امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 آذر 1393 - 22:50
استقبال خبرنگاران سراسر استان از نشست مطبوعاتی سالاری؛

هیچگاه رسانه ها را محدود نکرده ام/سفرهای سالاری برای دریافت نظرات مردم و لحاظ آنان در برنامه ریزی های استان/افزایش دو برابری اعتبارات استان/جنب و جوش پروژه های عمرانی استان در هفته های اخیر/آخرین وضعیت منطقه آزاد بوشهر/ملاک مهم ارزشیابی مدیران/مهم ترین دغدغه سالاری/حمایت سالاری از آموزش و پرورش استان، ضمن قابل دفاع ندانستن حرکت یک مدیر/خبر خوش سالاری در ارتباط با توسعه بنادر استان ...

نشست بیش از سه ساعت و نیمه استاندار با اصحاب رسانه

اتحاد جنوب ـ بتول سهراب پور: عصر امروز، استاندار بوشهر در میان اصحاب رسانه حضور یافت و در جلسه ای که بیش از 3ساعت و نیم به طول انجامید، ضمن گزارشی خلاصه از وضعیت استان، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رضایت استاندار از فضای آرامش و همدلی استان

به گزارش اتحاد جنوب؛ مصطفی سالاری گفت: فضای آرامش و همدلی که در حال حاضر بر استان بوشهر حکمفرماست، ناشی از همکاری و همراهی همه طیف ها، گروه ها، اقشار و صنف های مختلف به ویژه اصحاب رسانه است که این فضای آرام، مسئولیت من و همکارانم در بدنه دولت را برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان، سنگین تر می کند.
وی افزود: این فضای امید، تکریم و اعتدال همزمان با خلق حماسه 24 خرداد که با درایت رهبر معظم انقلاب شکل گرفت، ایجاد شد و لازم است با این روحیه اعتدال، آرامش و مطالبه گری، روند رو به رشدی را دنبال کنیم.

استاندار بوشهر، فضای آرامش و ارائه نقد و پیشنهاد را یکی از چارچوب های بستر مورد نیاز توسعه استان بیان داشت و افزود: اگر فضای آرامش بر جامعه حاکم نباشد، باید انرژی اصلی خود را برای رفع فضای ناآرام صرف کنیم لذا از همه کسانی که به فضای آرام کنونی در استان، کمک کرده اند قدردانی می کنم.

هیچگاه رسانه ها را محدود نکرده ام

سالاری تصریح کرد: هیچ گاه قصد محدود کردن رسانه های استان را نداشته ایم و از نظرات ارزشمندی که در رسانه ها منعکس شده استفاده کرده ایم هرچند که صحبتی در این خصوص نکرده باشیم؛ ضمن اینکه جاهائی که مطالبات قشر محدودتری از جامعه هم مطرح شده، در دستور پیگیری قرار داده ایم.
وی با اشاره چندباره به فضای آرام استان، گفت: باید در چنین فضایی برنامه ریزی خوبی برای توسعه استان داشت و ما نیز تلاش داریم با اولویت بندی برنامه ها و طرح ریزی آنان، که بخش مهم و پنهان کارمان محسوب می شود به خدمت رسانی به مردم بپردازیم.

سفرهای سالاری برای دریافت نظرات مردم و لحاظ آنان در برنامه ریزی های استان

استاندار بوشهر، سفرهای خود به شهرستان های استان پس از حدود یکماه از حضورش در این پست و سپس سفر به بخش ها و حضور در نشست های هم اندیشی توسعه بخش ها و وصول نظرات و مطالبات مردم از نمایندگان آنان را یکی از برنامه های اولویت بندی های خود عنوان کرد و ادامه داد: نشست هم اندیشی با مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی نیز به منظور دریافت نظرات آنان و لحاظ در برنامه ریزی های استان، به صورت متناوب صورت می گیرد.

افزایش دو برابری اعتبارات استان

سالاری در خصوص مقایسه مجموع اعتبارات استان گفت: در سال 1391، مجموع اعتبارات مصوب استان، 530 میلیارد تومان بود که تا انتهای سال مبلغ 309 میلیارد تومان آن، تخصیص یافت، در سال 1392 مجموع اعتبارات مصوب استان، 692 میلیارد تومان بود که تا انتهای سال مبلغ 497 میلیارد تومان آن، تخصیص یافت و در سال 1393،یک هزار و 172 میلیارد تومان تا کنون برای استان اعتبار در نظر گرفته شده که تا این لحظه، 873 میلیارد تومان آن نقد شده که این رقم تقریبا 2 برابر اعتبار پارسال است.

