرده شما و امثال شما که در روز روشن به ملت شریف برازجان توهین کردید شما میدانید اگر غضنفر زنده بود 60 نفرتون حریفش نمیشدید حال تندیس بی جان را اینگونه پایین کشیدید و به کجا بردید؟ یک روز باید جواب پایمال کردن خون این شهید را بدهید من اگر آنجا بودم تا جان...
پاسخ: متاسفانه آخر پیامتان ناقص آمده بود.
1392/06/10 - 12:00
0
0
آقای خرمی شما جوان و بی تجربه هستید. برازجان فرماندارانی را بخود دیده است که شما قابل مقایسه با انها نمبباشید. مردم برازجان و سا یر برازجانیهای مستقر در این سرزمین پهناور ، انسانهای بزرگ واندیشمندی هستند. شما خود خوب میدانید که جایگاهتان اینجا نیست و دوامی هم نخواهد داشت. لذا بجای توجیه کار ناپسند صورت پذیرفته، تا وقتتان باقیست از مردم شریف و گرانقدر برازجان، در کمال تواضع عذر خواهی نمائید.
1392/06/10 - 11:12
0
0
وقتی فرماندار در جلسات اداری فریاد می زند من فرزند دشتستانم پس چرا با مبارز ضد استعماری دشتستان اینکار را انجام دادند وتندیس را برداشتند ومارا آزار دادند زیرا انها اصالتا فرزند خشت کازرون هستند ناراحت نباشید فرزند دشتستان اینکار را نمی کند.
1392/06/10 - 10:17
0
0
آقای خرمی توجه، توجه؛ در آینده تندیس شما را خواهند ساخت در کنار ......
پاسخ: با عرض پوزش امکان انتشار بخشی از نظر شما وجود ندارد.
1392/06/09 - 22:41
0
0
همش بهانه تراشی....همش ..
امروزه مردم فهیم ما نمیذارن که حقشون پایمال شه و از حقوق خود دفاع میکنند هرچند کسانی به دلایلی اون ها رو از حق طبیعیشون محروم میکنن
1392/06/09 - 20:20
0
0
لطفا سردیس آقای فرماندار را نصب کنید
1392/06/09 - 20:11
0
0
اگر ما از کار فرماندار ناراحت هستیم چرا از شهردار ناراحت نباشیم ، چرا باید شبانه و دزدکی مجسمه میرزا بدون هیچ آیین بزرگداشتی نصب شود، آیا این بی احترامی شهردار به میرزا غضنفرالسلطنه نیست. ضمنا میدان ورودی شهر بهترین مکان نصب مشاهیر هر شهر می باشد و برای معرفی چهره های شاخص شهر مناسب تر هست. پس نظر شما چیست ؟
پاسخ: جهت اطلاع نصب شبانه بخاطر خلوتی خیابان اعلام شده و قرار بود شب بعد مراسم رونمایی از تندیس و آبنمای میدان برگزار شود که تندیس برداشته شد و...
1392/06/09 - 17:22
0
0
عده ای قلیل و با نفوذ قصد دارند با جلوگیری از نصب تندیس و برگزاری کنگره میرزا محمد خان برازجانی فضا را برای هر چه بزرگتر جلوه دادن و با جلوگیری از نصب تندیس در این شهرستان فقر فرهنگی و بی هویتی ایجاد کنند ...بدخواهان را چه عرض کنم داد من از کسانی است که دم از همشهری بودن خود میزنند و با بهانه هایی که حتی یک بچه را قانع نمیکند تندیس نصب شده را برداشتند
...........
فرماندار محترم با همه احترامی که از ابتدای فرماندار شدن شما برایتان قائل بودم به عرض میرسانم این شما هستید که باید پاسخگو باشید نه جناب شهردار
1392/06/09 - 10:41
0
0
آقایان اتحاد جنوبیها من که چیز خاصی نگفتم که نظرمو انعکاس ندادید . فقط گفتم.....
