امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1394 - 10:34

امسال روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی درگناوه ازسوی مسوولان ستادخدمات سفر این شهرستان در مقایسه با سال های گذشته رشد داشته است طوری که گردشگران نیز بر این مهم صحه گذاشتند.

اتحاد جنوب: امسال روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی درگناوه ازسوی مسوولان ستادخدمات سفر این شهرستان در مقایسه با سال های گذشته رشد داشته است طوری که گردشگران نیز بر این مهم صحه گذاشتند.

 

آنان اظهارکردند: با توجه به حجم بالای مسافر دراین شهر از خدمات ارایه شده رضایت داشته اما انتظار دارند که در سال های آینده بر این خدمات بیشتر افزوده شود.

افشین قربان زاده که از شهر ارومیه با خانواده خود دو روز از تعطیلات نوروزی را در ساحل گناوه سپری کرد، گفت: با خدماتی که از سوی مسوولان در ساحل ارایه شد هی مشکلی در مدت زمان اسکان در این بندر نداشتیم.

وی افزود: دراین مدت با خانواده خود بهترین بهره را از ساحل و آب وهوای مطبوع و بهاری بردیم که تا همیشه در ذهنمان ماندگار خواهد شد.

دیگر میهمان نوروزی که از اصفهان آمده بود، گفت: با وجود ازدحامی که در گناوه وجود دارد تاکنون مشکل اساسی مشاهده نکرده ام.

زهرا محمدی افزود: امکاناتی که در ساحل فراهم و به صورت رایگان در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفته در هیچ شهری که تا الان رفته ام وجود نداشته است.

محمد بیژنی که از چهارمحال و بختیاری به همراه دوستان خود برای دومین سال متوالی به گناوه آمده بود، گفت: خدمات رایگانی که در ساحل به مسافران در تعطیلات نوروز ارایه شده قابل مقایسه با سال قبل نیست و عالی بوده است.

وی افزود: مسافران از این امکاناتی که از سوی مسوولان ذی ربط این شهر فراهم شده باید قدردانی کنند.

بیژنی بیان کرد: در سفری که به یکی از شهرهای شمال کشور داشتم برای استراحت و صرف نهار که خودمان تهیه کرده بودیم، 300 هزار ریال پرداخت کردم درحالی که در بهترین نقطه گناوه رایگان از امکانات موجود استفاده کردم.

وی گفت: از مسوولان این شهر انتظار دارم که محل های اقامه نماز را در سطح ساحل اضافه کنند.

مازیار محبی از شهر تبریز که برای اولین بار به گناوه آمده است، گفت: هوای بسیار مطبوع و ساحل زیبای این بندر برایم خیلی لذت بخش است.

وی امکانات فراهم شده در ساحل را بسیار خوب توصیف و از مسوولان این شهر قدردانی کرد.

ندا جعفری نیز که به همراه خانواده دو روز است از گرگان به گناوه آمده است، گفت: اجناس عرضه شده در این بندر بسیار متنوع و قیمت­های آن با توجه به کیفیت اجناس خیلی خوب است.

وی گفت: قصد داشتیم دو روز در گناوه بمانیم اما با توجه به اطلاعاتی که از بازار شهرهای همجوار کسب کردیم تصمیم گرفتیم چهار روز از تعطیلات نوروزی را دراین بندر سپری کنیم.

وی نبود پارکینگ در مرکز شهر را یکی از مشکلات جدی گناوه دانست و افزود: شهرداری می تواند با ملزم نمودن مجتمع های تجاری برای ساخت پارکینگ این معضل را برطرف کند.

شیدا توکلی شهروند مشهدی هم گفت: در ساحل امنیت بسیار عالی است و از این بابت دغدغه­ای نداریم.

وی امکانات رفاهی از جمله وسایل تفریحی در ساحل را جذاب توصیف کرد و افزود: شتر سواری، اسب سواری، قایق و لنج سواری از جذابیت های ساحل این بندر است.

