امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 آذر 1392 - 17:26

اتحاد جنوب: زلزله شدیدی به قدرت 5.7 ریشتر برازجان را تکان داد. سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در پی زلزله 5.7 ریشتری عصر امروز براجان، چهار تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

 گزارش اتحاد جنوب حاکی است تلفات زلزله تاکنون 10 نفر و زخمی های آن 210 نفر گزارش شده است است...

زلزله شدید در برازجان / 10 کشته و بیش از 200 مجروح

اتحاد جنوب: زلزله شدیدی برازجان را تکان داد.
به گزارش خبرنگار اتحاد جنوب، دقایقی پیش زمین لرزه شدیدی در این شهر احساس شد. به دنبال این زلزله ، تعدادی زیادی از مردم، وحشتزده به خیابان ها ریختند. یک شهروند برازجانی از فرو ریختن دیوار منزل همسایه خود بر اثر زلزله خبر داد. در عین حال از آسیب های احتمالی این حادثه و شدت دقیق آن خبری منتشر نشده است.

خبرهای تکمیلی در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد./ح

 

خبر تکمیلی

17.31: گزارش خبرنگار اتحاد جنوب حاکی است برق شهر برازجان در پی زلزله دقایقی پیش قطع شده است. در بعضی از مناطق برازجان آسیب هایی به برخی از منازل مسکونی وارد شده است.

17.44: گزارش خبرنگار اتحاد جنوب حاکی است صدای آژیر آمبولانس ها در سطح شهر برازجان شنیده می شود ولی از تلفات اختمالی گزارشی دریافت نشده است.

17.53: زمین لرزه 17:20 دقیقه امروز در بوشهر نیز احساس شد تا بسیاری از مردم وحشت زده از خانه های خود خارج شوند.

گزارش خبرنگاران اتحاد جنوب حاکی است این زمین لرزه در شهرهای گناوه، دالکی؛ وحدتیه، آبپخش، سعدآباد، اهرم، شبانکاره نیز احساس شده و مردم از وحشت به بیرون از منازل خود آمده اند.

18: گزارش اتحاد جنوب حاکی است تلفات زلزله تاکنون 3 نفر شامل دو کودک و یک پیرمرد بوده است.

18.07: گزارش دیگر اتحاد جنوب حاکی است یک خانم کهنسال بستری در بیمارستان برازجان به دلیل شدت زلزله دچار سکته قلبی شده و فوت شده است.

18.14: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در پی زلزله 5.7 ریشتری عصر امروز براجان، چهار تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند.
حسین درخشان در تشریح جزئیات این زمین لرزه، گفت: زلزله 5.7 ریشتری در ساعت 17:21 عصر امروز منطقه برازجان را لرزاند.

18.20: بیمارستان شهید گنجی که چند ماهی بیش از افتتاح آن نمیگذرد نیز دچار خسارتهایی شده است.

18.25: شدت زمین لرزه امروز برازجان 5.7 ریشتر در عمق 5 کیلومتری و در طول جغرافیایی 51.37 و عرض جغرافیایی 29.29 گزارش شده است.

18.29: تعداد زخمی ها تاکنون 10 نفر گزارش شده است.

18.34: تعداد کشته های زلزله برازجان به 8 نفر رسید. گزارش خبرنگار اتحاد جنوب حاکی است 4 نفر از کشته شدگان زلزله مربوط به روستای دهقاید در نزدیکی برازجان و 4 نفر دیگر مربوط به شهر برازجان بوده است. آمار تلفات طبق شنیده های خبرنگار اتحاد جنوب است و منابع رسمی آن را تاکنون تایید نکرده اند.

18.40: اوضاع بیمارستان جدیدالتاسیس شهید گنجی برازجان بحرانی گزارش میشود و بسیاری از بیماران بخش های مختلف به حیاط باز منتقل شده اند. گزارش خبرنگار اتحاد جنوب حاکی است بیماران این بیمارستان در حال انتقال به بیمارستانهای بوشهر هستند و این در حالی است که به شدت کمبود آمبولانس احساس می شود.