جنب و جوش پروژه های عمرانی استان در هفته های اخیر

وی با اشاره به اینکه 6 ماه نخست امسال، زمان تبادل موافقت نامه هاست گفت: در هفته های اخیر پروژه ها در همه شهرستان ها جنب و جوش بیشتری یافته اند.

تعداد پروژه های فعال استان، میزان اعتبارات مورد نیاز و بدهی ها

استاندار بوشهر اظهار داشت: تعداد پروژه های عمرانی در دست اجرای استان دو هزار و789 پروژه است که یک‌هزار و265 پروژه آن به پایان رسیده  که برای تسویه مالی این پروژه ها به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

سالاری افزود: یک‌هزار و 524 پروژه باقیمانده و فعال در استان داریم که برای این تعداد پروژه 647 میلیارد تومان اعتبار اختصاص می یابد که عمده این اعتبار برای پرداخت بدهی ها است.

وی ادامه داد: در زمان حضورم در استانداری میزان بدهی پروژه‌های تمام شده و در دست اجرا یک‌هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داشت که امیدواریم این میزان تا پایان سال به 300 میلیارد تومان کاهش یابد.
استاندار بوشهر گفت: از محل اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 91 حدود 28 میلیارد تومان ودر سال 92، 31 میلیارد تومان  اعتبار دریافت شده بود که این رقم در سال 93، به بیش از 115 میلیارد تومان اعتبار افزایش یافته است.

ملاک مهم ارزشیابی مدیران

مصطفی سالاری یکی از ملاک های ارزشیابی مدیران دستگاه های اجرایی را میزان اعتبار دریافتی آنان از وزارتخانه ها عنوان و تاکید کرد: در اجرای پروژه ها، کاملا شفاف عمل خواهیم کرد همانگونه که اکنون، تعداد پروژه ها و میزان اعتبارات دریافتی را به صورت شفاف اعلام کردیم.

آخرین وضعیت منطقه آزاد بوشهر

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت منطقه آزادبوشهر گفت: مصوبه اجرای این طرح را از دولت گرفته ایم اما هنوز این مصوبه به مجلس ارسال نشده است و البته مصوبه دولت همچنان پابرجاست هرچند بی مشکل نیز نبوده است.

پاسخ استاندار بوشهر به اتحاد جنوب مبنی بر اطلاع رسانی به مردم در خصوص مزایا و معایب اجرای منطقه آزاد

نماینده ارشد دولت در استان بوشهر در پاسخ به خبرنگار اتحاد جنوب مبنی بر اینکه آیا اطلاع رسانی لازم در خصوص مزایا و معایب ایجاد این طرح به مردم صورت گرفته است؟ اظهار کرد: این کار بیشتر بر عهده رسانه هاست و ما مصوبه را دنبال می کنیم تا منطقه آزاد بوشهر به مجلس راه یابد و در آنجا تصویب شود.
سالاری در پاسخ به درخواست خبرنگار اتحاد جنوب گفت: نشستی تخصصی با حضور تعدادی از اصحاب رسانه و نخبگان و دانشگاهیان، برگزار و به همه سوالات در این خصوص پاسخ خواهم داد.

نیات بازدارنده برخی افراد در برخورد با حق مردم

وی تصریح کرد: حق مردم این استان نیست که کاری که ما برایشان انجام می دهیم، برخی افراد با نیت بازدارنده نسبت به آن رفتار کنند و شاهد انتشار نظراتی که در خیرخواهی آنان شک وجود دارد، باشیم.

کسی فکرش را نمی کرد که من...

عالی ترین مقام اجرایی در استان افزود: هیچکس فکرش را نمی کرد که من بتوانم در مدت 3 ماه مسیر منطقه آزاد جهت تصویب در دولت را طی کنم و اکنون زمان آن است که همه با حرف های دلسوزانه و همدلی، در راستای کمک به اجرای این طرح که توسعه استان را به دنبال دارد، گام برداریم.

