امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 مهر 1393 - 13:42
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در نشست مطبوعاتی گفت:

اتحادجنوب: نشست مطبوعاتی فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان پیش از ظهر یکشنبه 20 مهرماه در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. سرهنگ انصاری گفت: با کمک‌های بسیار خوب مردم در شش ماه گذشته در دشتستان کشفیات 30درصد افزایش، وقوع جرایم 11 درصد کاهش و جرائم خشن 26 درصد کاهش داشته که حاصل....

اتحادجنوب ـ خدیجه جوکار: نشست مطبوعاتی فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان پیش از ظهر امروز 20 مهرماه در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی، با حضور اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و همچنین تبریک به مناسبت هفته ناجا گفت: نعمت بزرگ ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پایداری نظام است.


سرهنگ حمیدرضا انصاری ادامه داد: خداوند متعال را سپاس که مجموعه انتظامی شهرستان دشتستان در سایه ولایت، توانسته از مأموریت‌های بزرگ خود سربلند بیرون آید.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با تاکید بر اینکه امنیت شالوده و اساس توسعه پایدار در ابعاد مختلف محسوب می‌شود گفت: حضور پلیس در جامعه باید منجر به جلب رضایت مردم و مسئولان شده و موجب احساس ناامنی برای مخلان امنیت باشد.

 

برقراری امنیت پایدار با مشارکت مردمی صورت میگیرد

وی با اشاره به اینکه ایجاد بسترهای مشارکت عمومی در تحقق اهداف انضباط اجتماعی و امنیت پایدار ضروری است، افزود: مشارکت مردم با نیروی انتظامی در استقرار امنیت در شهرستان دشتستان چشمگیر است و همکاری مردم و نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت پایدار اجتماعی دارد.
به گفته این مقام مسئول، رشد رفتارهای مشارکت‌جویانه مردم در حوزه امنیت اجتماعی بسته به جلب اعتماد مردمی و آگاهی بخشی به مردم با بیان عملکرد پلیس است.
وی افزود: با فرهنگ‌سازی، ارائه آموزش مناسب و صحیح به اقشار مختلف جامعه پیرامون مسائل مختلف می‌توان به جامعه‌ای امن دست یافت و هدف اصلی نیروی انتظامی ارتقای سطح فرهنگ عمومی میان اقشار مختلف مردم جامعه است.
سرهنگ انصاری اظهار داشت: توسعه و گسترش شیوه‌های آموزشی اثرات عمیقی در تمامی بخش‌های جامعه دارد و هدف فرهنگ‌سازی و فعالیت‌های آموزشی رشد آگاهی و توانایی‌های بالقوه اقشار مختلف جامعه در پیشگیری از جرائم است که در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.
وی گفت: با کمک‌های بسیار خوب مردم در شش ماه گذشته در دشتستان کشفیات 30درصد افزایش، وقوع جرایم 11 درصد کاهش و جرائم خشن 26 درصد کاهش داشته که حاصل تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی است.


وی  افزود: کشفیات جرائم در شش ماه نخست امسال 95 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است که جا دارد از تلاش و زحمات همه همکاران در هفته نیروی انتظامی قدردانی کنم.
انصاری افزود: ارتکاب جرم در یک نفر به  عوامل متعددی بستگی دارد اگر اجماع خوبی بین خانواده ها ونیروی انتظامی صورت گیرد با آموزش های مناسب میتوانیم به دنبال ترک فعل مجرمانه باشیم.
وی بیان کرد: همیاری و مشارکت مردم با نیروی های نظامی و انتظامی عامل مهمی در ثبات امنیت است.
انصاری با اشاره به پیشرفت های روزافزون ارتباطی و فضای مجازی گفت: درعصر حاضر که فضای مجازی گسترش بسیاری یافته، نیروی انتظامی نیز در راستای برقراری امنیت فضای مجازی به تمام فناوری های مورد نیاز مجهز شده است و در قالب پلیس فتا در مراکز سراسر کشور، کار رصد و بررسی جرائم اینترنتی را به شدت رصد کرده و با متخلفین برخورد می‌کند.
فرمانده انتظامی دشتستان افزود: نیروی انتظامی برای مردم و با مردم است و با مشارکت های مردمی امنیت و قانون مداری را در سطح جامعه گسترش می‌دهد.

وی  ادامه داد: هر یک از قشرهای مختلف مردم با ایفای وظایف خودشان می‌توانند در ایجاد حلقه و استقرار پایدار نظم و انضباط اجتماعی در کشور نقش بسزایی را ایفا کنند.
سرهنگ انصاری گفت : امنیت پایدار بدون تعامل وهمکاری مردم اتفاق نمی افتد بنابراین باید مردم خود امنیت را ایجاد کنند.
یاد آور شد: باید به مردم این موضوع را نهادینه کنیم که در ایجاد امنیت خود مردم نقش کلیدی دارند چرا که این ذهنیت امنیت را ماندگار می کند.
این مسئول با اشاره به اینکه جمعیت دانش‌آموزی نسبت به قشرهای مختلف مردم در جامعه بیشتر است، بیان کرد: این قشر تأثیر بسزایی در فرهنگ‌سازی نظم و انضباط اجتماعی در جامعه دارد، به همین دلیل نیروی انتظامی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این فضاهای آموزشی تلاش می‌کند تا بتواند این هدف را به خوبی محقق کند.
انصاری به مشکلات و ناهنجاری‌های موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: با کمک دانش‌آموزان می‌توان فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی را در جامعه بهتر نهادینه کرد.