این گردشگر بیان کرد: تعداد سرویس­های بهداشتی باتوجه به جمعیت بی شماری که وارد گناوه شدند کم بوده و مسوولان باید در افزودن آنان در سال آینده تلاش کنند.

کوروش احمدیان گردشگر کردستانی که دومین بار است گناوه را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کرده است، گفت: بمحض ورود به گناوه مشاهده کردم خیلی تغییرات صورت گرفته و شهر شما آینده بسیار خوبی دارد.

احمدیان، تعداد کم سرویس های بهداشتی را از نقاط ضعف بازار گناوه دانست و گفت: امیدواریم مسوولان این شهر برنامه ریزی مناسبی برای افزودن سرویس های بهداشتی در این نقطه شلوغ برای سال های آیینده کنند.

مازیار رحمتی اهل کرمان که به همراه خانواده به گناوه آمده است، وصف ساحل، آب و هوا و بازار گناوه را از دلایل سفر نوروزی خود به این شهر عنوان کرد.

مسوول واحد خدمات شهری و نقلیه و موتوری شهرداری گناوه گفت: شهرداری تمام توان خود را برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی بکاربسته و اقدامات خوبی در سطح شهر بویژه ساحل و بازار انجام داده است.

میثم محمدی افزود: این واحد در ایام تعطیلات نوروز فعالیت های خود را در سه منطقه شامل سایت تجاری، نوارساحلی و بوستان ها و محلات تقسیم کرده است.

وی بیان کرد: فعال بودن 335 چشمه فعال به صورت ثابت و کانکس در ترمینتال مسافربری، بوستان معلم، سایت تجاری و ساحل، نصب 34 روشویی در ساحل، ایستگاه های شارژ تلفن همراه، تامین پنج تن جارو ، پنج تن پلاستیک و پنج هزار دستکش برای نیروهای خدمت شهری، برای تنظیف سطح شهر و ساحل، سه هزار لیتر مایع دستشویی در ساحل از عمده فعالیت های این واحد است.

وی تعداد نیروهای بکارگرفته خدمات شهری برای پاکسازی ساحل و بازار را 240 نفر عنوان کرد و گفت: این نیروها به صورت نوبتی و شبانه روزی در خال خدمت رسانی هستند.

مسوول واحد خدمات شهری و نقلیه و موتوری شهرداری گناوه افزود: تعمیر و نوسازی چهار سرویس بهداشتی ثابت، اجاره گرفتن هشت دستگاه ماشین لجن کش به همراه دو دستگاه از شهرداری و استقرار مخازن 660 لیتری زباله و سطل های مخصوص زباله در بوستان ها و نقاط شهر از دیگر فعالیت های این واحد در ایام تعطیلات نوروز است.

وی گفت: تعمیر و بازسازی ماشین آلات خدمات شهری، نصب شیرآلات و اتصالات لوله های سرویس بهداشتی، بکارگیری لودر و تریلر برای جمع آوری زباله و انتقال به ایستگاه موقت دپوی زباله، جمع آوری زباله های مدارس اسکان میهمانان نوروزی نیز از سوی این واحد انجام می شود.

مدیر ساحل و مسوول روابط عمومی شهرداری گناوه گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری مسوولان ذی ربط برای هرچه بهتر فراهم شدن امکانات رفاهی و خدماتی به هموطنان با برگزاری جلسات متعدد، تصمیمات مناسبی اتخاذ کرد.

روح اله ملک زاده افزود: واحدهای مختلف شهرداری از ابتدای تعطیلات تاکنون در سطح شهر بویژه بازار و ساحل نهایت تلاش خود را برای رفاه و آسایش و آرامش مسافران نوروزی بصورت شبانه روزی بکار بسته اند.

وی بیان کرد: امسال شهرداری در ایام تعطیلات نوروزی علاوه بر ارایه خدمات رفاهی به هموطنان، برنامه­ های متنوع فرهنگی را در نظر گرفته است.

