امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 12 مهر 1393 - 23:58
نشست خبری هیئت رییسه شورای اسلامی آبپخش با اصحاب رسانه

اتحاد جنوب: هیئت رییسه شورای اسلامی شهر آبپخش بعدازظهر شنبه 12 مهرماه در فضایی صمیمی به سئوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ دادند. رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در این نشست خبری در پاسخ به سئوالی پیرامون مصوبات شورای آبپخش اظهار داشت: كلیه مصوبات شورای اسلامی آبپخش قانونی بوده و حاضریم مستندات هم ارائه كنیم. مصطفی رضایی افزود:...

اتحادجنوب -جواد راهپیما: هیئت رییسه شورای اسلامی شهر آبپخش بعدازظهر شنبه 12 مهرماه در فضایی صمیمی به سئوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ دادند.

 

مصوبات شورای شهر قانونی بوده و در موعد مقرر به فرمانداری ارسال شده است/به شهردار نمره بیست می دهم
رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در این نشست خبری در پاسخ به سئوالی پیرامون مصوبات شورای آبپخش اظهار داشت:كلیه مصوبات شورای اسلامی آبپخش قانونی بوده و حاضریم مستندات هم ارائه كنیم.
8.JPG
مصطفی رضایی افزود: مصوبات شورا پس از دو الی سه روز به فرمانداری ارسال شده و كلیه مراحل قانونی نیز رعایت شده است.
رضایی در مورد مصوبه سلب عضویت دو تن از اعضای شورای شهر آبپخش هم اظهار داشت: آقایان فرخ عباسی و حسن صمصامی در شش جلسه برای انتخاب هیئت رییسه شركت نكردند و دلیل خود را اینگونه می گفتند كه باید آقای فرخ عباسی رییس شورا شود ولاغیر و طبق قانون پس از شش جلسه غیبت و علیرغم میل باطنی و رایزنی های فراوان با آنها نامه سلب عضویت آقایان صمصامی و فرخ عباسی را به فرمانداری ارسال كردیم و منتظر اعمال قانون از طرف فرماندار محترم هستیم.
وی در جواب سئوالی پیرامون زمینهای مسكونی مردم آبپخش نیز اظهار داشت:بیش از1700نفر در سطح شهر آبپخش با مراجعه به شورای شهر تشكیل پرونده داده اند و شورا هم به ادارات ذیربط این پرونده ها را جهت اقدام ارسال كرده ولی متاسفانه ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسكن با هم مشكل دارند و مردم آبپخش كماكان با این مشكل دست و پنجه نرم می كنند و ما به جد پیگیر این حق مردم شریف آبپخش هستیم و تا حصول نتیجه لازم از پای نخواهیم نشست.
رییس شورای شهر آبپخش در پاسخ به سئوالی در مورد عملكرد شهردار آبپخش اظهار داشت: شهردار محترم جناب مهندس عباسی از بدو تصدی این سمت خدمات ارزشمندی انجام داده و من نمره بیست به وی میدهم.
7.JPG
مصطفی رضایی ادامه داد: شهردار جوان آبپخش پای كار بوده و تلاش و پیگیری وی جهت انجام كارها مثال زدنی است و در این مدت توانسته در زمینه های عمران شهری و زیباسازی شهر اقدامات خوبی انجام دهد و جای بسی تقدیر دارد.
رضایی به پرو‍ژه های عمرانی شهرداری در آینده نیز اشاره كرد و اظهار داشت: احداث كانالهای دفع آبهای سطحی، چهار بانده كردن محور مواصلاتی از روستای میاندشت تا پل كُلل، اجرای سایت گردشگری به طول1/5كیلومتر كنار كمربندی و آسفالت معابر از مهمترین طرح های عمرانی شهر است كه امیدوارم با تخصیص بودجه لازم محقق شوند.
وی در مورد چهار بانده كردن محور میاندشت تا پل كلل اظهار داشت: چهار بانده كردن این محور كد پروژه ملی خورده و اعتباری بالغ بر 23میلیارد تومان نیاز دارد و سایت گردشگری هم در طرح جامع شهری پیش بینی شده و امیدوارم با مساعدت استاندار محترم شاهد اجرای این دو طرح مهم در آبپخش باشیم.
این مقام مسئول در مورد عملكرد اداره ورزش و جوانان آبپخش نیز انتقاد كرد و ابراز داشت: متاسفانه اداره ورزش و جوانان آبپخش در چند سال اخیر نتوانسته انتظارات ورزشكاران را برآورده كند و ما خواستار خانه تكانی در این اداره و جایگزینی فردی متخصص و تحصیلكرده ورزش در این اداره هستیم.
رییس شورای شهر آبپخش از عملكرد خود سخن گفت و اظهار داشت: قریب به 8سال است كه در شورا هستم و توانستم با همكاری و همیاری دیگر اعضا محترم شورا قریب به 90درصد مشكلات مردم را پیگیری و حل و فصل كنم و تا آنجایی كه منع قانونی نداشته به نتیجه رسیده است و در انتخابات دوره چهارم شورا هم 50درصد افزایش رای داشتم كه نشانه رضایت نسبی مردم شریف شهر از خادم خود است.

