امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 مهر 1393 - 17:40
رییس شورای شهر آبپخش: نامه سلب عضویت دو عضو شورا به فرمانداری ارسال شده است

اتحادجنوب: بر اساس مصوبات شوراها، مقرر شده بود تا انتخابات هیئت رئیسه شوراها در تاریخ 12 شهریورماه برگزار گردد اما برخی از اعضای شورای شهر آبپخش بنا به دلایلی از شرکت در این انتخابات سرباز زدند به گونه ای که انتخاب هیات رییسه تا امروز 9 مهر ماه هنوز انجام نشده و همین امر موجب شده است تا رییس شورای این شهر درخواست سلب عضویت دوتن از اعضای این شورا...

گزارش اختصاصی اتحاد جنوب از اختلاف در شورای شهر آبپخش/ اقلیت و اکثریت چه می گویند؟

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: بر اساس مصوبات شوراها، مقرر شده بود تا انتخابات هیئت رئیسه شوراها در تاریخ 12 شهریورماه برگزار گردد اما برخی از اعضای شورای شهر آبپخش بنا به دلایلی از شرکت در این انتخابات سرباز زدند به گونه ای که انتخاب هیات رییسه تا امروز 9 مهر ماه هنوز انجام نشده و همین امر موجب شده است تا رییس شورای این شهر درخواست سلب عضویت دوتن از اعضای این شورا را فرمانداری ارایه دهد.

 

به گزارش اتحاد جنوب؛ از ابتدای شروع به کار شوراهای چهارم در شهر آبپخش نیز 5 نفر اعضای شورای شهر به دو گروه 3 و 2 نفره تقسیم شدند و انتخاب شهردار و ریاست شورا در اختیار گروه 3 نفره قرار گرفت.

گروه دو نفره که شامل آقایان فرخ عباسی و حسن صمصامی می باشد به دلیل اعتقاد به سالم نبودن اولین انتخابات هیئت رئیسه شورای چهارم، در دور دوم این انتخابات شرکت نمی کردند.

 

فرخ عباسی در گفتگو با اتحادجنوب گفت: من منتخب اول شورای شهر آبپخش هستم که با اختلاف 900 رای به این شورا راه یافتم اما متأسفانه طی یکسال گذشته فعالیت شورای شهر، از من و صمصامی در جلسات رسمی دعوت نمی شد به نحوی که بسیاری از همایش ها، بستن قراردادهای مالی، خرید ماشین آلات شهرداری و ... از ما نظری خواسته نمی شد و همین امر موجبات نارضایتی من و صمصامی را از عملکرد شورا فراهم آورد.
وی افزود: متأسفانه شب قبل از برگزاری اولین انتخابات هیئت رئیسه شورای چهارم، نتیجه این انتخابات توسط یکی از سایت ها منتشر شد که این امر موجب نگرانی ما شد و در روز بعد نیز پس از برگزاری انتخابات نتیجه آن همان نتیجه اعلام شده بود.
عباسی اظهار داشت: با توجه به اینکه تحصیلاتم در مقطع فوق لیسانس عمران است و سوابق اجرایی خوبی نیز در این زمینه دارم، انتظار داشتم که از من به عنوان رئیس کمیسیون عمران شهری استفاده کنند اما نه تنها این امر محقق نشد، بلکه به عنوان یکی از اعضای کمیسیون عمران شهری نیز انتخاب نشدم.

 

حسن صمصامی نیز در این خصوص به اتحادجنوب گفت: متأسفانه شورای آبپخش در برخی موارد دچار انحراف از قانون شده است که گزارشات این کارشکنی ها به فرمانداری دشتستان داده شده است اما متأسفانه تاکنون اقدامی در خصوص اصلاح این وضعیت دیده نشده است.
وی نیز با اعلام نارضایتی از تشکیل جلسات شورا بدون حضورشان گفت: وقتی از سوی شورای آبپخش کارشکنی صورت می گیرد، پس باید آنان را سلب عضویت کرد، پس در نهایت تا هنگامی که صلاحیت این اعضا احراز نشده نباید انتخابات هیئت رئیسه ای نیز انجام گیرد.

 

رئیس شورای آبپخش نیز در گفتگو با اتحادجنوب گفت: فرخ عباسی و حسن صمصامی علیرغم فرستادن دعوتنامه های رسمی در شش جلسه كه برای انتخاب هیئت رییسه برگزار شد، شركت نكردند و طبق قانون نامه سلب عضویت آنها از شورای شهر به فرمانداری شهرستان دشتستان جهت هرگونه اقدام قانونی ارسال شد.
مصطفی رضایی ادامه داد: علاوه بر دعوت رسمی جهت حضور در جلسه چند بار هم به صورت شفاهی با آقایان فرخ عباسی و حسن صمصامی جهت حضور در جلسه انتخاب هیئت رییسه صحبت كردم و حتی امام جمعه و بخشدار آبپخش نیز جلساتی بدین منظور برگزار كردند ولی در نهایت این جلسات نیز بدون نتیجه خاتمه یافت لذا طبق قانون شوراها به عنوان رییس شورا نامه سلب عضویت آنها را به فرمانداری ارسال كردم.
وی در خصوص غیرقانونی خواندن برخی از مصوبات شورای آبپخش توسط این دو عضو شورا گفت: تمامی مصوبات شورای شهر به فرمانداری ارسال می گردد و در صورت عدم صلاحیت و یا غیرقانونی بودن این مصوبات حتماً از طریق فرمانداری جلوی اجرای آن مصوبات گرفته خواهد شد اما تاکنون هیچ یک از مصوبات شورای آبپخش غیرقانونی نبوده که فرمانداری از اجرای آن جلوگیری کند.
رضایی اظهار داشت: وقتی تمامی کارهای شورای آبپخش بر اساس قانون انجام می شود و آقایان عباسی و صمصامی بنا به دلایلی در جلسات شرکت نمی کنند، دلیلی بر ادعای سلب عضو کردن گروه سه نفره شورای شهر باقی نمی ماند.
رئیس شورای آبپخش در خصوص اعلام خبری که شب قبل از انتخابات اول هیئت رئیسه در یکی از سایت های استان منتشر شده بود نیز گفت: آن خبر تنها یک گمانه زنی بود، همانند سایر گمانه زنی هایی که در انتخابات ریاست جمهوری و یا مجلس صورت می گیرد و بعد از انتخابات نیز این حدس و گمان به واقعیت پیوست اما متأسفانه برخی از اعضای شورا این گمانه زنی را نوعی تبانی و توافق از پیش تعیین شده بین گروه سه نفره شورای شهر آبپخش می دانند.
 وی یکی از دلایل شرکت نکردن این دو عضو شورا را در جلسات، نارضایتی آنان از انتخاب نشدن به عنوان رئیس شورا دانست و عنوان داشت: آنان اعلام کردند که در صورتی در جلسات شرکت می کنند که فرخ عباسی به عنوان رئیس شورا انتخاب گردد، این در حالی است که همه ما اعضای شورا بر اساس انتخاب مردم برگزیده شده ایم، پس باید همواره جایگاه انتخابات را مقدس شمرده و بر اساس انتخابات نیز هیئت رئیسه را انتخاب کنیم لذا همین امر موجب مخالفت ما با پیشنهاد آنان شد و این شروعی بری سایر اختلافات شد./ب