آخرین خبر از راه آهن استان

سالاری در ارتباط با وضعیت راه‌آهن گفت: اجرای راه‌آهن یکی از مطالبات اساسی مردم استان است که پیگیری‌های زیادی در این خصوص داشته‌ و قو‌ل هایی نیز گرفته‌ایم که مصوبه ای در مورد ترک تشریفات واگذاری این پروژه به صورت فاینانس آخرین اقدام در این زمینه بوده است.

خبر خوش سالاری در ارتباط با توسعه بنادر استان

وی با بیان اینکه امروز تفاهم نامه و قراردادهای بسیار مهمی در رابطه با توسعه بنادر استان امضا شده است افزود: در مجموع 320 میلیارد تومان برای این طرح‌ها اختصاص می يابد که تاکنون این میزان اعتبار برای اجرای طرح ملی در استان بوشهر بی نظیر بوده است.

وضعیت آزادراه بوشهر - شیراز

نماینده ارشد دولت یازدهم در استان بوشهر در پاسخ به خبرنگاری در زمینه آزادراه بوشهر - شیراز یادآور شد: طبق توافق با وزارت راه، پیگیر اجرای آزادراه بوشهر ـ شیراز هستیم و همزمان پروژه مسیر 4 خطه را دنبال می کنیم و امیدواریم این پروژه تا دو سال آینده تکمیل شود.

اجرای منطقه ویژه شمال استان

مصطفی سالاری از اجرای منطقه ویژه شمال استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: صنایع پائین دست نفت، گاز و پتروشیمی در این منطقه توسعه خواهد یافت و با سرمایه گذاری ها در این بخش، امیدوار به رونق شمال استان و ایجاد اشتغال در این منطقه هستیم.

پاسخ به اتحاد جنوب در خصوص برنامه استان برای استفاده از ظرفیت ایجاد نیروگاه های اتمی جدید در بوشهر

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار اتحاد جنوب در ارتباط با برنامه استان در استفاده از فرصت ایجاد نیروگاه های اتمی جدید در بوشهر گفت: در توافق های صورت گرفته فیمابین استانداری بوشهر با رییس سازمان انرژی اتمی کشور و  ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بنا بر تامین 8هزار نیروی فنی مورد نیاز این نیروگاه ها در استان داریم که این تفاهم نامه ها مورد بازدید رئیس جمهور نیز قرار گرفته و فردا در جلسه ای نهایی خواهد شد.
استاندار بوشهر افزود: طبق این تفاهم نامه، 8هزار نیروی فنی طی دو سال مهارت لازم را با استفاده از زیرساخت های فعال موجود و زیرساخت های لازمی که راه اندازی خواهند شد، کسب می کنند و مهارت نامه های آنان به امضای سازمان انرژی اتمی و فنی و حرفه ای کشور خواهد رسید تا زمینه اشتغال با اولویت آنان در نیروگاه های جدید حاصل شود.

طرحی برای توسعه گردشگری استان

سالاری با اشاره به محدودیت فضای گردشگری استان و کمبود امکانات و زیرساخت های لازم در این زمینه بیان داشت: در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) بوشهر طرح‌های بسیار خوبی با رعایت مسایل زیست محیطی، اجرا خواهد شد که پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه برای اجرای دهکده گردشگری در این منطقه اختصاص می‌يابد و بنیاد مسکن نیز، متولی آن است.

آمادگی کامل برای سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان

وی در پاسخ به خبرنگاری در خصوص برنامه ها و خواسته های استان از رئیس جمهور در سفر هفته آینده وی به بوشهر تاکید کرد: استان با آمادگی کامل منتظر حضور دکتر روحانی در بوشهر است ضمن اینکه جزء محدود استان هایی هستیم که برنامه ششم را نیز آماده کرده ایم که از قبل آن می توان امتیازات خاصی را برای استان دریافت کرد.

مهم ترین دغدغه سالاری

عالی ترین مقام اجرایی استان مهم ترین دغدغه خود را اشتغال جوانان دانست و گفت: اجرا و پیگیری طرح هایی همچون منطقه آزاد بوشهر، منطقه ویژه در شمال استان، توسعه بنادر، تعامل با سازمان انرژی اتمی، کمیسیون تعامل با وزارت نفت و دیگر طرح های اقتصادی، به منظور ایجاد اشتغال پایدار در استان صورت گرفته است.

