امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 اسفند 1392 - 10:56
اختصاصی اتحاد جنوب/ در جلسه شورای شهر برازجان رخ داد:

یکشنبه شب  جلسه ای با حضور 9 عضو شورای این شهر، شهردار برازجان و معاونین وی در محل شورای شهر برازجان برگزار شد. در این جلسه مقرر شده  بود عملکرد 4 ماهه شهردار برازجان (از مدت شروع به کار وی تاکنون) بررسی شود، اما پیش از آن، مشکلات و معضلات کتابخانه های عمومی برازجان بررسی شددر این جلسه، رئیس کتابخانه های عمومی دشتستان...

اتحاد جنوب ـ سیده هدیه بیت سیاح: یکشنبه شب  جلسه ای با حضور 9 عضو شورای این شهر، شهردار برازجان و معاونین وی در محل شورای شهر برازجان برگزار شد.
در این جلسه مقرر شده  بود عملکرد 4 ماهه شهردار برازجان (از مدت شروع به کار وی تاکنون) بررسی شود، اما پیش از آن، مشکلات و معضلات کتابخانه های عمومی برازجان بررسی شد.


در این جلسه، رئیس کتابخانه های عمومی دشتستان، ضمن انتقاد از روند پرداخت 0.5درصد اعتبارات شهرداری های این شهرستان به کتابخانه ها، گفت: بر اساس قوانین، تمامی شهرداری ها موظف هستند که 0.5 درصد از درآمدهای خود را به کتابخانه های آن شهرستان پرداخت نمایند که متأسفانه بسیاری از شهرداری های دشتستان با تعلل به پرداخت این اعتبارات اقدام می کنند.
مجتبی مجری فرد همچنین از شورا و شهردار خواست تا در جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی در این شهر، پارک مجاور کتابخانه مرکزی برازجان را در اختیار کتابخانه قرار دهند تا از آن فضا به عنوان مکانی جهت مطالعه استفاده گردد که این امر با مخالفت شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر روبرو شد به نحوی که رئیس شورا در جواب گفت: الحاق فضای سبز به کتابخانه، دست ما نیست و شهردار برازجان نیز در نهایت اعلام داشت: بهتر است مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر اعتبارات خود را به جای نصب این همه بنر تبلیغاتی که مرتب اعلام می دارد فلان رتبه را کسب کردیم، در اختیار تجهیزات کتابخانه ها قرار دهد.

 

بعد از بررسی معضلات و مشکلات کتابخانه های عمومی شهر برازجان، شهردار برازجان عملکرد 4  ماهه خود را اعلام داشت.
 

 

*شهردار برازجان: انجام 32 پروژه عمرانی
شهردار برازجان در این جلسه از انجام 32 پروژه عمرانی در این شهر خبر داد و گفت: از زمان شروع فعالیت من به عنوان شهردار برازجان تاکنون 32 پروژه عمرانی انجام و 19 پروژه نیز در حال انجام می باشند که در مجموع عملیات ساخت 51 پروژه صورت گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت زمانی، کارخانه آسفالت برازجان راه اندازی شد که با شروع به کار این کارخانه 510 تن آسفالت تولید داشتیم که غالباً صرف آسفالت کوچه ها و خیابان های برازجان شد.
ماشاء اله احمدی از انجام 20 درصدی برخی از پروژه های سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: 20 درصد عملیات عمرانی  میدان خلیج فارس، روکش آسفالت کوچه ها و ساخت آرامستان برازجان صورت گرفته است که تاکنون مبلغ 400 میلیون تومان نیز جهت ساماندهی آرامستان برازجان تخصیص یافته است.
شهردار برازجان همچنین از تکمیل ناوگان حمل و نقل و تعمیر ماشین آلات شهرداری برازجان خبر داد و افزود: در زمان شروع فعالیت بنده تاکنون، 2 مینی بوس، 1 پژو پارس و یک بالابر خریده ایم و عملیات خرید 2 کمپرسی نیز در حال انجام است به عبارتی شهرداری برازجان هر 20 روز 1 خودرو خریده است و در مجموع 85 خودرو نیز تعمیر کرده و به ناوگان تجهیزات شهرداری اضافه  نموده است.
*دو برابر شدن درآمدهای حوزه املاک شهرداری
احمدی ضمن تأکید بر دو برابر شدن درآمدهای حوزه ی شهرداری برازجان گفت: در سال گذشته درآمد شهرداری برازجان از حوزه ی املاک این شهر 748 میلیون تومان بود در حالی که در سال جاری این مبلغ به 1 میلیارد و 992 میلیون تومان رسیده است.
وی همچنین از پرداخت 35 میلیون تومان بابت عیدی به پرسنل شهرداری خبر داد و اظهار داشت: مبلغ 35 میلیون تومان  در قالب یک حلب روغن، یک گونی برنج و یک بسته چای به پرسنل شهرداری پرداخت گردید
*بدهی 7.844.225.737 تومانی شهرداری
شهردار برازجان اضافه کرد: در زمانی که من شهرداری را تحویل گرفتم، بدهی این ارگان مبلغ 7 میلیارد و 844 میلیون و 225 هزار و 737 تومان بود که با تلاش فراوان موفق شدم 1 میلیارد و 200 میلیون تومان از بدهی را که مربوط به حقوق و عیدی و... پرسنل بود به آنان پرداخت نمایم. همچنین مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون تومان نیز که به اداره بیمه و... بدهی داشتیم، پرداخت شد به عبارتی از مجموع حدوداً 8 میلیارد تومان بدهی، مبلغی معادل 5 میلیارد تومان پرداخت شد که در جای خود بسیار کار بزرگی بود.


