امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 28 مرداد 1393 - 08:42
یاداشتی برای دکتر رضا فرجی دانا

اتحاد جنوب:  برادرم رضا ! بگذار استیضاحت کنند ، ماندگار می شوی و ... من دوباره فریاد می زنم که استیضاح حق مسلم مجلس است اما چه زمانی و چرا؟  برادرم دکتر رضا فرجی دانا ، یقینا افشاگری شما بر دانایی ما افزود  و ما با تمام آگاهی و بدون تعصب به دولتی یا حزبی محکم پشتیبانت خواهیم بود. همیشه قرار نیست از من و شما خوششان بیاید .همیشه قرار نیست حرف ، حرف....

برادرم بگذار استیضاحت کنند! ماناتر می شوی

خلیل شیخیانی - مدرس دانشگاه:
سه شنبه 28مرداد است. کمی مکث لازم است. باید به عقب برگردیم. 28مرداد! روز کودتای فراموش نشدنی. کودتای‌ آمریکایی-انگلیسی که با هدف مقابله با نهضت ملی شدن صنعت نفت در ایران اجرا و منجر به برکناری محمد مصدق از نخست وزیری و انزوای آیت الله سید ابولقاسم کاشانی، رهبر مذهبی نهضت، شد. مردم ایران هرگز این روز تلخ را فراموش نمی کنند. و ما که تاریخ را هر روز مرور می کنیم  نام مصدق را مثل امیر کبیر و نام آیت الله کاشانی را هرگز نمی توانیم از خاطره خود و تاریخ پاک نماییم. امید آنکه 29مرداد 1393 برگ زرینی باشد در تاریخ مجلس شورای  اسلامی تا دلواپسان برای حق من و تمام بچه های این وطن جایی باز کنند و نام رضا فرجی دانا ماندگارتر شود.
برادرم جناب فرجی دانا آنقدر دوستت دارم که تو را برادر بنامم و هرگاه دلم گرفت ، آقا رضا صدایت کنم. چند ماه پیش مقاله یی نوشتم با عنوان : «من دلواپس این اختلاس بزرگ آموزشی و فرهنگی هستم» و قضیه 3002 نفر بورسیه غیر قانونی دکترا را به چالش کشیدم. اصلا نگاه من به هیچ دولت و فرد خاص و حزب و جناحی نیست من از حق خودم و هم نسلانم حرف می زنم. مگر این سرزمین از فرمایشات مولا علی (ع) سرچشمه نمی گیرد؟ علی  در برابر زیاده خواهی های برادرش عقیل چه کرد؟ من اگر ادعای مسلمانی می کنم باید بر رفتار مسلمانی نیز پایبند باشم نه اینکه تا منفعت غیر قانونی و غیر شرعی ام  به خطر افتاد به طبل بکوبم و کسانی که دستان مرا رو کرده اند به صلیب بکشانم و گناهکار بنامم که اسلام را به خطر انداخته اند.

 برادرم آقا رضا! کاری که در این چند ماهه انجام داده ای و استارت پروژه یی ( بورسیه 3002نفرغیر قانونی ) که  زدی آتشی به پا شد تا از هر طریق مسیر این پروژه را منحرف کنند اما تو تواناتر از همیشه خارج از هر بازی سیاسی گفتی  آموزش و ادامه تحصیل با ضایع کردن حق دیگران ممنوع.

