امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 13 شهريور 1393 - 08:03
سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان:

با توجه به اتفاقاتی که در خصوص انتخابات هییت رییسه  شورای اسلامی این شهر رخ داده است بر خود وظیفه می دانم تا نکاتی چند را با شما مردم عزیز در میان بگذارم. خود از بن دندان یقین دارم که مردم ما بسیار نکته سنج و فهیم هستند و توانایی و قدرت تشخیص صواب را از ناصواب دارند. از بابت تنش و اصطکاک پیش آمده به غایت غمگین و مغموم هستم چرا که به صرفه ...

ای شورا، عطایت به لقایت

با عرض سلام، ادب واحترام خدمت مردم عزیز و صبور

با توجه به اتفاقاتی که در خصوص انتخابات هییت رییسه  شورای اسلامی این شهر رخ داده است بر خود وظیفه می دانم تا نکاتی چند را با شما مردم عزیز در میان بگذارم. خود از بن دندان یقین دارم که مردم ما بسیار نکته سنج و فهیم هستند و توانایی و قدرت تشخیص صواب را از ناصواب دارند.

از بابت تنش و اصطکاک پیش آمده به غایت غمگین و مغموم هستم چرا که به صرفه و صلاح شهر نیست و روند پیشرفت شهر را متوقف می کند و مردم نیز آزرده خاطر می گردند. ولی از جهتی دیگر آن را به فال نیک می گیرم زیرا طبق قانون فیزیک حتما حرکتی صورت گرفته است که موجبات اصطکاک را در بر داشته است. سکوت و تواضع همیشه مثبت نیست و حاکی از اوضاع خوب وخوش نمی باشد. ما به پیروی از منویات مقام معظم رهبری، موازین اسلامی و انسانی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با در نظر گرفتن اعتلای مرز و بومان به عنوان اعضای شورای شهر قسم یاد کرده ایم در راستای منافع مردم و کشور اسلامی مان راست بیاندیشیم، تصمیم بگیریم، عمل کنیم و گام برداریم. پس چشم و زبان فرو بستن در برابر ناعدالتی خیانتی است عظیم به مردم و کشور عزیزمان.

باری در ادامه مطالبی را به اجمال و از سر درد دل خدمتتان عرض می کنم، باشد که سبب روشنگری و رفع پایمالی حقوق مردم شود. امید است که مقبول اهل تفکر و تعقل افتد و ضمنا این مخلص را از نصایح و انتقادات ارزنده خودتان محروم نگردانید که در فضای نقد است که رشد صورت می گیرد.

1- وقتی  مدیریت  شورا ضعیف باشد می توان نتایج منفی عملکرد مدیریت شورا را در یک سال گذشته با مدیری که با حداقل رای انتخاب می شود دید.

2- وقتی انتخاب مدیریت شورا بر اساس شایسته سالاری نباشد و رییس شورا خود را مدیون 4 نفر از همراهان خود بداند، وقتی افرادی ذی نفوذ در محافل خانگی 5 نفر را به هم می رسانند و بین آنها وحدت برقرار می نمایند در عرصه شورا و شهرداری مطالباتی طلب می کنند رییس شورا و گروه 5 نفره مجبورند قانون را نادیده بگیرند و حقوق مردم را دو دستی تقدیم کنند.

3- وقتی در شورا اکثر تصمیمات بدون رای گیری وارد صورت جلسه می شود. گاهی هشت نفر با موضوعی موافقند ولی یک نفر مخالف که از همان گروه 5 نفره است مصوبه را به تعلیق در می آورد و دیگر پیگیری نمی شود.

4- وقتی قدرت طلبی و تمامیت خواهی 5 نفره در شورا جو شهرداری را ناامن کرده و سبب ساز باند و باندبازی و کنار گذاشتن افراد باتجربه و متخصص شده است.

5- وقتی رفیق گرمابه و گلستان عضوی از شورا  که بارها شکست مالی خورده است می شود مشاور اقتصادی شهردار.

6- وقتی رفیق شفیق عضو دیگری از شورا با وجود کمی سن وسال و بی تجربگی می شود مشاور دیگر شهردار.

7- وقتی برادران عضوی از شورا بابت راه اندازی نصب صدها تابلو تبلیغاتی در شهر شهردار را تحت فشار می گذارند و این در صورتی است که نص صریح قانون می گوید اقوام درجه یک اعضای شورا نمی توانند با شهرداری وارد معامله شوند.

8- وقتی جمعه بازار از آن پسر عضوی از شورا و دکه ای فلان جا برای خواهر زاده اش می شود و این در حالی است که ورزشکاری مدال آور باید بابت آنها از نان خوردن بیافتد.

9- وقتی از دکه داری که آشنای عضوی از شوراست حمایت می شود و شهروند معترض به ازدحام جمعیت  مشتریان  جلوی درب خانه او صدها بار باید بیاید و برود و البته آنچه که به جایی نرسد فریاد است  با وجود چنین گوشهایی.

10- وقتی عضوی از شورا به حمایت از برادرش اصرار بر افزایش محدوده شهر دارد و این درحالی است که صدها میلیارد تومان برایشان به ارمغان خواهد آورد.

11- وقتی برخی در شورا در گروه 5 نفره استقلال رأی ندارند و بازیچه این و آن می شوند و حتی رأی او را به زور با خودکار خود می نویسند.

12- وقتی طرح های گروه چهار نفره مصوب نمی شوند.

13- وقتی برخی به حقوق کمتر از یک میلیون و پانصدهزار تومان  راضی نیستند و چک حقوق سیصد یا چهارصد هزار تومانی را پاره می کنند.

14- وقتی با گذشت کمتر از یک سال شهردار آن شهر تحت فشار برخی از اعضای شورای شهر بیش از80 جابه جایی صورت می دهد و می گویند شهردار مستقل است، در حالی که دوستان شفیق گروه 5 نفره بر منصب قدرتند و متخصصین به حاشیه رانده شده اند.

15- وقتی طبق قانون شوراها سخنگو و منشی عضو هییت رییسه هستند ولی به جلسات هییت رییسه دعوت نمی شود تا خود موضوعات را تصمیم گیری کنند.

16- وقتی محلاتی همچون حسین آباد، علی آباد و خضر غرق در فقر، کمبود و معضلات اجتماعی هستند ولی برخی در شورا دلشان برای وجهه شهردارشان می سوزد و درخواست اتوموبیل شاسی بلند، شیک و خارجی می کنند.

17-  وقتی، وقتی، وقتی ...

چه باید کرد؟ آیا بهتر نیست عطای چنین شورایی را به لقایش بخشید؟ آیا شرکت کردن در چنین شورایی گناه نیست؟

"گر نویسم شرح آن بی حد شود/ مثنوی هفتاد من کاغذ شود"

تا کی بایستی صورت خود را با سیلی سرخ نگاه داشت و در برابر پایمال شدن حقوق مردم سکوت کرد؟

به زعم بنده در حال حاضر شورا به معنای واقعی کلمه وجود ندارد و خودخواهی، لجاجت، حسادت و فاصله گرفتن از ارزش های اسلامی و انسانی از دلایل همکاری نکردن ائتلاف حداکثری با چهار نفر دیگر از نمایندگان قانونی مردم می باشد.

بنده از فرماندار، نماینده  مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرمانده  محترم سپاه  و همه مسئولین تقاضا دارم فکری به حال پریشان این شهر کنند.

در پایان ضمن ابراز نگرانی از چنین اتفاقاتی که توفیق خدمت رسانی را کند نموده، اما این اقدام را به نفع مردم و شهر دانسته تا این روند ناعادلانه، انحصار طلبانه و ائتلاف 4 و 5 متوقف و شکسته گردد و توازن، روح خیر وعدالت بر شورای شهر حاکم شود.

 گروه 4 نفره اعلام همکاری می نماید تا ائتلاف 4 و 5 پایان پذیرد مشروط بر اینکه دوستان دست از تمامیت خواهی خود بشویند و شبانه کابینه چهار سال شورا را همچون ارث پدری تقسیم ننمایند.

از درگاه خداوند متعال تقاضای کمک و بخشش گنه کاران را دارم هر چند که حق الناس بسیار سنگین است.

