امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 ارديبهشت 1393 - 11:17

اتحاد جنوب: مدیران ارشد استانی و مدیران شهری از پروژه های عمرانی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر بازدید نمودند.

 

اتحاد جنوب: مدیران ارشد استانی و مدیران شهری از پروژه های عمرانی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر بازدید نمودند.

به گزارش نسیم جنوب؛ در این بازدید دکتر سالاری استاندار و مهندس رستمی معاون عمرانی، راستی مدیرکل دفتر شهری استانداری، شهردار مهندس آزاد شهرکی شهردار بوشهر و معاونیین و شهردارهای منطقه یک و دو، برزگر رئیس شورای شهر بوشهر و تعدادی از اعضای شورای شهر و نماینده هایی از رسانه ها ی مختلف  حضور  داشتند.

 

 

هدف این بازدید سرکشی به پروژهای عمرانی و خدماتی در دست اجرا شهرداری بود، بهترین قسمت این بازدید مربوط به پروژه های ترمیم و بهسازی بافت قدیمی شهر بوشهر بود که جای خوشحالی بسیار دارد بعلت توجه ای که بالاخره بعد از این همه سال بی توجهی به این آثار ارزشمند شده است.

 بازدید از پروژه ها با پروژه بهسازی پیاده رو و ساحل سازی از میدان ورزش تا میدان ریسعلی دلواری آغاز شد که طی آن مهندسین مشاور توضیحاتی در این زمینه ارایه دادند. این طرح ضمن تعبیه پارکینگ ، توجهی هم به ساخت موج شکن برای حفاظت از سازه ها کرده است. 

 

در ادامه مدیران ارشد استانی  پروژه بهسازی جداره بافت تاریخی (مرمت و احیای عمارت بیلیارد) مورد بازدید قرار دادند ، هدف این طرح کاربردی کردن این فضاهای تاریخی با ترمیم و بهسازی آنها و احیای دوباره این بناها میباشد.

 بازدید از  عمارت بیلیارد با دیدارغیر مترقبه ی یکی از شهروندان که درخواست کمک و رسیدگی مسئولین به وضعیت معاش و زندگی خود را داشت پایان یافت، که سالاری قول مساعد برای رسیدگی  به وضعیت این شهروند را داد. 

 

پروژه ی دیگری که مطلوب به نظر می رسید مرمت و تجهیز میدان تره بار بود که با راه اندازی این میدان طبق گفته ی آزاد شهرکی جمعه بازار از  و دستفروشان مسقر در آن از پارک شغاب به این مکان انتقال داده شده و سازماندهی خواهند شد.

شهردار بوشهر در ادامه اضافه کرد که یکی از استاندارهای شهری وجود میدان تره بار است که بنا به دستور جناب استاندار شهرداری وارد کار شد و این مکان را بازسازی کرده تا جای مناسب و شایسته ای برای استفاده شهروندان بوشهری ایجاد شود هدف این طرح هم ایجاد مکان متمرکزی برای ورود میوه و تره باربصورت مستقیم از تولید کننده ها و خرید مطرف کنندگان به منظور کاهش قیمتها میباشد.

 

بازدیدها با بازدید از پروژه ی اجرای کانال جاده نیروگاه ادامه یافت و با بازدید از طرح پارک موقوفه ی کازرونی برای ایجاد گذر24 متری در جهت تسریع  ترافیک جابجایی حجاج که با ساخت این گذر انتظار میرود  حجم ترافیک خیابان امام رضا در ایام حج بسیار کاسته شود.

 

استاندار بوشهر:

لزوم کیفیت بخشی به پروژه های عمرانی بندر بوشهر

استاندار بوشهر گفت: برای اجرای ۱۷ پروژه عمران شهری بوشهر برای فاز اول ۹ میلیارد تومان تخصیص یافته که این رقم در فاز دوم به ۱۶ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری در بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با بیان اینکه شهر بوشهر به عنوان پیشانی استان بوشهر است اظهار کرد: شهر بوشهر با داشتن زیرساخت‌های لازم می‌تواند در بخش‌های عمران و خدمات شهری سرآمد باشد.

 

 

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه اکنون 17 طرح عمران و خدمات شهری در بوشهر اجرایی شده تصریح کرد: برای اجرای 17 پروژه عمران شهری بوشهر برای فاز اول 9 میلیارد تومان تخصیص یافته که این رقم در فاز دوم به 16 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر بر لزوم کیفیت بخشی به پروژه های عمرانی بندر بوشهر تاکید کرد و گفت: پروژه های مناسبی در بخش عمران و خدمات شهری بوشهر در حال اجرایی شدن است که لازم است روند اجرایی این پروژه شتاب گیرد.