وی با بیان اینکه پیشگیری از برخی ناهنجاری ها در جامعه نیازمند همکاری و همراهی سازمانها و دستگاهها مرتبط است، اظهار داشت: البته نیروی انتظامی تلاش خود را در حوزه پیشگیری از جرم و برخورد انجام می دهد و در همین زمینه، آموزش همگانی متعددی بویژه در مدارس و مساجد برگزار کرده ایم.

 

نقش رسانه‌ها در امنیت جامعه برجسته است
انصاری نقش رسانه ها در انعکاس اخبار و اطلاعات را مهم خواند و افزود: با وجود تلاش رسانه ها از همه تقاضا داریم در انعکاس اخبار امانتداری نموده و منبع اخبار نیروی انتظامی را درج نمایند.
وی بیان کرد: رسانه های ارتباط جمعی دشتستان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان اجرایی هستند و در این زمینه وظایف سنگینی بر عهده داشته و از جایگاه مهمی برخوردارند.


وی  اظهار کرد: خبرنگاران دشتستان واستان می توانند با اطلاع رسانی دقیق، سریع و به موقع علاوه بر اعتمادسازی و تنویر افکار عمومی مردم این استان موجب ایجاد امنیت پایدار و اجتماعی در استان شوند.
سرهنگ انصاری گفت: رسانه ها در ایجاد امنیت در جامعه بسیار موثر هستند بنابراین باید رسانه ها به عنوان بازوی توانمند جامعه با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.
وی افزود: رسانه ها از خود مردم هستند و می توانند مسائل را رصدکرده و در افزایش امنیت و آگاهی مردم مفید باشند.
فرمانده نیروی انتظامی دشتستان با بیان اینکه رسانه‌ها نمایندگان واقعی مردم هستند، گفت: رسانه‌ها در کمک به پلیس و همچنین در امنیت جامعه نقش برجسته و موثری دارند.
وی در این نشست گفت: هدف از این دیدار مربوط به نقش اساسی و بی بدیل رسانه‌ها و نشریات در انعکاس اخبار و تأثیر آن در تأمین امنیت و آرامش و آگاه سازی مردم به خاطر پیشگیری از انحرافات، تخلفات و جرایم در جامعه است.
فرمانده نیروی انتظامی دشتستان اظهار داشت: رسانه‌ها در همه حوزه‌ها نقش تأثیرگذاری دارند اما در حوزه امنیت به جهت اینکه با آبرو، جان مردم و بخش‌های اساسی زندگی مردم در ارتباط است نقش برجسته تری دارند و واجب است در این زمینه توجه بیشتری صورت گیرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد ارتباط میان نیروی انتظامی و رسانه‌ها مستحکم تر و با توسعه بیشتری ادامه داشته باشد.

شایان ذکر است که در پایان جلسه سرهنگ حمیدرضا انصاری  هدایایی به خبرنگاران اهدا نمود و خبرنگاران هم از این اقدام تشکر و سپاسگزاری نمودند.










کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/07/25 - 21:20
0
0
اتحاد خوب امانتداری نکردید. مگر بنده چی نوشته بودم که نظرم را منتشر نکردید. اصلن از شما بعیده !!! نه توهین کرده بودم و نه بی احترامی. فقط گفته بودم ایشان که مسئول نظم و انضباط شهرستان هست اول از خودش شروع کنه. این هم شد سایت وزین؟ اگه می ترسید که کار رسانه ایتون نقص داره!!!!
پاسخ: 1. اولا می ترسیم. بحثی هم در آن نیست!
2. جناب کشکول، اگر شما طی یکماه گذشته 3 بار به پلیس فتا و دادگاه دعوت و احضار شده بودی برای همین کامنتها، بازهم نمیترسیدی؟!
3. بحث ترسیدنش هم خیلی نیست. بحث وقتی که در این برو و بیاها ازت تلف میشه.
4. حالا که نظر قبلیت هم در این نظرت منتشر شد دیگه کوتاه بیا کشکول جان!
1393/07/20 - 19:59
0
0
جناب سرهنگ چرا از سایت های فعال دشتستان در بخش بوشکان و ارم دعوت بعمل نمی آورید. ما هم جز دشتستانیم بقران/ج
1393/07/20 - 15:51
0
0
هفته نیروی انتظامی را به فرمانده محترم وخدوم دشتستان وهمکاران محترم و جان برکف ایشان دراین منطقه که با زحمات ارزشمندشان دردشتستان امنیت وآرامش وپاسداری ازجان مال این مردم شریف وبزرگوار وفهیم را پاسداری می کنند تبریک عرض میکنم وازخداوند متعال برای یکایک این عزیزان آرزوی سربلندی وآفتخارواقتدارآرزومندم واز یکا یک خانواده های این جان برکفان تشکر فراوان دارم که این همه سختی ومشکلات راتحمل می کنند تا این عزیزان بتوانند حافظ نظم وامنیت باشند برای تمامی عزیزان نیروی انتظامی وخانواده محترم انان سلامتی وتندرستی خواهانم./ج
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 23 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...