برادرم ! نامت اینجا در تمام قلب هایی که در راه آزادی و سد کردن منفعت طلبان  می تپد جاریست و ما این شکوه  مبارزه ات را با تمام وجود می ستاییم . اگر تلطیف فضای دانشگاه یا سپردن سکان هدایت مدیریت دانشگاهها  به اساتید هم فکر و یا بازگرداندن اساتید بنام  به مراکز علمی و افشای بورسیه های غیر قانونی  از معصیت (!) های جنابعالی ست بگذار تو را گناهکار بنامند که ملت ایران و تحصیلکردگان هرگز نامت را فراموش نخواهند کرد و قضاوت را در مورد شما به وجدان های بیدار خواهند سپرد. اگر قرار است در این سرزمین که اسلام بر آن حاکم است تا کسی تخلفاتی را آشکار کرد که حق و حقوق مردم را به نفع چند نفر محدود مصادره کرده اند و هر روز او رابا استیضاح کردن ترساند، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی آید.
من هرگز با نظارت مجلس شورای اسلامی مخالف نیستم بلکه من  می گویم مجلس نباید از استیضاح به عنوان حربه یی استفاده کند تا نا حق خوران و متخلفان گردن کلفت تر شوند.
من از نمایندگان مجلس سئوالی دارم؟ شما برای باز گرداندن و لغو ادامه تحصیل  این 3002نفر بورسیه غیر قانونی چه کردید؟ چرا روزنامه کیهان و جناب شریعتمداری حرفی از این تخلف بی سابقه نمی زند؟ شما کدام ازآیین نامه های سازمان سنجش خبر ندارید که اگر بعد از قبولی در دانشگاه اگر صحت مدارک شما رد شد از تحصیل باز می مانید؟ کمی انصاف خوب است. دلم می خواست اینقدر که کارت های رنگارنگ به وزرا نشان می دهید به این پرونده اختلاس فرهنگی سری می زدید. من بیدارم همه بیدارند دیگر زمان بازی های پنهان گذشته است. جهان در حال ترقی ست. کمی به مردم خوب بنگرید . این حق مردمی که تا پای جان  برای انقلاب ایستاده اند، نیست. بجای اینکه اختلاس گران آموزشی و فرهنگی را به میز محاکمه بکشانید ، برادم رضا که خدا از او راضی باد را به جرم افشای متخلفان بیت المال را از استیضاح می ترسانید.
 برادرم رضا ! بگذار استیضاحت کنند ، ماندگار می شوی و ... من دوباره فریاد می زنم که استیضاح حق مسلم مجلس است اما چه زمانی و چرا؟      