من الله توفیق


بهادر قایدی برازجانی

عضو شورای اسلامی شهر برازجان



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/06/23 - 23:12
0
0
در جواب سیما کو قانون اصلا شورا کارش چیه تمام کارهای شهر را شهردار ی انجام می ده نمی دانم انها کارشان چیست
1393/06/22 - 08:37
0
0
آغا جان چرا از طریق مراجع قضائی اقدام نمیکنید. متهم کردن همکاران خودت به کارهای زشت در ملائ عام کار درستی نیست . لطفا راه قانون را پیدا کنید واگه نشد ، بعد قانون را زیر سئوال ببرید و هر چه خواستید بگید.
1393/06/21 - 17:40
0
0
سلام برپرسنل شورای شهر جناب آقای قایدی بجایی که در شورای شهر.......... بیایید کم فکر شهرمان هم باشید امروز .... اگه راست میگید عمل کرد خودت رادر طول یک سال بگوشما نماینده مردم هستید که کارکنید درشهر نه نماینده ....../ب
1393/06/21 - 03:44
0
0
بیشترین حرفی که از مخالفان این مطلب یا بهتر بگویم موافقان گروه 5 نفره (شاید هم خود گروه 5 نفره) شنیده میشود این است که: اگر شما هم در گروه 5 نفره بودید و حرفتان به کرسی می نشست و ... باز هم؟؟؟!! العجب دارد که حتی این مطلب و شکوایه را به درستی نخوانده اند تا بتوانند نقد درستی بنویسند و بهانه اشان بنی اسرائیلی نشود.
متاسفانه این گروه و هواخواهانشان چه راه بچه گانه ای را برای تبرئه خود و خراب کردن چهره گروه 4 نفره در پیش گرفته اند.
"...پس چشم و زبان فرو بستن در برابر ناعدالتی خیانتی است عظیم به مردم و کشور عزیزمان. " (قسمتی از متن آقای قائدی )
مگر فرقی هم دارد که در کدام سمت باشیم؟؟وقتی کاری که انجام میدهیم اشتباه و خیانت است؟؟؟تفاوت دارد شما در کجا ایستاده اید هنگامی که بخواهید برای احقاق حق و عدالت سخن بگویید و قدمی بردارید ؟
راست میگویید،اگر گروه 4 نفره حاکم بودند و قدرت در دستان آنها بود هیچگاه چنین زیاده خواهی هایی ، چنین سوء استفاده هایی و هزاران چنین دیگر پیش نمی آید.هیچ کس معصوم نیست و همه دارای اشتباهات و لغزش هایی هستیم . حرف من معصومیت این چند نفر نیست، اما با یک بررسی ساده میتوان فهمید کدام یک از اعضاء شورا در طول این 1 سال در راستای برنامه هایی که داشته اند و قول هایی که به مردم داده اند عمل کردند،.یا لا اقل اگر به وعده های خود عمل نکرده اند خلاف وعده هم کاری انجام نداده اند .
کاش این گروه طبق ادعای خود یا زیاده خواهی ها و خطا های این 4 نفر را برای مردم افشا میکرد و یا در رد این 16 بند - که البته به نظر خیلی بیشتر از این حرف هاست - سخنی می گفتند.
گروه حاکم و صاحب قدرت شورای شهر برازجان همگی خیر خواه مردم و شهر،مدیر و مدبر،دارای برنامه های راهبردی و کاربردی برای ارتقاء شهرمان و تنها دغدغه اشان خدمت به مردم است.انشاءالله که چنین است
هر کس بد ما به خلق گويد/ ما چهره دل نمي خراشيم
ما خوبي او به خلق گوييم/ تا هردو دروغ گفته باشيم