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/07/21 - 20:22
0
0
درود بر کلسن و فرخ عزیز
1393/07/21 - 16:52
0
0
فرخ جان و صمصامی جان ما تا آخر حمایتتان می کنیم/ج
1393/07/21 - 09:55
0
0
مونم می فهمم که توی آب پخش فریب کاری و ریا و سی هم زدن و جاسوسی حرف اول رو می زنه !
متاسفانه الآن 35 ساله این شهر به این آفت مبتلاست !
خدا به دادشون یرسه /ج
1393/07/15 - 23:17
0
0
با سلام به اقای مهندس عباسی
من به نوبه خود از تلاش بی وقفه شما در راستای رساندن ابپخش به شهری ایده ال تشکر و سپاس گذاری میکنم. همانطور که میبینید اکثریت مردم نظری موافق با نظر مهندس عباسی دارند. چون مردم شهر افراد شورا و عملکرد انها را در این دوره و دوره های قبل و همچنین در امورات دیگر چه اداری و چه شخصی دیده اند و میدانند که شخص صالح کیست و چرا اکثریت به مهندس عباسی چه در رای گیری خرداد 92و چه در کامنت های موجود رای داده اند، امیدوارم که مهندس عباسی در امورات پیش رو موفق باشد
شورا داشت خوب پیش می رفت تا زمانی که زیاده خواهی های ........ به اوج رسید. و باعث شد که مسیر شورا به انحراف رود. ........... با ساخت و باختی که با ............ کرد و بگونه ای .......... به ............. رای میده تا رئیس شورا شود و در عوض ............. هم باید تلافی کند و به او برای انتخاب پست .............. کمک کند. .............. هم دید که ماندن در باند.............برایش دستاورد بیشتری دارد، تصمیم گرفت هم به ............. و هم به ........... رای مثبت دهد.
حالا علاوه بر کار ناپسندی که ............. انجام داد و شورا را ترک کرد، شورایی که اگر نبود او هرگز ............. نمی شد، بگذریم. ( نمی دانم چرا کسی که در زمان انتخابات این همه شعار تیلیغاتی می داد که این کار را می کنیم و اون کار را می کنیم تونست به این راحتی رای مردم را نادیده بگیرد.
اختلاف افکنی که .......... و ............. می کنند هم مزید بر علت شده است تا شفافیت که لازمه هر امری است در شورا از بین برود.
مهندس فرخ عزیز، هیچ چیزی بر مردم آبپخش پوشیده نیست./ج
1393/07/14 - 17:04
0
0
باباجون مگه انتخابات شوراست که هرکی برای خودش طبل حمایت میزند با تدبیر باشید انتخابات هیات رییسه یک امر درونی است و به هیچ کدام از شهروندان ربطی ندارد شما که ادعای سوادتون میشه بدانید با اجبار نمیشه موفق بود و بگذارید اعضای شورا خودشون تصمیم بگیرند و از این جور مناقشات دست بردارید./ج
1393/07/14 - 00:19
0
0
سلام..دقیقا معلومه که همه نظرهای که درباره مهندس عباسی داده شده از زبان یک نفر هست.هم از لحاظ نوشتاری وهم گفتاری.فرخ جان: آخه چرا ایقه دلت میخوا رییس واویاااااااااااااا.مینه رای وت ندادنه"خو ایقه مونگه نده.درست یا غلط حق با اکثریته/ج
انتخابات شورا تمام میشود دو نفر از دو ائتلاف جداگانه و حسین عباسی از یک ائتلاف دیگه وارد شورا میشوند. از روز اول فشارهای برخی از نزدیکان حسین عباسی به وی برای یکی شدن با فرخ عباسی و حسن صمصامی برای حذف رضایی و فریبرزی شروع میگردد. عباسی قاطعانه اعلام مینماید زیر بار این بدعت نمیرود و حتی اعلام میکند در جلوی افراد باتجربه کاندیدای ریاست هم نمیگردد و فقط میخواهد در کنار افراد باتجربه کار کند. اگه نیاز به گفتن بقیه حواشی هم باشد امادگی ان هست
1393/07/13 - 00:02
0
0
دوستان درست میگن. لطفا یک نظرسنجی با یکی از عناوین زیر بگذارید:

1. آیا رضایی فرد شایسته ای برای ریاست شورا هست؟
2. کدام یک را فرد بهتری برای ریاست شورا می دانید؟