1392/06/09 - 08:22
0
0
با عرض پوزش، نظرات شما قابل انتشار نیست
1392/06/09 - 07:22
0
0
متاسفم برای استاندار که هرچه دلسوزان ومردم خواهش کردند ایشان را بعنوان مسئول ارشد انتصاب نکند گوشش بدهکارنبود. هرچه بنده فریاد زدم کسی باورش نشد وحتی کارمندان شهرداری مرا به تمسخر می گرفتند تا اینکه شهردارشان به محاکمه توسط فرماندارکشیده شد
1392/06/08 - 20:29
0
0
اقای حسین آبادی با این کارتون محبوبیت خودتون رو در برازجان همیشگی و پایدار کردید
و آقای خرمی نفرت همیشگی مردم برازجان را تا ابد برای خود خریدید
1392/06/08 - 20:27
0
0
سلام سلام و صدسلام
درود و دو صد بدرود به شهردار عزیزمون جناب آقای حسین آبادی
خسته نباشد و بسیار از شما سپاسگزاریم
این کار شما جای تقدیر و تشکر هزار ساله داره کاری که شما کردی از سال 80 تا الان مثل عقده تو گلومون گیر کرده بود اون شبی که شما تا صبح بیدار موندی و ما و آقایانی که الان مدعی این عمل خیر شما شده اند،در خواب ناز بودیم ، اجر و پاداشش مثل شب قدر بود برای شما. باز هم خسته نباشید و خدا قوت
1392/06/08 - 20:19
0
0
آقای فرماندار
یه سوال
خدا وکیلی چقد از شهید چمران میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتی اگه بتونی 5 سطر در مورد این شهید بنویسی ادعاهاتون نسبت به شهیدچمران را باور میکنیم
1392/06/08 - 20:16
0
0
با سلام آفرین به غیرت و تعصبتون
والله من موندم چی بگم آخه حتی اگه بخوان بگن که نیت، نصب تندیس داخل میدان چمران بوده، هنوز پایه تندیس که هست اون پایه کنار دژ هست نه داخل میدون. بابا یکی بیاد فرق این دو تا رو به.......آخه کی قصد توهین به شهید چمران داشته؟ بابا دلم آتیش گرفته از این همه بی عدالتی
خدایا دردمو به کی بگم
1392/06/08 - 16:14
0
0
بنده بانظرجناب فتحی موافقم/آقای خرمی شماظاهرانماینده سیاسی دولت هستید و در امور شهر اختیار ناچیزی دارید ولی شهردار شخصیت اول شهر و مسئول همه ی کارهای آن ازجمله زیباسازی است، شهردار با رای شورا که از سوی اقشار مختلف مردم برگزیده شده اندموردحمایت مردم هستند اگر از این حقیقت آشکار دورید مجوز راه پیمایی بدید تا محبوبیت شهردار بر موافق و مخالف روشن گردد.
با سلام این نوشته ها و کارهایی که تو برازجان ما انجام میگرد دل هر کسی را بدرد میاورد مسولین عزیز ایران اسلامی این را فرهنگ کرده ایم در بین خودمان که وقتی چیزی نداریم بگوییم باید پشت سر شهدای عزیز وایسیم و بگوییم بخاطر اینها باید اینجور شود و انجور باشد بخدا فقط داریم دیگر شهرستانها را به خودمون میخندانیم این کارها روح شهدا را ازار میده.
خانواده گرانقدر شهدا را ایجور ناراحت نکنید شما به فکر خانواده شهدا هستید بروید خواهر دو شهیدی را سرطان گرفته یاری کنید من باید بگویم خودتان سراغ دارید روح شهید ازرده هست بخاطر خواهرش شهدا یادمان نمیخواهند شهدا نمیگویند فلان مجسمه را نصب نکنید شهدا میگویند بداد خواهرم برسید که با 4فرزند بدون سرپرست داره از پا درمیاد کار شهردار را به خودش محول کنید چرا اینقدر به بالاترین مقام اجرایی شهر گیر میدهید ما از مقام و منزلت شهردار اطلاع نداریم یک نگاهی به کشورهای همسایه بیندازید شهردار از مقامی برخوردار هست که میتواند به ریس جمهور اجازه ورود به شهرشو نداشته باشه چرا نمیزارید مگه همین دوستان نیستند که میگویند ساختار و مبلمان شهری برازجان باید تغییر کنه پس چرا اجازه نمیدهید کسی که واقعا داره از جون و دل کار میکنه سنگ جلو پاش میندازید بنظر من ابهت این شهید بزرگ تاریخ برازجان شکسته شده خیلی زشت خیلی بد هست بسیار سنگین هست برای بزرگترین شهرستان استان که الان چندین سال برای نصب یک تندیس بزرگ مردی اینچنین کاری کند .....شما بگویید آیا مشکل ما نصب این مجسمه هست ایا این مجسمه ابهت دشتستان و برازجان را زیر سوال میبرد جناب شهردار همکار همدرد عزیزم خدای بزرگ را دعا کن و ازش بخواهیم بهمون کمک کند.
