امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 دي 1393 - 10:42
با صدور پیامی صورت گرفت؛

اتحادجنوب: استقبال گسترده و شورآفرین مردم استان بوشهر از حجت الاسلام والمسلمین جناب دکتر روحانی و اعضای محترم دولت تدبیر و امید به استان بوشهر برگ زرین دیگری در تاریخ استان بوشهر به یادگار گذاشت. به گواه بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران هم استانی استقبال روز 23 دی 1393 مردم از رئیس دولت تدبیر و امید در تاریخ بوشهر بی سابقه بوده و علاوه بر این به قول...

تقدیر ستاد استقبال مردمی استان از حضور حماسی در استقبال از ریاست محترم جمهوری

بنام خدا


با اهداء سلام وعرض ادب محضر هم استانی های فهیم و ارجمند

 

استقبال گسترده و شورآفرین مردم استان بوشهر از حجت الاسلام والمسلمین جناب دکتر روحانی و اعضای محترم دولت تدبیر و امید به استان بوشهر برگ زرین دیگری در تاریخ استان بوشهر به یادگار گذاشت. به گواه بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران هم استانی استقبال روز 23 دی 1393 مردم از رئیس دولت تدبیر و امید در تاریخ بوشهر بی سابقه بوده و علاوه بر این به قول یکی از همراهان جناب رییس جمهور، استقبال مردم بوشهر سرآمد همه سفرهای استانی دکتر روحانی نیز تاکنون بوده است.
استقبال گسترده و استثنایی از جناب دکتر روحانی به حدی بود که برای اولین بار در سفر یک رییس جمهور به استان بوشهر بدلیل ازدحام جمعیت و پر شدن ورزشگاه شهید بهشتی بسیاری از استقبال کنندگان خصوصا بانوان، امکان حضور در ورزشگاه را نیافتند.
واقعا مردم مهربان و میهمان نواز استان بوشهر در استقبال از ریاست محترم جمهور سنگ تمام گذاشتند؛ حضور گسترده و توام با نظم و انضباط مردم استان بوشهر از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه استان در استقبال از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید ضمن اینکه جلوه ای دیگر از وحدت ، همگرایی و همدلی آحاد مردم استان را به نمایش گذاشت؛ حضوری معنادار بود. 
شاید مهمترین تعبیر و معنای این خیل حضور، پیامی به رییس جمهور فرهیخته و دانشمند بود که ملت پای پایمردی های شما در تحقق وعده های انتخاباتی اتان مثل "حقوق ملت و مد نظر قرار دادن خواست  و منافع آنان" ، "ایجاد محیط امن و آزاد" ، "مقابله با خودسری ها و قانون شکنی و افراطی گری" ، "پایان دادن به بداخلاقی‌های سیاسی" ، "اجرای بدون تنازل قانون اساسی" ، "آزادی بیشتر رسانه‌ها و مطبوعات" ، "فرهنگ مدارا" ، "تعامل سازنده‌ با دنیا و رفع تحریم های ظالمانه" ، "مهار تورم و بهبود معیشت مردم" و.... ایستاده است.
تشکر ویژه داریم از جوانان حماسه ساز استان که حضور پرشورشان بار مسئولیت مسئولان استانی و کشوری را در برآوردن مطالبات به حق شان در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اشتغال، ازدواج و....  دوچندان کرده است.
در استقبال پرشور و مشحون از مودت از جناب رییس جمهور اقوام و اقلیت های مذهبی استان نیز حضوری چشمگیر داشتند. این حضور ارزشمند را پاس داشته و صمیمانه قدردانی می شود.
ستاد مردمی استقبال از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید بر خود فرض می داند از حامیان دولت و اشخاص حقیقی و شرکت های خصوصی که در تامین هزینه های تبلیغات و اطلاع رسانی، این ستاد را یاری و مساعدت نمودند صمیمانه سپاسگزاری نماید.
همچنین زحمات اعضای شورای هماهنگی ستاد استقبال مردمی استان، مسئولان و اعضای پرتلاش ستادهای مردمی استقبال در شهرستان ها، بخش ها و روستاهای استان و جوانان پرشور و شعوری که همکاری جانانه ای با ستاد استان و شهرستان ها داشتند را قدر دانسته و سپاسگزاری می نمایم.  
 
