امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 17 خرداد 1396 - 10:00
آخرین اخبار از حمله تروریستی در تهران

اتحادخبر: شنیده‌ها حاکی از آن است که یک نفر کشته  و ۵ نفر مجروح شده است. یکی از حمله‌کنندگان به حرم امام خود را به صورت انتحاری منفجر کرده و دو فرد دیگر دستگیر شده‌اند. دقایقی پیش خبر حمله مسلحانه به مجلس شورای اسلامی از سوی برخی کانالهای رسمی خبرگزاری ها مخابره شد. به گزارش تابناک، گزارش شده فردی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای حفاظت مجلس...

اتحاد خبر:خبرگزاری فارس نوشته است که فردی امروز صبح با ورود به مجلس، با نیروهای حفاظت مجلس درگیر شد و به سمت آنان تیراندازی کرد.

به گزارش اتحاد خبر طبق آخرین اطلاعات فردی در پوشش مراجعه کننده، وارد راهروی ورودی مجلس شده و با تیراندازی به یکی از محافظین، وی را از ناحیه پا مجروح کرده و متواری شده است.
فوری/ تیراندازی در مجلس و حرم امام/8 نفر مجروح شدند/ شهادت یک نفر
همچنین خبرگزاری تسنیم در این‌باره نوشته است: فردی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای حفاظت سپاه در مجلس وی را از ناحیه مچ پا زخمی کرد.
در حاشیه جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 17 خرداد) مقننه، فردی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای حفاظت مجلس وی را از ناحیه مچ پا زخمی کرد.
نیروهای امدادی مشغول مداوای این پاسدار حفاظت مجلس هستند.
فوری/ تیراندازی در مجلس و حرم امام/8 نفر مجروح شدند/ شهادت یک نفر
گزارش شده که فرد مذکور هم اکنون نیز مشغول تیراندازی است. از هویت این فرد و علت کار وی هنوز خبری در دسترس نیست.
خبرگزاری ایسنا نیز در همین‌باره نوشته است:  بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا، این فرد مسلح با تیراندازی وارد مجلس شده و با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه می‌دهد که ظاهراً تاکنون سه نفر زخمی شده‌اند.
این فرد تا لحظه ارسال خبر هنوز بازداشت نشده است.
فوری/ تیراندازی در مجلس و حرم امام/8 نفر مجروح شدند/ شهادت یک نفر
خبرگزاری ایلنا نیز گزارش داده که در جریان این تیراندازی تاکنون «دو نفر» از نیروهای حفاظتی زخمی شده‌اند.
یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این حادثه تیراندازی گفت که هنوز این فرد بازداشت نشده و از خروج نمایندگان از صحن مجلس جلوگیری می‌شود.
عامل تیراندازی دستگیر شد
رنجبرزاده ،عضو هیئت رئیسه مجلس: عامل تیراندازی در راهروی مجلس دستگیر شده. جزئیات در حال بررسی است.
خبرگزاری فارس نوشته است که تا این لحظه ۳نفر مجروح شده‌اند که دو تن از آنها از مراجعه کنندگان هستند. اوضاع تحت کنترل نیروهای امنیتی است
دربهاي ورودي مجلس بسته شد  
الياس حضرتي نماينده تهران به صداوسیما گفت: ضاربان سه نفر بودند که مجهز به دو قبضه کلاشينکف و يک قبضه سلاح کمري (کلت) بودند.
در حال بروز رسانی
حادثه تیراندازی در مجلس/ محاصره تیراندازان در دفاتر نمایندگان
ایسنا نوشت: افراد مسلح حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در حالی که تیراندازی می‌کردند، به زور وارد مجلس شدند.
این افراد مسلح که به گفته یکی از نمایندگان ۴ نفر هستند با تیراندازی وارد مجلس شده و با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه می‌دادند که ظاهراً سه نفر زخمی شدند.
این نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این حادثه تیراندازی گفت که این افراد در حال حاضر در دفاتر نمایندگان هستند و محاصره شده‌اند اما اوضاع تحت کنترل است و تا لحظات دیگر اخبار موثق تر منتشر می‌شود.
در حال حاضر از خروج نمایندگان از صحن مجلس و خروج خبرنگاران جلوگیری می شود.
درهای ورودی و خروجی مجلس بسته شده است.
