امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 دي 1394 - 12:21
با حضور معاون سیاسی استاندار

اتحاد خبر: ماشاالله حیدرزاده از چهره های اصلاح طلب استان بوشهر به عنوان فرماندار مرودشت به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان فارس معارفه شد.

اتحاد خبر: ماشاالله حیدرزاده از چهره های اصلاح طلب استان بوشهر به عنوان فرماندار مرودشت به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان فارس معارفه شد.

حیدرزاده سابقه فرمانداری تنگستان، گناوه و مدیرکلی تعاون در دولت اصلاحات و بخشداری بخش ساحلی تنگستان در دولت سازندگی را دارد.

فرمانداری مرودشت در پی از استعفای سید یداله حسینی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس، از شش ماه پیش به صورت سرپرستی اداره می شد تا اینکه در پی پیشنهاد استاندار فارس و موافقت وزیر کشور، ماشاالله حیدرزاده فرماندار این شهرستان شد.

این فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی می باشد.

گزارش معارفه حیدرزاده به عنوان فرماندار مرودشت را به نقل از سایت "مرودشت نا" در ادامه می خوانید:

ماشا الله حیدرزاده فرماندار مرودشت

محمد رسول زارع، سرپرست فرمانداری مرودشت:

سیاست دولت در شهرستان اجرایی شود

امید است با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در راستای سیاست دولت تدبیر و امید و با تدبیر شایسته فرماندار و با همکاری ادارات مرودشت بتوان زمینه نشاط و شادابی، وحدت و یکپارچگی مردم را فراهم کرد.

در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم و امیدوار هستیم که با مدیریت شایسته فرماندار و همکاری و همدلی همه دستگاه های نظارتی اجرایی بتوانیم انتخاباتی پرشور و سالم برگزار کنیم.

در این نظام هر مسئولیتی در قالب مقبولیت و مشروعیت معنا پیدا می کند. مشروعیت بسیار مهم و حساس است و اگر مسئولی بتواند همه آرا مردم را کسب کند اما از مصدر و جایگاه  ولایت فقیه نتواند مشروعیت پیدا کند در حقیقت اعتباری ندارد. استاندار هم زمانی مشروعیت پیدا می کند که دستش در دست نماینده ولی فقیه در استان باشد و این مهم در خصوص فرمانداران در شهرستان ها هم صدق می کند.

حیدرزاده فرماندار جدید مرودشت

حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی، امام جمعه مرودشت:

برخی حساس شده اند که فرماندار گرایش افراطی نسبت به اصلاح طلبان دارد

فرماندار باید حاکمیت را ببیند و بر اساس شاخص حاکمیت حرکت کند. اگر فرماندار در مسیر حاکمیت و اصل ولایت فقیه حرکت کند قطعا آسیبی نخواهد دید و آسیب های جنبی را می تواند پشت سر بگذارد اما چنانچه از اصل حاکمیت خارج شود یا با اصل حاکمیت زاویه پیدا کند و تنها جنبه جمهوریت را و خواسته های عده ای از افراد را دریابد، قطعا این مدیر نمی تواند به آن جایگاه و مدیریتی که باید در شهر داشته باشد دست پیدا کند.

برخی حساس شده اند که فرمانداری که در این شهرستان معرفی شده یک مقدار گرایش افراطی نسبت به اصلاح طلب دارد لذا بهتر است که در این جلسه به درستی تبیین شود  که فرماندار معرفی شده از چه خانواده ای هست و در دفاع مقدس چه نقشی داشته و در بحث فتنه 88 چه موضع گیری داشته است.

ما از سلایق مختلف که در مسیر اعتدال قرار داشته باشند ابایی نداریم  و فکر و سلیقه ای که به اصول انقلاب، آرمان های امام، ارزش های اسلامی، خون شهدا و اصل ولایت فقیه احترام بگذارد مشکلی ندارد.

جامعه تک صدایی را قبول ندارم و در سخنران هایی که در کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه از من سوال شد و اعتقاد من بر این است که استفاده از سخنران های درون نظام مشکلی ندارد.

در شهرستان مرودشت نیروی انسانی خوبی وجود دارد و در حوزه های مختلف نظیر گردشگری و صنعت و کشاورزی منابع و ظرفیت های خوبی وجود د دارد.

در بخش صنعت و گردشگری تقریبا  یک رکود ایجاد شده است و مردم از نمادهای تاریخی مرودشت به صورت سنتی استفاده می کنند و نیاز است که این بخش های مختلف راه بیفتد و لازمه آن برخورداری از دانش و تجربه کافی در کنار تعهد است.

ما در مرکز استان هم دعواها و مشاجراتی داریم که نیازی نیست و می توان اینها را حل کرد و نباید برای چیزهای جزئی مشاجره کرد و وقت متخصصان را صرف این کارها کرد.

ما از دولت حمایت کرده و دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه را در دستور کار خود قرار می دهیم.