آ) مهندس فرخ عباسی
ب) رضایی
مهندس حسین عباسی با سه رای موافق نایب رییس و سخنگو و خزانه دار شد. تمام کار شکنی های فرخ بخاطر این است که مهندس حسین عباسی اسیر نقشه های آن و به گوشه رفتن دو عضو قدیمی شورا نشد. این هم که میگید پیشنهاد فرخ به رضایی بوده که شما شهردار بشید و من رییس شورا. حتی این جلسه ظهر روز رای گیری شهرداری بوده و خیلیا در جریانن.
درود بر شرف دکتر عبدالله رضایی که حاضر نشدند با منافع شهر بازی کنند.
1393/07/12 - 15:47
0
0
سلام درود وخدا قوت بيكران خدمت مهندس فرخ كاريزماتيك(محبوب دوست داشتني)كه توي اين اوضاع شير تو شير شورايي هر كس به دنبال كسب وجهه خود نمايي مي باشند، به اداره ثبت احوال استان رفته به دنبال اخذ دستگاه صدور كارت هوشمند ملي! براي من نوعي. از طرف ديگه آقاي رضايي براي خود نمايي،امشب ١٢/٧/٩٣كنفرانس مطبوعاتي راه انداخه!!!! افسوس دو صد افسوس!!!! آقاي رضايي باند ٣نفره چي براي گفتن دارين كه مردم نميدانند!!! تورا بخدا دست از باند بازي برداريد
1393/07/12 - 12:30
0
0
نظر بهتر است بدانیم را خواندم:
مهندس فرخ شما این کارها را هم انجام دادید و باز هم با شما مخالفت می کنند؟
مهندس فرخ همه نوع همکاری را با رضایی انجام داده ولی موسی باز هم مخالفت می کند!
بنظر من رضایی و فریبرزی دنبال باند باند کردن شورا هستند و برای انتخابات بعدی هم برنامه دارند. رضایی و باندش فکر می کنند که با تخریب و تقابل می توانند جایگاهی برای خود بدست آورند ولی همش خیال باطل هستند.
مهندس فرخ، کسی در آبپخش نیست که از کارهای اشتباه مخالفین شما آگاهی نداشته باشد و دیر یا زود با دست مردم طرد خواهند شد.
و هر گونه کمکی که از دستم بر بیاید دریغ نمی دارم. امیدوارم مهندس فرخ در راهت موفق باشید
1393/07/12 - 03:00
0
0
من همکارآقای فریبرزی درشهرداری بوشهر هستم تاحالاهم فقط درآبپخش ردشدم جهت رفتن به یک شهردیگراما یک واقعیتی رامیدانم که شایدمردم آبپخش درجریان نباشد،آقای فریبرزی بعدازانتخابات شورای شهرمدیرعامل یکی از سازمانهای شهرداری بوشهربه ایشان پیشنهاد شدکه مثل اکثرمدیرعاملهای دیگرپژوپارس سازمان زیرپایش،خانه سازمانی دراختیارش ومزایای دیگراماایشان قبول نکردودلیلش این بودکه اگرمدیرعامل شدم بایدازشورای شهراستعفابدم وطبق قانون عضوشورانمی تواند مدیرعامل شود ومردم شهرم به من اعتمادکردندومن خدمت به شهرم راباهیچ چیزی معامله نمیکنم،وحالابه عنوان یک فردی که دربوشهرزندگی میکنم حتم دارم مهندس فریبرزی خیلی دلسوز شهرومردم آبپخش باشد/ب
1393/07/11 - 23:36
0
0
ما مردم آبپخش بیشترین رای را به مهندس فرخ عباسی دادیم که رئیس شورای شهر باشد ومشکلات را برطرف کند.وما اجازه نمی دهیم حق مردم و مهندس فرخ عباسی ضایع شود.باید شورای شهر را نجات داد.
باسلام
ابتدا از همکاری وحمایت مهندس فرخ عباسی از ورزش بانوانان شهر ابپخش کمال تشکر و قدر دانی میکنیم که ما را تا اخر مسابقات همراهی کرد
ما ورزشکاران بانوان ابپخش به شدت از اقای رضایی گلایه داریم و از وقتی در شورا هست چیزی جز باند بازی و تفرقه در شورا و حرف های تند و جوابهای ردگم کنی ندیدیم بجایی که تمام تلاش خود رادر زمینه های شهرسازی .ورزش. فرهنگ.اقتصاد.گرفتن بودجه و دیگر مسائل برای شهرمان باشد تمام انگیزه ان.......................
ما بانوانان ابپخش خواهان حقمان هستیم وتا اقای رضایی در این شورا هست و با افکاری که دارد باید قید حق خود و شهر را زد
ما امدیم مهندس فرخ عباسی را انتخاب کردیم که از دست باند وتفرقه اقایان راحت شویم اما باز دست از کارهایشان برنمیدارند
اگر ایده های مهندس عباسی را اجرا کنند هم ابپخش جان دوباره میگیرد وهم مردم با شورا اشتی میکنند.
از جمله طرح شورایارها که بهترین راه برای نجات ابپخش هست
همه ما مهندس فرخ عباسی را قبول داریم واگر مردم بخواهند رئیس شورا را انتخاب کنند بی شک با اختلاف اراء انتخاب میشود
مهندس عباسی ما ورزشکاران تا اخرین لحظه حمایت میکنیم.
1393/07/11 - 23:05
0
0
اول خدا بعد كدخدا
اول خدا بعد رئيس فرخ
انشاا... خدا جاي حق نشسته است.
1393/07/11 - 19:30
0
0
جناب آقای فرخ عباسی شورا یک گروه پنج نفره هست و بر طبق تشخیص آنان هییت رییسه انتخاب میشود و هیچ دلیل و یا قانونی نیست که نفر اول رییس شورا باشد.خدا وکیلی این شورا یکی از فعال ترین شوراها در چندین سال اخیر بوده پس خواهشا دنبال کار شکنی و نفاق نباشید.