*مردم با شهرداری صلح کردند
احمدی ضمن تأکید بر پیشرفت خوب پروژه های شهری و انجام وظایف شهرداری برازجان گفت: با فعالیت خوب این ارگان رضایت همه ی مردم کسب شده است. به عبارتی مردم با شهرداری آشتی کرده اند.
*طرح مطالعه بافت فرسوده محلات قدیم
شهردار برازجان از تصویب طرح طالعه بافت فرسوده محلات قدیم شهر برازجان خبر داد و اظهار داشت: طرح مطالعه ی بافت های محلاتی همچون کلیجا، خضر، علی آباد و حسین آباد صورت گرفته و 500 میلیون تومان نیز جهت ساخت پل علی آباد تخصیص یافته است.
*قائدی: عملکرد برخی افراد شبیه مچ گیری کردن از شورا است
بهادر قائدی نیز در این جلسه گفت: متأسفانه برخی افراد می خواهند با بهانه جویی های نابه جا و مچ گیری  بیهوده در عملکرد شورا خلل ایجاد کنند اما همه باید بدانند که  این اقدامات نباید صورت گیرد بلکه همه باید دست در دست هم مشکلات را حل کنیم.

این عضو شورای شهر برازجان ضمن تأ کید بر مهجوریت برازجان گفت: برازجان دارای پتانسیل بالایی است که باید از آنها استفاده شود برای مثال جهت معرفی بهتر شهر، یک فراخوان معماری بزنیم تا شهر را بهتر ساخته ومعرفی نمائیم.
*اسماعیلی: مؤسسات فرهنگی- ورزشی دایر شود
سعید اسماعیلی نیز در این جلسه ضمن تأکید بر افزایش فعالیت های فرهنگی – ورزشی در شهر برازجان گفت: جهت خدمات دهی بهینه به فرهنگ و ورزش این شهر مؤسساتی تشکیل شود و کمکهای صورت گرفته به تیم های ورزشی به شکل منظم تری انجام گیرد.

 

گرمسیری: شهردار ومعاونش به من توهین کردند، من شکایت می کنم
محمد تقی گرمسیری در این جلسه گفت: بودجه 93 شهرداری بسیار افسار گسیخته بود اما با تمام این مشکلات شورا با آن موافقت کرد. علیرغم این موافقت ها شورای شهر برازجان بسیار مورد  بی مهری شهرداری قرار گرفت.
این عضو شورای شهر برازجان اضافه کرد: چرا با مردم با صداقت  صحبت نمی شود؟ به عنوان مثال از یک طرف پروژه آرامستان به مناقصه گذاشته می شود و400 میلیون تومان به آن تخصیص داده می شود اما از طرف دیگر اگر پروژه مشکل دارد و نامناسب است چرا هزینه می کنید چرا شهرداری تکلیف شورا را مشخص نمی کند برخی از اعضای شورا حاضر به انجام کار و ساخت این پروژه نیستند.
وی اظهار داشت: شهرداری برازجان باید به جای اینکه چشم به جیب مردم داشته باشد دست به راه اندازی پروژه هایی بزند که برایش درآمد پایدار داشته باشد.

 

گرمسیری ادامه داد: در زمان نصب تندیس شهید چمران، شهردار برازجان در حضور رسانه اعلام داشت که 25 میلیون تومان جهت ساخت این تندیس هزینه شده است در حالی که تندیس همان تندیس قبلی بود، فقط رنگ آن عوض شده بود به عبارتی  چرا شهردار نگفت این تندیس که از پیش و در دوران شهرداران دیگر ساخته شده بود 25 میلیون تومان هزینه در برداشت.
وی اظهار داشت: شهردار برازجان مدام اعلام میکند شهرداری را با 8 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته است این در حالی که شهردار در حضور فرماندار گفته و در نامه ای به شورا نوشته شهرداری فقط 13 میلیارد تومان از ادارات دولتی طلبکار است نتیجه می گیریم که شهرداری بدهکار نیست.


