امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1394 - 13:04

اتحادخبر: رئیس شورای برازجان: حمایت شورا، پشتوانه شهردار خواهد بود/ اقداماتی که برای اولین بار در شهرداری برازجان صورت گرفت/ شهرداری را به 9 میلیارد بدهی تحویل گرفته و با 200 میلیون تحویل دادم/ روزی که آمدم، حکم بازداشت شهردار صادر شده بود!/ شمالی نژاد: بنا به ارادتی که داشتم، این بار سنگین را پذیرفتم/ تغییر جایگاه شهرداری از خدماتی به اجتماعی....

اتحادخبر- سیده هدیه علوی شریف: مراسم تودیع و معارفه شهردار برازجان امروز دوشنبه 26 مردادماه با حضور معاون عمرانی استانداری بوشهر، فرماندار و جمعی از مسئولین دشتستانی و اعضای شورای شهر برازجان در محل پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد.


رئیس شورای شهر برازجان: حمایت شورا، پشتوانه شهردار خواهد بود
به گزارش اتحادخبر؛ رئیس شورای شهر برازجان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شهردار اسبق برازجان گفت: حضور ماشاء اله احمدی در شهرداری برازجان، منشأ خیر و خدمات مفید در این نهاد بود از این رو از تلاش های وی تشکر و قدردانی می نماییم.


سیده خدیجه حسینی با اشاره به انتصاب سعید شمالی نژاد به شهرداری برازجان، خاطر نشان کرد: حمایت شورا به عنوان منتخبان مردم، پشتوانه شهردار جدید برازجان خواهد بود.

اقداماتی که برای اولین بار در شهرداری برازجان صورت گرفت
شهردار اسبق برازجان نیز ضمن قدردانی از همکاری مدیران اجرایی دشتستان، پرسنل شهرداری، اصحاب رسانه، روحانیون و تمامی مردم شهر برازجان در دوره مدیریت شهری وی در شهرداری برازجان گفت: از زمان تصدی گری بنده در شهرداری برازجان اقدامات فراوانی برای اولین بار در سطح این شهر صورت گرفت که از آن جمله می توان به افزایش 2 برابری اعتبارات شهرداری برازجان اشاره داشت.
ماشاء اله احمدی همچنین از اجرای دولت الکترونیک نیز در شهر برازجان خبر داده و ابراز داشت: امید است با همکاری شهردار جدید برازجان، این طرح به شکل مطلوبی دنبال شود.


وی ادامه داد: در حوزه های اجرایی و خدمات شهری از جمله آتش نشانی، فضای سبز، اتوبوس رانی و .. نیز اقدامات خوبی صورت گرفت که از آن جمله می توان به مکانیزه کردن جمع آوری زباله های سطح شهر با استفاده از 500 سطل زباله جدید، ایجاد مدیریت پسماند در شهرداری، ساماندهی پیاده روها و بلوارها، تخصصی کردن سازمان آتش نشانی و تغییر ماشین آلات این سازمان و ساماندهی فضای سبز برازجان با استفاده از بخش خصوصی اشاره داشت.

شهرداری را به 9 میلیارد بدهی تحویل گرفته و با 200 میلیون تحویل دادم
وی اضافه نمود: در زمان شهردار شدن من، شهرداری برازجان، به جز 9 میلیارد تومان بدهی که به تأمین اجتماعی داشت و از طریق تواتر آن را حل نمود، 9 میلیاد تومان دیگر نیز بدهکار بود اما روزی که من از شهرداری رفتم، تنها 200 میلیون تومان بدهی داشتیم.
شهردار اسبق برازجان ادامه داد: آسفالت 200 هزار مترمربع معابر برازجان، ساماندهی پل علی آباد و ساماندهی سازمان اتوبوس رانی نیز از جمله اقدامات من در دوران شهرداری برازجان می باشد.


روزی که آمدم، حکم بازداشت شهردار صادر شده بود!
وی یکی از اقدامات مهم خود در دوران شهرداری برازجان را فیلتر کردن کارخانه آسفالت این شهرداری عنوان کرد و گفت: روزی که من به شهرداری آمدم، حکم بازداشت شهردار برازجان به دلیل فیلتر نبودن کارخانه آسفالت این شهرداری صادر شده بود که توانستیم با اعتبار 60 میلیون تومان، سیستم فیلتراسیون این کارخانه را ساماندهی نماییم.

شمالی نژاد: بنا به ارادتی که داشتم، این بار سنگین را پذیرفتم
شهردار جدید برازجان نیز در این مراسم گفت: بنا به ارادتی که داشتم، این بار سنگین را پذیرفتم و می دانم ادامه مسیر بدون همکاری مردم میسر نخواهد بود.
سعید شمالی نژاد خاطر نشان کرد: بدون نظام مشارکتی، همکاری و همیاری شهروندان، کار هر نهادی سخت تر می شود از این رو با توجه به شرایط خاص استان، امیدوارم تا با همکاری همه جانبه مسئولین و مردم، دست به دست هم داده و مسائل را حل و مدیریت نماییم.

تغییر جایگاه شهرداری از خدماتی به اجتماعی
وی در ادامه گفت: نگاه من به شهرداری، نگاهی اجتماعی است از این رو تلاش دارم تا این ارگان را از نهادی خدماتی به نهادی اجتماعی تغییر جایگاه دهم.
شهردار برازجان بیان داشت: وظیفه یک مدیر، انجام خدمات صادقانه است و این میسر نمی شود جز با تشکیل اتاق شیشه ای در نهادهایی چون شهرداری.