همکار و خدمتگزار شما عسکری دهیار دورودگاه
1392/06/08 - 15:09
0
0
متاسفم، معلومه با این دید مغرضانه وقتی به جای عنوان کردن شهید غضنفرالسلطنه عرض می دارید غضنفرالسلطنه برای از یاد بردن نام نشان ایشان از کوته بینان سبقت میگیرید تا آنجا هم که بتوانید کارشکنی می کنید جهت نصب تندیس .الان هم با توجه به رونمایی که از تندیس شده مجبور هستی نصبش کنی. یافتن محل نصب از وظایف شهردار می باشد شما نبایستی در کار شهردار مداخله کنی .آقای کوروش انتظار می رفت آتیش شما از شهردار جهت نصب تندیس خیلی بیشتر باشد . مسوول بومی شما خیلی وقت پیش میبایست پیگیر نصب تندیس می شدید .چشمتان را باز کنید مگه شهید ریس علی دلواری چگونه شهید شد.شهید غضنفرالسلطنه چگونه شهید شد اصلا چرا در امامزاده شاه پسرمرد به شهادت رسید . قبول کنید که عجولانه تصمیم گرفتید. هیچ اطلاعی از شهید غضنفرالسلطنه ندارید .نمیدانید مسجد قلعه را چه کسی بنا نمود واقعا متاسفم ....
اقای خرمی دیگه دولت ات تمام شده -- اینقدر به میز ات دل خوش نباش
1392/06/08 - 12:38
0
0
جناب خرمی اول آنکه شما در هیچ محکمه نخواهی توانست شهردار محترم را محاکمه کنی چون ایشان دقیقا براساس مصوبات شورای تامین اقدام کرده و هیچ مشکل حقوقی ندارند واسناد آن موجود است سوم شورای شهر طبق مصوبه مکان را تایید و به فرمانداری اعلام کرده گناه کسی نیست شما مصوبات را مطالعه نکرده تایید یا عدم تایید آن را اعلام نکرده اید چهارم از خانواده محترم شهدا مایه نگذارید که کار درستی نیست، میرزا خودش شهید در راه وطن است ...
پنجم نام میدان شهید فاخر انقلاب شهید چمران است و کسی با نام میدان کاری نداشته که شما باز هم از آبروی شهدا و خانواده شهدا مایه گذاشتید تا کار نادرست خود را پاک کنید هفتم 90٪ مردم برازجان این میدان را با نام میدان شهرداری سابق یا دژ میشناسند پس گذاشتن مجسمه در نوع خود نمی توانسته نام میدان را تغییر دهد هشتم شهردار محترم پارک و محوطه بهسازی شده در اطراف دِِِِِِِِِژ را با نام پارک پیام نام گذاری کرده اند تا از این سو استفاده های امثال جنابعالی گرقته شود و گر نه نام پارک را به پارک میرزا محمد خان تغییر میداد و نهم آنکه گفته اید چرا شبانه نصب شده مگر می شود تندیسی به این حجم و مهم را در روز نصب کرد؟ حضور مردم و ترافیک فوق العاده ای که ایجاد میشد و خطرات جانی و مالی که احیانا پیش می آمد را چه کسی جوابگو بود.
دهم جناب خرمی بدلیل ضعف بزرگ شما در مدیریت شهرستان هنوز نمی دانید نام میدان ورودی از سمت بوشهر میدان خلیج فارس است که نقشه و ساز کار اجرایی آن در حال ساخت است یازدهم بنده شخصا حاضرم با شما و هرکس دیگری در موضوع فوق چه از نظر حقوقی یا حقیقی مناظره و هرگونه خطرات احتمالی را پذیرا باشم
پاسخ: انتشار این نظر و سایر نظرات مشابه به منزله رد یا تایید آن نیست.