مدیریت حاكم بر آب استان جوابگوی خواست كشاورزان نیست/تلاش می كنیم امسال آب بها افزایش پیدا نكند
مسئول كمیسون كشاورزی شورای شهر آبپخش نیز در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد آب بها اظهار داشت: با توجه به افزایش حدود 70درصدی نرخ آب بها در سال گذشته تلاش می كنیم نرخ آب بها در سالجاری افزایش پیدا نكند.
4.JPG
مهندس حسن فریبرزی از مدیریت حاكم بر آب استان انتقاد كرد و افزود: متاسفانه مدیریت حاكم بر آب استان مطلوب نیست و باید طوری برنامه ریزی كنند كه كشاورزان در طول سال با مشكل عدم آب دهی نخیلات روبرو نشوند و عدالت در این زمینه حاكم شود.
این عضو شورای اسلامی آبپخش در پاسخ به سئوالی در مورد عملكرد فرهنگی و هنری شهرداری اظهار داشت: خوشبختانه شهردار محترم علاقه خاصی به فرهنگ و هنر دارد و با دیدی باز به مسائل می نگرد و در دوره تصدی خود حدود سه برابر بودجه ای كه باید توسط شهرداری در قبال كارهای فرهنگی و هنری هزینه می شد به گروهای مختلف كمك كرده كه جای تقدیر دارد.
مهندس فریبرزی در پاسخ به سئوالی كه شما به شهردار آبپخش نمره چند می دهید ابراز داشت: شهردار محترم در كلیه زمینه ها خوب عمل كرده و بخصوص در جذب اعتبارات تملك دارایی عالی بوده و كارهای عمرانی و زیباسازی شهر را علیرغم عدم تخصیص اعتبارات لازم بسیار خوب پیش برده و من به وی نمرهAمیدهم یعنی بسیار خوب و عالی.
فریبرزی در مورد سلب عضویت دو تن از اعضای شورا هم اظهار داشت: متاسفانه آقایان صمصامی و عباسی در شش جلسه شورا شركت نكردند و طبق قانون نامه سلب عضویت آنها توسط رییس شورا به فرمانداری ارسال شد كه این كار علیرغم میل باطنی هیئت رییسه شورا بود و ما دوست داشتیم در كنار هم كار كنیم و اكنون منتظر نظر فرماندار محترم هستیم.
 
تیم فوتبال شاهین با كمك شهرداری آبپخش در لیگ فوتبال استان می درخشد
نایب رییس شورای شهر آبپخش نیز در سخنانی به كمكهای شهرداری به تیم های ورزشی و گروه های هنری اشاره كرد و اظهار داشت: شهرداری آبپخش در سالجاری به تیمهای ورزشی و گروه های فرهنگی و هنری در حد توان كمك كرده و همواره تلاش كرده حامی ورزشكاران و هنرمندان باشد.
5.JPG
مهدی بحرانی افزود: خوشبختانه تیم فوتبال شاهین آبپخش با كمك شهرداری توانسته در لیگ استان بدرخشد و گروه های هنری هم توانسته اند در سطح استان قابلیت های خود را نشان دهند.
مسئول كمیسیون فرهنگی ورزشی شورای آبپخش ادامه داد: طرح های خوبی برای فرهنگ و ورزش شهر آبپخش داریم كه امیدوارم با همكاری و همیاری و همفكری این دو قشر ارزشمند یعنی هنرمندان و ورزشكاران محقق شوند.
بحرانی در رابطه با اظهار نظرهای برخی افراد مبنی بر عدم حضور تاثیر گذار در شورا و انجام فعالیت های اقتصادی اظهار داشت: اینجانب به عنوان خادم مردم در تمام جلسات شورا حضور داشته ام و افتخار می كنم خادم مردم شریف آبپخش هستم و كار اقتصادی كلان هم نمی كنم و اگر عزیزی سندی مبنی بر تخلف اقتصادی من دارد رو كند جوابگو خواهم بود.
7.JPG