18.43: پس لرزه ها در دشتستان ادامه دارد و مردم جرات رفتن به خانه های خود را ندارند.
18.45: منابع محلی از آتش سوزی چندین تیر برق در دالکی و رود فاریاب دشتستان خبر می دهند.

18.52: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: پس از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در برازجان تیم های امدادی هلال احمر به این شهر اعزام شدند.
عبدالکریم شعبان زاده در گفت وگو با فارس اظهار داشت: تیم های هلال احمر به منظور بررسی منطقه زلزله زده راهی شهر برازجان شدند. وی افزود: تیم های امدادی از شهرستان های بوشهر، گناوه و تنکستان راهی شهر برازجان شدند.
18.55: یک منبع مطلع به اتحاد جنوب گفت: امشب  نشست مدیریت بحران استان بوشهر در برازجان برگزار خواهد شد.

19: با حضور نیروهای امدادی بیمارستان شهید گنجی سر و سامان داده شده و بیماران در حال برگرداندن به بخش های مختلف بیمارستان می باشند.

19.20: بیشترین خسارت و تلفات مربوط به روستای دهقاید و محله علی آباد برازجان گزارش شده است.

19.25: حیدر عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع زلزله تیم های امدادی پلیس به منطقه اعزام شدند و هم اکنون در شهرستان دشتستان حضور دارند تا به بررسی وضعیت موجود بپردازند. فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: توصیه می شود مردم از حرکت به برازجان خودداری کنند و اجازه دهند تا نیروهای امدادی به کار خود بپردازند.

19.30: چند دقیقه پیش پس لرزه ای به شدت حدود 4 ریشتر برازجان را لرزاند و مردم را بار دیگر وحشت زده کرد.

19.34: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی طی تماسی با وزیر کشور خواستار حساسیت بیشتر و کمک رسانی وزارت کشوری ها به زلزله زدگان دشتستانی شد. 

19.40: یکساعت پس از وقوع زلزله در برازجان تلویزیون بوشهر برنامه های عادی خود را متوقف و با اجرای شاهین بهرام نژاد، اطلاع رسانی زنده درباره حادثه را آغاز کرده است. اولین تماس برنامه با رستمی معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد مدیریت بحران، سپس شعبان زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر و در ادامه حسنوند استاندار بوشهر بود.

19.41: گزارش خبرنگار اتحاد جنوب از بیمارستان شهید گنجی حاکی است جمعیت زیادی جلوی بیمارستان تجمع کرده و در بحث امداد رسانی نبود پزشک ارتوپد (شکسته بند) به شدت احساس می شود.

19.47: حسین عباسی نایب رییس شورای شهر آبخش در تماس با اتحاد جنوب وضعیت شهر آبپخش را عادی توصیف کرد و گفت: در این شهر بر اثر زلزله تنها 3 مورد فروریختگی دیوار و 3 نفر مجروح سرپایی وجود داشته که سریع رسیدگی شده و نیروهای شهرداری و سایر مسئولان بخش آبخش در آماده باش کامل به سر می برند.

19.52: استاندار بوشهر جهت بررسی میزان خسارت و شرکت در جلسه ستاد بحران در منطقه زلزله‌زده دشتستان حضور یافت.

20: دقایقی پیش آیت الله صفایی بوشهری در بیمارستان برازجان حضور یافت و ضمن عیادت از مجروحین روند رسیدگی به مجروحین را مورد بررسی قرار داد.

20.10: به گزارش خبرنگار اتحاد جنوب که در بیمارستان شهید گنجی حضور دارد آخرین آمار کشته شدگان زلزله برازجان تاکنون 10 نفر و مجروحان حادثه 45 نفر می باشد. این امار غیر رسمی و تاکنون از طرف مقامات رسمی تایید نشده است.