با سلام خدمت شما و احترام به خانواده شهدا حرفتان صحیح میدان بنام شهید چمران است آیا کاروانسرا نیز بنام شهید چمران است؟آیا تندیس غضنفرالسلطنه را در میدان شهید چمران نصب کرده اند؟ایا با نصب این تندیس به شهدا بی احترامی شده؟هرگز
آقای عزیز بدانید شما پاسخگوی مردم خواهید بود و پاسخگوی غضنفرالسلطنه خواهید بود در آخرت مردم ایران بویژه بوشهر به شهدا احترام گذاشتید و بدانید شهید در ایران فقط مربوط 8 سال دفاع مقدس نبوده ایران اسلامی جنگ های زیادی داشته
1392/06/08 - 00:51
0
0
با جلوگیر کردن از نصب تندیس توسط اقلیت .... نمی توان نام مبارز جنوب ودشمن اصلی اجنبی را از ذهن مردم دشتستان واستان بوشهر پاک کرد،نام غــــــــــــــضنرالسلطــــــــــــنه تیری است به چشم مخالفین و قاتلـــــــــــــــتینش.
1392/06/07 - 21:34
0
0
.................
پاسخ: با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
1392/06/07 - 19:45
0
0
زنده باز یاد وخاطر یاد وخاطره سردار شهید دشتستان غضنفرالسلطنه برازجانی. این افراد اندیشی که با نصب مجسمه این شهیدمخالفت می کنندهم بدانند که عمر حکومت نابخردان بسر آمده وان شالله دولت تدبیر وامید بزودی مسئولیت اداره شهرستانمان را به افراد با لیاقتی همچون مهندس حسین آبادی شهردار وطن پرست برازجان خواهد داد.
1392/06/07 - 19:02
0
0
.............................
پاسخ: با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
درود بر اتحاد جنوب که همیشه واقعیت دنبال می کند
1392/06/07 - 15:41
0
0
سلام.آقای فرماندار. اگر کتابی را که ویلم فلور نوشته و جناب آقای دکتر خیر اندیش استاد تاریخ دانشگاه شیراز بنام (برازجان Borazjan) ترجمه کرده حداقل یک بارخوانده بودید این کار را نمی کردید. واقعا برای خودم متاسف هستم که شما فرماندار شهر ما هستید. تو را به حضرت عباس قسم برو این کتاب صفحه 76 سطر دوم را بخوان. دکتر خیر اندیش استاد تمام دانشگاه شیراز است. ایشان صدها مقاله تخصصی در باره تاریخ دارد. ایشان اشتباه نمی کند.من شک ندارم اگر شهید کشتکار که شخصی هنر مند بود زنده می شد حتما با شما درگیر فیزیکی می شد. مطمن باشید در اینده روح شما از این کاری که کرده اید رنج خواهد کشید.
1392/06/07 - 14:32
0
0
آقای خرمی ،میرزامحمدخان سردار ملی ایران زمین است ودر قلب های مردم جادارد،تندیس رامیتوان از ریشه کند ولی با قلب های مردم چه میکنید؟به شما توصیه میکنم قبل از آنکه چون گذشتگان (بخصوص عضو تندروی شورای دو دوره قبل) منفور ملت ومردم برازجان بشوید تا همچنان مسئول هستید از مردم برازجان عذر خواهی کرده وسریعا تندیس سردار عزیز ملت را روبروی دژ نصب نمایید.
1392/06/07 - 13:51
0
0
واقعا که مسخرست
بدون دلیل تندیس رو برداشتین حالا میندازین گردن خانواده های شهدا
آخه چرا اونا باید مخالف باشن ؟
تو این دنیا کسی با آزادگی مخالفه ؟
جواب بدید لطفا
1392/06/07 - 12:56
0
0
با سلام .آقای خرمی شهید به چه معنی است و شامل چه کسانی می شود که شهید محمد خان برازجانی(غضنفرالسلطنه)را شامل نمی شود.دیگر زمان انتصابهای رابطی تمام شده است وکسانی که با نسب تندیس غضنفر السلطنه مخالفت می کنند کوته نظرانی بیش نیستند و دنبال منافع شخصی خود.