امیدوارم کسانی که با مشاوره غلط در صدد روند انحلال شورا هستند سر عقل بیایند و آینده شهر را فدای منافع خود نکنند./ب
1393/07/11 - 17:06
0
0
سلام به مردم واهالی ابپخش
آیا میدانید مهندس فرخ عباسی در جهت اتحاد در شورا خصوصا انتخابات هیت رئیسه یکسال قبل شورا حتی تا کنون یک رای مخالف را هم به دوستان شورایی خود نداده است.
ایشان زمانی که حسن فریبرزی قصد نمودن نماینده شورا در شهرستان شود رای موافق دادند.
خواستند منشی شورا شوند رای موافق دادند، خواستند مسول کمیسیون کشاورزی و امور اب
شود نیز رای موافق دادند.
مهندس عباسی زمانی که حسین عباسی قصد داشتند نایب رییس شورا شود به ایشان
رای موافق دادند و زمانی که حسین عباسی قصد داشت سخنگوی شورا شود باز هم رای موافق به ایشان داد و زمانی که خواست خزانه دار شود باز هم به او رای موافق داد و حتی زمانی که خواست مسول کمیسیون فرهنگی و ورزشی و اجتماعی شورا شود باز هم بار
دیگر مهندس فرخ به ایشان رای موافق دادند، و در پایان در زمانی که حسین عباسی قصد شهردار شدن داشتند فرخ با رای ممتنع ایشان را بدرقه نمود.
همچنین در هنگام ورود حاج مهدی بحرانی که قصد داشتند سمتهای حسین عباسی را تصاحب نماید، فرخ به تمام مطلوبات ایشان نیز رای موافق داد.
اما در انتها زمانی که مصطفی رضایی قصد داشتند ریس شورا شود از انجا که مهندس فرخ هم به خواست مردم احترام گذاشت و خود هم کاندیدا بودند به خودش رای داد، که با رای حسن صمصامی با دو رای در مقابل سه رای مصطفی رضایی و حسن فریبرزی و حسین عباسی ریاست شورا را به رضایی دادند و ایشان اولین فردی بود که به ایشان تبریک گفت و قول
همکاری صمیمانه را دادند،که بخشدار و امام جمعه هم حضور داشته اند.
اما عمق فاجعه در شورای شهر اینجا بود که زمانی که مقرر شد برای مسول کمیسیون عمران و شهر سازی رای گیری شود و فرخ خود را کاندیدا نمودند به یکباره ریاست شورا هم خود را کاندیدا نمود و با رای دوستانش این مسولیت را نیز عهده دار شد و فرخ را از حداقل حقش برای خدمت رسانی به مردمش که واقعا تخصص ایشان نیز کنار زدند. و بدینسان رضایی مدیریت ضعیفش را به رخ همه کشید.
در ضمن خدا میداند فرخ به ایشان تبریک گفتند و باز هم قول همکاری.
شهروندان عزیزم فرخ بارهای بار اعتقاد خودش را در مورد پستهای شورا در جمع ما گفته، فرخ اعتقاد دارد که ریاست شورا هم مثل مابقی اعضا یک رای دارد و مردم بزرگی را نه از روی پیشوند یا پسوند انتخاب و به ایشان تکیه میکنند بلکه از روی عملکرد و به میزان بامردم بودن و
میزبانی خوب برای مردم بودن انتخاب میکنند که فرخ بعد از 12 سال لب خیابان در دفتر فنی خود
زمانی که زمستانها با فن لب تاب دست خود را گرم میکرد و تابستان با باد بزدن عرق خود را خشک میکرد تا به کاغذ نقشه هایش اسیبی وارد نشود و بعد با نازلترین قیمتها درخدمت مردم بود صداقت در کار و وفاداری به روح زنده پدر را هر روز تمرین و تجدید قبا و پیمان و صبوری مینمود، مردمداری را سر لوحه امورات خود قرارداده بود.
فرخ به تو افتخار میکنم بات زمانی که بیش از به قول خودت 57 ساعت بیداری مداوم و کار روی نقشه شخصی که سرباز بود و وقتی با پدر پیرش آمد با و وجود نیاز خود همه چیز را بخشیدی.
و سالها بعد زمانی که به عنوان نماینده مردم انتخاب شدی و در یک معامله در خانه قوم و خویش زمانی که به شما گفتند شما ریس شورا بشوید تا مصطفی رضایی شهردار، بزرگترین از خود گذشتگی را نمودید تا با بیان این مطلب که گفته بودی بر سر منافع مردم معامله نمیکنم اب سردی به دشت پر از رویایهای مصور در مخیلات ریخته باشی، و رخداد این واقعه را به تکرار بخشش هایت در حق سربازان شهرت و دیگر جوانان خلاصه نمودی.
فرخ رها باش.
با رها شنیدم که خود
را فرزند موقوفی شهر خواندی آری
تو بودی.
..... من میگویم شورا از محوریت قانون خارج شده و خطاهای زیادی متوجه شورا شده.
فرخ به .... میگوید: از جلسات مخفی شورا کلافه شده ایم. جلساتی که در مورد اساسی ترین مسایل شهر میباشد، و افرادی دیگر خارج از شورا دعوت میشوند اما ما نه.
از تصمیمات غیر شورایی هیات ریسه که به راحتی اجرا میشوند.
از معاملات اعضا شورا با شهردای که ضد قانون میباشد شکایت داریم.
از اقدامات عمرانی غیر کارشناسی که فقط صرف بیت المال میباشد، در عذابیم.
از بی توجه بودن اعضا هیت ریسه به پیشنهادات ما.
از خرید های چند صد میلیون که ما بی خبریم.
از دلسردی کارگران شهرداری به کار در عذابیم.
از شفاف نبودن برنامه بودجه ها و عدم توان در پاسخگویی به مردم معذور و پر از شرمیم./ب
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/07/11 - 13:51
