امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 مرداد 1394 - 07:21

اتحادخبر: فال روزانه یکشنبه 4 مرداد 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است


دوست عزیزی که 4 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در خانه کار کنید و فعال باشید تا به کسانی که دوست دارید نزدیکتر شوید. در مرداد ماه از شما انتظار می رود حرکات خود را با فعالیت های اجتماعی و خانواده خود هماهنگ کنید. آذر ماه برایتان با آرامش نسبی خواهد گذشت و می توانید به نیازها و علایق شخصیتان رسیدگی کنید. با توجه به خود و وقت گذاشتن برای خودتان اسباب شادی خود را فراهم کنید.در دی ماه برای سلامت و تغذیه خود وقت گذاشته و هر کاری که برای حفظ سلامتی خود ضروری می بینید را انجام دهید. در اسفند ماه به رویاها و آرزوهای دیگران گوش دهید. در فروردین ماه در محل کارتان بسیار موفق خواهید بود. جسور باشید و مسئولیت های بیشتری را به عهده بگیرید. جدی باشید، ولی پرخاشگری نکنید. ماه های پایانی برای شما همراه با عشق و آرامش خواهد بود.

فروردین
امروز ممکن است یک دقیقه یک چیز و دقیقه بعد چیز دیگری بگویید. شما خیلی وقت ها از موضوعی به موضوع دیگر می پرید، ولی امروز از آن روزهایی است که آنقدر این کار را انجام می دهید که صدای اطرافیانتان را در می آورید. به جای این که با صدای بلند فکر کنید و هرچیزی که به ذهنتان می آید را به زبان بیاورید، قبل از اینکه حرفی بزنید به آن فکر کنید. در غیر این صورت عوض کردن دائم حرف ها و نقطه نظراتتان در دیگران ایجاد سوء تفاهم خواهد کرد. بد نیست برای تنوع به آرایشگاه بروید و تغییری در ظاهر خود ایجاد کنید. اگر مجرد هستید افراد جدیدی را به سوی خود جذب خواهید کرد. متأهل ها باید تغییراتی در رابطه زناشویی خود ایجاد کنند تا شور و هیجانی به زندگی خود ببخشند.

اردیبهشت
تشنجی که به وجود آمده است شاید دقیقا همان چیزی باشد که شما نیاز دارید تا از موضوعات ناخودآگاهی که رفتار شما را تحت تأثیر قرار می دهند آگاه شوید. مسائل زیادی هستند که بر روی قلب شما سنگینی می کنند و باید آن ها را بیان کنید. هرچقدر در مطرح کردن مشکلات و مسائل صداقت بیشتری داشته باشید در آینده نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. راه های برقراری ارتباط را باز کنید. در خانه و زندگی و عشق وقت تمیز کاری و دور انداختن چیزهای به درد نخور فرا رسیده است. پرونده های نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید.

خرداد
امروز احتمالا یکی از همکارهای قدیمیتان با شما تماس خواهد گرفت و به شما پیشنهاد خواهد داد تا با او در پروژه ای مشارکت کنید که برای هر دوی شما می تواند نقش سکوی پرتاب را ایفا کند. اگر در محل کارتان به مشکلی برخورده اید سعی کنید آن را به صورت گروهی حل کنید. ممکن است به کسی که برایتان بسیار عزیز است اجازه دهید رفتار خطرناک و یا اعتیادآوری را ادامه دهد فقط برای آنکه از جر و بحث خودداری کرده باشید. باید متوجه شوید که این رفتار به نفع هیچ یک از شما نخواهد بود. در مورد نگرانی های خود خیلی صریح و با صداقت صحبت کنید و موضوع را خیلی جدی با طرف مقابلتان در میان بگذارید. هرچقدر دیرتر عکس العمل نشان دهید میزان آسیب نیز بیشتر خواهد بود.

تیر
ممکن است در مورد تغذیه خود با برخی مشکلات مواجه شوید. یادتان باشد که بدن شما به احترام نیاز دارد و شما با تغذیه مناسب و حفظ سلامتی خود می توانید به بدنتان احترام بگذارید. این که بخواهید در واکنش به مشکلات خود با پرخوری و یا نخوردن غذای کافی و مناسب عکس العمل نشان دهید هیچ نتیجه ای جز آسیب وارد کردن به خودتان نخواهد داشت. از حالا تا آخر پاییز فرصت دارید تا انقلابی در زمینه کاری خود به وجود بیاورید و برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود برنامه ریزی کرده و طبق نقشه پیش بروید. اگر در محل کارتان کسی هست که به او علاقه مند شده اید امروز فرصت خوبی می تواند باشد تا سعی کنید به او نزدیک شده و سر صحبت را با او باز کنید.

