امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 اسفند 1394 - 07:26
اتحادخبر-وب سایت جار: فال روزانه سه شنبه 25 اسفند 1394

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از روز تولدتان به عنوان فرصتی برای دور هم جمع کردن اعضای خانواده تان استفاده کنید، این کار پس از مدت ها شما را به هم نزدیک کرده و فاصله هایی که ندیدن یکدیگر بین شما ایجاد کرده است را از بین خواهد برد. اگر رویای این را در سر می پرورانده اید که با نیمه گمشده خود آشنا شوید، امسال ممکن است برای شما همان هدیه ای که آرزویش را داشته اید به ارمغان بیاورد. سعی کنید وقتتان را به انجام کارهایی بگذرانید که از آنها لذت می برید، زیرا در حین انجام این کارها است که خواهید توانست فرد مورد علاقه تان را پیدا کنید. اگر شریک زندگی خود را پیش از این یافته اید از امسال به عنوان فرصتی برای تحکیم و بخشیدن جان تازه ای به روابط خود استفاده کنید. با آغاز فصل بهار فعالیت های حرفه ای شما جهت تازه ای یافته و تمرکز ویژه ای روی آنها خواهید یافت و  به همین دلیل بسیار مشغول تر از قبل خواهید بود، ولی یادتان باشد در میان این همه درگیری خودتان و کسانی که دوست دارید را فراموش نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در حال حاضر می خواهید به روند عادی زندگی خود ادامه بدهید، با این حال دیگران می خواهند شما را قانع به در نظر گرفتن گزینه های دیگری کنند که زندگی شما را اساسا تحت تأثیر قرار داده و همه چیز را پیچیده تر خواهند کرد. با وجود مخالفت ظاهری چیزی ته دلتان شما را قلقلک می دهد و باعث می شود دچار تردید و دودلی شوید. به حرف های آنها گوش کنید ولی کاری که خودتان صلاح می دانید را انجام دهید. امروز شما بسیار هیجان زده هستید و همین موضوع باعث می شود که ساده ترین فکرها را به ایده های عجیب و غریبی تبدیل کنید که ممکن است بیان کردن آنها به اعتبار شما صدمه بزند، بهتر است هر فکری که به سرتان می زند را به زبان نیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با اراده تمام به برنامه های خود چسبیده اید و به هیچ چیزی که توجه شما را از رسیدن به اهدافتان منحرف کند علاقه ای ندارید. شاید دیگران این رفتار شما را نشانه بی توجهی و بی احترامی شما به خودشان بدانند، ولی شما وقتی برای این بحث های بیهوده ندارید. تمام حواس خود را روی مأموریتی که دارید متمرکز کنید، بعد از تمام شدن کارهای روزانه تان می توانید به دوستانتان بگویید که حالا می توانید با آنها به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. شما با لجبازی به درست بودن تصمیم های خودتان اصرار دارید و اگر کسی با شما مخالفت کند ناگهان خودتان را در میانه بحث و درگیری خواهید یافت. کمی خودتان را با دیگران هماهنگ کنید تا از ایجاد دلخوری جلوگیری کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در خلوت خود ذهنتان درگیر تصمیم گیری مهمی است و این موضوع باعث شده است که دیگران نگران شده و فکر کنند که چرا ناگهان اینقدر جدی شده اید. ممکن است خانواده و دوستانتان بخواهند در این زمینه به شما کمک کنند، ولی شما احساس می کنید آنها دارند یک جورهایی در کار شما دخالت می کنند و سعی دارند کنترل زندگیتان را در دست بگیرند. دلیلی ندارد فردی که مورد اعتمادتان هست را از خود دور کنید، کافی است حدود را برای آنها مشخص کنید. مسائلی هستند که دلتان می خواهد راجع به آنها با دیگران صحبت کنید، ولی به شما توصیه می کنیم در شرایط فعلی کمی خوددار باشید و هر حرفی را به زبان نیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما با برای خیلی ها نقش معتمد و رازدار را ایفا می کنید با صبوری تمام به حرف ها و درد دل هایشان گوش می دهید و آنها روی شما خیلی حساب می کنند. ولی در حال حاضر تمایل زیادی دارید که احساسات خودتان و نیازی که به ایجاد تغییرات در زندگیتان دارید را بیان کنید و این مسئله روی میزان توجه شما به دیگران تاثیر گذاشته است. این که بخواهید به جای دیگران کمی هم روی نیازهای خودتان تمرکز کنید خیلی هم خوب است، ولی به نفعتان است که بیش از اندازه راجع به آنها حرف نزنید. اگر این اواخر فشارهایی که به شما وارد شده رابطه عاطفیتان را تحت تأثیر قرار داده است، از صبح زود با خودتان قرار بگذارید که کاری ویژه برای عشقتان بکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ناگهان به خودتان آمده و می بینید که پیش از به پایان رسیدن این هفته یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و این موضوع باعث نگرانی شما می شود. حتی شاید اگر این اواخر وقت زیادی را صرف تفریح و خوشگذرانی کرده باشید پشیمان شده و خودتان را مورد سرزنش قرار دهید. با این حال اصلا جای نگرانی نیست، آنقدر ها هم که فکر می کنید وقت تنگ نیست و با برنامه ریزی مناسب می توانید همه کارهایتان را به انجام برسانید. به جای نگرانی آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید، هر چه سریعتر شروع کنید زودتر کارهایتان تمام خواهند شد. در پایان روز با کسی که دوست دارید تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید و از ته دل بخندید تا برای فردایی پرکار آماده شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ذهن منطقی شما معمولا نیازی به کنترل خارجی ندارد، ولی امروز شما دارید مورد تحسین قرار می گیرید و این مسئله می تواند اثراتی مثبت روی عملکرد شما داشته باشد. اگر مشکلی برایتان پیش آمده است دست از سرزنش کردن دیگران بردارید و آنها را به خاطر اشتباهات خودتان مورد انتقاد قرار ندهید، این کار تنها وقت و انرژیتان را گرفته و مانع پیشرفتتان می شود. شما از این که همیشه تکیه گاه دیگران باشید خسته شده اید، ولی اکنون زمان خوبی برای این که بخواهید دیگران را از خود ناراحت کنید نیست. به نفعتان است که امروز احساسات خود را از دیگران مخفی نگاه دارید، در غیر این صورت ارزش حمایت هایی که از دیگران می کنید را از بین خواهید برد.