0
0
سلام به نظر شما بینندگان یک نفر چند جا میتواند کار کند آقای رضای ریس شورا وعضو شورا و ریس انجمن پیمانکاران برق دشتستان و پیمانکار امر مشترکین برق دشتستان و برداشت کارهای پیمانکاری برقی در عسلویه آیا یک فرد میتواند این همه کار کند و مدیریت کند ودیگر جوانان ما بیکار ....... راستی به کدامین گناه
1393/07/11 - 13:10
0
0
مهندس فرخ عباسی محبوب آیپخشی ها
1393/07/11 - 13:08
0
0
در این اوضاع و احوال از همه زیباتر نقش محافظه کارانه امام جمعه آب پخش است که نه می دهد و نه می ستاند!
1393/07/11 - 13:06
0
0
چون نیک بنگری همه تزویر می کنند !!!!!!!
1393/07/11 - 10:58
0
0
مدیر محترم اتحاد جنوب باتوجه به اینکه این پایگاه خبری کاملا بی طرف هست لطفا رئیس شورای شهر آبپخش را به نظر سنجی بگذارید. اگه به نظرسنجی نگذارید می توان در بی طرف بودن این رسانه شک کرد. شایدم این کامنت را هم درج نکنید.
1393/07/11 - 09:29
0
0
همه در شهر می دونند که چه کسی راست میگه و چه کسی دروغ میگه؟
همه در شهر می دونند که چه کسی فریبکاره و چه کسی نیست؟
همه در شهر می دونند که چه کسی طرف حقه و چه کسی طرف نا حقه؟
همه در شهر می دونند که چه کسی باندبازه و چه کسی نیست؟
همه در شهر می دونند که چه کسی در شورا کار غیر شورایی میکنه و چه کسی کار شورایی میکنه؟
.... نیاز به اصلاح دارند. حالا چه خودشان دست به کار شوند و چه مردم.
افتخار شهر ما مهندس فرخ عباسی
1393/07/11 - 07:15
0
0
به قول معروف:.......
تا زمانی که ریاست شورا دست چنین افرادی است شهرمان راه به جایی نمی برد.
1393/07/11 - 00:09
0
0
سلام
اینجانب سایت اتحاد جنوب را به عنوان سایت محبوب و بروزترین سایت استان میدانم
ازشما میخواهم یه گزارشگر بی طرف بفرستی درمیان مردم ابپخش و گزارشی درباره شورا ابپخش تهیه کندکه مردم ابپخش کدام اعضای شورا را قبول و محبوب انهاست و........
شهر ابپخش دیگه جا ندارد اقای رضای دوباره تشکیل باند بدهند و دنبال پست ومقام باشد
دیگه از این شورا ناامید شده ایم
ما امدیم مهندس جوان و توانمند شهرمان فرخ عباسی انتخاب کردیم که با تجاربی که دارد هم کمک شورا و هم کمک شهردارمان کند اما باز اقایان در این شورا هستند نمیزارند و فقط شورا را برای منافع خودشان انتخاب کرده اند
چرا هیچ کس صحبتی از مهندس فریبرزی نمیکند چون در حریم خودش کار میکند برای مردم .......................................................
درب شورا را 40قلفه کنید
1393/07/10 - 22:24
0
0
سلام تمام مشکلات ما از کارمند اخراجی شهرداری است که به آقایان صمصامی و فرخ خط می ده، اون کارمند که فردی است که دلش نمیخاه کسی نون بخوره....................
دو برادر عزیز به حرف این کارمند اخراجی گوش نکنید
1393/07/10 - 21:49
0
0
مدیر محترم اتحادجنوب خواهش می کنیم رئیس شورای شهر آبپخش را به نظرسنجی بگذارید
1393/07/10 - 21:36
0
0
قابل توجه تکلیف گرا : هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره. اگه چک شخصی داده شاید منافع شخصی داشته.....................................
شورای آبپخش فقط با داشتن افرادی باسواد مثل فرخ عباسی و صمصامی می تواند نجات یابد.
1393/07/10 - 20:33
0
0
با سلام اينها همه براي قدرت ميجنگنند
خواهشا اين قدرتها را كنار بزنيد
تا چهره واقعي شما رو شود
به نظرم حق مهندس فرخ عباسي ضايع شده است
1393/07/10 - 20:09
0
0
اگه بجای رضایی بودم شورا راول میکردم من اپخشی نیستم ولی میدانم که ....................
خوب وقتی 4تا ادم کاربلد برا شورا ثبت نام نمیکنند معلومه.......................
خیلی برا مردمان ابپخش متاسفم که ایشون برا شهرشون تصمیم میگیرند.
1393/07/10 - 19:36
0
0
باسلام
ما آبپخشيان با رايي كه در 24خرداد به آقاي مهندس فرخ عباسي داديم نشان از محبوبيت و شخصيت كاريزماي مهندس فرخ بود كه پاي انتخابمان تا پاي جان هستيم. اميدوارم دوستان سر عقل بيايند و بفهمند كه مهندس فرخ و آقاي صمصامي دوست خود آنها و ما بقي شهر هستند. تا شهرمان را آبادتر از پيش ببينيم.
باتشكر.
1393/07/10 - 17:51
0
0
بزرگی می فرماید: سرگشته بودن در وادی امید، بهتر از بدبینی است.
وضعیت مردم آبپخش هم همینطوریه. موسی رضایی باند راه انداخته و بجای کار شورایی، کار غیر شورایی انجام میده. دیر از خواب بلند میشه و دیر دفتر شورا باز می کند و مردم معطل می شوند، چون .....................
در حالی که مهندس فرخ عباسی از صبح زود در دفتر ارتباط با مردم، مطالبات و درخواست های مردم را پیگیری می کند. درددل های مردم را می شنود و با آنها همکلام می شود.