شهادت یکی از ماموران حفاظت مجلس
خبرگزاری تسنیم نوشت: یکی از ماموران حفاظت مجلس در جریان این درگیری که زخمی شده بود، شهید شده است. این خبر را خبرنگار تسنیم در صحن مجلس شورای اسلامی و هیچ منبع دیگری نیز این خبر را تایید نگرده است.
خبرنگار تسنیم از داخل مجلس گزارش داده است که درهای مجلس شورای اسلامی بسته و نمایندگان مجلس اجازه خروج از صحن مجلس ندارند. وی می‌گوید که صدای تیراندازی قطع شده اما هنوز عوامل تیراندازی دستگیر نشده‌اند.
تاکنون 4 تن از نیروهای حفاظت مجلس در جریان این درگیری زخمی شده‌ بودند که یکی از ماموران به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.
طبق آخرین اخبار تعداد مجروحان حادثه تیراندازی در مجلس به 8 نفر رسیده است/ یکی از محافظین به شهادت رسیده است/فارس
اعزام 17 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به مجلس و حرم امام (ره)
پس از اعلام دو حادثه تیراندازی در حرم امام و مجلس شورای اسلامی، اورژانس تهران مجموعا 17 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به این دو محل اعزام کرد.
در پی حادثه تیراندازی امروز در مجلس شورای اسلامی، اورژانس تهران برای رسیدگی به وضعیت مصدومان احتمالی 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ساختمان مجلس اعزام کرد.
براساس اعلام مرکز اورژانس، همچنین دقایقی پس از این حادثه خبر تیراندازی در حرم امام خمینی (ره) اعلام شد که در پی آن نیز تاکنون 6 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.
همچنین احتمال دارد براساس گزارش‌های دیگر از این دو حادثه، اورژانس تهران آمبولانس و یا تجهیزات دیگر را به محل حادثه اعزام کند.
تدابیر شدید امنیتی در خیابان های منتهی به مجلس
خیابان های منتهی به ساختمان مجلس شورای اسلامی در بهارستان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.
پس از حادثه تیراندازی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی از عبور و مرور خودروها در خیابان منتهی به مجلس شورای اسلامی جلوگیری می شود. همچنین اجازه تردد عابران پیاده نیز در محوطه مجلس و خیابان های اطراف آن داده نمی شود.
دقایقی پیش دو آمبولانس وارد مجلس شورای اسلامی شدند و همچنین نیروهای یگان ویژه به سمت ساختمان مجلس شورای اسلامی در حرکت هستند.
یکی از ضاربان حادثه تیراندازی مجلس دستگیر شد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستگیری یکی از تیراندازان حادثه تیراندازی خبر داد.
سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جریان حادثه تیراندازی صبح امروز مجلس یک نفر از چهار فرد مسلح دستگیر شدند.
وی گفت که صبح امروز چهار فرد مسلح وارد مجلس شدند که در حال حاضر سه نفر در طبقات و دفاتر نمایندگان هستند و یکی از این افراد دستگیر شده است.
نقوی حسینی همچنین گفت که شینده‌ها حاکی است که یکی از نیروهای حفاظت مجلس شهید شده است.
احتمال تشکیل جلسه شورای تامین استان تهران
وزیر کشور با اشاره به حوادث تیراندازی اخیر در مجلس و حرم امام اعلام کرد که شاید جلسه شورای تامین استان تهران تشکیل شود.
رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز  با اشاره به حوادث تیراندازی اخیر در مجلس و حرم امام : شاید جلسه شورای تامین استان تهران تشکیل شود.
وی درحالی که ساختمان دولت را با سرعت ترک میکرد گفت که برای پیگیری مسئله میرود.
گفتنی است فضای حاکم بر محدوده ساختمان پاستور تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته است.
رنجبرزاده: نماینده‌ای مجروح نشده است/افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند
یک عضو هیأت رئیسه مجلس با تشریح حادثه صبح امروز تیراندازی مجلس گفت که در حال حاضر افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند و سیستم‌های امنیتی و حفاظت مجلس در تلاش برای دستیگری آنها هستند.
اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با صداوسیما، در توضیح حادثه صبح امروز تیراندازی مجلس گفت: امروز چهار نفر از افراد ناشناس از درب شمال مجلس به صورت مسلح وارد ساختمان شده و در ابتدای ورود به مراجعه‌کنندگان و محافظات درب شمال تیراندازی کردند که تعدادی نیز مجروح شدند.
به گفته وی، تیراندازی ها به سمت اندام تحتانی بوده و بعد از آن وارد ساختمان دفاتر نمایندگان مجلس شده و آنجا نیز تعدادی از افراد را مجروح کردند.