20.25: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: منطقه ویژه پارس و صنایع منطقه عسلویه برای کمک به زلزله زدگان برازجان در حالت آماده باش قرار گرفته اند. مسعود نصوری در گفتگو با «خلیج فارس» افزود: در پی زلزله 5.7 ریشتری بعد از ظهر پنج شنبه در برازجان، سازمان منطقه ویژه پارس، پتروشیمی ها و دیگر صنایه منطقه آمادگی خود را برای امدادرسانی به منطقه در خصوص تجهیزات و اقلام موردنیاز اعلام کرده اند.

20.45: برق و تلفن های برازجان وصل شد.

21:سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در حال حاضر 22 تیم امدادی با ظرفیت 90 امدادگر در مناطق زلزله زده برازجان حضور دارند، گفت: خسارات به صورت تخریب صددرصدی نبوده است اما به دلیل بافت سنتی و خشتی و گلی بودن خانه های این منطقه و همچنین عمق کم، زمین لرزه خساراتی را بر جای گذاشته است. حسین درخشان افزود:  تاکنون مرگ سه تن شامل پسر بچه 12 ساله، زن 38 ساله و مردی 57 ساله تایید شده است. همچنین بیمارستان گنجی نیز بر اثر این زمین لرزه دچار خسارت شده است.
21.5: امدادگران سه تن از محبوس شدگان این زمین لرزه را از میان آوار نجات داده اند.

21.14:  دو تیم امداد و نجات از فارس به مناطق زلزله زده استان بوشهر اعزام شدند. مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس گفت : هر تیم شامل 4 نفر به همراه 2 قلاده سگ جستجو گر امشب به بوشهر اعزام شدند. آقای حکمت با اشاره به آماده باش 4 شهرستان نزدیک به بوشهر در استان فارس گفت: تیم آماده باش مستقر در شهرستان کازرون فردا به این مناطق اعزام می شوند. 

22:10 به گزارش خبر نگار اتحاد جنوب پل نظر آقا بزرگترین پل روستایی کشور نشست کرده و خسارات جدی دیده است.

22.25: محمدتقی طالبیان در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: مأموران اورژانس تمام مصدومان زلزله 5.8 ریشتری دشتستان در نزدیکی برازجان را به مراکز درمانی منتقل کردند. مأموریت آنها به پایان رسید و به پایگاههای خود بازگشتند. رییس اورژانس کشور گفت: تعداد فوتی های این حادثه نیز همان 8 نفر است که قبلاً اعلام شده است.

22.30: آخرین گزارش خبرنگار اتحاد جنوب از تلفات زلزله در برازجان 10 نفر کشته و 210 نفر مجروح می باشد.

 