حال بنظر شما کدامیک از این دو، فرد شایسته تری است؟؟؟؟؟؟؟؟
1393/07/10 - 15:23
0
0
فعلا کسی که..............................
پاسخ: با عرض پوزش دو سه نظر با آی پی شما قبلا در مورد همین مطلب منتشر شده است.
1393/07/10 - 14:02
0
0
.......................
پاسخ: دو سه نظر از جنابعالی در مورد همین خبر کار شده؛ از انتشار این نظر و نظرات بعدی شما معذوریم.
1393/07/10 - 13:50
0
0
درود بر مهندس فرخ عباسي
خواهشا" از منافع مردم پا پس نكشيد و هرچه خودتان صلاح مي دانيد انجام دهيد ما به تفكراتتان هرگونه كه باشد اعتقاد راسخ داريم.
دوستت داريم فرخ جان.
البته خدمت دوستان عرض كنم مهندس فرخ عباسي كارشناس ارشد مهندسي عمران سازه هاي هيدروليكي از دانشگاه لارستان ميباشد و مجددا" عرض كنم ايشان زمان انتخابات مدرك ليسانس خود را ارائه داده بودند كه در آرشيو همين سايت هم قابل مشاهده است. صرفا" جهت اطلاع.
1393/07/10 - 13:50
0
0
حب ریاست مهندس فرخ باعث شده شورا به این روز بیفته. اگه شهردار کار نکنه میگن چرا کار نکرده اگه کار هم کنه میگن مشورت نکرده. اقا ببخشید مگه خرید ماشین الات فکر میکنی کار کوچکیه؟ در ضمن اقایان رضایی و فریبرزی از افراد باتجربه شهر و شهرستان هستند از انها باید شما جوانان استفاده بهینه کنید.
1393/07/10 - 13:17
0
0
دست مهندس فرخ عباسي وحسن صمصامي درد نكنه كه جلو قدرت طلبان و پست طلبان را گرفته اند. كه اينك اينچنين دست پا میزنند (نامه پوچ باند 3+1 به فرماندار محترم جهت عزل منتخب اول و چهارم مردم در شوراي شهر)
1393/07/10 - 12:50
0
0
باسلام
ما جوانان ابپخش امدیم جوان با استعداد و توانمند عمرانی شهرمان مهندس فرخ عباسی را انتخاب کردیم
تا شورای پرشکوهی داشته باشیم و از دست اقایان رضایی و بحرانی و باند انها راحت شویم
اما باز اقای رضایی تشکیل باند داد یکی به اقای رضایی بگه تا کی میخوای ابپخش را ویران کنی
ما جوانان ابپخش فقط مهندس فرخ عباسی میخواهیم چون با تجربه ای که دراین چندسال بدست اورده میتواند شورا را در این بحران نجات بده و تنها ناجی شورا فرخ عباسی هست
وقابل توجه اقایان. ما جوانان شهر که به فکر اینده شهرمان برای خودمان هستیم تا اخرین نفس از مهندس عمرانی شهرمان فرخ عباسی حمایت میکنیم
تا رضایی وباند ان در شورا هست باید درب شورا را میخ کوب کرد.
1393/07/10 - 11:06
0
0
سلام و درود بر انسانهاي خدوم و زحمتكش شوراي شهر آبپخش آقايان مصطفي رضايي و مهندس فريبرزي كه با تلاشهاي اين دو عزيز و شهردار ساعي و كوشا جناب مهندس حسين عباسي دارد به جايگاه آرماني نزديك مي شود و آقايان فرخ عباسي و حسن صمصامي بجاي ايجاد تنش و اختلاف افكني در شورا بايد پا به پاي هيئت رييسه مي دويدند و تلاش مي كردند ولي متاسفانه از ابتدا ساز مخالف زدند و همه چيز را خراب كردند در حالي كه امام جمعه محترم و بخشدار محترم نيز بارها به آنها نصيحت كردند ولي گوششان بدهكار نبود و حب رياست سراسر وجودشان را گرفته بود
كيست كه زحمات و تلاشهاي مهندس فربرزي را از ياد ببرد كه در سالهاي آغازين استقرار شهرداري كارهاي ماندگاري كرد كه تاكنون شهرداري از آنها ذينفع بوده و مردم حلاوت آنها را مي چشند يا زحمات آقاي رضايي در استقرار پليس راهور و كلنگ زني مجتمع فرهنگي آبپخش كه آقاي رضايي چك شخصي خود را به مالك زمين داد و بسياري كارهاي ديگر كه در اين مجال نمي گنجد
آقاي رضايي هميشه در خدمت آحاد مردم آبپخش بوده و حتي در منزلش نيز به گرمي از مردم استقبال و كارهاي آنها را انجام مي دهد و احترام همه را دارد
كمي انصاف داشته باشيد و زحمات چندين ساله اين عزيزان را ناديده نگيريد/ب
1393/07/10 - 10:39
0
0
باسلام
الله الجميل و يحب الجمال
مهندس فرخ ما هنوز كه هنوز است عكس شما را در خانه مان نصب كرديم. و هميشه دوستتان داريم./ب
1393/07/10 - 10:06
0
0
متاسفانه، هر کسی که موسی رضایی را بشناسد، قبول دارد که اهل همکاری و گفتگو نیست./ب
1393/07/10 - 09:46
0
0
درود بر شرف مهندس حسین عباسی شهردار محبوب شهرمان. و هیئت رئیسه محترم. و خیر مقدم به دو عضو جدید. خوشحالم که ..... و ..... از شورا رفتند.
1393/07/10 - 09:42
0
0
فرخ عباسی مدرک فوق لیسانست را رو کن. تا مردم بهتر بدونن که ...................
دانشجو ترم 2 بوشهر هستی و هنوز فوق نگرفتی که
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نمی باشد.
1393/07/10 - 08:46
0
0
هیچ کسی این شورای... وباند بازی را قبول ندارد./ب
1393/07/10 - 08:28
0
0
آقای فرخ عباسی شما با .... رای آوردید.شما در تبلیغات از مدرک فوق لیسانس استفاده کرده ای در حالی ک پارسال در دانشگاه قبول شدی.. .... . هم گواه برنده شدن شماست.اتحاد اگه ... تا نمونه ... را براتون بفرستم/ب