پاسخ: باعرض پوزش قسمتی از نظر شما قابل انتشار نیست
1392/06/07 - 11:33
0
0
............................
پاسخ: با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
1392/06/07 - 11:17
0
0
جناب فرماندار یادمان نرفته پاره کردن دهلهای مراسم سینه زنی مسجد جنت توسط شما و همفکرانتان؛
پس از قانون و قانونمندی نگویید که....
تبر گر چه از جنس درخت است ولی ریشه ندارد..
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نمی باشد.
1392/06/07 - 11:05
0
0
آقای خرمی شمامجری کدام قانون هستید.درکجای دنیامفاخر یک جامعه رادریک میدان برپا میدارندکه اکنون ایده شمابایداجرایی شود.تندنروید پیاده شویدتاباهم صحبت کنیم.
1392/06/07 - 10:28
0
0
آقای خرمی لطفا جلسه ای ترتیب داده تا موافقان و مخالفان صحبت کنند
راستی شما موافقید یا مخالف؟
1392/06/07 - 10:11
0
0
......................................
پاسخ: با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
1392/06/07 - 09:57
0
0
لیدا و ندا خانم به عرضتان میرسانم شهردار کاری رو انجام داده که خواست اکثریت جامعه است و فرماندار هم کاری انجام داده که خواست معدود کسانی است که هیچ گونه دلیل و یا مدرک معتبری برای کار خود ندارند آخر خان بودن شد ایراد ؟
آخر خیابان به نام شهید چمران بودن شد ایراد ؟ خانواده شهدا چطور میتوانند شکایت کنند مگر میرزا شهید نبود ؟
ما هم میدانیم که ناهماهنگی پیش آمده ولی خدمتگذاری به مردم معنیش این نیست که خواست اکثریت قاطع مردم را نادیده بگیرید و خواست تعداد انگشت شماری را ارجعیت دهید
این چه شورایی است که مخالف خواست اکثریت مردم است ؟
1392/06/07 - 09:54
0
0
آقای فرماندار چند نفر از آشنایان خودتان را بفرستیددر سطح شهر تا نظر مردم را در مورد اقدامتان سوال کنند .شما خواه ناخواه این میز را تحویل میدهید .ولی شما برازجانی هستید و در این شهر زندگی خواهید کرد
واین تندیس روزی قطعا در جایگاهش نصب خواهد شد وشما از کنار آن رد میشوید و از اقدامتان پشیمان

1392/06/07 - 09:52
0
0
با نهایت احترام برای خانواده شهدا,مهم نظر اکثریت مردمه.واقعا خجالت آوره که برای نظر مردم احترام قائل نیستید.
1392/06/07 - 09:30
0
0
.......................
پاسخ: با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
1392/06/07 - 09:24
0
0
آقای عزیز چشمانتان را باز کنید و مردم را ببینید واین قدر از خانواده شهدا برای پیش بردن عقایدوافکار سیاسی خودهزینه نکنید
1392/06/07 - 09:11
0
0
آقاي فرماندار
مگه ميرزا محمد خان شهيد نيست مگه با استعمارگران نجنگيد وشهيد شد . متاسفم يكم از بوشهريا ياد بگيريد كه برا رييس علي دلواري چيكار كردن و ما برا ميراز محمد خان چيكار كرديم. اگه شهداي جنگ تحميلي ما رفتن و شهيد شده بخاطر ادامه راه ميرزا محمد هاي برازجاني بوده من نمي دونم شما از چي دفاع ميكنيد شما همون كسي بوديد كه 70 نفر نيروي قراني شهر رو دعوت كرديد تو فرمانداري تو ماه مبارك رمضان به بهانه گسترش فرهنگ قراني (در واقع بهره برداري سياسي) و بعد تو اون جلسه معاونتون گفت كه ما برا اين كارها اصلا رديف بودجه نداريم.
1392/06/07 - 08:39
0
0
من نمی دانم جناب فرماندار از کدام امنیت دم می زنند که قابل رویت نیست ؟ناامنی را واعتراضات راشما با به زیر کشیدن مجسمه ی مایه فخر ومباهات ، تشدید کردید !!!