*شهردار ومعاونش به من توهین کردند و من شکایت می کنم
محمدتقی گرمسیری گفت: چندی پیش با خبر شدم که در واحد موتوری شهرداری برازجان تخلفی صورت گرفته و5 گالن 20 لیتری روغن 10 را با گازوئیل مخلوط کرده اند و جهت استفاده  دستگاههای پرس زباله استفاده کرده اند.

 

 وی ادامه داد: بعد از این موضوع من با شهردار تماس گرفتم و او را از ماجرا خبر دار کردم که بعد از آن شهردار به همراه معاون اجرایی خود به محل آمدند و تخلف  برآنان و همه افراد احراز شد که در این حین معاون شهردار اعلام داشت جهت بررسی بهتر باید این سوخت ها مورد آزمایش قرارگیرد و خواستار انتقال این مواد به آزمایشگاه شد در این حال من گفتم گالن پلمپ نیست و محتوای آن قابل تغییر است و این امر موجب عصبانیت و پرخاشگری شهردار شد بطوریکه با پرخاشگری به گرمسیری گفت: شما حق دخالت ندارید.


در این میان ناخایی گفت: خوب به ما شکایت کن تا ما خود رسیدگی کنیم که این امر موجب نارضایتی گرمسیری واقع شد و گفت: شما که دادگاه نیستید، متأسفانه شورای ما یک طرفه قضاوت می کند.
شهردار نیز جواب داد: من هم از شما شکایت می کنم من اجازه نمی دهم کسی به من توهین کند.

بعد از این ماجرا کفاش گفت: همه ما می دانیم که در واحد موتوری شهرداری تخلف صورت گرفته است وهمه از جمله آقایان گرمسیری، احمدی ومعاونش سعی در حل این مشکل داشته اند اما متأسفانه به دلایلی این اقدام خیر آنان موجب درگیری شد پس بهتر است همه شما این ناراحتی ها را فراموش کرده و با هم آشتی کنید و به این ترتیب شهردار و معاونش با گرمسیری آشتی کردند اما گویی این آشتی کنان با ناراضایتی طرفین بود به نحوی که هیچ کدام از این امر رضایت کامل نداشتند.