حضور اقشار مختلف شما مردم عزیز اعم از خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارمندان، کشاورزان، اصناف، کارگران، کارآفرینان، اصحاب پرتلاش رسانه های مکتوب و دیجیتال، صدا و سیما، دانشجویان، دانش آموزان، عشایر غیور و با نشاط استان، عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، همچنین تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی استان را شایسته سپاس گزاری دانسته و مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را تقدیم می دارم.
استاندار جوان و پرتلاش و مدیران زحمتکش استان نیز روزها و هفته های پرکاری را برای میزبانی از دولت تدبیر و امید و ارایه پیشنهادات و طرح های کارشناسی شده گذراندند که جا دارد ضمن خسته نباشید از ایشان تشکر و قدردانی نماییم.
امیدواریم در سایه توجهات الهی و حمایت های مردم همیشه در صحنه استان، برکات و دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران گشایشگر افق های جدید توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی و اشتغال در استان زرخیز بوشهر گردد.


اکبر صابری
دبیر ستاد استقبال مردمی از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید
استان بوشهر - 25 دی ماه 1393



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/10/29 - 10:52
0
0
متاسفانه اضافه کردن 10 تخت خواب به بیمارستان مهر برازجان نیاز به ریئس جمهور دارد-راههای برازجان به گناوه -دیلم که از قبل جز برنامه بوده-/ج
1393/10/28 - 08:07
0
0
هیچ مدرسه وکلاس درسی تعطیل نشده .همه ی مدارس در دوشیفت باز بودند.
زنده باد دولت تدبیر وامید.
1393/10/28 - 08:03
0
0
حیف اسم بسیجی که این کاربر فرصت طلب روی خودش گذاشته . بسیجی واقعی آنقدر شعور داره که اراجیف نبافه .
1393/10/27 - 08:21
0
0
از تمامی دست اندر کاران برگزار کنندگان این حماسه تاریخی به پرچمداری آقایان سالاری و صابری تقدیر و تشکر دارم الحق ابروی استان را یک سرو کردن در کشور بالا بردید............. خدا میداند که مردم همه چیز را میدانند /ب
1393/10/27 - 07:39
0
0
خدمت استاد خودم حاج اکبرآقای صابری عرض سلام و ارادت
خداقوت جانانه حقیررا پذیرا باشید، یکی دوهفته تلاش شبانه روزی درراستای استقبال از رییس جمهورمحترم کارطاقت فرسایی است که فقط خاص کسانی است که عاشق خدمت به مردم اند ، قطعا این تلاشها درپیشگاه حضرت باریتعالی بی جواب نخواهد ماند
و اما بعد ...
2 سوال ازجنابعالی دارم و باتوجه به اینکه جوابگو بودن یکی ازویژگی های بارز شماست انتظار دارم مثل همیشه به صورت شفاف جواب خود را ازشما برادرعزیزم بگیرم .
سوال نخست : مصوبات دولت آقای روحانی برای مردم بزرگترین شهرسستان استان _ دشتستان _ دراین سفر چه بود و آیا به نظر شما این مصوبات ازمشکلات مردم این دیارخواهد کاست یا خیر؟
دومین سوال : با توجه به محبوبیت اتحاد جنوب دربین مردم دشتستان و اینکه آنرا متعلق به خود می دانند دوست دارم بدانم محتوای سوال خبرنگاراتحاد جنوب ازریاست محترم جمهور درراستای دغدغه مردم دشتستان بود و یا خیر؟ اگراشاره ای به این موضوع نیزداشته باشید سپاسگذار خواهم شد.
موفق و پیروز باشید .