3.JPG
6.JPG

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/07/18 - 22:54
0
1
کار آقایان رضایی و فریبرزی و بحرانی هیچ سندیت قانونی ندارد.
این افراد پست ها را بین خود تقسیم کردند و مهندس عباسی و آقای صمصامی را با وجود تحصیلات آکادمیک بالا (ارشد عمران-آب و ارشد علوم سیاسی) و تجربه و رزومه عالی از حداقل ها هم دور نگه داشته اند.
چه طور آقای رضایی با توجه به اینکه فردی دیپلمه هستندخود با همراهی دوستانشان ، کمیسیون عمران را عهددار شدید و به جناب مهندس فرخ عباسی با توجه به تحصیلات عالیه در عمران و خدمات عمرانی مشخص در شهر ،رای ندادند.
.................................................................................
1393/07/16 - 22:53
0
1
اگر اتحاد جنوب به دنبال واقعیت است یک جلسه ای هم با آقایان عباسی و صمصامی بگزارد تا واقعیت ها را بیان دارند نه یک طرفه نظرات شخصی را بیان می دارد که خود عامل اختلاف و تفرقه در شورا قبل و کنونی می باشد اگر واقعیت را می خواهید از رضایی بپرسید چرا مهندس فرخ عباسی با وجود رای اکثریت ومحبوبیت در میان مردم حتی در کمیسیون عمران که تخصص وی می باشد گمارده نشده؟
از رضایی بپرسید چرا در بعضی جلسات ترس حضور صمصامی و عباسی را دارد اگر ایشان صداقت دارد و نمی ترسد بیاید و مناطره با این دو را انتخاب کند ببیند حرف و عمل او قانونی است یا آنها ، مرد عمل او است یا آنها ببیند ،صداقت او دارد یا آنها،و....
1393/07/16 - 15:04
0
0
اتحاد
عدالت صداقت
1393/07/16 - 13:42
0
1
آقای رضائی ظاهرا علی رغم اینکه چند سال در شورا کار میکند اما هنوز قانون را مطالعه نکرده و نمی داند ،که ایشان در حال حاظر هیچ مسئولیتی در شورای شهر نداردد واو نمیتواند برای سلب عضویت افراد دیگر شورا تصمیم بگیرد و مکاتبه نمایدوبه دلیل اینکه در روز مقرر انتخابات به نتیجه نرسیده لذا رئیس دیگر جایگاهی ندارد و جلسات نیز نمی تواند با درخواست و دعوت ایشان تشکیل شود بنا براین می بایست فرماندار محترم با دعوت از اعضاء جلسه را با هیئت رئیسه سنی تشکیل و انتخابات را به انجام رساند. ضمن اینکه شورا در هر ماه تنها 2 جلسه رسمی و موظف دارند. حال نمی دانم که این 6 جلسه چگونه تشکیل شده خدا می داند.
1393/07/15 - 20:51
1
0
عملکرد شهردار و شورا مطلوب بوده است
متاسفم ازاینکه نظرات همه رو تو سایت نمیزنیدمتاسفم. بااین کارتون اتحادجنوب رو میبرید زیرسوال؟چراکامنت ها رو حذف میکنید؟اخه اتحادجنوبم؟؟؟؟هرچندک دیگه ممکنه کامنت منو نذارین یا.....؟؟؟
پاسخ: کامنت های حاوی جملات توهین امیز و یا وارد کردن اتهام به دیگران هرچند از نظر کاربر محترم مستند و قطعی باشد ولی انتشار آن برای اتحاد جنوب محدودیت قانونی دارد و انتشار برخی نظرات مشکلاتی را برای اتحاد جنوب ایجاد کرده که به ناچار مجبور به عدم انتشار برخی کامنتها شده ایم.
1393/07/15 - 12:12
0
1
شما که اینقدر تعریف اینها را میدهید مگه شهرخودمان چه عیبی داشت که این جلسه را در ان برگزار نکردنند/ج
1393/07/15 - 12:10
0
1
درود بر مهندس فرخ عباسي درود بر كارشناس ارشد عمران شهرمان و درود بر تدبير و قاطعيت او. مهندس فرخ يك شخص فراجناحي تمام عيار است.
1393/07/15 - 07:33
0
1
کارکنان اتحاد جنوب چرا نظر کارکنان را سانسور میکنید/ج
1393/07/14 - 22:25
0
1
سلام
چرا نظر من را نمايش نميديد مهندس فرخ خيلي بيش از اين چيزها كه اتحاد جنوب از او شناخت دارد كاريزماتيك و دوست داشتني است در شهر آبپخش. شما بايد خود را موظف بدانيد كه به شهر آبپخش تشريف آورده و ايشان را به زبان مردم بيشتر و بشناسيد و با ايشان يك نشست داشته باشيد تا آنوقت بدانيد ......... و باندش دارند با چه انسان دوست داشتني و پاكي در حال تقابل هستند./ج
1393/07/14 - 18:10
0
1
جالبه و البته مایه تاسف است که همه نظرها موافق باند ...........است. ............ در مطلب گذشته که به عنوان پربازدیدترین و پربحث ترین مطلب سایت بود هیچ نظر موافقی نداشت و تو این مطلب برعکس شده !!!!