ملک زاده افزود: برنامه فرهنگی شب­های ساحل که شاد و متنوع است بعد از ایام فاطمیه هر شب در ساحل برای میهمانان نوروزی و مردم این شهر با همکاری انجمن موسیقی و تئاتر و دیگر هنرمندان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: دراین برنامه مورخین، نویسندگان، رسانه ها، قهرمانان ورزشی و گروه های مختلف هنری تاریخ و ظرفیت های این شهرستان را در زمینه های مختلف برای آشنایی هر چه بیشتر به هموطنان بیان خواهند کرد تا لحظاتی شاد، شیرین و بیاد ماندنی در خاطراتشان از گناوه ثبت کنند.

مشاور ارشد تسهیلات سفر سرپرست شهرداری گناوه هم گفت: خدمات دهی امسال به هموطنان در ساحل نسبت به سال گذشته با برنامه تر بوده است.

علی دشتی افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به منظور رفاه و راحتی مسافران برنامه ریزی و اقدامات خوبی را در سطح این شهر بخصوص ساحل اجرا کرده اند.

سرپرست شهرداری گناوه گفت: تعداد مسافران نوروزی که در هفته اول تعطیلات وارد این شهر شدند بیش از ۶۰درصد کل مسافرانی است که وارد استان بوشهر شده اند.

نعمت اله عباسی افزود: اگرچه خدمات رسانی با این حجم سخت و دشوار است اما با برنامه ریزی های بعمل آمده و همکاری مسوولان ستاد خدمات سفر توانسته ایم رضایتمندی میهمانان را فراهم کنیم.

وی گفت: زیر ساخت شهر گناوه برای ۸۰ هزار نفر فراهم شده اما تمام تلاش خود را انجام داده ایم که خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به گردشگران ارایه دهیم که با همکاری شورای اسلامی و نیروهای زحمت کش شهرداری میسر شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: این شورا با هماهنگی و تعاملی که با مجموعه مدیریتی و کارکنان شهرداری دارد همه توان خودرا برای فراهم کردن امکانات و خدمات رسانی هرچه بهتر به میهمانان نوروزی بکار بسته است.

زهرا عرب زاده افزود: بدین منظور نشست های متعددی با مسوولان ذی ربط در شهر و مجموعه شهرداری انجام و مصوبات خوبی اتخاذ شد.

وی رایگان شدن ورودی های ساحل، جانمایی قایق های تفریحی و جت اسکی ها، اضافه شدن نیروهای خدماتی و سرویس های بهداشتی در سطح ساحل و بازار را از مهم ترین مصوبات عنوان کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: امسال با کنترل های خوبی که بر موتورهای چهارچرخ در کنار ساحل شده آرامش و فضای امنی برای مسافران بوجود آمده است.

فرماندار و رییس ستادخدمات سفر شهرستان گناوه گفت: به منظور خدمات رسانی شایسته به میهمانان نوروزی جلسات متعددی از دوماه پیش برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذشد.

عبدالنبی یوسفی افزود: بدین منظور کمیته های ۹ گانه تشکیل و مسوولان آنان انتخاب و هر کدام در حوزه های مختلف براساس وظایف مشخص شده مشغول به فعالیت شدند.

وی گفت: مسوولان کمیته های ستاد خدمات سفر بخصوص شهرداری از ابتدای تعطیلات نوروز تمام توان و تلاش خودرا برای فراهم کردن فضایی مناسب برای اسکان و خدمات دهی به مسافران بکار برده اند تا آنان با خاطره ای خوش و بیادماندنی این شهر را ترک کنند.

فرماندارگناوه اضافه کرد: بمنظور نظرسنجی از هموطنان نوروزی ، چادر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات از سوی ستاد خدمات سفر در کنار ساحل برپا شده است.

شهر گردشگری گناوه در تعطیلات نوروز امسال پذیرای جمعیت بی شماری از مسافران و گردشگران نوروزی شده است./ب1

ایرنا

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...