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/01/02 - 17:37
0
0
ای وای !
1392/12/28 - 10:42
0
0
بااخلاق حسنه ای که آقای احمدی داردمردم باشهرداری آشتی کردنداین رابامراجعه مردم وپرداخت بدهیهای قبل می توان به عینه مشاهده نمود سپاس ازمهندس احمدی
1392/12/28 - 10:22
0
0
درود بر گرمسیری
1392/12/27 - 21:27
0
0
مدیر اگر مدیر باشد باید موقع انتخاب زیر دستان و معاونانش هم دقت کند . مردم حواسشان در رای گیریهای آینده باشد و فقط به آشناهایشان رای ندهند .
1392/12/27 - 17:11
0
0
چقه آغام گفت نیو ایران
1392/12/27 - 14:42
0
0
سلام برهمه.پیشاپیش عیدتون مبارک.من باشهردارمحترم ملاقات داشتم انسان خوش برخوردیه ولی حیف ک همش میخاد با کوچک کردن شهردار قبل خودشو بکشنو بالا-مهندس بخدا رفتار درستی نیس شما بایدفردای قیامت درپیشگاه خداوند پاسخگوباشید....ضمنا حوزه اجرایی شما ضعیف است اینو قبول کنید همین جریان روغن هم تو همین حوزه اتفاق افتاده فکری کنید.باتشکر
1392/12/27 - 14:32
0
0
سلام ودرود برحسین آبادی ک پاک آمدوپاک رفت
1392/12/27 - 14:30
0
0
سلام.من دلم برای خودمان می سوزد ک اموال و همه ی امورات شهرداری ی برازجان رو ب چنین شورایی داده شده است ک می بایست مثل گرمسیری شجاعت داشت تاحقانیت رو بدون پرده اعلام کندوجلوی سوئ استفاده ها گرفته شود خداوند به همه ی کسانیکه راستگو هستند پادداش خیر دهد
1392/12/27 - 10:38
0
0
این اول کاره - شهردار آدم خوبی است ولی برخی از معاونین دارن خلاف میکنند آقای شهردار حواست به خودت و آبروت و خدا باشه
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نمی باشد.
1392/12/27 - 10:15
0
0
حسین ابادی جدا شهردار خوبی بود. به هرحال جنگه قدرته. مردمم کشک
1392/12/27 - 08:31
0
0
اتحاد جان توهم با اعضای شورای شهر آشتی کن تا کی سانسور خبر رو می خواهی ادامه دهی این کار ناپسند رو کنار بگذار؛ رفته رفته تو هم داری مثل دولت احمدی نژآد می شوی که افراد را سانسور می کرد و حال ببین افرادی که سانسور خبری شدن کجایند و چقدر بین مردم محبوبند احمدی نژاد کجا و ...........
این کامنت رو سانسور نکنی اتحاد جان سال نو هم بر تو مبارک
1392/12/26 - 22:45
0
0
ایکاش اقای شهردار بانپذیرفتن شهرداری و بعضی ازاعضای شورا بجای لجاجت بخواست اکثریت مردم توجه میکردند. ایکاش نظرات، پیشنهادات و مقالات رسانه ها از جمله مقاله ای تحت عنوان {راه ناهموار فراروی شهردار جدید برازجان و چراغ شب پیری راروز جوانی روشن کنیم} که توسط یکی از همشهریانمان در23مهرماه و قبل از معارفه ایشان درسایت و هفته نامه اتحاد جنوب منعکس شده بود را مطالعه میکردند. هنوز چهارماه از انتخاب شهردار نگذشته باز هم مثل دوره قبل اختلافات غیرضروری اعضاء شروع شده البته هنوز به درگیری فیزیکی نرسیده و بروی هم لانچیکو کشیده نشده وشکایت ها از یکدیگر بدادگاه نرسیده که امیدواریم اینگونه هم نشود اما چون خشت اول رااین معماران کج گذاشته اند تا ثریا هم این دیوارکج بالا میرود حالا بجای <<روغن گازوییل ریخته شده شاید باردیگر اسید ریخته شود>>
1392/12/26 - 18:40
0
0
هر دم از اين باغ بري مي رسد !
1392/12/26 - 17:38
0
0
تا کی شهرداری بدهی مردم را نمی دهد سال تمام شد به خدا قسم همه شما با این از جمله ... نزد خداوند مسئولید کمی بیندیشید به .......... بگویید وعده تو خالی به مردم ندهد پل صراطی هم هست
1392/12/26 - 17:05
0
0
اعضای شورای شهر
تندیس میرزا جلوی 'دژ نصب میشود یا نه
تا سال جدید وقتی باقی نمانده است خواهشند هرچه زودتر با احترام تندیس را جلوی دژ نصب نمایید ویک عیدی به مردم برازجان تقدیم کنید.
جناب آقای مهندس احمدی
امیدوارم که با مدیریت بجا و شایسته خود ، برازجان جایگاه اصلی فراموش شده خود را پیدا کند
همه با هم پیش به سوی توسعه برازجان
1392/12/26 - 16:50
0
0
شهردار غیر بومی رییس شورا غیر بومی .عجب شهرداری و شورای شهری!!!!!!!!!!!!
1392/12/26 - 16:13
0
0
ممنون از آقای گرمسیری که دزدی هارو واسه ما آشکار میکنه
و ممنون از بازتاب شفاف اتحاد جنوب که با پیگیری های مکرر و بی پرده و بی طرف خبرهارو دنبال می کند و به قلم می کشد
1392/12/26 - 14:45
0
0
این هم نه
برازجان با این وجود به جایی پیشرفت نخواهد کرد
1392/12/26 - 14:26
0
0
درو بر شرف گرمسیری ! که خودشو نمی فروشه ! متاسفم برای شورا
1392/12/26 - 13:20
0
0
خیلی دلم به حال جوانی ام می سوزد که دارم عمرم رادر شهری سپری می کنم که شهردارو معاونانش با اختلاف بابرخی ازاعضای شورا کنار نمی ایند که البته ممکن است حق داشته باشند ولی وای به حال مردم بیچاره ....
1392/12/26 - 13:14
0
0
شورا وشهردای که نتوانند مشکل سلیقه ای خودشان را حل کنند ما مردم این شهر چه انتظاری از آنها داریم وای به حال مامردم این شهر !!!!!
1392/12/26 - 13:12
0
0
درود بر گرمسیری که مچ ..... را میگیرد.ایشان تمام طرح های زمان مهندس حسین ابادی را به نام خود زده !!!!!!!!میدان خلیج فارس بعد از مهندس حسین ابادی هیچ کاری در ان صورت نگرفته چرا این شهردار ان را به نام خود میزند!؟
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 19 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...