به وجود تضارب آراء در جامعه اعتقاد داریم

سالاری در پاسخ به مدیر مسئول یکی از نشریات استان مبنی بر پاسخگو نبودن روابط عمومی استانداری بوشهر به انتقادات و در عوض پاسخگویی حامیان و مدافعان استاندار به برخی انتقادات در رسانه ها، بیان داشت: از نظر ما مردم آزادند حرف بزنند و همانگونه که از کسی نمی خواهیم از ما نقد نکند از کسی هم نمی خواهیم که از ما دفاع کند اما به وجود تضارب آراء اعتقاد داشته و احترام  می گذاریم و تلاش می کنیم از همه آنان استفاده کنیم.

واکنش سالاری به آتش سوزی اخیر در پارس جنوبی

وی در پاسخ به خبرنگاری در ارتباط با علت آتش سوزی اخیر در سازمان مرکزی منطقه ویژه اقتصادی پارس تصریح کرد: به نظرم بهتر است اجازه دهید پس از بررسی های دقیق، علت اصلی حادثه بیان شود اما این اتفاق در مقیاس کوچکی از پارس جنوبی یک هشدار جدی بر توان ضعیف مواجهه با چنین حوادثی را به همه مسئولین استانی و کشوری متذکر شد و این نکته را به معاون اول رئیس جمهور و رییس ستاد بحران کشور یادآور شدیم تا تمهیدات لازم برای حوادث احتمالی آینده در نظر گرفته شود.

حمایت سالاری از آموزش و پرورش استان، ضمن قابل دفاع ندانستن حرکت یک مدیر

استاندار بوشهر در پاسخ به خبرنگار دیگری در زمینه تنبیه بدنی یک دانش آموز 15 ساله توسط مدیر دبیرستان که طی روزهای اخیر فضای ملتهبی در استان ایجاد کرد تاکید نمود: این اتفاق، یک برخورد نگران کننده بود که اصلا قابل دفاع و قابل قبول نیست.
مصطفی سالاری افزود: از آنجا که برکناری مدیر مربوطه و طی مراحل دادگاهی وی در حال انجام است از رسانه ها می خواهم بر حساسیت این موضوع نیافزایند و همه تلاش های مثبت آموزش و پرورش استان در این مدت را با دامن زدن به این مساله، زیر سوال نبرند بلکه، کارهای خوب را در جای خود تحسین کنند و از اتفاقات ناشایست نیز انتقاد نمایند.

تفاوت امسال استان با پارسال از زبان سالاری

وی به خبرنگاری که از وی خواست، تفاوت امسال استان با پارسال که با مدیریت وی بوده را بیان کند، اظهار داشت: کم شدن بدهی ها، تکریم و احترام به افراد، اقشار و اصناف مختلف به خصوص مدیرانی که به هر دلیل بر تغییر آنان اقدام شده است، افزایش چشمگیر اعتبارات استان و سرعت گرفتن پروژه ها، توسعه بندر و گمرک و سایر حوزه ها که بهره مندی از آنها تحولاتی را در استان ایجاد خواهد کرد از جمله تفاوت های مهم زمان مدیریت وی در استان با زمان قبل از آن است.

 

استاندار بوشهر اظهار کرد: تعامل استان با کشورهای قطر و کویت از طریق نماینده استان در اتاق بازرگانی دنبال می شود و با باز شدن فضای لازم جهت انجام تفاهم نامه ها، اقدام خواهد شد.

ماموریت سالاری به حقیقی در خصوص رسیدگی به انتقادات خبرنگاران از یکی از ادارات کل استان

سالاری در پاسخ به گلایه ها و انتقادات خبرنگاران از مدیریت فرهنگ و ارشاد استان تصریح کرد: معتقدیم این اداره کل در راستای اجرای سیاست های دولت گام برمی دارد و باید تعامل لازم بین این دستگاه با اهالی هنر و فرهنگ وجود داشته باشد. وی حقیقی، معاون سیاسی امنیتی خود را مامور رسیدگی به گلایه های اصحاب رسانه از مدیریت این اداره کل نمود.