امام جمعه مرودشت و فرماندار جدید مرودشت

محمد مهدی برومندی، نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس:

ظرفیت گردشگری مرودشت مغفول واقع شده است

شهرستان مرودشت در طول دفاع مقدس 1200 شهید سرافراز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و بیش از 6 درصد جانبازان استان فارس در مرودشت زندگی می کنند و شهرستان مرودشت در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در اداره جنگ ایفا کرده است.

حوزه علمیه مرودشت نیز از سابقه مناسبی برخوردار است و با مدیریت شایسته آیت الله موسوی نژاد توانسته است طلبه های بسیار نامداری را در کشور تربیت نماید.

شهرستان مرودشت یک شهرستان پرآوازه دانشگاهی است و تعداد دانشجویان این شهرستان قریب به 40 هزار نفر است.

نخستین پتروشیمی خاورمیانه در شهرستان مرودشت ساخته شده و با افتتاح پتروشیمی شهدای مرودشت به زودی یک گام بلند در توسعه کشور برداشته خواهد شد و در تولید اغلب محصولات پتروشیمی در کشور بی نیاز خواهیم داشت.

میزان مالیااتی که مردم و کاسبان مرودشت به خزانه دولت واریز می کنند از برخی از استان های کشور بیشتر است.

کار کردن در شرایط امروز بسیار سخت است و وقتی نمی توانیم کاری را به دلیل تنگناهای بودجه ای انجام دهیم حداقل باید با روی گشاده و احترام هر چه بیشتر با مردم برخورد کنیم.

شهرستان مرودشت یک شهرستان بسیار پر ظرفیت است و مردمانی ولایتمدار و بزرگ، فهیم و صبور دارد که مشکلات را می بینند و شرایط امروز کشور و دولت را هم درک می کنند.

یکی از ظرفیت های بزرگ شهرستان مرودشت بحث گردشگری است که تاکنون مورد غفلت واقع شده است به طور مثال تا سال 94 تخت جمشید و پاسارگاد هیچ ردیف بودجه ای مستقلی نداشته و با سفر رییس میراث فرهنگی کشور و معاون رییس جمهور، تخت جمشید در بودجه 94 ردیف بودجه ای مستقل پیدا کرده است.

مجوز شهرک صنعتی شیمی و پتروشیمی مرودشت اخذ شده و در مرحله خرید زمین است اما در مرودشت صنایع مرده ای هم وجود دارد که مورد انتقاد مردم و امام جمعه  است و کارخانه آزمایش یکی از کارخانه هایی است که در سال 84-85 واگذار به گروه پیام واگذار شده است. این گروه صاحب 24 ارخانه در کشور شدند و سند یکی را گرو دیگری گذاشته اند و وام های میلیاردی گرفته اند و امروز به شهرداریها و بانک ها بدهکار هستند. برای نجات آزمایش گروه صنعتی پیام باید از آزمایش کنار برود و هیات حمایت دولتی شکل بگیرد.

برومندی نماینده مرودشت در کنار حیدرزاده فرماندار جدید

هادی پژوهش جهرمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس:

حیدرزاده سه سال افتخار عضویت در سپاه و 36 ماه در جبهه را داشته است

منشا بسیاری از مصیبت ها و مشکلاتی که امروز جامعه جهانی را آزار می دهد و سبب سفک دماء انسان های زیادی شده است بی اخلاقی است. باید تلاش کنیم خطاهایمان را به حداقل برسانیم تا بتوانیم شان نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.منکر وجود مشکلات در کشور و اشکال در کار برخی مدیران نیستم و تذکر و یادآوری و نصیحت می تواند ما را در مسیر اصلی قرار دهد و خود ما هم باید مراقبت کنی

م.انتخاب مدیران بر اساس پاک دستی، سلامت نفس، اعتقاد و التزام صورت گرفته و خواهد گرفت. همه نگاه ها زمانی مثبت است که در جهت خدمت بهه نظام  و خدمت به مردم باشد.کسانی که قائل به عدم حضور مردم هستند،انقلاب را درک نکردند چرا که تمام ارکان نظام با رای مردم است.

مراسم معارفه فرماندار مرودشت

یک حزب نباید فکر کند مملکت متعلق به گروهی خاص است و بحث هایی نظیر این که مملکت به اصولگرا یا اصلاح طلب تعلق دارد و اینکه اصولگراها از اصلاح طلب ها متدین تر هستند به نفع جامعه نیست و مشکلات مردم را حل نمی کند. دینداری در همه ارکان نظام و همه اقشار وجود دارد البته حساب کسانی که اهل تندروی هستند و دل در گرو نظام ندارند جداست.

فرماندار مرودشت در خانواده ای مذهبی و تحت نظر روحانیت پرورش یافته و  در دوران دفاع مقدس سه سال افتخار عضویت در سپاه را داشته است و 36 ماه در جبهه حضور داشته و برادرشهید، فرزند شهید و جانباز جنگ است.