بصری: دوران سرپرستی، خیلی خیلی سخت بود
سرپرست شهرداری برازجان نیز در این مراسم ضمن اشاره به مشکلات پیش روی شهرداری گفت: خدا را شاکرم که بودجه شهرداری برازجان با 8 میلیارد تومان بسته شده است که این می تواند زمینه سازندگی بیشتر برازجان را فراهم اورد.
سید هاشم بصری ادامه داد: دوران سرپرستی من در شهرداری برازجان خیلی خیلی سخت بود چرا که هم اعتبارات به حداقل رسیده بود و هم به دلیل محدودیت زمانی در اداره شهرداری، امکان طرح برنامه های میان مدت و بلند مدت میسر نبود.


وی از پرداخت نشدن یک ماه حقوق پرسنل شهرداری نیز عذرخواهی کرده و ابراز داشت: مطمئن باشد اگر در مدت سرپرستی در شهرداری برازجان اقدامی انجام داده ام، وظیفه ام بوده و اگر هم اقدامی انجام نشده، در حد و توان نبود.
سرپرست شهرداری افزود: امید است تا با همکاری مسئولین و مردم و تلاش شهردار جدید، زمینه عمران و آبادانی برازجان بیش از پیش فراهم شود.


* در این مراسم معاون عمرانی استاندار و فرماندار دشتستان نیز سخنانی بیان کردند که در خبرهای جداگانه ای در همین پایگاه خبری منتشر شده است.


حاشیه ها:
-    در این مراسم محمدتقی گرمسیری و مرتضی قدوسی، دو عضو شورای شهر برازجان حضور نداشتند.
-    قاری قرآن در این مراسم، هادی کفاش نائب رئیس شورا بود./ب















برای دیدن عکس های بیشتر اینجا کلیلک کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1395/06/29 - 10:22
0
1
شهردار جدید لطف کند بعداز ظهر به بازار میوه و تربار .دره. سری بزنید تمام پیاده رو ها شده است بساط میوه فروشان/مردم براری عبور و مرور با مشکل روبرو هستند / بخدا زشت اگر غریبه ببیند میگوید مگر این شهر شهردار ندارد
1394/05/27 - 22:52
0
0
فرهاد لطفن نه لطفا/ب
1394/05/27 - 11:47
1
1
با عرض سلام و خدا قوت به همه کسانی که دست به دست هم دادند تا برای اعطلای شهر برازجان و بازگشت دوباره شهر بشرایط آرمانی خود شایسته ترین فرد رو برای شهرداری انتخاب کنند.شاید از این دسته تعریف و تمجیدها دیری است که رنگ تملق بخود گرفته اند اما هرکس کوچکترین شناختی هم به لحاظ شخصیتی و فردی و هم به لحاظ نوع تربیت خانوادگی ایشان داشته باشد براحتی گفته های اینجانب رو تایید خواهد کرد اما هر چند با شناخت فردی و خانوادگی ایشان نمیتوان به شایستگی در انجام این وظیفه مهم ایشان استناد کرد لهاذا کافیست با کوچکترین جستجو درمورد سوابق تحصیلی و فعالیت ها و سوابق مدیریتی جناب شمالی نژاد در شهرداری تهران به این موضوع هم واقف شد.خداروشکر در دورانی هستیم که با کوچکترین جستجو میشود از همه اطلاعات حتی شخصی فرد اطلاع حاصل کرد و دیگر جای نا آگاهی نمیماند هرچند که آقای شمالی نژاد فرزند خلف همین شهر است.مهاذا باید و باید و باید مخالفان نمایشی هم از عقاید و رفتار کورکورانه خود دست بکشند چرا که مردم فهیم ما اجازه نخواهند داد که با غرضورزی شخصی منافع شهر و مردم به خطر بیفتد.البته نقد به هر چیز و هر دستگاه و هر شخصی وارد میشود بشرط اینکه نقد سازنده و به همراه راه حلی اصلاح گونه باشد که موجب پیشبرد اهداف و کمک به رسیدن به موقعیت مطلوب خواهد بود.شمالی نژاد نقطه عطفی در شهرداری خواهد بود که بزودی آثارش نمایان خواهد شد.
من الله توفیق
س رضایی
1394/05/27
1394/05/27 - 08:13
0
1
ضمن عرض تبريك به اقاي شمالي دو توصيه عرضه ميدارم 1.اقاي شهردار دوران مسئوليت در كشور ما كوتاه است از اين فرصت نهايت استفاده را ببر و افراد امين و كاردان را به كار گير واز چاپلوسان بر حذر باش2.شوراي عزيزشما نمايندگان مردم هستيد تمام تلاش خود راجهت عمران و ابادي اين شهر بكار بگيريد واز مسائل حاشيه اي وسياسي و جناحي كه به توسعه شهر لطمه مي زند بدور باشيد مردم خيلي دقيق همه امور را رصد مي كنند.خداوند عاقبت همه ما را ختم به خير بگرداند./ب
1394/05/27 - 07:14
1
0
ای کاش جناب شهردار .....را هم در جلسه معارفه به مردم نشان میداد تا این بار برایش اینقدر سنگین نباشد . لطفن طوری حرف نزنید که مردم را وام دار خود کنید . ..... بلی بارش بسیار سنگین است چون معلوم نیست ....
1394/05/26 - 19:33
0
2
با ارزوي موفقيت براي شهردار جوان و خوش فكر اقاي شمالي /ب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکوری در استان بوشهر
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • خبرنگاران سراسر شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • ثبت بیشترین جلسات و اقدامات راهبردی در هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1402
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/06
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • حضور پتروشیمی پردیس در ایران اكسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران
  • کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...