والسلام :-)
1393/06/20 - 08:34
0
0
با عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان عزیز اعم از مخالف و موافق با اقای قائدی
انتقاد سازنده و بجا خوب است در ان شکی نیست اما خراب کردن باسند و بدون سند مستدل و قابل اتکای افرادی که در جوار انسان مشغول فعالیت و نه
.......هر چقدر چاشنی دلسوزی انتقاد ان پر ملات باشد نتواند جرم و گناه ان را سبک کند در اسلام به حفظ آبروی مومن سفارش اکید شده است اما ایا برادر عزیز جناب آقای قائدی شما از تذکر و ... استفاده کرده اید و سپس ..... تازه اگر نظر و عقایدتان مثل انتقاداتتان ....چرا قبل از این بازی 5 و 4 یادتان نبود که.........ایا اگر جنابعالی در 5 تایی ها قرار داشتید و مواضعتان به کرسی می نشست هم باز درد مردم ازارتان میداد انتقاد اگر فقط به ......./ب
1393/06/20 - 07:23
0
0
اگر چند نفر از گروه 5 نفری صلب عضویت شوند مردم به دولت بیشتر اعتماد خواهند کرد و عملن می بیند که دادگری هست .سپاس از هادی کفاش اسماعیلی گرمسیری و استاد قایدی مرحبا به شجاعتت
1393/06/20 - 00:08
0
0
اقای قائدی شما خیلی پیش از این عطای این شورا را به لقایش بخشیدی.شمادر طول یکسال هجده جلسه غیبت داری کجا بودی تا حالا .کمی هم انصاف داشته باشید.
1393/06/18 - 22:43
0
0
سلام.امروز شنیدم گروه 5 نفره وکیل گرفتند و می خواهند از قایدی شکایت کنند؟آیا این صحت دارد؟
1393/06/18 - 15:27
0
0
خدایا معلوم نیست کیی راست میگه کی دروغ روزی ک ما به شماها رای دادیم برای خدمت کردن ب مردم بود حال چ شده ک ب جون هم افتادین و گروه تشکیل میدین ب جای خدمت ب مردم شهرتون مگه این شهر تا کی باید تو کمبود باشه تا کی هیچ کسی دلش بحال این شهر نمیسوزه مگه شماها تو این شهر زندگی نمیکنبد؟؟؟
1393/06/18 - 15:10
0
0
بن بست شوراها متاسفانه ادامه دارد درهمه جا .
بهتر است مسئولین فکردیگری کنند چند نفر حقوق بگیر اضافه میشه (نمیدانم اعضای شورا حقوقی میگیرند یانه )کشمکش و درگیری برای انتخاب شهردار بهتر است که قوانین را تغییر دهند و شورایی که با آن همه هزینه مهمترین و تنها کارش انتخاب شهردار است اینکار را مستقیما بارای گیری به جای انتخاب اعضای شورا مردم شهردار رابرای مدتی چهار سال یا بیشتر و کمتر انتخاب کنند.هرچند اینکارهم ضعفهایی دارد ولی از شوربا بازی بهتراست
1393/06/18 - 08:00
0
0
جناب قایدی سلام . مرحبا بر تو که مدافع ملتی . حقا که قایدی . آقای قایدی ما مردم روزی گروه 5 نفره را شناختیم که در ابتدای ورود به شورا برای خوش خدمتی !!!! حاضر به نصب تندیس شهید غضنفرالسلطنه در جلو کاروانسرا نشدند . این بزرگترین بی حرمتی است به مردم و انشاالله در انتخابات آینده نتیجه اش را خواهند دید . پشتوانه شما مردمند لطفا بخاطر همین مردم از موضعتان کوتاه نیایید./ج
1393/06/18 - 06:41
0
0
آقای قایدی خودشمامگه جزگروه 4نفره نیستید اگه شماهم 5نفربودیدهمین صحبتارا می کردی چراشمامستقل نیستیدمردم الحمدوالله فهیم هستندوشما4نفررابهترازخودتان میشناسنداگه مردم خواهی وقسم یاد کردی مستقل باش نه گروه 4نفره/ج
1393/06/17 - 23:56
0
0
آفرین بر دست و بر بازوت باد....
به حق که "بهادر" اسمی است برازنده شما.
1393/06/17 - 23:45
0
0
آخه این چه شوراییه ، دیگه شورشو درآوردن ، این آقای ......رو ببین به اصطلاح بچه برازجونه اما واقعا باید خجالت بکشه از کاراش ، هم میره تو همایش "نقش دشتستان در مبارزه با استعمار" شرکت می کنه و هم با نصب تندیس مخالفت می کنه . /ج
1393/06/17 - 23:39
0
0
درود بر همه . هفته پیش از شهردار دعوت کردند که بر روی خط تلفنی برنامه " در استان " بیاید ، ایشون با جدیت به خانم مجری برنامه گفتن این قدر مشکلات برازجان را بزرگ نکنید ، آخه من می خوام بفهمم شما برای این شهر چه کار کرده ای ؟ هر چه زحمت بود مال زمان آقای پاپری بود و مهندس حسین آبادی . این شورا که بهتره بگم شورای 5 نفره تحویل بگیرید .......... انتخابی اتان را ... /ج
1393/06/17 - 23:33
0
0
دست آقای قایدی درد نکنه ، واقعا که من نمی دونم اینها اومدن کار مردم را راه بیندازند یا سیاست بازی کنند . همون بهتر که منحل بشه .
1393/06/17 - 16:35
0
0
روی صحبتم با نهادهای محترم نظارتی وتمام سایتهای خبری استان است
دست اتحادجنوب به تنهایی صدا ندارد
عدم رعایت قانون در شهرداری برازجان تبدیل شده به یک اپیدمی
وقتی نظارتی وجود نداشته باشد همین میشود که الان شاهد هستیم
دوست عزیز "یک حقوقدان" قوانین موضوعه رابیان کردند ولی عزمی برای برخورد باآن وجود ندارد
شمافکرمیکنید که پرسنل شهرداری این را نمیدانند که بستگان درجه یک عضو شورا نمیتوانند باشهرداری قرارداد ببندد؟(ماده82مکرر3تبصره1 قانون شهرداری ها)
چرا!! بخوبی میدانند امااین راهم میدانند که چون نظارتی وجود ندارد، پس خلاف مرتکب شده بدون برخورد و مواخذه باقی خواهد ماند و پیش خوداین فکر را میکنند که چرا خودمان را بااعضای شورای شهر درگیر کنیم خلاف قانون عمل میکنیم و باجلب رضایت آنها پست و میز خود را بیمه مینماییم/ج
1393/06/17 - 13:39
0
0
سلام اشنا اگر برازجانی در سالن امام خمینی فریاد زد برای شما که بی صدا و بی فریادی صدازد اشنا چرا دوستان شورایی شجاعت و شهامت نداشتند جواب برازجانی را بدهند اشنای عزیز ایمان در ظاهر نیست در درون است چون شما و امثال شما فریادی ندارییدباید این وضعیت روستای برازجان باشد برازجان روستا می باشد نه شهر شهریت در برازجان نیست که بگوییم شهر چون شما و امثال شما بی خیال و بی مسولییت هستیید که این همه خیانت در شهرداری میشود فضاهای سبز به زمین مسکونی تبدیل می شود دره ها پر می شود و به زمین مسکونی تبدیل می شود فوتبال برازجان تعطیل می شود جوانان این روستا همدیگر را به قتل می رسانند در چهارشنبه صوری در ماشینهای مردم در سطح روستا ترقه بمبی می اندازند کپسول گاز منفجر می کنند این چه اتشی در وجود جوانان روستای برازجان می باشد که خود را به این روش تخلیه می کنند این همه جوانان روستای برازجان به خاطر اعتیاد در نخیلات خوابیده اند کسی که در کانون امام خمینی فریاد زد در شورا هیچ خیانتی و تخلف انتخاباتی نکرد اشنا برو مسولیت پذیر باش و به دوستانت هم اموزش بده ./ج
1393/06/17 - 10:53
0
0
آقای قایدی شما از مردم رای گرفته ای باید مواظب اظهارات و مواضع خودت باشی حداقل به بخشی از مطالب که اشاره کرده ای بنده اطلاع کاملی دارم آقای متوسلی انسانی خوش فکر در زمینه های اقتصادی میباشد و طرح های بسیار خوب و موفقی دارد و تا آنجا که من اطلاع دارم راجع به گروه 4و5 دیدگاه های عقلایی خوبی دارد
و بیشتر به منافع شهر و شهرداری فکر میکند . اگر بجای سوظن های بیهوده از توان فکری و عملی ایشان که تا آنجایی که بنده اطلاع دارم بدون دستمزد و بار مالی برای شهرداری است استفاده شود مفید میباشد /ج
1393/06/17 - 09:39
0
0
باسلام دوستان بزرگوار بجاي اينكه كارهاي بعضي از افراد را بدون كارشناسي شده قضاوت كنيد مطالب ميدهيد كار فلان آقا درست است و فلان آقا خراب است از خدا بترسيد و چنين مطالبي ننويسيد خدا از تمام كارها آگاه است هيچ كسي نمي خواهد حق مردم عزيز ما را غصب كند شما مي توانيد آرامش براي دوستان راحفظ كنيد و راهكاردهيد و آنان را به همديگر نزديك كنيد اين چنين نيست كه آنان گفتند و شما شنفتيد كليه اعضاءشوار منتخب مردم هستند كسي اشتباء ميكند شما نبايد اشتباه او را دنبال كنيد /ج
1393/06/17 - 05:58
0
0
آقای برازجانی شما خودت همان شخصی هستی که در سالن امام فریاد زدی.منم تو اون جلسه بودم .تو خودت رای نیاوردی در شورا می خواهی بگی خودت قهرمانی.تو این شورا تو پاک تر از هادی کفاش و استاد قایدی پیدا نمی کنی؟. درود و صد بارک الله به شجاعتت قایدی/ج
1393/06/16 - 18:18
0
0
سلام .باسپاس از جناب قایدی.ما حمایت خود را از جناب اقای قایدی اعلام می کنیم.
1393/06/16 - 13:19
0
0
سلام شورای شهر برازجان حق مرد با غیرت و شجاع اقای حسین بهبهانی بود که در حسینیه اعظم برازجان استاندار بوشهر جهانبخش را به خاطر دخالت در حکم قضایی مچاله کرددر حضور این همه افراد . افرادی شجاعی مثل حسین بهبهانی لیاقت شورا را داشتند نه...و ... و...و....و....و.....و ..../ج
1393/06/16 - 13:11
0
0
سلام این شورا حق مردم بی مسئولیت برازجان است شورایی که اقای ...........و اقوامش به ویزه ............ در ان دخالت کند شورایی که ...............
..............................................................................................................
خانم شگفتی ساز کجا رفته دختر حاج سید باقر راهداری تو باید گوش گیر ................ باشیید مردم که به تو رای ندادند به حاج سید باقر راهداری رای دادند فقط سکوت کرده ای؟
خانم شگفتی ساز چرا .................................................
آقای ............. هزار چهره که این قدر برای رای پای مردم دست مردم بوسیدی مردم قران دادی که به من رایی دهیید چرا شورا را مسخره کرده ایید؟
اما اقای کفاش شما هم حرف زن نیستیید فقط می توانیید چند مطلب بر روی سایت بگذاری تو هم با تبلیغ رییس طایفه ها ی برازجان و حافظا و سعدیا رای اوردیید.
اقای قایدی شما چرا در کانون امام خمینی برازجان جواب سوالات مرد با غیرتی که پشت تریبون رفت و افشاگری کرد را ندایید من خودم در سالن بودم که ان فرد با شجاعت تمام از خواسته عمومی مردم دفاع کرد و با مردانگی تمام و با مشتهای گره کرده فریاد زدند درود بر غضنفر السلطنه برازجانی چرا سکوت کردی حافظا.
پاسخ: 1. بخش هایی از این کامنت قابل انتشار نبود. پوزش از فرستنده نظر.
2. انتشار این نظر به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/06/16 - 12:24
0
0
درود
آقای قایدی با خواندن این مطلب بسیار متاثر شدم
نا خودآگاه به یاد دورانهای بسیار دور این سرزمین افتادم که در تاریخ می خوانیم که چه ظلم ها بر مظلوم و صاحب حق رفته و چه فریادهایی که برخاسته و بعضا با چنین کشمکش ها و حسادتهای مشمئزکننده، سرنوشت این مملکت را به افول دوران خود کشانده اند.
این بار نوبت به اعضای پنج نفره شورای شهر برازجان رسیده تا در عصر تکنولوژی و پیشرفت ...................................................................... تیشه به ریشه و سرمایه های شهرمان زنند .. افسوس.....
درود بر بیدارگری شما
1393/06/16 - 11:35
0
0
دوست ارجمند آنچه عنوان شد مورد کلی بود و نظر اینجانب روابط بین اعضای محترم شورا واصلا موضوع 5نفره و این موارد داخلی شورا نبود ./ب
1393/06/16 - 10:50
0
0
1- جناب آقای صابری چرا نظرات مخالف افکار خود را منتشر نمی نمایید
2- بیان چنین مطالب سخیف و ناروا به حیثیت و آبروی دیگران دور از شان سخنگوی شورا است
3- پدر مرحوم این بزرگوار از افراد نکونام و دوست داشتنی و مردمی این شهر ، فردی بود که سال های متمادی در کنار آقای ناخایی به شغل شریف معلمی با صفا و صمیمیت پردختند اما کو نشان از پدر.
4- اینگونه اتهام زدن به همکاران خود در شورا ناشی از ناپختگی و بی تجربی و بچگی آقای قایدی است.
5- قلب آقای قاید لبریز از همان تمامیت خواهی و ریاست طلبی است که مدعی دیگران است.
6- آقای قایدی عزیز اتهاماتی که شما به همکاران خود می زنید دامن زدن به اختلاف های بچگانه شماست.
پاسخ: دشتستان بزرگ؛ کمی انصاف دهید نظرات مخالف هم منتشر شده است.
1393/06/16 - 10:36
0
0
آقای شهروند همین قوم گرائی وطایفه گرائی است که برای مردم شهر ما مشکل ساز شده است نه تنها این قضیه مشکل ساز شده است مثلا فلان کس پدرش آدم خوبی بوده است که هیچ ربطی به وی ندارد این اشتباهات باعث مشکلات فعلی در انتخابات شورای شهر شده است /ب
1393/06/16 - 10:23
0
0
درود خداوند بر جوانی که با یاد پدرش در این راه قدم برداشت تا همچون پدر بزرگوارش جهالت و خفقان را بردارد و ریشه کن کند. بلی من همانم که حدود 2 سال دویدم تا دکه را بر صد سختی در جلوی بیمارستان گذارم اما با یک اشاره شاهد دکه ای در جلوی ورودی بیمارستان بودم و دیدیم پس از مراجعه و کش و مکش راهی نیست جز این که همچون قبل سرم را به سمت زمین هدایت کنم اما جناب آقای قائدی چرا اینقدر دور فریاد زدی مگر چه چیزی مانع فریادتان گردید. و من هم جا دارد از عضوی در شورا بگویم که بدو ورودش جوانان را جمع کرد و گفت من جوان گرا هستم اما کجاست جایگاه آنان در شهر ، کجاست آن جوانی که محلات فقیر نشین را ساپورت کرده بود و مراسمات را برگزار می کرد و بیشتر همگان در ستادتان پا دویی می کرد . کجاست اون وعده هایی که به اهالی حسین آباد داده شد بله جناب آقای قائدی شما نیز بدو ورودتان دل اهالی حسین آباد را خوش کردید و گفتید در این جا کلاس های زبان با تخفیف 50 درصد برگزار می شود و اهالی محله شاهد و ناظر بر ثبت نام دانش آموزان در آن محله بودم و هر وقت از نماینده شما (انگالی) در ثبت نام بچه سوال می شود میگوید چشم ولی..... یاد گفته همیاران شهردار بخیر که هرجا باشند خداوند حفظشان کند گفتند امید ما به جناب آقای قائدی است خداکند که بیاید در صحنه، لیکن آمدی در صحنه اما کودکان و نوجوانان مستضعف همچنان چشم انتظارند. باشد ما نیز همچون شما فریاد خواهیم زد که دیگر خسته ایم.