1393/07/10 - 08:09
0
0
جهت اطلاع این آقای موسی رضایی به گفته خودش .... بسیار با حال وجذاب از جناب فریبرزی داره که مجبور هست بهش رای بده، درصورتی که همه میدونن تاچند وقت پیش خود فریبرزی میخواست ریس شورا بشه ولی مثل اینکه .... آقای رضایی بسیار سنگین تر از این حرفها است.آقای بحرانی هم که یک عنصر خنثی واقتصادی است واصلا در شهر آبپخش نیست./ب
1393/07/10 - 07:22
0
0
باسلام و احترام فراوان
جناب آقاي رضايي چرا به رياست كميسيون عمران شوراي شهر آبپخش به مهندس فرخ عباسي راي نداده ايد و خودتان مسئوليت آن را بر عهده گرفتيد؟ شما كه داراي ديپلم نظام قديم بوده ايد و مهندس فرخ كارشناس ارشد عمران...
جناب فريبرزي عزيز مگر مهندس فرخ عباسي و حسن صمصامي در كميسيون كشاورزي به شما راي ندادند چون تخصص شما بود و با 5 راي رئيس كميسيون عمران شورا شديد؟ پس چرا با آنها كوچكترين همكاري و هم فكري را نداريد؟
......... چرا در اتاق خود مينشينيد و به مردم مي گوييد فرخ عباسي به من گفته به كسي تخفيف ندهيد......؟
مهندس فرخ راي اول كل شهر و راي اول دو محله قلايي و درواهي است وراي دوم محله بهرام آباد. چرا آقاي رضايي اجازه نمي دهيد ايشان رئيس شورا شوند.
.............
فكرهاي تازه همچون شبنم است گرچه ميرويد ولي عمرش كم است
بايد اين افكار راسيماب كرد تا گلستان را بدان سيراب كرد
اين گلستان شهر آبپخش ماست روح ما و جسم ما و جان ماست./ب
1393/07/10 - 01:47
0
0
تمام بدبختی های ما از موسی رضایی است.
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید آن نمی باشد.
1393/07/10 - 00:38
0
0
درود و سپاس فراوان بر یگانه مرد عرصه شورا آبپخش
مهندس رضایی بزرگ
خداوند میداند که آقای رضایی از زملنی که.در شورا سوم.وارد شدند تنها پایگاه مردم بودن
و بخدا ما ایشان را بزرگ و شریف میدانیم
ای کاش تمام اعضای شوزا به ویژه آن دو نفر نیز روحیه کار جمعی را داشتند
و اینقدر دنبال ریاست نبودند
ای کاش آستانه تحمل آن ها بالا میرفت.و میفهمیدند که همه اعضا شورا شهر نملینده مردم هستند
درود بر شرف مهندس زضایی و فریبرزی و حاج مهدی بحرانی
و شهردار فهیم و فعالملن مهندسس حسین عباسی/ی
1393/07/10 - 00:12
0
0
اقایان رضایی و فریبرزی دلسوز و فعال برای پیشرفت شهر هستند. در ضمن خرید ماشین الات توسط شهرداری انهم با مشقت و تلاش فراوان باید موجب خوشحالی شما و تشویق بیشتر شهردار بشه
1393/07/10 - 00:09
0
0
نفر اول شورای شهر ابپخش مهندس فرخ عباسی هست وحق ان هست رئیس شورا باشد چون مردم ان راقبول دارند و ان را انتخاب کردند.
1393/07/10 - 00:04
0
0
واقعا واسه شهری که درش زندگی میکنم متاسفم که همیشه شوراش ثبات نداره اون از دوره قبل که اقایون بهم رختنش اینم از حالا شورا افتاده دست یه نفر برای منافع خودش وگرنه منافع مردم هیچ.
همیشه شورا ابپخش باید۳به۲باشه که اونم از یه نفر نشئت میگیره
بابا تراخدا به فکر منافع خودتون نباشید بفکر پیشرفت شهرتون باشید وقتی میبینید بخش های همجوار دارن پیشرفت میکنن و افرادشون سر از وزارت و استانداری در میاره بخاطر اتحاد و همدلی هسش
اقای رضایی طرف هیچکدوم نیسم طرف من پیشرفت شهرم هسش اقای رضایی عاجزانه از شما درخواست دارم دست از منافع خود بردارید دیگه تمومش کنید به والا ابپخش شورا نداشته باشه بهتره
پاسخ: استثنائاً نظر سوم شما نیز فعال گردید! تا دو سه نظر دیگرتان نیز به آرشیو برود!
1393/07/09 - 23:42
0
0
...........................
پاسخ: در مورد یک مطلب چنانچه بیش از دو کامنت توسط یک فرد ارسال شود از انتشار آن معذوریم. به همین دلیل پوزش ما را بخاطر عدم انتشار متن این کامنت بپذیرید.
1393/07/09 - 23:40
0
0
اقای رضایی شما که دم از قانون میزنی چرا جلسه شورا را بدون دعوت کردن از مهندس فرخ عباسی و اقای صمصامی برگذار میکردی. اقای رضایی مردم ابپخش امدند کارشناس ارشد عمران مهندس فرخ عباسی به همراه کارشناس ارشد علوم سیاسی اقای صمصامی انتخاب کردند که ابپخشی که شماها در شورای قبلی نابودکردین با تمام تلاش ابپخش نو بسازند اما باز هم شما باعث تفرقه شدین
اقای رضایی شورا 4سال هست اگر میخوای وحدت وهمدلی درشورا باشد هر سال یک عضو شورا را به عنوان رئیس شورا انتخاب کنید
اقای رضایی حرف های ناگفته زیاد هست بخدا بسته با این کارهاتون ابپخشی در کار نیست
دست در دست هم دهیم ابپخش بزرگ را اباد کنید
1393/07/09 - 23:14
0
0
واقعا مسخره ب نظر میاد
یعنی شما تا این حد از مهندس فرخ عباسی میترسین؟!
..................................................................................