اگر یک فکر و یک جریان را قبول ندارید، مرتکب بی تقوایی هم نشوید. از روزی که حیدرزاده به عنوان فرماندار مرودشت مطرح شد خیلی ها نشستند و حرف هایی مطرح کردند اما باید گفت فردای قیامتی هم در کار است.

حیدرزاده مشاور شرکت عمران شهر جدید صدرا بوده است و فرمانداری گناوه و تنگستان را در کارنامه خود دارد و به عنوان مدیر کل تعاون بوشهر، بخشدار مرکزی بوشهر و دلوار، شهردار کنگان، شهردار بندر ریگ بوده  و مسئول ستاد تجهیزات کل آموزش و پرورش استان بوشهر انجام وظیفه کرده است.

شهرستان مرودشت استان کوچک شده ای از فارس است. پتانسیل های نهفته مرودشت باید به روز تبدیل شود و آنچه که بالفعل است باید تقویت شود.

وظیفه ما این است که بستر حضور همه اقشار و همه گروه ها را در انتخابات فراهم کنیم و از طرفی هم تضمین سلامت انتخابات را به مردم بدهیم. سلامت انتخابات به رعایت قانون و قانون مداری است. ما به عنوان مجریان قانون بی طرفی مان را حفظ کردیم و حفظ خواهیم کرد.

معارفه فرماندار مرودشت

ماشاالله حیدرزاده:

دست همکاری به سوی همه دلسوزان مرودشت دراز می کنم

بخشی از مشکلات کشور مشکلاتی است که به واسطه تحریم های ظالمانه در سال های گذشته به وجود آمده است و باعث شده انواع تنگناها بر کشورمان تحمیل شود.

با هدایت مقام معظم رهبری و انگشتان گره گشای دولت تدبیر و امید و با درایت مثال زدنی وزیر امور خارجه گره ها در حال گشودن است و امیدوار هستیم با گذشت زمان بتوانیم مشکلات انبوهی را که در اثر تحریم ها به وجود آمده از سر راه برداریم.

در مدت حضورم در این شهرستان آنچه را که در توان خویش دارم برای گذر از مشکلات به کار خواهم گرفت و در این راه دست همکاری به سوی همه دلسوزان شهرستان اعم از شهروندان، مقامات مسئول، اقشار تحصیل کرده، مسئولان رسانه ها دراز می کنم.

همگی به موقعیت ممتاز شهرستان مرودشت واقف هستیم و این موقعیت ممتاز هم به لحاظ موقعیت طبیعی و هم به لحاظ پیشینیه تاریخی نصیب این شهرستان شده است. همه ما باید با قدردانی از موقعیت برجسته شهرستان مرودشت زمینه رشد و توسعه روز افزون آن را فراهم آوریم.

یکی از زمینه های رشد و توسعه شهرستان، کشاورزی است و آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است نوآوری و نوسازی صنایع تبدیلی است که می تواند با بهره برداری بهینه از آب و زمین، در رشد کمی و کیفی محصولات کشاورزی کارآمد باشد. و هم با ایجاد صنایع تبدیلی می توان بخشی ازمحصولات مازاد را با تبدیل فرآوری در جهت تولید ثروت به کار گرفت.

حیدرزاده فرماندار مرودشت

زمینه دیگر توسعه شهرستان موقعیت دامداری است که وظیفه آن بر دوش عشایر است و همه ما وظیفه داریم با درک حال و روز آنها و مشکلاتی که به واسطه خشکسالی برای آنها به وجود آمده، وضعیت معیشت آنها را بهبود بخشیم.

یکی دیگر از راه های توسعه شهرستان صنایع دستی و صنعت است که با گردشگری و کشاوزی سه ضلع یک مثلث را تشکیل می دهند و با هم مرتبط هستند به طوری که سرمایه گذاری در یکی به رشد و توسعه دو ضلع دیگر منجر می شود.

جذب گردشگر تنها در سایه امنیت محقق می شود و تمام تاکید من با اقتدار کامل بر حفظ امینت و ایجاد فضای آرام و همدلانه در بین شهروندان است. ما همه مسلمان و هم وطن هستیم و باید با وجود سلایق مختلف به سلایق هم احترام بگذاریم و در رقابت ها اول خدا و سپس مصلحت عمومی را در نظر بگیریم.

ایجاد فضای آرام و همدلانه اولویت نخست اینجانب است و  ما تلاش خود را خواهیم کرد که مجریانی سالم و بی طرف برای انتخابات باشیم. فارغ از اینکه چه کسی برنده نهایی انتخابات می شود به برگزاری انتخاباتی همراه با نظم، آرامش و سلامت می اندیشیم و معتقد هستیم رضایت خداوند در سایه رضایت مردم به دست می آید.  

آیت الله موسوی نزاد رییس حوزه علمیه مرودشتسید یحیی هاشمی استانداری فارسالقاصی مهر فرمانده نیرو انتظامی مرودشت در کنار نادر امیدوار رییس شورای شهر مرودشت

حیدرزاده فرماندار جدید مرودشت



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 16 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...