این عضو هیأت رئیسه مجلس گفت که تاکنون گزارشی از کشته شدن و به شهادت رسیدن فردی به ما نرسیده است اما تعدادی از افراد مجروح شده‌اند.
رنجبرزاده تأکید کرد که کسی از نمایندگان مجروح نشده است، همه نمایندگان در صحن هستند و صحن مجلس در وضعیت عادی به برنامه قانون‌گذاری می‌پردازد.
وی در پایان گفت: در حال حاضر افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند و سیستم‌های امنیتی و حفاظتی مجلس در تلاش برای دستگیری آنها هستند.
عوامل تیراندازی می‌خواستند به صحن مجلس بیایند راه را گم کردند  
میزان نوشت: حشمت الله فلاحت پیشه با بیان اینکه ظاهرا اوضاع در مجلس تحت کنترل درآمده است، عنوان کرد: مهاجمین می خواستند به سمت صحن بیایند اما راه را گم کردند و اشتباهی رفتند. 
*فارس نوشت: طبق شنیده‌ها، یکی از مهاجمان تیراندازی به مجلس عامل انتحاری است که در محاصره‌ی نیروهای امنیتی است
اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات  

درصورت دیدن فعالیت ویااشخاص مشکوک به تروریست درمحلی که هستید با شماره 113وزارت اطلاعات تماس بگیرید. 

 وزیر کشور دستور تشکیل جلسه فوق العاده امنیتی در تهران داد   

 رحمانی فضلی  دستور تشکیل جلسه فوق العاده امنیتی در تهران برای رسیدگی به حادثه حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) داد./پاد
علی لاریجانی وارد صحن علنی مجلس شد
علی لاریجانی دقایقی پیش با همراهی تعدادی از نمایندگان وارد صحن مجلس شد و پس از وقفه‌ای کوتاه در جایگاه رئیس مجلس قرار گرفت.
پس از اتفاق تروریستی امروز مجلس خبرهای متفاوتی از نمایندگان به گوش می‌رسد اما مجلس همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، هرچند که نمایندگان به طور مستمر درحال تردد و تجمع در صحن مجلس هستند.
از آغاز جلسه علنی امروز مجلس مسعود پزشکیان اداره جلسه را بعهده داشت.
فارس: با هماهنگی نیروهای حفاظت مجلس و برقراری امنیت، نمایندگان مجلس در حال خروج از صحن هستند. دوتن از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس در محاصره نیروهای انتظامی و امنیتی هستند.
تشدید تیراندازی در داخل ساختمان مجلس
تسنیم: در حالی که از ساعاتی پیش درگیری نیروهای امنیتی با مهاجمان مسلح در ساختمان مجلس شورای اسلامی ادامه دارد، از دقایقی پیش صدای تیراندازی‌ها به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.
پیش از این صدای تیراندازی در ضلع غربی ساختمان افزایش یافته بود.
فارس: ماموران انتظامی و امنیتی از مردم خواستند در اطراف محل حادثه به هیچ‌وجه تجمع نکنند
وزارت اطلاعات:
یک تیم تروریستی دیگر که در یکی از ساختمان های اداری مجلس اقدام به تیراندازی کرده است تحت محاصره قرار دارد.
اقدامات اطلاعاتی برای سرنخ یابی و شناسایی عوامل این اقدامات تروریستی ادامه دارد.
مردم هرگونه اطلاعات و حرکت مشکوک را به ۱۱۳ گزارش دهند.
توضیحات لاریجانی درباره حادثه صبح امروز مجلس
رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را درباره حادثه تیراندازی صبح امروز مجلس ارائه کرد.
علی لاریجانی در پایان جلسه علنی گفت: امروز صبح چند تن از تروریست‌های بزدل اقدامات سبکی را انجام دادند که با آنها برخورد جدی شد و نمایندگان در این مسیر با آرامش کارشان را انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: موضوع جزئی است و تروریست‌ها دنبال مسأله سازی هستند و از آنجایی که ایران یک قطب در مبارزه با تروریسم است می‌خواهند خدشه وارد کنند.
لاریجانی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی برخورد خواهند کرد و مشکل حل خواهد شد.
وزارت اطلاعات از مردم خواست امروز از استفاده وسایل نقلیه پرتردد مانند مترو خودداری کنند.