فریاد ......فریاد
1393/06/16 - 08:42
0
0
جناب آقای پاپری برجسته ، اینکه در انتخابات شهرها ومناطق کوچک قوم گرایی وطایفه گرایی بسیاررایج می باشددرست است اما ظاهرآ رابطه طایفه ای دربین اعضائ محترم شورا به چشم نمی خورد ودلایل وبهانه های غیرازاینها بویژه موجبات ائتلاف 5نفره رافراهم آورده است ./ب
1393/06/16 - 00:33
0
0
کلمه مختصر اما پراز درد"آه" تنها واکنش من به مسئولین جانکاه! اما بیان این حدیث از مولای درد و عدالت گسترمان علی (ع) پر زفایده است، برای آنانکه شعوری برای تغییر و عزمی برای توبه دارند! آنجاکه مولای متقیان، آری متقیان میفرماید(حب الدنیارأس کل خطیئه) اساس هر خطا و لغزشی، دوستی و علاقه به دنیاست!!!!!! بار إلها ما را از دست مسئولین دنیاپرست خدانترس نجات ده!
1393/06/16 - 00:04
0
0
اهای مردم برازجان خواهش میکنم یه بار دیگه به کسایی که رای دادین نماینده تون باشن مجددا مرور نمایید سابقه تخصص اصالت دلسوز بودن ببینید چه بلایی بر سر خودمون اوردیم این از شورایی که مردم رو به ....در اوردن اون از نماینده مجلس که بجای تکیه بر ...
متاسفانه بیشتر برازجانی ها به شیراز و استانهای همجوار مهاجرت نموده اند که جای انها مردمانی از روستا جایگزین شده اند و مشکل از اون جایی شروع میشه که همین روستاییان هجرت کننده به برازجان هیچگونه تعصبی نسبت به شهرشان ندارند و.... در صورتی که برازجان به انها و اینده فرزندانشان تعلق دارد
متاسفانه نمایندگان انتخوابی هیچ تعصبی نسبت به برازجان ندارن ...
.......
برازجان این قدر جاذبه گردشگری داره که به واسطه.....
1393/06/15 - 23:56
0
0
درود بر جناب قائدی و ضمن تشکر به این صراحت کلام.و درخواست پیگری از جناب آقای صابری مدیر محترم هفته نامه اتحاد جنوب طبق گفته دوست محترم(یک حقوقدان)..... سپاسگذارم/ب
1393/06/15 - 15:04
0
0
اینهمه کامنت دیدم ولی دراین مورد مهم کامنتی از جناب قاسم نیست اشتباه نکنم ماموریت قاسم در سایتها بیشتر درموردمجلس و کارهای مربوط به نماینده مجلس است /ب
1393/06/15 - 14:08
0
0
جناب آقای قائدی اگر دلسوز هستید و اینقدر بی عدالتی میبینید چرا شما گروه 4 نفره استعفا نمیدهید
من طرف هیچ کدامتان نیستم اگر .........../ب
1393/06/15 - 13:35
0
0
با درود فراوان به دوست اهل ادب و فرهنگ جناب مجیدکمالی عزیز . آنچه عنوان شدبهانه ای بود که درد دل خود را در این زمینه که در شهر ها و مناطق کوچک طبق معمول قوم گرایی و طایفه گرایی بسیار رایج است و به ویژه در انتخابات نمود بسیار دارد مطرح کنم . آرزوی پیروزی برای همه دلسوزان و آنانکه دلشان برای رشد و پیشرفت ایران وایرانی می تپد .
1393/06/15 - 12:53
0
0
جناب صابری لطفا مطلب جناب قایدی راپایین نبرید و جز خبرهای اصلی وبالا باشد تازه امروز این خبر بین مردم گل کرده این خبر ارزش 20 خبر درجه 1 رو داره و بیشترین بازدید و بحث برسر این افشای حقایق تلخ و نهفته است .
1393/06/15 - 12:44
0
0
درود بر اقای قایدی مسئولین لطفا یه فکری کنید مگه چقدر عمر مسئولیت شما هست که در همه موارد سکوت میکنید این اعضای 5نفره دیگه چیه شما رفتین برای مردم کار کنین یا خودتان
1393/06/15 - 12:09
0
0
پیام طالقانی شهادت است و شورا .یادش بخیر روزهایی که این شعار را میدادیم فکرنمیکردیم شورایی که آن مرحوم میگفت به این روز بیفتد. بشود مظهر قبیله بازی و پارتی بازی برای اقوام و خویشان . بادرود برجناب قایدی و روح بزرگ پدرش کناره جستن از این شوربا و سهیم نبودن در تصمیمات نادرستشان کار درستی است .تا مردم ما از نظر فرهنگی رشد نکنند و تا زمانیکه برنامه و حزب واقعی درست نشودو انتخابات واقعی انجام نگیرد فامیل بازی و رای به فامیل جایگزین رای به برنامه میشود . مثلا آنهایی که به فلان کس رای دادند آیا میدانستند برنامه آن شخص و فکر و اندیشه اش چیست ؟؟یا فقط به خاطر ...و یا قوم و خویشی به او رای دادند؟این است حاصل انتخابی نادرست
1393/06/15 - 11:14
0
0
در چند وقت اخیر درد نامه ی جناب آقای قایدی انتشار یافته که نیازمند آشنایی عموم مردم با روند تخلفات صورت گرفته می باشد .با توجه به آنکه دو نفر از اعضاء محترم شورای شهر برازجان که اصرار زیادی مبنی بر عقد قراردادتابلو های تبلیغاتی برادران خود با شهرداری را دارد و همجنین مجوز جمعه بازار به نام فرزند خود مرتباً در این زمینه فعالیت کرده و جو شورا و شهرداری را متشنج نموده و در عزل ونصب های مدیران شهرداری دخالت مستقیم دارند ، همه را متوجه رانت خواری توسط بعضی از اعضاء شورای اسلامی شهر برازجان نموده است . لذا جهت شفافیت این موضوع قوانین ذیل را خدمتتان یاد آوری نموده امید است گره گشای این مشکل باشد .
طبق ماده 82 قانون تشکیلات , وظایف و انتخابات شوراها اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوبه 1375/3/1و اصلاحی 1382/7/6 . شوراهای موضوع این قانون هر یک از اعضاء شورا حق ندارند در نصب و عزل کارکنان دهیاری ها ، شهرداریها و یا شرکتها و مؤسسات وابسته به آنها دخالت نمایند یا به آنها دستور دهند و واگذاری مسئولیت اجرایی ، عضویت هیأت مدیره و مدیریت عامل به اعضاء شوراهای مذکور در دهیاریها ، شهرداریها ، شرکتها و سازمانهای تابعه ممنوع می باشد. (که البته این موضوع در شهرداری برازجان به وضوح قابل رویت است و دخالتهای 2 عضو شورا در عزل و نصبها ورد زبان کارمندان شهرداری است ) و همچنین تبصره 1(اصلاحی 1386/8/27) به این مــاده که قانــونگذار ایـــن چنیــن بیـــان نموده که اعضاء شوراهای مذکور و بستگان درجه یک آنها به هیچ وجه حق انجام معامله با دهیاری ، شهرداری ، سازمانها و شرکتهای وابسته به آن را نخواهند داشت و انعقاد هر نوع قرارداد با آنها ممنوع می باشد در غیر این صورت ضمن لغو قرارداد و سلب عضویت دائم از شورا ، پرونده به مراجع ذی صلاح ارسال می گردد.
لذا باتوجه به نص صریح قانون مبنی بر عدم معامله شهرداری با اعضاء شوراهای مذکور و بستگان درجه یک آنها وطبق قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران ماده 1031 ، 1032 و 1033 که پیرامون قرابت نسبی وسببی که توضیحات کاملی را در شرح ذیل این قانون آمده علاوه بر پدر مادر و اولاد ، برادران و خواهران حتی عمو و عمه ها ، خاله و دایی ها ، پدر زن و مادر زن نیز جز بستگان درجه 1 محسوب می شوند وانجام هرگونه معامله با آنها ممنوع بوده و تخلف می باشد لذا آقایانی که در شورا این تخلف را انجام داده اند خود از شورا استعفاء داده یا آنکه مسئولین قضایی استان و شهرستان بعنوان یک تخلف قانونی عضویت ایشان را سلب نماید .
ماده1031- قرابت بر دو قسم است قرابت نسبي و قرابت سببي.
ماده1032- قرابت نسبي بترتيب طبقات ذيل است :
طبقه اول - پدر و مادر اولاد و اولاد اولاد.
طبقه دوم - اجداد و برادر و خواهر و اولاد آنها.
طبقه سوم - اعمام و عمات و اخوال و خالات و اولاد آنها.
در هر طبقه درجات قرب (در بحث وراثت است) و بعد قرابت نسبي بعده نسلها در آن طبقه معين ميگردد مثلا در طبقه اول قرابت پدر و مادر با اولاد در درجه اول و نسبت به اولاد اولاد در درجه دوم خواهد بود و هكذا در طبقه دوم قرابت برادر و خواهر وجد و جده در درجه اول از طبقه دوم و اولاد برادر و خواهر و جد پدر در درجه دوم از طبقه دوم خواهد بود و در طبقه سوم قرابت عمو و دائي و عمه و خاله در درجه اول از طبقه سوم و درجه اولاد آنها در درجه دوم از آن طبقه است .
ماده1033 : هركس در هر خط و بهر درجه كه با يك نفر قرابت نسبي داشته باشد در همان خط و به همان درجه قرابت سببي با زوج يا زوجه او خواهد داشت بنابراين پدر و مادر زن يك مرد اقرباي درجه اول آن مرد و برادر و خواهر شوهر يك زن از اقرباي سببي درجه دوم آن زن خواهند بود.
(توضیح آنکه قانون گذار بدلیل مسایل ارث و وراثت هر طبقه را تفکیک کرده و گرنه قرابت نسبتی یا هما اقوام درجه 1 در طبقه 1 و 2 و3 با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارد )
لذا اینجانب بعنوان یک حقوق دان از هفته نامه وزین اتحاد جنوب تقاضا دارم با توجه به نقش نظارتی شورا بر قرارداد های شهرداری که بعنوان ناظر استصوابی است و ناظر نمی تواند قانونا ذینفع در موضوعی باشد که خودش مستقیم یا غیر مستقیم از آن منتفع می شود که بستگان درجه یک اعضاء شورا حتی علیرغم رعایت تشریفات قانونی (اعم از مناقصه یا مزایده) نیز نمی تواند با شهرداری طرف قرارداد باشد واین موضوع دقیقا مخالف نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی می باشد . خواهشمند است موضوع در آن هفته نامه درج نموده و از رانت خواری بوجود آمده جلو گیری نمایید ./ب
1393/06/15 - 09:29
0
0
امید وارم به وضعیت شورای روستای باغتاج که سه نفر میباشند که دونفر از اعضائ ان پدر و پسر هستند و در ان روستا نه ساکن بوده اند و نه حالا ساکن هستند و باعث ناراحتی اهالی و سردرگمی و اختلاف شده اند رسیدگی شود چون مردم نمیتوانند بدنبال انها بیایند شهر و حتی بعضی موقع میایند اما پیدایشان نمیکنند مسئولین جواب بدهند تکلیف مردم چیه/ب
1393/06/15 - 08:03
0
0
سلام بر برازجان و مردم برازجان . مردم برازجان .... مردم ایران .در مورد برازجان حکایت است که شخصی با خودش گفت بروم جایی بست بگیرم که هر چه انجام دهم نه اعتراضی باشد و نه فریادی باشد رفت در یک شهر پست گرفت بعد از مدتی سرو صدای مردم در امد تصمیم گرفت به شهر دیگر منتقل شود رفت شهر دیگر بعد از مدتی که انجا کار کرد مردم ان شهر از ان توضیح خواستند خلاصه به چند شهر دیگر منتقل شد و بعد از مدتی متوجه شد که مردم از عملکرد ان توضیح می خواهند خلاصه تصمیم گرفت به استان بوشهر شهر برازجان برود کارش منتقل کرد به شهر برازجان بوشهر .امد برازجان شروع به کار کرد کارکرد کار کرد کار کرد با خودش گفت مثل اینکه این جا کسی توضیح نمی خواهد این جا برازجان کسی نمی گوید این اقا چه می کند اصلا مردم کار ندارند گفت کاکا برازجان خودش است این جا باید تا بازنشستگی بمانم مردمی بی خیال مردمی که اگر.... حرف زن نیستند .
1393/06/15 - 07:35
0
0
یه دوست عزیز که به من جواب داده ای .. من موضوع را به هیچ کجا ربط ندادم الا به شورای شهر .. در ضمن فکر میکنی .!! ادبیاتت خیلی آشناست ...
1393/06/15 - 02:57
0
0
جانا سخن از زبان ما میگویی ...
گرچه با عملکرد وسخنان آقای قائدی چه به عنوان عضوی از شورا و چه به عنوان یک شهروند مسئول و دلسوز موافقم و سخنان ایشان آبی بود بر آتش دلم ، که بالاخره کسی هم هست که درد مشترکی دارد و ...
ولی...
بی شک شورا از نمودها و نمادهای یک جامعه متمدن و آزاد است اما اینکه چرا نهادی مردمی که از بطن مردم برخواسته و هدف و کاری جز پیگیری و تحقق خواسته های مردم ، جهت پیشرفت همه جانبه شهر برای دستیابی به مدینه ای فاضله ندارد،چنین پوست می اندازد و گرگی می شود در لباس شهروند! و به جان جامعه خود می افتد و خون یک جامعه را برای رفع عطش طمع و شهرت و ثروت و ... میمکد و سیراب هم نمی شود ،نیاز به بررسی و تامل دارد.شاید ریشه مشکلات بوجود آمده در پاسخ همین چرا نهفته باشد.
همشهری مسئولم،جناب آقای قائدی
وقتی که از همان ابتدا ،نامزدهای شورا در سوء استفاده از احساسات پاک مردم و بازی با موقعیت اجتماعی- خانوادگی خود شروع به رقابت میکنند و از هر ترفندی برای فریب مردمی که همه امید خود را بدست آنها داده اند فروگذار نیستند،چنین می شود و "وقتی که" های شما را در پی دارد.
یکی با ....! شب های جمعه رای مردم را به زور اعتقادات مردم ، می دزدد...
یکی با مسجد و تسبیح و بازی با مقدسات مردم و شرکت در مراسم دعا و نماز،تا همه دعا کنیم او بیاید که منجی! است برای شهر ما...
یکی با متوسل شدن به ولایت فقیه و سوء استفاده از ارادت و علاقه مردم به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری...
دیگری با سوء استفاده از وضعیت مالی و معیشتی ضعیف مردم ...
آن یکی با اظهار ارادت به جانبازان وخانواده های شهدا و...
و ...
و چه خیانت بزرگی کرده اند به کشور،اسلام،ولایت فقیه،مقدسات و مردم شهر ، چنین افرادی ...
همشهری دلسوزم...جناب آقای قائدی
از ماست که بر ماست...
تا وقتی ما به آگاهی نرسیم و اجازه چنین سوء استفاده هایی را به افرادی چنین دلسوز و دردمند! بدهیم شورا "همین آش است و همین کاسه"...
"غم دل چه باز گویم که تو را ملال گیرد/ کنم این حدیث کوته که غم دراز دارم"