1392/06/07 - 08:28
0
0
باسلام واحترام خدمت مدیرسایت اتحادجنوب، من دیشب درمورداین مطلب کامنت گذاشتم چرا نظر مرا نیاوردین؟
پاسخ: چه نظری؟؟؟؟
1392/06/07 - 08:26
0
0
فرماندار محترم شما که خود را فرزند دشتستان میدانی ، شما که میفرمایید امنیت در دشتستان بالا رفته پس نصب تندیس چه خطر امنیتی را در پی دارد؟ مگر دو قدمی محل نصت کلانتری و راهنمایی و رانندگی و سایر ادارات دیگر وجود ندارند ؟ مگر میشود شهید دشتستان در شهر خود دشمنی داشته باشد که بخواهد عقده اش را سر دیگران خالی کند ؟ شما به خان بودنش ایراد گرفته اید ؟ آره خان بود ولی دزد نبود! خان بود ولی مردم دار بود! خان بود جرات داشت و جهاد کرد! خان بود ولی دعای کمیل و جوشن کبیر و حتی قران را حفظ بود! خان بود و حاضر نشد به هیچ قیمتی وطن خود را بفروشد ولی شما چه کرده اید؟ موجی از ناراحتی در دل مردم ایجاد کردید که تا پایان عمر شریفتان مردم شما را نخواهند بخشید
میفرمایید با شورا هماهنگی نشده خوب جلسه اضطراری میگرفتید و تایید میکردید
شما به عنوان یک فرماندار و شورای تامین باید خواست اکثریت قاطع مردم را بپذیرید و دگر بار با این حرمت شکنی ها و توهین ها را به شهید دشتستان و مردم دشتستان روا ندارید
در ضمن هیچ یک از ما مردم دشتستان در حق شهید بزرگوار چمران هیچ کوتاهی و اجحافی نکرده ایم این بازماندگان خیانتکاران زمان غضنفر و فکر پلیدشان است که شهید ما را به رسمیت نمیشناسند و با برچسب های از قبیل خان بودن یا فراری بودن سعی در فرو بردن ایشان در سکوتی سرد دارند که به امید خداوند این نقشه و خصومت ایشان نقش بر آب خواهد شد و فرد اول مبارزه علیه استعمار انگلیس به جایگاه خویش باز خواهد گشت و من و شما هم نمیتوانیم جلوی خواست اکثریت جامعه را بگیریم
در ضمن محل نصب تندیس یعنی روبروی دژ بسیار مناسب است و هیچ گونه توهینی به شهید چمران نمیباشد و بهتر بگویم شهید میرزا محمد خان تناسخ بیشتری با تاریخ دشتستان و کاروانسرای تاریخی دشتستان دارد که در کنار هم نشاندهنده وطن پرستی و دفاع از خاک دلیر مردان دشتستانی است و خود بهتر میدانید نصب تندیس شهید چمران در کنار کاروانسرا باعث ایجاد سوالهایی در ذهن مردم میشود که این تندیس چه ربطی به کاروانسرا دارد و چرا در اینجا نصب شده است ؟ لطفا تندیس شهید چمران را در میدان نزدیک بیمارستان نصب کنید.
1392/06/07 - 08:04
0
0
..................حالا كه ديگه قانون هم در دستته. مگه بايد براي نصب يه مجسمه شوراي تامين نظر بده؟ خودتون اين نصب رو امنيتي كردين. بعد شهدا و چمران و هر كسي كه نتونه حرف بزنه مايه ميزارين.
پاسخ: باعرض پوزش قسمتی از نظر شما قابل انتشار نیست
1392/06/07 - 07:36
0
0
سی دی دارم
کتاب احمدی نژاد
بدو بدو تموم شد
100 درصد تخفیف
حال و روز بعضی ها بعد از برکناری از سمت
1392/06/07 - 07:34
0
0
.........................
پاسخ: با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
1392/06/07 - 05:44
0
0
................
پاسخ: با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
1392/06/07 - 05:42
0
0
مجسمه باید در نزدیکی دژ باشد که وقتی بازدید کننده به سمت دژ می آید با دیدن مجسمه به فکر رود و بپرسد این مجسمه کی بوده و 4 تا عکس کنارش بگیرد
1392/06/07 - 05:35
0
0
چرا رای گیری نمیکنید؟؟؟؟

چرا نظر سنجی نمیکنید؟؟؟

چرا خواست مردم را نمیخواهید؟؟؟

چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟
آقای فرموندار گوش کن:
تو برو مجسمه غضنفر رو اونجایی که دلت میخواد نصب کن و یه عمر .......