تکذیب یک ادعا توسط استاندار/دوستان را به اخلاق حسنه توصیه می کنم

استاندار بوشهر در پاسخ به سوال یک خبرنگار در رابطه با ادعای مطرح شده از سوی یکی از اعضای ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر مبنی بر لغو حضور خرم، وزیر دولت اصلاحات در همایش اصلاح طلبان پس از تماس با سالاری بیان داشت: خرم هیچ گاه به من زنگ نزده است و تا کنون در تمام عمرم، با خرم هیچ تماس تلفنی، پیامکی، تلگرافی نداشته ام و هیچ فکسی نیز بین ما رد و بدل نشده است.
وی با  تکذیب هر گونه ادعایی مبنی بر تماس با خرم تصریح کرد: همه دوستان را به اخلاق حسنه توصیه می کنم  و اگر کسی سراغ دارد که جایی من با خرم صحبتی کرده ام، به خودم یادآوری کند شاید به درستی حافظه ام تردید کنم.

استقبال خبرنگاران استان از نشست مطبوعاتی استاندار بوشهر

گفتنی است نشست صمیمانه استاندار بوشهر با اصحاب رسانه، با استقبال خبرنگاران همراه بود که بیش از 50 خبرنگار سراسر استان از همه سلایق و جناح های سیاسی در آن حضور داشتند و اکثر آنان از فرصتی که استاندار برای پاسخگویی به سوالات ایشان، در اختیار آنان قرار داده و تفاوتی بین جناح های مختلف قائل نشده است اظهار رضایت و قدردانی کردند.

















 

24 11   14  16 17 18  20 21 22 23 13 25 26  28

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
آقای استاندار محترم ، اکنون که خبر مسرت بخش تشریف فرمائی رئیس جمهور محترم به استان بوشهر شنیده شده است ما مردم شهر برازجان خواهشمندیم که تندیس شهید میرزا محمدخان برازجانی سردار مبارز دشتستان راکه تمام مراحل قانونی را گذرانده است وستون تندیس آماده می باشد نصب نمایند تا دشتستان آن چنان که شایسته باشد در جایگاهش معرفی شود شا یان ذکر است در سفر اول دکتر روحانی که آقای حسنوند استاندار قبلی وآقای خرمی فرماندار قبلی دشتستان ، ایشان را همراهی می کردند فقط آقای روحانی از روستای دامداری امیر آباد بازدید کردند واین سفر کوتاه آقای روحانی معرف عظمت دشتستان ومبارزان آن نبود . ما مردم دشتستان ، چشم انتظار اقدامات حضرتعالی در خصوص معرفی دشتستان و دلاور مردان آن میباشیم
1393/09/26 - 14:13
0
0
اگر موفقیت در طرح سلامت این است که در استان شاهد آن هستیم پس طرح ناموفق چه شکلی هست . سلامت مردم مهمترین مقوله است که متاسفانه بسیار نامطلوب است و صرفا در حد شعار باقی مانده در حالیکه وضعیت از گذشته هم بدتر شده است
پاسخ: انتشار این نظر به منزله تایید یا رد آن نیست.
1393/09/26 - 13:21
0
0
آقای استاندار عزیز پروزه ساخت مسکن برای کارکنان استانداری در دولت قبل در فاز 4 عالیشهر شروع شد و تا قسمتی هم جلو رفت و حتی سقف بعضی از آنها هم ریخته شد اما الان نزدیک به 6 سال هست که متوقف شده و در این بین کسانی بیشترین ضرر را کردند که این امتیازها را از کارکنان استانداری خریدن و هر کدام 10 تا15 میلیون پول دادند (چند سال پیش) اما هنوز هیچ جواب قانع کننده ای از سوی تعاونی استانداری به انها داده نمیشه از شما خواهش میکنیم اول مشکلاتی که برخی از افراد استانداری بخاطر بی تدبیری برای مردم درست کردند رسیدگی کنید.
پاسخ: انتشار این نظر به منزله تایید یا رد آن نیست.
1393/09/26 - 00:01
0
0
اهالی شهرک فتح برازجان رادریاب ....آقای استاندار/ب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکوری در استان بوشهر
  • خبرنگاران سراسر شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/06
  • ثبت بیشترین جلسات و اقدامات راهبردی در هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1402
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • حضور پتروشیمی پردیس در ایران اكسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...