سخنان شما سرا اغاز راهی است ، راهی نو که آینده ای روشن در پی دارد...آینده ای به روشنی آگاهی و دانستن که تنها با اتحاد و همدلی میسر خواهد شد ان شاءالله...
"بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم"... و این بوی خوش از سخنان شجاعانه شما به مشام میرسد...

من الله توفیق/ب
1393/06/15 - 00:33
0
0
در ایام انتخابات بنری در چهار راه دانش اموز نصب شده بود با این مضمون تصمیم گیری نصف جامعه من کجاست و کنایه از ان داشت که حضور زنان در شورا شهر مطالبه حقه بانوان برازجانیست البته حضور شیر مرد شورا سرکار خانم محمد خانی با ان صدای رسا و متعصبانه کجا و این وضعیت ... کجا
1393/06/15 - 00:28
0
0
چند وقت پیش شنیدم یکی از اعضاء شورا در جلسه تهدید کرده اگر دست از مخالفت با زیاده خواهی های گروه 5 برندارید مشکلات خانوادگیتان را بر ملا می کنم هرچند این حرکت یک بلوف در جلسه بیشتر نبود و هیچکس جرات اینکار را پیدا نکرد اما این خاطره اوایل دوره چهارم شورا را تداعی می کند که بر روی دیوارهای شهر علیه اقایان گرمسیری اسماعیلی و قایدی چه تهمت های ناروایی زدند
1393/06/14 - 23:51
0
0
درود براقای قایدی برای نجات شهر تنها راه ازحدنصاب انداختن جلسه شوراست تامصوبه غیرقانونی مصوب نشود ومشکل ازمشاوران پشت پرده هست
1393/06/14 - 23:36
0
0
بنده نیز با نظردوستی بنام مشاور حقوقی موافقم . حرکت جناب قایدی زمانی به ثمر می نشیند که با همراهی سه نفر دیگر باشد . هرچهار نفر استعفا دهید و به خوشنامی زندگی کنید . جناب قایدی حال که این شجاعت را کرده ای شجاعانه بر سر احقاق حقوق مردمان بمان .واقعا شیر پاک خورده ای .
1393/06/14 - 23:18
0
0
در پاسخ به دوستی باعنوان همشهری : شما فرموده اید عدم حضور در شورا بی حرمتی به مردم است وگذشته سیاسی شما را نیز لکه دار میکند . لازم است خدمتتان عرض کنم که عدم حضور در شورا بی حرمتی به مردم نیست . آنچه موجب بی حرمتی و توهین به مردم است حضور در این شورا و تایید خودسری و خود خواهی کسانی است که شهر را اینگونه ملتهب کرده اند . در ضمن جناب قایدی یک شخصیت فرهنگی است نه سیاسی . هیچگونه سابقه سیاسی هم ندارد .
1393/06/14 - 21:50
0
0
جناب اقای اردشیر هر شهری بزرگی دارد و با توجه به عدم به توافق رسیدن شورا در طول یکسال گذشته منظور و مقصود جناب قایدی دعوت از بزرگان شهر جهت حل این معضل می باشد و با دموکرسی و حکومت قانون هیچ منافاتی ندارد
1393/06/14 - 20:26
0
0
سلام. اعضای محترم شورای شهر برازجان اگه کار برای خداست.پس چه فرقی میکند چه آقای رئیس باشد.پس به خود بیایید.یک طرف کوتاه بیایید.
1393/06/14 - 19:25
0
0
جناب آقای قایدی ضمن تشکر از روشنگری حضرتعالی.
از ویژگی هر تشکل شورایی، تشکیل باندهای هم فکر و نزدیک به هم می باشد و اگر هم اینچنین نشود با چندگانگی آرا و تفرقه کامل مواجه خواهیم بود. لذا تشکیل باند از طبیعت ماجراست و فی نفسه منفی بنظر نمی رسد، مشکل آنجا بروز پیدا می کند که باند معمولن پیروز نظراتی متفاوت با عامه موکلان خود دارد.
برادر بزرگوار جناب آقای قایدی خواهشمندم بجای وا حسرتا گفتن الان بهتر بود قبل از انتخابات با تشکیل ائتلافهای همسو ، مردم را به انتخاب از بین ائتلافها قانع می کردید و این همان حرکت حزبی است که در تمام دنیا امتحان شده و جواب داده است.
مایه عبرتی باشد برای بعدها./ب