مهر: گلوله تفنگ کلاشینکف تروریست ها تمام شده و اکنون با سلاح کمری در حال شلیک هستند
 یکی از تروریست‌ها در مجلس خود را منفجر کرد 
 وزارت اطلاعات مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات از انفجار یکی از عوامل حادثه تروریستی امروز مجلس خبر داد. مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات  اعلم کرد: دقایقی قبل در پی تنگ کردن حلقه محاصره نیروهای حفاظتی و امنیتی در ساختمان اداری مجلس یکی از عوامل این حادثه تروریستی خود را منفجر کرد.
فارس: سرلشکر جعفری فرمانده سپاه در مجلس شورای اسلامی حاضر شد
اسامی مصدومان حادثه تروریستی مجلس و حرم امام
سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد:
۱  هادی نوری  ۳۸  طرفه
۲  اعظم موسی خانی  ۵۳  طرفه
۳  روح ا... شجاع خلیق  ۳۶  طرفه
۴  عبدالسلیم قازلی  ۳۵  طرفه
۵  جلال عینی  ۳۳  طرفه
۶  مریم رضاخانلو  ۲۶  طرفه
۷  حسین خدایی راد  ۳۵  طرفه
۸  علی جاویدیان  ۵۱  طرفه
۹  صحبت آزادی  ۳۴  طرفه
۱۰  مجهول الهویه  ۵۰  امام حسین
۱۱  فرهاد ملکی  ۴۰  امام حسین
۱۲  سید عبداله میرحسینی  ۵۲  امام حسین
۱۳  عباس نظریان   ۵۷  امام حسین
۱۴  مرتضی فلاحتی  ۵۷  امام حسین
۱۵  مریم شهریاری  ۲۶  سینا
۱۶  صابر رئیسی  ۲۳  سینا
۱۷  طهمورث سمیعی  ۳۷  سینا
۱۸  تنها شهریاری  ۶۰  سینا
۱۹  جعفر چوپان  ۴۰  سینا
۲۰  ابراهیم وثوق  ۳۱  سینا
۲۱  مرضیه افرازه  ۲۷  سینا
۲۲  ارسلان غلامی  ۲۷  سینا
۲۳  هادی اسکندرلو  ۳۵  سینا
۲۴  مهدی اطهری پور  ۳۳  سینا
۲۵  ابراهیم خلف کش  ۴۵  سینا
۲۶  مهدی یوسفی  ۳۶  سینا
۲۷  علی همتی (فوت)  ۵۰  سینا
۲۸  هانیه اکبریان (فوت)  ۳۷  معیری
۲۹  محمد بحشایی  ۳۷  هفتم تیر
۳۰  سعید زیرکی(میرکی)  ۴۲  هفتم تیر
۳۱  مهدی قدرتی  ۴۶  هفتم تیر
۳۲  حسین جعفر عراقی  ۵۱  هفتم تیر
۳۳  یوسف زارعی   ۳۲  ضیائیان
مصدومین انتقالی به بیمارستان هفت‌تیر و ضیائیان متعلق به حرم امام هستند.
توصیه‌های وزارت اطلاعات/ مردم به شایعات توجه نکنند
روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر منتشر شده مبنی بر عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و مترو به نقل از این وزارتخانه را نادرست خواند و تاکید کرد: تمام اطلاعیه ها از سایت رسمی واجا منتشر خواهد شد.
در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی به نقل از وزارت اطلاعات و با منبع ایرنا آمده است که شهروندان از وسایل نقلیه عمومی و مترو استفاده نکنند.
تاکنون چنین اطلاعیه‌ای از سوی این وزارتخانه صادر نشده و مردم به شایعات توجه نکنند.
مهر: همسر ۲ نماینده زن مجلس در چنگال افراد مسلح  احمد علیرضابیگی گفت: همسر و دختر نماینده شهرضا و همسر نماینده مبارکه در دفاتر نمایندگان در چنگال افراد مسلح قرار دارند.
فارس: داعش با انتشار فیلمی ۲۴ ثانیه‌ای از داخل یکی از اتاق‌های ساختمان مجلس، می‌گوید عملیات تروریستی‌اش در پارلمان ایران ادامه دارد.
با تلاش نیروهای امنیتی، افتخاری نماینده فومن و همسران سمیه محمودی نماینده شهرضاوفاطمه سعیدی نماینده مبارکه که در دفتر حضور داشتند، ازساختمان خارج شدند.