مرداد
از شما خواهش می کنیم تا 9 مرداد ماه هیچ خرج زیادی را در برنامه خود قرار دهید و چند روزی دست نگه دارید. امروز ممکن است بین شما و دوستان، همکاران و یا اعضای خانواده بر سر مسائل مادی بحث و دلخوری به وجود بیاید. به جای محکوم کردن دیگران خودتان حواستان را جمع کنید. اگر بین شما و عشقتان موضوعی وجود دارد که نیاز به حل شدن دارد خیلی زود جهت برطرف کردن آن اقدام کنید. برای این که آرامش رابطه را حفظ کنید مطرح کردن این موضوع را به تعویق نیندازید. آرامش ذهن خود را قربانی حفظ وضعیت ساکن رابطه خود نکنید. امتناع از مواجه شدن با واقعیت فقط برای این که آسان ترین راه ممکن را انتخاب کرده باشید، به نفع هیچ کس نیست. با خودتان، احساستان و عشقتان صادق باشید.

شهریور
ممکن است به این حقیقت پی ببرید که شخصیت واقعی برخی از اطرافیانتان آن طور که شما فکر می کرده اید نبوده است. در این وضعیت ممکن است خشم و یا حسادت تمام وجود شما را فرا بگیرد، ولی زمام عقل خود را به این احساسات ناگهانی ندهید و سعی کنید عاقلانه و منطقی نسبت به این وضعیت عکس العمل نشان دهید. احساسات کسی که دوست دارید را نادیده نگیرید. حتی اگر او خودش آنها را به زبان نیاورد هم این موضوع باید مورد بحث قرار بگیرد و حل شود. به این مسائل به صورت منطقی رسیدگی کنید و با کمک هم راه حل های صحیح را برای آنها بیابید. انسان جایزالخطاست، هیچ کس شما را به خاطر این اشتباهتان سرزنش نخواهد کرد.

مهر
امروز به کسانی که دوست دارید هر چقدر که نیاز دارند توجه کنید. اجازه ندهید یک روز دیگر هم بگذرد بی آن که به آنها گفته باشید که دوستشان دارید. زندگی کوتاه است و با هر روزی که می گذرد کوتاهتر نیز می شود. اگر باید به یک موضوع جدی رسیدگی کنید در مورد آن خیلی صریح برخورد کنید. شما مسئول احساسات خودتان هستید، نه دیگران! نقش قربانی را بازی نکنید. تنها نتیجه ای که خواهید گرفت رنج و سرخوردگی بیشتر خواهد بود. اگر عشق قدیمی شما به طور ناگهانی پیدا شد و از شما فرصتی دوباره خواست قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید و ببینید نیت واقعی شما درباره این رابطه چیست و برای آینده چه تصمیمی دارید.

آبان
جزئیات امروز از اهمیتی چند برابر همیشه برخوردار هستند، تا جایی که می توانید به آنها توجه کنید. ممکن است برخی افراد مورد اعتماد شما از اطمینانی که به آنها داشته اید سوء استفاده کنند، خودتان را سرزنش نکنید و تنها افراد قابل اعتماد را جایگزین آنها کنید. از چالش هایی که امروز در پیش رو دارید فرار نکنید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد. تا وقت دارید فرصت را غنیمت بشمارید و هر شرایط ناخوشایندی که پیش می آید را در لحظه حل کنید و پیش بروید و هیچ چیز را به بعد واگذار نکنید تا دچار حسرت و پشیمانی نشوید. تا زمانی که نیازها و نگرانی های خود را به زبان نیاورده اید احتمال این که دیگران خودشان آنها را درک کنند نزدیک به صفر خواهد بود.

آذر

اگر به صورت ناگهانی مسائلی به وجود آمدند که شما را نسبت به نقشه هایی که مدت هاست روی آنها کار کرده اید دلسرد کردند خودتان را ناراحت نکنید. حتما خیر و صلاحی در کار است و یک جای کار ایراد داشته است. دست از نقش بازی کردن و تظاهر بردارید. قدرت واقعی این است که سر پا بایستید و نشان دهید که در هر شرایطی می توانید افکار و احساستان را بیان کنید، به ویژه اگر موضوع مورد بحث به نزدیکانتان مربوط شود. اگر احساس می کنید که حرفی باید گفته شود آن را به زبان بیاورید. صبر نکنید تا اوضاع وخیم تر از اینی که هست بشود، در غیر این صورت مجبور خواهید شد احساس خود را با جنگ و دعوا و به صورت نا سالم بیان کنید.

اسفند
از امروز تا آخر پاییز باید خیلی در خرج کردن احتیاط کنید. این بدان معنی نیست که از لحاظ مالی در مضیقه خواهید بود، ولی به هیچ عنوان نباید ولخرجی کنید. سعی کنید تا جایی که می توانید پس انداز کنید تا اگر خرجی ناگهانی پیش آمد آمادگی کافی را داشته باشید. ممکن است یکی از همکاران و یا رؤسای سابقتان با یک پیشنهاد کاری خیلی خوب با شما تماس بگیرد. بهتر است قبل از این که خیلی زود پیشنهاد آنها را قبول کنید همه جوانب را در نظر بگیرید. شاید کسی از حرف های خودتان طوری بر علیه شما استفاده کند که به نظر دیگران بد بیایید. سعی کنید با آرامش تمام حرف زده و سوء تفاهم هایی که به وجود آمده اند را برطرف کنید./ب

 

  



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 5 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 20 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...