1393/06/14 - 18:08
0
0
سلام.حتما حضرات گروه 5 شروع می کنند بیانیه صادر کردن و تخریب این چهار نفر .تا بتوانند .....گروه 5 هر کاری کنید .اگر ثابت کنید که اونا بدترین ادمای روی زمین هستند چیزی تغییر نمی کنه،مردم ... .از مردم عذرخاهی کنید تا شاید مردم کمی شما ببخشنند ویا بهتره استعفا بدهید اگر واقعا دل به میز نبسته اید.استاد قایدی شما فصل جدیدی در تاریخ سیاسی این شهرستان باز کرده اید .خدا رحمت کند پدرت را .در تاریخ سیاسی دشتستان این صراحت کلام بی سابفه بوده و .آفرین بر شما آفرین به اسماعیلی،کفاش و گرمسیری .خدا و حق نگه دارتون/ب
1393/06/14 - 15:07
0
0
ای کاش زمانی میرسید که مردم شریف برازجان انتخابشان براساس قومی وطایفه ای نبود ویا براساس آبا واجداد نباشد.ازاتحاد جنوب خواهش میکنیم درانتخابات آینده روشنگری ودلسوزی بیشتری داشته باشید.
1393/06/14 - 12:25
0
0
درپاسخ به محمد: سرور گرامی تهمت وافترا شامل آن است که واقعیت ندارد . مسایلی که جناب قایدی گفتند همگی مسایلی است که عینیت دارد . اگر کسی در روز روشن آفتاب را نبیند اشکال از دید اوست . مطالبی را که آقای قایدی بیان کردند برای ثبت در تاریخ است . افکار عمومی خود بهترین قاضی هستند ./ب
1393/06/14 - 11:01
0
0
خدا وکیلی همه حرفات درسته بابا تهمت حدی داره خودتان چی چرا پنهان کاری می کنید
1393/06/14 - 10:04
0
0
این آقایان که از آقای قائدی محترم سعایت کرده اند من یقین می دانم : منا فعشان در خطر است آقایان حرف حق را باید قبول کرد آقای قائدی واقعیتی را گفته است قصد افترا به کسی را ندارد . چرا ما از واقعیت بدمان می آید ؟ !!
1393/06/14 - 09:53
0
0
چه زود به سمت دام میروید و تقاضای ورود سپاه و امام جمعه و یگان انتظامی میکنید پس کی به دموکراسی وحکومت قانون خواهیم رسید؟
1393/06/14 - 09:52
0
0
جناب دانش اموز اقای قائدی چه کسی گفته گروه 5 نفره همگی برازجانی هستند؟ از نامشان مشخص میشود که حداقل دو تن از انها برازجانی نیستند. تنها عضو خانم و هم رئیس شورا.
1393/06/14 - 09:20
0
0
این خرابیها همه زائیده ی سستی ماست // در دیار مردم فعال ویرانی کم است
جناب قایدی دست مریزاد. بی شک در عرصه سیاست گفتن حق و حقیقت کار کسی است که وامدار نباشد. وقتی ائتلافی بدین شکل صورت می گیرد و چنین بی پروا به حقوق مردم می تازند و هیچ اعتراضی را متوجه آنان نمی بینیم یعنی چراغ سبز است و یکه تازی کنید و مورد حمایت مسئولان هستید. اینان که از سر اخلاص و خدمت به خلق نیامده اند که دغدغه مردم داشته باشند. ایستادن در مقابل این زیاده خواهان نشان از سلامت نفس و صداقت شماست. جنابعالی در مکتب پدری کسب فیض کرده ای که عمری صادقانه و بدون حب جاه و مقام در عرصه فرهنگ به مردم خدمت کرد. روحش شاد.
حقا که فرزند خلف آن بزرگ مردی و غیر از این هم انتظاری از شما نمی رود. اگر امروز عطای شورا را به لقایش می بخشی دلیل بر مناعت طبع و پاک دستی شماست و مردم قدر شناس، این عمل شما را می ستایند. یگانه عامل مانای افراد در طول تاریخ همانا راستی و با مردم بودن است و سزاوار تحسین هستید که با مردم بودن منش شماست. عمرت قرین عزت بادا .
1393/06/14 - 07:55
0
0
سلام
آقا من همین رو میدونم که هیچ بی دردی درد دردمند رو نمی داند و چون نمی داند نمی تواند درمان کند, بنده بخاطر مشکلاتی در رابطه گرفتن پایان کار یک واحد مسکونی که بعد از شش سال به اتمام رساندم شخصا با یکی از همین چهار نفری که جزء ائتلاف نیستند برخورد داشتم (.........) چیزی جز یکسری جوابهایی از سر بی تجربگی چیز دیگری نشنیدم و پاسخ درستی ندادند........ کسانی که با باندبازی رای بیارند انتظار نداشته باشیم به فکر برگشت پولشان نباشند!!!!!!!
اتحادجنوب چاپ کن
1393/06/14 - 00:56
0
0
جالب است . جناب مجید کمالی نوشته اند : به هیچ یک از اعضا رای ندادم الا همین قایدی و آنهم در یک رابطه فامیلی بود . یعنی چه ؟ همین فامیل بازیها و دوست بازیها و فرهنگ قبیله ای است که بلای جان ماست و در قرن 21 هم از آن دست بردار نیستیم . ضمن احترام و باوری که به شایستگی جناب بهادر قایدی دارم .
1393/06/14 - 00:08
0
0
با تشکر از شما جناب قائدی و احسنت به این همه جسارت و صراحت کلام. بیان این مطالب قطعا نشان دهنده شخصیت والای شماست. جا دارد که از همین جا به شما خسته نباشید بگویم چرا که تحمل کردن چنین باند بازی ........... خارج از توان انسانی است.
1393/06/14 - 00:04
0
0
ایا می دانید معایب عدم تشکیل شورای شهر برازجان چیست؟
1 -عدم داشتن نماینده در شورای دشتستان و استان و از دست دادن کرسی ریاست شورای استان
2-خطر انحلال شورا یا تعلیق و اخراج اعضای معترض
3-عدم حضورنماینده شورا در کمیسیون ماده 100 و به عقب افتادن کارهای مردم
4-عدم نظارت برفعالیتهای شهرداری
5-تحقیر و تمسخر در سطح استان و کشور و ...
1393/06/13 - 23:45
0
0
دوستانی که عنوان می کنند برای خدا کار کنید و رییس یا .. مهم نیست همین قدر بدونن دوستان گروه5 رییسی و نایب رییسی رو بدن به گروه 4 و برای رضای خدا کار کنند شما گروه 5 نفره که یکسال ریاست را در دست داشتید و شهر را به ورطه سقوط بردید ببینید تیم جدید چه می کند؟
1393/06/13 - 23:39
0
0
جدا شما به گروه 4 و 5 نگاه کنید در گروه 5 به جز اقای ........... که در راستای اهدافی خاص قدم برمی دارد هیچکدام طرح و نظر و فکر خاصی ندارن و فقط نیکجو بر روی احساسات یک سری برنامه مقطعی دارد اما به گروه 4 نگاه کنید همه خوش فکر و تحصیل کرده که طی یکسال گذشته حداقل هر کدام 3 مقاله پیرامون شهر داشته و در مطبوعات درج کرده اند بسیار مودب و باشخصیت می باشند. شما اقای ........... و .......... را بیاورید اگر توانستند 20 دقیقه سخنرانی شیوا و صحیح بکنند من جایزه می دهم.
پاسخ: پوزش ما را بخاطر نقطه چین های متعدد در کامنتها و حذف بخش هایی از نظراتتان بپذیرید.
دوستی که خودش رو همشهری معرفی نموده با این ادبیات مردم رو خیلی نادان فرض کرده و قطعا یکی از اعضاء شوراست. برادر من همه این تخلفات شما اعضای شورا رو میدونند و میفهمند چه کسی منفعت طلبه؟
..................................................................................................
حتی شما حاضر نشدید کوچکترین مسولیتی به گروه 4 بدید رییس شورای استان را حتی با رایزنی در کنگان و دیر و دیگر نقاط استان بردید و برایش رای جمع کردید تا امروز اینچنین مدیون شما باشد و.............................................
مردم خیلی چیزهای دیگه رو میدونند که حتی جناب قایدی یا از روی شرم یا نمیدانسته که عنوان نماید و ما برایتان خواهیم گفت.
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/06/13 - 23:14
0
0
شورا باید منحل گردد
شورا باید منحل گردد
شورا باید منحل گردد
1393/06/13 - 22:20
0
0
رییس شورای شهر استان که عضو شورای شهر برازجان است یعنی واقعا اینهمه تخلف دیده و هیچ چیزی نگفته واقعا باید برای بقیه شورا های شهر استان تاسف خورد
درود بر استاد عزیزم آقای قایدی ، آقای قایدی استاد من بوده اند و حق بر گردن بنده دارند ایشان بسیار شخصیت والایی دارند چرا که از خانواده ای نجیب هستند . اما من نمی دانم که چرا این گروه 5 نفره که همه آنها برازجانی هستند این کارها را می کنند . مخصوصاً خانم حسینی واقعا که با این کارات روح پدر بزرگوارت رو آزرده کرده ای......
1393/06/13 - 22:08
0
0
بسیار تعجب اور است با وجود انکه اقای دکترحشمت االله جعفری مسول بازرسی شوراهای شهر وزارت کشور اصالتا اهل دشتستان است و هیچ اقدامی نمی کند شک و شبهه بسیاری بوجود اورده و به گفته یکی از دوستان ایشان قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارد و به هیچ عنوان اگر شورای شهر برازجان بدتر از این هم خرابی کند هیچ اقدامی نخواهد کرد تا بتواند از رای همه گروههای سیاسی استفاده کند.
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/06/13 - 21:55
0
0
ای کاش قبلا از نوشتن به حقایق و دروغ ها فکر میکردید و بی طرف به موضوع نگاه می کردید. به راستی فرمايشات شما به حق نبود و تهمت های زیادی به دیگران زدید
1393/06/13 - 21:55
0
0
اینجاست که باید گفت کریم حسین آبادی یادت بخیر
1393/06/13 - 21:51
0
0
اینکه شورای شهر برازجان بصورت گروهی 5 و4 شده بسیار ناراحت کننده است ولی حداقل انصاف رو رعایت می کردند خوب بود همه دوستان گروه 5 درصدد حذف گروهی دیگر نباشند که دور از انصاف و مروت است. ضمنا جناب شهردار تعویض بیش از حد مدیران شهرداری واقعا شهرداری برازجان را نابود می کند. ایا می دانید بعد از شما خرابه های بیش از این شهرداری نخواهد ماند.
جناب آقای قایدی در یک کلام متاسفم. من خودم به شما رای دادم ولی چه قدر کوتاه فکر کردید احتمالا شما راست گفتاری ولی یکی از دوستانتان 12 مورد از 17 بند را دروغ به عرضتان رساندن ای کاش قبل نوشتن به گفته هات فکر میکردی
1393/06/13 - 21:40
0
0
من نمی دانم منظور اقای مجید کمالپور دقیقا چه کسی است
ولی اگر انی باشد که امریکا و اسراییل بیشتر می دانند که چه کسی حریف انهاست که نتوانسته با این سیاست و کیاست شان حریف ایشان بشوند