آقای رضایی ما ب احترام همین دو بزرگوار است ک تا کنون این شورا و شهرداری را ب آتش نکشیده ایم، حالا خیال برتون داشته؟!!!
ما ن شورا را ک شهر را بدون حضور آقای فرخ عباسی و حسن صمصامی نمیخواهیم! با وجود این دوتن ک هنوز شهر خالی نشده چگونه شما هفت تیر کش شده اید، بیدار شو آقای........
...................................
موسی رضایی،حسین عباسی، بحرینی و فریبرزی چهره شما بر ما پنهان نیست ما ن تنها شورا ک شهر را بی مهندس عباسی وحسن صمصامی نمیخواهیم
1393/07/09 - 23:06
0
0
اقای حسن پور تو چطور صحبت از رفتن می کنی وقتی اطلاعات کافی نداری؟
اقای رضایی چکارکرده که کناربرود؟
1393/07/09 - 23:05
0
0
باسلام
ازماست که برماست
برای مردمان ابپخش دیار انسانهای باصفا و صمیمی ننگ هست که افرادی با سودای ریاست اینده و پیشرفت ابپخش عزیز را به مخاطره انداخته اند
جناب اقای رضایی شما دراین چند سال ریاست چه گلی جز..... به سر ابپخش زدید که بازهم میخواهید ادامه بدید
چرا فرصت را به افراد لایق و کار بلد نمیدهید؟ شاید ترس از برملا شدن بعضی قضایا دارید؟
چرا مردم و امام جمعه از حق این مردم دفاع نمیکنند؟ چرا عده ای در حال چپاول سرمایه های ابپخش هستند و مردم سکوت میکنند.
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید برخی مفاد آن نمی باشد.
1393/07/09 - 22:24
0
0
آقاي فريبرزي آقاي رضايي آقاي بهراني آقاي حسين عباسي بدانيد عاقبت با اراده مردم در افتادن ور افتادن(خود افتادن) است. شما با درگيري با آقايان فرخ عباسي وحسن صمصامي، دقيقا به مثابه جنگيدن با اراده مردم است! چرا كه اين دو نفر منتخب اول مردم در محلات سه گانه مي باشند
خواهشا تجديد نظر بفرماييد (با مردم نجنگيد)
1393/07/09 - 22:04
0
0
باسلام خدمت مهندس فرخ عباسي عزيز و آقاي صمصامي
خواهش مي كنم اجازه ندهيد مجددا اين اتفاق بيافتد و ايشان رئيس شورا شود. آخه آقاي رضايي تا كي كارهاي غير شورايي ميكنيد؟ چرا اجازه نمي دهيد جوانان در اين مسير قدم هاي موثرترشان را بگذارند؟ تا كي؟ خب 5 سال است كه رئيس شورا هستي ديگر كافيست...................
ما مردم شهر حمايت قاطع خود را از رياست شورا شدن مهندس فرخ عباسي اعلام مي نماييم.
1393/07/09 - 21:38
0
0
مشخص بود اون دو نفر دنبال ریاست هستند
شما ببینید که موسی رضایی و فریبرزی و برخی از اهرم های چه با این شورا کرده اند که مهندس فرخ عباسی میگه:
فرخ عباسی در گفتگو با اتحادجنوب گفت: من منتخب اول شورای شهر آبپخش هستم که با اختلاف 900 رای به این شورا راه یافتم اما متأسفانه طی یکسال گذشته فعالیت شورای شهر، از من و صمصامی در جلسات رسمی دعوت نمی شد به نحوی که بسیاری از همایش ها، بستن قراردادهای مالی، خرید ماشین آلات شهرداری و ... از ما نظری خواسته نمی شد و همین امر موجبات نارضایتی من و صمصامی را از عملکرد شورا فراهم آورد.
وی افزود:...................................
از سایت اتحاد جنوب خواهش میکنم که موضع خودشو راجع به شورای شهر آبپخش بیان کند؟
.........................................................
پاسخ: موضع اتحاد جنوب انعکاس صدای طرفین است. کاری که با بی طرفی در همین گزارش صورت گرفته است. ضمن اینکه کامنتها و نظرات طرفداران دو طرف اختلاف را نیز بنا دارد تا آنجا که محترمانه و بدون توهین باشد بی طرفانه منتشر نماید.
1393/07/09 - 20:10
0
0
شهر آبپخش دارای سه محله است و در سه محله ائتلاف مهندس فرخ عباسی و حسن صمصامی نفرات اول شدند. جالب این است که کسی چون موسی رضایی که در هیچ کدام از صندوق های آبپخش اول نشد، ژست گرفته و دارد درست را از نادرست جدا می کند. ای فرزند آدم، تا بحال به این فکر کردی که چرا مردم شما را دوست ندارند. چون همیشه گروکشی می کنی و کار را با منت انجام می دهی. واقعا مقایسه کردن مهندس فرخ عباسی و حسن صمصامی با شماها اشتباه است و البته چندش آور.
1393/07/09 - 19:04
0
0
آقای رضایی تو هنوز نمی دانی که اونهایی که باید از شورا کنار بروند شماها هستید. واقعا نمی دانید و یا خودتون را به کوچه علی چپ زده اید. مردم آبپخش در انتخابات گذشته نشان دادند که چه کسی باید در شورا باشد و چه کسی نباشد؟
درود بر مهندس فرخ عباسی
و کربلایی حسن صمصامی
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکوری در استان بوشهر
  • خبرنگاران سراسر شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/06
  • ثبت بیشترین جلسات و اقدامات راهبردی در هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1402
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • حضور پتروشیمی پردیس در ایران اكسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...