فکر می کردم که رسانه باید آزاد باشه ولی هر کسی یه قیمتی دارد و قیمت شما هم خیلی ارزان بود./ج
لطفا یک نظر سنجی درباره رضایت از هئیت رئیسه شورا (.........) را در سایت اتحاد جنوب بگذارید. لطفا/ج
1393/07/14 - 17:11
1
0
آقايان و خانمهاي آبپخشي واقعا قدر جناب رضايي رييس شوراي شهرتان را بدانيد واقعا تلاش مي كند و تا آنجايي كه از شوراي سعدآباد سئوال گرفته ام وي يكي از افراد تاثير گذار در شوراي مشورتي استان است و هميشه با جديت از حق و حقوق مردم آبپخش دفاع مي كند
درود گرمي هم مي فرستم به جناب عباسي شهردار محترم آبپخش كه واقعا از زماني كه شهردار شده پيشرفت آبپخش ملموس بوده است/ج
1393/07/14 - 17:07
1
0
درود بر رييس زحمتكش و پرتلاش شوراي شهر آبپخش جناب رضايي واقعا حقايق را بيان كرديد و با تجربيات فراوان و روحيه مردم داري شما رداي رياست فقط برازنده شماست آقايان فرخ عباسي و صمصامي بايد چند سالي كنار شما باشند و كسب تجربه كنند بعد ادعاي رياست نمايند
با قدرت به كار خود ادامه دهيد و مردم هم با شما خواهند بود
1393/07/14 - 17:03
1
0
من از ساكنان يكي از روستاهاي مجاور آبپخش هستم و قوم و خويش در اين شهر دارم خدا شاهده در اين چند ماهي كه از شهرداري مهندس عباسي مي گذرد شهر آبپخش تغييرات محسوسي داشته و زيباتر شده بايد به هيئت رييسه شورا بخاطر انتخاب چنين شهرداري احسنت گفت
1393/07/14 - 17:01
1
0
سلام و درود فراوان بر رييس ارزشمند شوراي شهر آبپخش و هيئت رييسه ساعي و كوشا كه با انتخاب شهرداري ارزشمند و تلاشگر زمينه عمران و آباداني آبپخش را فراهم كردند و با درايت اين عزيزان آبپخش به سمت تعالي گام برمي دارد
1393/07/14 - 13:51
0
1
.........به جای حل مشکلات مردم فقط باعث اختلاف بین مردم شده است او خودش را با زور پول به شورای آبپخش چسباند چون اگر انتخابات آزاد را قبول داشت و رأی نمیخرید به هیچ عنوان عضو شورا نبود و مردم آبپخش این همه ضربه نمیخوردند/ج
1393/07/14 - 13:46
0
1
اگر شر م......... از سر مردم و شهرداری کوتاه شود همه مشکلات ابپخش حل میشود./ج
1393/07/13 - 19:52
0
0
مطلب فوق درخصوص اظهارنظرشخصی باعنوان بهرانی که اشتباه فامیل خودش رانوشته ودرموردمهدی بحرانی نمی باشددرضمن مهدی بحرانی ازاشخاص بادرایت شورامی باشدکه هرگزدنبال منافع شخصی نبوده انصافانقش بسیارموثری دراتحادوهمدلی دربین شورای سوم وچهارم داشته اند/ج
1393/07/13 - 19:48
0
0
اقای .......... تاکنون کسی کلمه دکتر را در جمع این اقایان بیان نکرده اند چرا از خود صحبت های بیجا در می دهید کمی عاقلانه تر صحبت بفرماییدددددددددددددددددذدددددددددددددددددددذ/ج
1393/07/13 - 18:31
0
0
درود بر شرف مهندس رضایی بزرگ
مرد خستگی ناپذیر شورا
1393/07/13 - 18:30
0
0
عرض خسته نباشید خدمت ریاست محترم شورا
و شهردار جوان
آماده هستیم تا در مسیر باقیمانده از شما حمایت کنیم
1393/07/13 - 08:56
0
0
با عرض سلام خدمت ریاست محترم شورا
از شما تشکر میکنیم از هییت رییسه نیز تشکر داریم
آماده هر گوته همکاری هستیم
من الله توفیق
1393/07/13 - 08:36
0
0
یاسلام
جناب رضایی همین نفس جلسه یا نشستی که برگزار کردی هم نادرست هست چرا دوعضو دیگیر دعوت نکردی و چرا نشست خبری را در برازجان برگزار کردی؟
1393/07/13 - 05:31
0
0
سلام و خسته نباشید خدمت مهندس رضایی بزرگ
و شهردار جوان شهر آبپخش
از شما تشکر میکنیم که حقایق را برای ما روشن کردید
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 23 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...