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود میبری و زحمت ما میداری
1393/06/13 - 21:35
0
0
جناب آقاي بهادر قایدی؛ با تشكر از مطالب شما ولي اگر خواهان حق و عدالت هستيد لذا شفاف سازي كنيد و اسامي متخلفان را واضح بگوييد تامل تاكي؟ لذا بهتر است ٤ نفر اعلام استعفاي جدي كنند نه شعار همراهي چرا كه تاثيري ندارد! و شما آه مردم را به دنبال خود و دوستان عدالت خواه نيندازيد.
1393/06/13 - 18:23
0
0
وای به حال شهری که شورای شهرش دنبال دکه و جمعه بازار باشه. وای به حال شهری که شورا شهرش به فکر تابلو تبلیغاتی هست. جواب ایندگان را چه خواهید داد.
اف بر کسانی که شهردار سیکل برای این شهر انتخاب کردنند و ادامه دارد چون دیوار کج هست.
.......... شورایی که دنبال محدوده شهر هست ....................
با تشکر از شجاعت اقای قایدی خیابانهای پیچ در پیچ این شهر را ببین و تنگ ترش حاصل مشاوران گذشته و حال شهردار هست
پاسخ: این نظر برای قابل انتشار شدن برخی عبارات آن تغییر داده شده و برخی عبارات نیز حذف و نقطه چین گذاشته شده است.
1393/06/13 - 17:59
0
0
.................................................
بهادر جان دمت گرم ................
1393/06/13 - 17:56
0
0
خداوند آنها را به سزای اعمالشان برساند
1393/06/13 - 17:16
0
0
درود بر قائدی
خدایا چننان کن سرانجام کار// توخشنود باشی و ما رستگار
سال هاست از این شهر رفته ام. وقتی مقایسه میکنم میبینم هنوز الفبای شهرداری را هم نداریم
بنظرم تبدیلش کنین به چندتا روستا بهتره
1393/06/13 - 17:06
0
0
ضمن تشکر وتقدیر از این عضو محترم وصادق شورای شهر ؛
«دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا »
1393/06/13 - 17:02
0
0
درود برجناب قایدی .
مردم شریف ،نجیب ودانای برازجان با تدبیر ودرایت خود همه ی وقایع فوق الذکر را رصد نموده وصحه بر تک تک وقتی های مرقوم شده تان می نهند.
لذا ذکر موارد فوق، افشاگری واغواگری نیست بلکه گزارش عملکردیکساله ی شورای شهر برازجان است .
اقدام شایسته تان را ارج نهاده وهمواره در اذهان ماناست.
با سلام
در این روز عرض درود دارم به شادمانی و آرامش روح مرحوم استاد فقید قائدی
جناب آقای قائدی
برادرانه عرض کنم که وضعیت پیش آمده صرفاً به دلیل بی توجهی مردم در انتخابات اخیر و تقارن آن با انتخابات ریاست جمهوری امروز درگیر با این مسائل است شاید نیز مردم فهیم به دلیل توجه و نگرانی از وضعیت آتی کشور در آن لحظه حساسیت خاصی بخرج نداده که این چنین شده است در هر صورت ضمن اعتراض به عدم روشنگری گروه چهار نفره در گذشته از شما به جهت درج مطالب فوق تشکر میکنم و خواستار این نیز میباشم که با وارد نمودن اهالی سیاست و مدیران برجسته منطقه و اطلاع رسانی عمومی موجبات تأدیب دیگر اعضا (5 نفره) را فراهم آورید.
فرماندار محترم شهرستان دشتستان نیز نبایست این وضعیت را که حاصل اجرای انتخابات توسط دولت قبل است را تحمل نماید و با تکیه بر قانون و برخورد لازم را با متخلفان امر نماید.
1393/06/13 - 14:09
0
0
انالله و انا الیه راجعون
ای قوم به حج رفته این ره که میروید به ترکستان است. انتظاری بیش از این از شورای شهر و گروه پنج نفری نمیرود ...................................................
آری چنین است که دوران بازنشستگی عده ای میشود شورای شهر.....
آری چنین است که که عده ای با هدف ............... پا به عرصه میدان گذاشتند تا .....................................................
آری چنین است که امروز فرزند محبوب شهر جناب قایدی با دلی آکنده از غم و اندوه در دفاع از حق مظلوم و مردم شهر لب به سخن میگشاید.....
آری چنین است که برخی از اعضای شورا در پس پرده دل به جای دگر خوش کرده اند....
آری چنین است خود خواهی، دورنگی، ریا ، طمع ، فریب مردم...
آری چنین است..........
پاسخ: انتشار اینگونه نظرات صرفاً انعکاس درد دلهای مردمی است و به معنای تایید برخی مفاد آنها نمی باشد.
1393/06/13 - 13:51
0
0
درود برجناب قائدی با این صراحت کلام ما که شهرمان شد تبعیدگاه شهرمان دوسال بدون نماینده بود و حالاهم چهار سال بدون شورای شهر باشه...با این شرایط که هست هیچی نمیشه ........
1393/06/13 - 13:46
0
0
جناب آقای قائدی!
این موارد مطروحه اتهاماتی است که قابل اثبات و یا رد می باشند و بیان آنان در محافل عمومی و رسانه ای نوعی فرافکنی است. آنچه مسلم است این است که میان شما چهار نفر و سایر اعضای شورا اختلافاتی است که همین اختلافات شما را از حضور در جلسه شورا بازداشته است. این حرکت شما و عدم حضورتان در شورا بی حرمتی به مردم شریف برازجان است و گذشته سیاسی شما را نیز لکه دار می کند. ضمن این که ائتلاف شما چهار نفر و پافشاری بر مواضع گروهی تان باعث اتحاد سایرین شده است و گرنه آنان با هم نیستند، پس سیاسی کاری و منفعت طلبی گروهی از شما آغاز شده است!
1393/06/13 - 13:28
0
0
من هم با رضوانی موافقم. ومیگویم ک این کار اقای قایدی ن از روی دلسوزیست بلکه جاه طلبی و منفعت طلبی ایشان و یا کسانی باشد که ایشان را وادار ب تهمت زدن ب افراد هستند. شما چگونه ب خود اجازه میدی ک در مورد کسی ک مشاور شهردار شده تهمت بزنی شما میتونید از شهردار انتقاد کنی ک چرا فلان مشاور رو داری ن اینکه ابروی مومنی رو ببری. شاید کار گروه 5نفره درست نباشه ولی صددرصد کار شما هم درست نیست.
1393/06/13 - 13:01
0
0
جناب قائدی وقتی دوستان میدونن که با رای مردم وارد شورا نشدن پس نیازی هم نمیبیند که کاری واسه مردم انجام بدن و از اون طرف باید به کسانی که اونها رو عضو کردن خدمت کنن پس اصلا جای گله از عزیزان وجود نداره
پاسخ: اعضای شورا منتخب مردم و با رای مردم انتخاب شده است.
1393/06/13 - 12:33
0
0
اتحادجنوب چرا تقاضای برگزاری تحصن جلوی شهرداری نمیکنید!!؟
اعلام تحصن کنید،بخدا شورا رو با خاک یکسان میکنیم.
دیگه خونمون به جوش اومده. ................. ائتلاف 5 نفره رو بردن.
آقا اعتراضی،تحصنی،حرکتی....تا کی حرف مفت شنیدن و سکوت کردن.....
آهای مردم برازجون بیدار شید، این شهر مال شماهاست نه ارث پدری 5 تا ............
پاسخ: اعلام تحصن که به درخواست اتحاد جنوب نیست. ضمن اینکه هر کاری مجرای قانونی دارد.
1393/06/13 - 11:58
0
0
با سلام جناب اقای قایدی اگر بجای این همه تنش هایی که در مطبوعات دامن میزنید اگر دم به وحدت بزنید بهتر است
1393/06/13 - 11:23
0
0
اگر کار برای رضای خدا وخلق خدا بود ونیتی غیرازآن نبود برای خدمت از هم سبقت می گرفتند ودیگر چه کسی رئس شورای وچه کسی عضو باشد معنی نداشت قدر این زمان را بدانید وباهم یکی شوید وخدمت صادقانه وبی ریا برای مردم فهیم برازجان انجام دهید بدانید که مردم نظاره گر کار شمایند وکارخوب شمارا بی پاسخ نمی گذارندخدمت به خلق خدا کمتر از عبادت نیست وپاداش آن با خداوند است که هیچ کاری را بی مزد نمی گذارد/ب
1393/06/13 - 11:16
0
0
واقعا که فرزند خلف استاد قائدی هستی.ائتلاف 5 نفر حکم لودر را دارند که که هر ابادی و ابادانی را به یک لحظه ویران میکنند.بنده پیشنهاد میدهم که 4 نفر از عضو حقیقی و با فرهنگ شورا تا مادامی که خود خواهی ها و جناح بندی گروه 5 نفره ادامه دارد در جلسات شرکت نداشته باشند تا حداقل جلوی ...این اقایون (5 نفر)گرفته شود و چیزی به تصویب نرسد./ب
1393/06/13 - 11:05
0
0
خدايا گشايشى كن و .... اين گروه پنج نفره رو ...........كه حق مردم و اسايش مردم رو بازيچه
دست خود كرده اند
1393/06/13 - 10:56
0
0
با سلام خدمت جناب قایدی عزیز
خیلی دوستانه بگویم مردی ، غیرت و شرف در رگ توست که خدا بیامرزد پدر بزرگوارت رو.
احسنت به غیرت و مردانگی 4 عضو شورا (آقایان قایدی، کفاش ، اسماعیلی ، گرمسیری )
مطمئن باشید خداوند حکیم و آگاه است و ...جایی در دل انسانهای با ایمان ندارند.
مردم ما فهیم و آگاهند و به درستی درک خواهند نمود فرمایشات و اقدامات شما رو.
انشالله همیشه سلامت ، پیروز و سربلند باشید /ب
1393/06/13 - 10:46
0
0
با تشکر از روشنگری آقای قایدی فقط یه نکته اینکه اون وسط فرمانده سپاه در مدیریت شهری چه نقشی دارد؟ هر کسی در حیطه وظایف خود محترم است.
1393/06/13 - 10:44
0
0
بادرود و خداقوت برجناب قایدی سخنگوی شورای شهر برازجان مقاله بسیار عالی و بر سر دلسوزی برای مردم نگاشته اند ، هرچند در زمان انتخابات شورا بن بست رسیدن آینده شورای شهر راپیش بینی می کردم./ب
واقعان همه اعضایی شورا مانند بچه ای عمل میکنن که سر یه شیشه مربا دارن دعوا میکنن
1393/06/13 - 10:16
0
0
جناب آقای کمالی پور ....................... لطفا یه حرکت سیاسی شورای شهر برازجان را به جای دیگر ربط ندهید این فتنه ای که بعضی از دوستان در شورا در دست دارند راه به جایی نمیبرد و به امید خدا به همت و همدلی بزرگان شهر خصوصا امام جمعه و فرماندار محترم این قضیه حل و فصل میگردد بهتر است منتقدان بر اساس منطق نه احساسات نقد کنند از عزیزان زحمت کش اتحاد جنوب هم درخواست داریم بیشتر به سمت وحدت بین عزیزان شورا حرکت کنند لطفا این نظر را بدون سانسور بزارید.
1393/06/13 - 09:41
0
0
............................. هیچ حرجی را برا اقایان نمیپذیرم ... هر چه هست از ماست ..هر چه هست از همان نجابت ذلیلانه ماست ... من به هیچ یک از اعضای شورا رای ندادم الا به همین اقای قائدی اون هم در یک رابطه فامیلی بود... اصلا اعتقادی به کار بردی بودن شورا نداشتم .. این همه باند بازی و سفارش فقط در جائی مثل اینجا میتواند واقع شود و صدائی از قفس کسی بر نیاید ... اقای قائدی مطمئن باشید بدتر از اینها هم حادث شود خبری نیست .. کسانیکه که دست توسل بسویشان دراز کرده اید تا فکری بحال شهر بکنند خود اسیرند از انها هم کاری ساخته نیست ..