 

 

 

 

سالاری بر بهره‌برداری به موقع از طرح‌های در دست اجرا تاکید و تصریح کرد: پروژه هایی که در نوار ساحلی شهر بوشهر و بافت قدیم در حال مرمت و بازسازی است بسیار مفید و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی دقیق در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های عمران شهری بوشهر در سال گذشته 16 میلیارد تومان بوده، افزود: ا این اعتبارات به همراه تعداد پروژه‌های عمران شهری، همراه با لزوم کیفیت بخشی به پروژه ها افزایش چشمگیری دارد.

 

 

 

 

سالاری بر بهره جستن از توان بخش خصوصی در عمران و خدمات شهری تاکید کرد و افزود: کمبود اعتبارات از جمله کاستی‌هایی است که در بخش عمرانی با آن مواجه ‌ایم و باید با بهره گیری از توان سرمایه‌گذار بخش خصوصی در راستای اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی استفاده کنیم.

 

 

 

 

 

اجرای ۱۷ طرح عمران شهری در بوشهر

شهردار بوشهر گفت: ۱۷ طرح عمران و خدمات شهری در بوشهر با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریال اجرا شده که با بهره‌برداری از آنها تحول شگرفی در زیباسازی شهربوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعیدآزاد شهرکی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید استاندار بوشهر از طرح‌های عمران شهری بوشهر با بیان اینکه  امسال نهضت زیباسازی شهری  آغاز شده اظهار کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر بوشهر و با تلاش دست‌اندرکاران شهرداری بوشهر برنامه‌ویژه تحول شهری آغاز شده که این برنامه با اجرای 17 طرح آغاز شده است.

وی با اشاره به بهسازی پیاده رو و ساحل سازی بوشهر تصریح کرد: این طرح که به طول 850 متر اجرا شده شامل بهسازی موزائیک فرش، به مساحت هفت هزار مترمربع، اجرای پارکینگ 45 درجه‌ای و اجرای دیوار حفاظتی ساحلی است.

 

 

شهردار بوشهر با اشاره به اجرای کفسازی ساحلی بیان کرد: این طرح شامل بهسازی موزائیک فرش به مساحت پنج هزار مترمربع از مقابل باشگاه ورزشی ایران‌جوان بوشهر آغاز شده است.

آزادشهرکی به بهسازی جداره بافت تاریخی بوشهر پرداخت و افزود: در اجرای این طرح بناهای با ارزش تاریخی مشرف به ساحل بوشهر مرمت می‌شود که زیبایی خاصی به چهره شهرارائه می‌کند.

وی مرمت و احیای ساختمان تاریخی بیلیارد بوشهر را ازدیگر طرح‌ها عنوان و تصریح کرد: اجرای این طرح که کاربری فرهنگی و گردشگری دارد با 10 میلیارد ریال با همکاری استانداری بوشهرآغاز شده است.

شهردار بوشهراز نصب 700 مخزن زباله از جنس گالوانیزه خبرداد و با اشاره به اینکه  این امر سبب کاهش پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی می شود افزود: انتظار می رود با نصب این سطل‌های جدید زمینه تسریع در عملیات جمع آوری زباله شهری فراهم شود.

 

 

آزادشهرکی  کاشت 10 هزار اصله درخت  را مورد اشاره قرار داد و گفت:  در این برنامه با مشارکت مردم از گونه‌های سایه گستری نظیر گل ابریشم، لیلک، انجیر معابد و لیل در پارک های ساحلی، محلات جنوبی و مرکزی و تنگک ها استفاده می‌شود.

وی افزود: این پروژه طی 3 ماه و با اعتبار 300 میلیون تومان انجام می‌شود که با همکاری مردم برای نگهداری از آن شاهد حرکتی موثر در زمینه فضای سبز پایدار می‌شویم.

شهردار بوشهر، ساماندهی بافت تاریخی بوشهر، بهسازی خیابان انقلاب، بازگشایی گذرحافظ جنوبی، زیرسازی و اسفالت محله هزار دستگاه، کاشت نخلو گلکاغذی در بزرگراه امام علی(ع) ، بهسازی میدان غدیر، مرمت و تجهیز میدان میوه و تره بار و اجرای کانال دفع آبهای سطحی را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد.

 

وی افزود: این 17 طرح عمران و خدمات شهری با سرمایه گذاری 160 میلیارد ریال اجرا می‌شود. /ح