رئیس پارلمان اروپا با رئیس مجلس و مردم ایران ابراز همدردی کرد  
بی بی سی:‌ آنتونیو تاجانی رئیس پارلمان اروپا در واکنش به حملات امروز نوشته است: "من به نشانه همبستگی در کنار مردم و رئیس مجلس ایران ایستاده‌ام."
لاوروف، وزیر خارجه روسیه: حملات تروریستی ایران که داعش آن‌ها را بر عهده گرفته است، نشان می‌دهد که تروریست‌ها آرام نمی‌گیرند
 پایان عملیات تروریستی در مجلس / مهاجمان کشته شدند  
 دقایقی پیش نیروهای امنیتی موفق شدند ۴ فرد مهاجم مسلح را به هلاکت برسانند.  در حال حاضر نیروهای امنیتی مجلس در حال پاکسازی و چک و خنثی  ساختمان پارلمان هستند.
نخستین توضیحات ناجا درباره دو حادثه تروریستی امروز
نیروی انتظامی جزییات دو حادثه تروریستی رخ داده در حرم حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را تشریح و تاکید کرد که اوضاع کاملا تحت کنترل پلیس است.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در پیگیری‌های ایسنا، اعلام کرد: صبح امروز تروریست‌هایی قصد ورود به حرم حضرت امام خمینی (ره) و کلانتری حرم را داشتند که با ضرب گلوله تک تیراندازان پلیس ناکام ماندند. یکی از تروریست‌ها پس از اصابت گلوله خود را منفجر کرده که در پی این اقدام به کسی آسیب نرسید.
تروریست دیگری که اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده بود، با ضربه گلوله‌ای به سرش از پای در آمده و قبل از منفجر کردن خودش تحت کنترل قرار گرفت که از این فرد مقادیری نارنجک و مواد منفجره کشف و ضبط شد.
بنابرا اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، در این میان یکی از ماموران پلیس زخمی شد که حال عمومی وی کاملا مساعد است. در حال حاضر نیز نیروهای انتظامی در محل حضور داشته و اوضاع محدوده را کاملا در دست دارند ضمن اینکه عوامل سپاه انصار نیز که مسوولیت حراست و حفاظت از حرم امام خمینی (ره) را بر عهده دارند در محدوده مستقر می‌باشند.
نیروی انتظامی با اشاره به حوادث رخ داده در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: مأموران یگان ویژه پلیس که به نوپو مشهور بودند در محل حضور داشته و در کنار عوامل سپاه وارد عمل شدند. عوامل پلیس در این محدوده مستقر بوده و محدوده‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی نیز کاملا تحت کنترل است.
نیروی انتظامی از شهروندان خواسته است که از تجمع و حضور در اطراف این مناطق خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به شماره تلفن 113 یا 110 اطلاع دهند.
وی همچنین از شهروندان خواست که اخبار را از منابع موثق و قابل اعتماد پیگیری کنند.
ایسنا: با اتمام عملیات ضد تروریستی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی رئیس مجلس از ساختمان پارلمان بازدید کرد.
12 نفر در حادثه تروریستی امروز تهران شهید شدند   
میزان: سرپرست اورژانس کشور به میزان خبر داد: تاکنون 12 نفر در عملیات های تروریستی تهران به شهادت رسیدند.
وزارت خارجه ترکیه حملات تروریستی در تهران را محکوم کرد.
انتقال شهدا و مجروحان حادثه تروریستی مجلس به بیرون از ساختمان
از دقایقی پیش ده‌ها آمبولانس مقابل ساختمان مجلس مستقر شدند تا مجروحین و همچنین اجساد شهدای این حادثه را به خارج از ساختمان مجلس منتقل کنند. هنوز آمار دقیق شهدا و مجروحین این حادثه مشخص نیست.
42 مجروح و 12 شهید در پی حادثه تروریستی امروز
سازمان اورژانس کشور شمار شهدای حوادث تروریستی امروز را 12 تن اعلام کرد.
دکتر کولیوند سرپرست اورژانس کشور در این باره گفت:‌ طبق آخرین آمار شمار مجروحان دو حادثه تروریستی تیراندازی در مجلس و حرم مطهر به 42 تن رسید. وی شمار شهدای این حوادث تروریستی را 12 تن اعلام کرد.
این خبر به‌روزرسانی می‌شود...
 
   
حضور دادستان تهران در محل تیراندازی
حضور دادستان تهران در محل تیراندازی
عیادت وزیر بهداشت از مجروحان
عیادت وزیر بهداشت از مجروحان


کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 21 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...