 برادرم دکتر رضا فرجی دانا ، یقینا افشاگری شما بر دانایی ما افزود  و ما با تمام آگاهی و بدون تعصب به دولتی یا حزبی محکم پشتیبانت خواهیم بود. همیشه قرار نیست از من و شما خوششان بیاید .همیشه قرار نیست حرف ، حرف من و شما باشد حتی اگر واقعیت باشد. بمان استوار بگذار استیضاحت کنند.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/06/04 - 23:15
0
0
آقای محمدی منم از کامنتت خنده ام گرفته است
1393/06/04 - 07:12
0
0
..........
دولت روحانی جز وعده چه داشته است؟ ایا تناسب حقوق و تورم یکسان است؟ من کارمند سالهای گذشته در ایام ماه رمضان سبد کالا یا پولش را میگرفتم ولی در دولت اقای روحانی هیچی نصیب ما نشد... اضافه کار در دوران دولت نهم و دهم هیچوقت قطع نشد ولی از ابتدای دولت اقای روحانی با وجود اضافه کاری واقعی هیچ مبلغی پرداخت نمیشود قیمت ها که سرسام اور ... یکی نیست بگه چی درست شده؟ من به اقای روحانی میگویم پشیمانم از انتخاب شما قطعا پشیمانم/ج
1393/06/03 - 07:44
0
0
ما - اسفند94 - انتخابات مجلس - طرد موسوی نژادها - پخش گلاب و شیرینی /ب
1393/06/03 - 07:36
0
0
احسنت به دولت روحانی...دیدیم که با استیضاح دکتر فرجی دانا راه دولت تدبیر و امید تغییر نکرد و با سرپرست کردن آقای نجفی نشان داد که جلوی این گروه اندک و ناچیز دلواپس را خواهد گرفت....
حرکت حزب ناپایدار با حرکت حزب ..... یکی ست. و اونم کند کردن سرعت بهبود اوضاع مملکت هستش.../ب
1393/06/02 - 08:49
0
0
با تشکر بسیار فراوان از ته دل به شما برادر خلیل شیخیانی برادرم خلیل بگذار استیضاح کنند برادرم رضا ماندگار تر خواهد شد. چرا شمایی که نمایندگان مردم هستید ولی نظراتتان مخالف نظر مردم است.برادران نماینده:شما باید راه اسلام را ادامه دهید اکنون با استیضاح برادرم فرجی دانا مهر بی عدالتی خود را بر قلب مردم فرو نشاندید.
من تشکر میکنم از برادرم اقای صابری که تلاش های فراوانی میکنند در عرصه خبر.
1393/05/31 - 11:05
0
0
اصول گرایان در مجلس بجای پیگیری و رفع مشکلات ملت تمام توان خود را برای سنگ اندازی و جلوگیری از موفقیت این دولت بکار گرفته که انشاء ا... با تندبیر دولت این نقشه شوم آنها هم نقش بر آب خواهد شد . و این مجلس را مردم قضاوت میکنند گرچه برای افراطیون مردم اصلا" مهم نیستند و منافع خود را بر هم چیز حتی آینده انقلاب ترجیح میدهند . یا حق
1393/05/30 - 13:47
0
0
آفرین ها بر تو بادا ای شیخیان
1393/05/30 - 12:11
0
0
به دو دلیل من به این استیضاح راضی هستم!!! :
1 - وسیله ایی فراهم شد تا هیمنه ی پایداری های سست بنیان بورسیه باز دین به دنیا فروش فرو ریزد .
2 - همانطور که آقای مجید انصاری اشاره کردند وزیر بعدی به دلخواه جناب دکتر روحانی انتخاب می شود و سیاست های برادر عزیز و متعهدمان جناب دکتر فرجی دانا را ادامه خواهند داد .
نتیجه :
ناپایداری ها در این چند روز با التهاب آفرینی هم وقت دولت را برای انجام خدمات رسانی به مردم گرفتند هم از ارزش و اعتبار خود نزد ملت کاستند .
به قول حافظ :
عرض خود بردند و زحمت ملت و دولت داشتند .
زور دارند . پول دارند . عقل و تقوی ندارند .
پاسخ: انتشار اینگونه نظرات به معنای رد یا تایید مفاد آنها نمی باشد.
1393/05/30 - 11:55
0
0
مطلب با کلاسی بود ، کاش برادر صابری نظرم را بذاره بیاد بالا ...
خدا اموات این خانم انبارکی را بیامرزه که کلمه ((مانا)) را یاد داد تقریباً توی سایت اتحاد توی یک سال اخیر ازاین کلمه خیلی استفاده شده ، دوستان بهتره دنبال کلمه دیگری باشند، مردیم ازبس خواندیم مانا ، مانا ، مانا
1393/05/29 - 18:15
0
0
عالی بود . آفرین/ب
1393/05/29 - 15:06
0
0
احسنت و هزاران درود
خیلی زیبا و شیوا بود
1393/05/28 - 16:59
0
0
آقایان اصولگرا که در مجلس هستند چون نمی توانند پیشرفتهای دولت روحانی را در زمینه های مختلف ببینند !!! هر زمان دست به استیضاح وزیری می زنند وبا این اقدام می خواهند ضربه ای به دولت یازدهم زده باشند !!! اگر این اقدام قانونی است چرا در زمان دولت دهم که جواب سربالا می داد انجام نمی گرفت ؟ !!!!/ب
1393/05/28 - 15:22
0
0
باسلام
متشکر از متن خوبتون
عزیزم نماینده ها راخطاب قرار دادی خوب بعضی از نماینده ها که توی مدرک خودشون ابهام جدی است حال چطوری ان بعضی ها، از بورسیه های غیر قانونی نباید حمایت کنند.
عزیزم اول یکی باید بدون حب وبغض و با انصاف به مدارک خودشون رسیدگی کنه
دس رو دل خونم نذارین/ب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 20 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...