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/02/27 - 13:05
0
0
جناب احمد من هیچ وقت نگفتم استاندار با شاهین یا تیم xوyجلسه نزاره.متاسفانه شما منظور بنده رو نگرفتید.جناب استاندار در مورد زیبا سازی -میدان میوه و تربار -بافت قدیم -شهربازی -گردش پذیری و...در بوشهر نظارت مستقیم دارد و هزینه هم میکند در حالیکه این شهر هم فرماندار دارد و هم شهردار.! ایشون در جلسه با شهردار بوشهر مبلغ هفت میلیارد تومان به شهرداری بوشهر کمک کرده .بنده می گویم چه اشکالی دارد استاندار در مباحث مختلف اولویت بندی داشته باشد و اینگونه کمک ها را به شهرهای دیگر و نه تنها دشتستان و برازجان انجام دهد. مثال هم زدم ایا زیباسازی شهر بوشهر با بودجه های استانی مهم تر است یا جان مردم برازجان که خانه هایشان در کنار دره های فصلی شهر است. به نظر شما بعنوان یک انسان منصف کدام یک باید در اولویت باشد؟
1393/02/27 - 08:57
0
0
برازجانی اصیل جان میدونی چند تا از همین فوتبالیست ها بچه دشتستانند جهت اطلاع عرض میکنم کاپیتان شاهین حاجب بچه سعدآباد هست چه اشکالی در این ملاقات وجود داشته چرا همه چیز را بهم گره مزنیم.
1393/02/27 - 08:44
0
0
آقا وحید!اینکه انتظار داشته باشیم استاندار به همه نقاط استان توجه داشته باشد نه فقط شهر بوشهر حسادت است؟چون سایر نقاط استان مرکز استان نیستند یا نیروگاه اتمی ندارند باید بمیرند؟ضمنا مگر کنگان و عسلویه دو مرکز مهم انرژی در سطح جهان نیستند؟چرا مسئولین استان فقط مرکز استان را چسبیده اند؟بهداشت مرکز استان از شهربرازجان مهمتر است که فاضلاب آن را سالهاست با هزینه های گزاف اجرا کرده اند؟ اما در خصوص مشکلات فاضلاب برازجان حتی صحبت هم نشده است. /ب
1393/02/27 - 07:27
0
0
جناب وحید عزیز ما کی حسادت کردیم.!!!!!!!!.صحبت از جان مردم است.تا به حال استاندار چند بار پای مشکلات دیگر شهرها نشسته؟ایشون با بازیکنان نوجوان شاهین بوشهر جلسه میزاره ولی پای درده دل مردم شهرهای دیگر نمی نشیند!ایا این حسادت است؟؟؟؟؟؟/ب
1393/02/27 - 00:15
0
1
درخت نمی خواهیم... .سرتل واین جاده خاکی 45 متری همان جاده قدیم نیروگاه رو اسفالت کنید..../ب
1393/02/26 - 20:24
0
0
از همین الان تلاش برای مجلس سال آینده شروع شده.کمی دقت کنید با شعارهایی که میدن دارن هوادار برای انتخابات جمع میکنند.هرکه امید به این دولت بسته در خیال خام به سر میبره.ما دشتستانیها خود باید برای شهرمون تلاش کنیم وگرنه این ها بجز... فکر کسی نیستن.
1393/02/26 - 19:34
0
0
خدا خیرت بده جناب قاسم .گفتم شاید من ایشون رو با شهردار یا فرماندار بوشهر اشتباه گرفتم.ظاهرا برای ....ماندگاری بافت تاریخی بوشهر!!!!!مهم تر از جان مردم برازجان در مواقع سیل است.شورای شهر هم که در خواب است.در ضمن شورای شهر با مردم روز یکشنبه ساعت 16:30 در کانون امام برنامه ی پرسش و پاسخ دارد.سایت اتحاد جنوب لطفا اطلاع رسانی کنید.
1393/02/26 - 18:59
1
0
عزیزان حسادت کار خوبی نیست بالاخره بوشهر مرکز استان و به خاطر نیروگاه اتمی توجه ویژه ای را می طلبد .
1393/02/26 - 17:42
0
0
جناب برازجانی اصیل آقای استاندار ظاهرا استاندار شهر بوشهر هستند نه استان بوشهر و گرنه باید سری هم به پروژه های شهر برازجان بزنند و مشکلات شهرداری و شهر را ببینند.آقای استاندار! فاضلاب دارد به مشکل لاینحل برازجان تبدیل می شود.اگر برازجان را در سطح شهرهایی چون گناوه و دیلم هم ببینید خوب است تا فاضلاب به بحران تبدیل نشده فکری بکنید. البته اگر مشکلات شهر بوشهر وقت اضافه به شما بدهد!!!
1393/02/26 - 14:08
0
0
میگم یکی من رو راهنمایی کنه!ایا شهر بوشهر با وجود جناب استاندار نیاز به فرماندار و شهردار دارد یا خیر؟؟؟؟؟جناب استاندار شما استاندار یک استان هستید نه فرماندار یا شهردار شهر بوشهر!مردم دیگر شهرها هم بسیار مشکل دارند..!دره های فصلی برازجان هر سال قربانی می گیرند چرا به فکر مردم برازجان نیستید ؟جان مردم مهمتر است یا زیباسازی شهر بوشهر؟این است معنای واقعی تدبیر و عدالت؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکوری در استان بوشهر
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • خبرنگاران سراسر شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/06
  • ثبت بیشترین جلسات و اقدامات راهبردی در هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1402
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • حضور پتروشیمی پردیس در ایران اكسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران
  • کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...