زبرون کسی نیاید، چو یباری تو این جا
تو ز خویشتن برون آ سپه تتار بشکن

شب غارت تتاران همه سو فکنده سایه
تو به آذرخشی این سایه دیوسار بشکن

سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی
تو خود آفتاب خود باش، طلسم کار بشکن
1393/06/13 - 09:28
0
0
بهادر جان واقعاً زیبا نگاشتی و خیلی واقعیت ها و پشت پرده ها را که گفتی عالی بود. دیگه اگر بازم بعضیا بگن 5 نفره برای رضای خدا و خدمت به مردم ائتلاف کردند به جوکی خیلی بی مزه می مونه.
خدا رحمت کند پدر بزرگوارت را
باتشکراز آقای قائدی سخنگوی محترم شورای شهر برازجان که یک واقعیت درونی از شورا را بیان نمودید شاعر گوید : خشت اول گر نهد معمار کج ////// تا ثریا می رود دیوار کج !!!
مردم بافرهنگ شهر برازجان از همان روزهای اول که ائتلاف 5 نفری از در خواست بر حق آنان در خصوص نصب تندیس سردار مبارز دشتستان مخالفت کردند شناخت کافی از آنان پیدا کردند اما جهت وحدت و انسجام صبوری پیشه کردند که شاید ائتلاف 5 نفری از شهرهای دیگر بیا موزند که باید افتخارات دشتستان را گرامی داشت، اما متاسفانه دراین مدت یکسال هیچ تحولی در سطح فکر آنان پیدا نشد!!! وهمچنین آرامستان ، لوله کشی گاز که نیمی از شهر فقط گاز لوله کشی دارد ومسا ئل دیگر که در حقیقت باعث رنجش شهروندان برازجانی از عملکرد ضعیف باند 5 نفری شورا می باشد.
1393/06/13 - 08:28
0
0
یا رب این شهر چه شهری است که صد یوسف دل/ به کلافی بفروشند و خریداری نیست!/ب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...