 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز وقتی چشمانتان را باز می کنید احساس می کنید که به طرز معجزه آسایی توانایی انجام هر کاری را دارید. شاید نتیجه ای که به دست می آورید دقیقا همان چیزی که انتظارش را داشته اید نباشد، ولی همین که تمام تلاش خود را بکنید هم برای شما نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. کافی است اندکی از زمانی که برای خودتان کنار گذاشته بودید را به تلاش برای رسیدن به اهدافتان به کار بگیرید. امروز برای این که جدی گرفته شوید کمی مبالغه را با تعریف هایی که می کنید ترکیب کرده و با این کارتان باعث می شوید دیگران نسبت به حرف هایتان دچار تردید شوند. اگر احساس کردید که این طور است برای اثبات حرفتان پافشاری نکنید و به آنها کمی فرصت بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دوست دارید که دیگران تلاش هایتان را ببینند و متوجه زحماتی که فراتر از وظایفتان هستند باشند و شما را مورد تحسین قرار دهند. ولی متاسفانه داشتن این انتظارات تنها باعث احساس نارضایتی شما خواهد شد. داشتن انتظارات غیر منطقی امروز به نفع هیچ کس نخواهد بود و تنها ایجاد دلخوری و ناراحتی خواهد کرد. این که بخواهید حرف خود را به دیگران ثابت کنید، به ویژه اگر همکارانتان بخواهند به شما ثابت کنند که افکارتان اشتباه هستند، کار بسیار سختی خواهد بود. هیچ کسی به غیر از خود شما نمی تواند بگوید که چه تصمیمی برایتان درست است، پس با اعتماد به نفس به آنچه خودتان فکر می کنید صحیح است عمل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما ناگهان نسبت به این که چه کاری برایتان درست است و چه باید بکنید دچار نگرانی شده اید، ولی این احساس وسواس گونه در انتخاب راه صحیح هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما نیازی ندارید که قدرت های تحلیلی خودتان را به هیچ کسی ثابت کنید، فقط روی بهترین کاری که از دستتان برمی آید تمرکز کرده و با هدف و برنامه پیش بروید و خیالتان از نتیجه ای که به دست خواهید آورد راحت باشد. وقتی قلبتان می تواند شما را در انتخاب راهتان راهنمایی کند، وقتتان را بیش از حد صرف فکر کردن نکنید. امروز با عشقتان تمام کارهایی که دوست دارید را می توانید انجام دهید، بحث فلسفی کنید، بخندید و غذاهای خوشمزه بخورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دی ماهی ها معمولا بخاطر ثبات قدمی که دارید در زندگی از دیگران جلو می افتید، ولی اکنون این اراده و پشتکار شما است که به موفقیتتان کمک خواهد کرد. این که دیگران اینقدر زود تسلیم می شوند و راه آسان تر را انتخاب می کنند امروز شما را به تعجب وا خواهد داشت. در هر حال شما حتی اگر راه های دیگری در مسیرتان قرار گرفت بهتر است نگاهتان را روی مقصدتان متمرکز کرده و با تمام سرعت در همان مسیری که در پیش گرفته اید راهتان را ادامه دهید تا به موفقیتی که انتظارش را دارید دست پیدا کنید. بعد از پایان کارهای روزمره تا می توانید برای عشقتان وقت بگذارید و با تمام وجود به او ثابت کنید که دوستش دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نمی توانید نارضایتی خودتان نسبت به شرایط موجود را، به ویژه در روابط نزدیکتان، مخفی کنید. یک نفر ممکن است با رفتارهای خودش و توجه زیادی که از جانب شما انتظار دارد باعث شود که ناراحت شوید، چون اصلا حال و حوصله این را ندارید که بخواهید لی لی به لالای دیگران بگذارید. با این حال شاید تا حدودی حق با طرف مقابلتان باشد، پس در قضاوت سخت گیری نکنید. متاسفانه در حال حاضر ممکن است انگیزه و دلیل کارهای دیگران را اشتباه برداشت کنید، پس بهتر است به تردیدهای خود اهمیت ندهید. بهترین کار این است که به دیگران همان قدر که انتظار دارید با شما به احترام رفتار شود احترام بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen 

امروز فکر می کنید اگر حرفتان برای طرف مقابل خوشایند نباشد مودبانه تر این است که سکوت کنید. با این حال سکوت فعلیتان پیام های دیگری را به آنها منتقل می کند چرا که آنها به خوبی می توانند ببینند که شما آن فرد سرحال و بشاش همیشگی نیستید. نیازی نیست جلوی خودتان را بگیرید و برای حفظ رضایت دیگران نگذارید مکالمه هایی که دارید سیر طبیعی خود را حفظ کنند. حقیقت هر چقدر هم که ناخوشایند باشد، گفتن آن بهتر از این است که بعدا مجبور شوید طرف مقابلتان را از خودتان دلخور کنید. امروز کمی پرحرف شده اید و در بیان نظراتتان زیاده روی می کنید، بهتر است مواظب آنچه می گویید باشید و بیهوده حرف نزنید./ص


کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...