پاسخ: سلام و درود به جناب شعبانی
توسعه راه های برازجان به گناوه و اهرم - سد عظیم دالکی که تحولی در منابع آب کشاورزی منطقه ایجاد خواهد کرد - ایجاد دانشکده برازجان - احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در برازجان - اضافه کردن 10 تخت به بیمارستان مهر برازجان و... مهمترین مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بود.
قطعاً اجرای این مصوبات باری از مشکلات مردم برخواهد داشت و در توسعه شهرستان موثر است.
در شهرستان های استان بیشترین اعتبار بعد از بوشهر به دشتستان رسیده است.
2. سئوال اتحاد جنوب از رییس جمهور ، استانی پیش بینی و طراحی شده بود و بالطبع تحقق آن منافعی برای دشتستان و همه استان خواهد داشت.
با احترام - صابری
1393/10/26 - 17:08
0
0
به عرض برساند فردی که در کامنت گفته در زمان دکتر احمدی نزاد ادارات به زور کارمندان خود رامی اوردند که اتفاقا در زمان حضور دکتر احمدی نزاد مردم به دلخواه خود و با عشق به استقبال ایشان میرفتند یادم است در اولین سفرش به استان در زمان ریاست جمهوریش که به شهرستان دشتستان امده بود چه جمعیتی به استادیوم امده بودند البته ایشان در روستاههایی که هم میرفتند استقبال فوق العاده بود و مردم شریف استان در استقبال مسئولین هیچ زمانی کوتاهی نمی کنند زیرا مسئولین خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران
1393/10/26 - 10:36
0
0
بروید کنار خیلی پرروح هستید باتمام تلاش وکوششتان مردم قضاوت کنند غیراز مدارس که بازور رفته بودند کی استفبال کرد وقول های توخالی که روحانی داد عملی در کار نیست هرروز که می گذردمردم بیشتر دروغهای شما پی می برند خود شما واستاندارت اگر ترسو نیستید واقعیت رابه مردم بگویید
پاسخ: پر روح بودن که بد نیست!!!
با زور مردم را بردن یا مردم خودجوش و با علاقه آمدن هم مردم خودشان قضاوت خواهند کرد.
1393/10/26 - 10:13
0
0
میخواستیم بدانیم در این سفر چه پروزه های بزرگی از این 11 پروزه که گفته شده در استان تصویب شده به شهرستان بزرگ دشتستان اختصاص داده شده از رئس ستاد استقبال میخواهیم اطلاع رسانی فرمایید
پاسخ: انشاءالله به زودی دست آوردهای سفر برای استان و هر یک از شهرستانها به تفکیک منتشر خواهد شد.
1393/10/26 - 09:38
0
0
سلام. آنهايي كه استقبال كردند و آنهايي كه همكاري كردند اين كار ما همه از روي عشق و علاقه بود نيازي به تشكر نيست.
1393/10/25 - 21:36
0
0
آقای محمد ل

دستگاه های دولتی باید در خدمت مردم بلاشند و آنهایی که دوست دارند دیدار رییس جمهورشان بروند را ببرند. مهم اینه که زمان احمدی نژاد به زور کارمندان اداره جات را می برند حالا اختیاری بوده و فقط ماشین بهشون دادن.

دیگه اینکه دوره احمدی نژاد هرکاری کردند استادیوم را پر کنند نتونستند ولی در استقبال از آقای روحانی چند هزار نفر جاشون نشد که داخل استادیوم بروند. تفاوت خیلی برادر
1393/10/25 - 20:48
0
0
سلام و احترام به شما برادر رزمنده و جانباز

آقای صابری مثل دوران احمدی نزاد تمام دستگاه های دولتی در خدمت این سفر بوده اند تا ان شالله پربرکت باشد

اتوبوس و مینی بوس تا تعطیلی مدارس و این طبیعی هست پرشور و ماندگار خواهند ماند

نامه های به دستگاه های دولتی زده بودند که آمادگی کامل و با تعداد مشخصات کار ها

ممنون
1393/10/25 - 18:34
0
0
درود بر شما مردخستگی ناپذیر رسانه و تدبیر
1393/10/25 - 18:23
0
0
درود بر دمکراسی اکبر صابری چرا نظرم را درج نکردید .
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...