پاسخ: بخشی از کامنت شما قابل انتشار نبود. پوزش ما را بپذیرید.
1392/06/07 - 00:03
0
0
لیدادرست میگه ، اگه هرکسی سرازخودهرکاری که دلش خواست انجام بده که حرج ومرج وبی نظمی توشهر به راه می افته ،بایدهمه چیز منظم وباهماهنگی سایرمسئولین باشه تابتونیم یه شهرخوب ومنظمی داشته باشیم! به امیددشتستانی اباد
1392/06/06 - 23:54
0
0
شهردار مقصراصلی این قضیه است،ایشون نبایدعلی رغم این همه تاکیدی که بهش درموردنصب نکردن تندیس شده بودسر از خود و بدون اطلاع قبلی آن هم نیمه شب بدون حضورمسئولین ومردم مجسمه رانصب و رو نمایی می کرد،احساس میشه از اونجا که بارها دراین موردبهش تاکیدشده بودایشون به عمداین کارراکرده باشه،حالا شهردارچه سودی ازاین کارش می برده خدا می دونه !!!!!!!
1392/06/06 - 23:05
0
0
ببخشید آقای خرمی! اون که مسووله و احساس تکلیف می کنه شب و روز براش فرقی نمی کنه، این شهردار همونیه که شبانه روز تلاش کرد تا بازار روز را ساماندهی کنه... الان هم برای سرعت بخشی از خوابش زد. از نظر شما اشکال داره ؟!!!
...... لالا لا لا نانازی لالا
1392/06/06 - 22:52
0
0
.......................
فرموندار خدمتگزار مردمه ، همه مردم میخواهند که شهید غضنفر در میدان دژ نصب بشه ، من خودم فرزند شهید هستم ؛ غضنفر هم شهید شده

ما میخواهیم تندیس غضنفر در میدون دژ باشه

ما اصلا توی برازجون مجسمه کدوم برازجونی رو داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر فرموندار بونه اش چمرانه ، که اونرو هم اونجا بزاره مگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همه باید اعتراض کنند همه

همیشه حرف حرف مردم باید باشه همیشه ، مثل انتخابات گذشته
پاسخ: پوزش ما را بخاطر حذف بخشی از کامنتتان بپذیرید.
1392/06/06 - 22:31
0
0
اقای خرمی شمافرماندار هم که نبودید مانع برگزاری مراسم جهره ماندگار منوچهر آتشی شدید! توجیه نکنید میدان ایشان مشخص است! اگراینجاممکن نیست درمیدان خودش نصب کنید.....
1392/06/06 - 22:21
0
0
مردم مرجع نهایی هستند بااحترام به مسولین. بعد انهایی که وقت رفتنشون هست قهرمان بازی درنیارند
1392/06/06 - 22:19
0
0
خانواده شهدا حامی ازادمردی چون غضنفرهستند. ازشهردار در اعمال خواست مردم تشکر میکنیم
آقای خرمی تو این جلسه فقط گفت: شهدا شهدا ... ولی جانبازها رو فراموش کرده بود البته شهدا چون در بین ما نیستند راحت تر میشه روشون مانور داد! ولی نکته جالب اینکه وقتی از مسلم مجاهد، جانباز ویلچری تجلیل شد خرمی حاضر نشد بیاد پایین سن و خودش به این جانباز هدیه رو تقدیم کنه یکی از برادرای سپاه این کار را انجام داد.
برای خرمی و چشم هایی که بسته بود و موقع فراخواندن شهردار به دادگاه و زندان، بهش احسنت احسنت می گفتند، متاسفم.
1392/06/06 - 21:59
0
0
با عرض ارادت به همه خانواده های معظم شهدا میخواستم از آقای فرماندار بپرسم از عزیزانی که مخالف نصب تندیس بوده اند دلایل قانع کننده ای سراغ دارند. در ثانی آیا باید نظرات بعضی از این عزیزان را به نظر اکثریت مردم برازجان ترجیح میدادید؟ لطفا کار خود را به گردن خانواده معظم شهدا نندازید