22:42: معاون در‌مان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌و‌گو با فارس: مجروحان زلزله برازجان به 209 نفر رسید. علیرضا رئیسی با بیان اینکه از این تعداد مجروح 66 نفر تاکنون در‌ بیمارستان‌های بوشهر، دشتستان و ... بستری شده‌اند، افزود: 144 مجروح نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/03/09 - 14:32
0
0
وای از ترس گریه ام گرفت ما که حجاب را رعایت میکنیم شما هم کنید تا اینبلا ها سرمون نیاد خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشکر کنیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
1392/12/12 - 16:01
0
0
بله..........
1392/12/12 - 15:59
0
0
یا فاطمه زهرا(س).چهار ماه از زلزله گذشته هنوز داره زلزله میاد.یه پیر رو میشناسم سیده.میگه برازجون یه زلزله خیلی بزرگ در پیش داریم .اما خدا بخاطر پنج نفر زلزله نمیزنه. یکی از اون ها شیخ رضا ذاکری اصل بوده و یکی دیگش همسر حاج سید باقر راهداری که رحلت کردند. مونده سه نفر دیگه.بعد از این سه نفر کهن سال خدا خودش به ما رحم کنه.
1392/09/10 - 13:03
0
0
جواب با آتشی:
مسولین همه چیز رو دیدن ، همه خسارات رو از نزدیک مشاهده کردن همون شب زلزله با یه کامیون تمام اوار و سنگ های ریخته شده رو جمع و از بیمارستان خارج کردن! اونا همه چیز رو می دونن اما میترسن مدال هاشون رو از دست بدن! نقل مکان به 17 شهریور یه آبروریزی بزرگ براشون محسوب میشه! یعنی پست و مقام از یه فاجعه دیگه مهمتره..!!!
1392/09/10 - 10:07
0
0
من پرستارم ، زمان زلزله تو بخش بودم بیمارستان کلی خسارت دید و ریزش کرد ، اینا رو به چشم خودم دیدم، اما هیچ بیماری در اثر برخورد سنگ و.. فوت نشد همه به کمک مردم و پرسنل از بخش ها خارج شدن،
1392/09/09 - 19:15
0
0
عزیزم امین جون یه کم فکر کن دلیل حجاب بوشهری ها یا نیروگاه هسته ایشون،بوشهری ها از بقیه کشور که با حجاب ترن،نیستن؟چرا همه اش بوشهر!!
1392/09/09 - 14:40
0
0
تو رو خدا ................
کشور ما یکی از زلزله خیز ترین کشورهای دنیاس. به خاطر بی حجابی و گناهه؟؟؟ یه کم سطح سوادتون رو ببرید بالا.
1392/09/09 - 09:44
0
0
چرا مسئولین محترم به فکر دانش آموزان نیستند؟؟
چرا کودکان و نوجوانان ما با توجه به شرایط روحی نامناسب والبته شرایط ناامن اکثر مدارس باید امروز صبح به مدرسه می رفتند؟؟؟
آِیا اعلام تعطیلی مدارس به مدت کوتاهی (تا زمانی که از شهر وضعیت بحرانی خارج شود) این همه بی اهمیت است!!!!!!!!!!!

1392/09/08 - 12:57
0
0
سلام دیشب(شب جمعه)از ترس زلزله توی حیاط خوابیدیم از سرما تا صبح لرزیدیدم، هیچ جا به ما چادر ندادند، اما استاندار محترم بوشهر به جای درخواست کمک از سایر هموطنان برای ارسال کمک هایی نظیر چادر در رسانه های ملی مدام اعلام فرمودند که هیچ چیز نیاز نیست اینجا و همه چیز تحت کنترله، برای هم استانی های عزیز عرض میکنم که زنان وکودکان و سالخوردگان شب بسیار سردی را دیشب در میادین شهر وپارک ها وبیرون از منازل تجربه کردند، الان هم صفوف طولانی جلوی هلال احمر برای دریافت چادر تشکیل شده ولی بدلیل نبود چادر به هیچکس چادر داده نمیشود. مطمئنا امشب هم شب بسیار سرد و سختی را خواهیم گذراند. کاش آقای استاندار به جای گفتن جمله تکراریه همه چیز آرومه، از مردم میخواستند کمک های خود را بخصوص چادر برای مردم برازجان ارسال نمایند.
1392/09/08 - 10:57
0
0
من به نوبه خود به هم وطن خودم در استان بوشهر تسلیت میگم
1392/09/08 - 10:54
0
0
تو سایت برازجان نیوز نوشته بود یکی از افتخارات دولت دهم در برازجان افتاح بیمارستان گنجی هست
اگه تمام افتخارات آقامحمود اینجوری باشه وای به حال مردم. باید دید که بیمارستان را کی ساخته و با عوامل استان چه نسبتی داره؟ وای به حال اینها که سرمایه مردم را خراب میکنن و به جیب خودشون میزارن.
1392/09/08 - 09:28
0
0
دشتستان تسلیت...........
1392/09/08 - 08:49
0
0
استاندار عزیز زلزله زدگان کاکی و سنا هنوز تو چادر زندگی میکنن این بار همتی کنید تا از درد مردم اندکی بکاهید.
1392/09/08 - 08:47
0
0
استاندار عزیز از اعلام آمار واقعی خوداری میفرمایند مگر شما مقصر زلزله هستید که از اعلام آمار خودداری میفرمایید اطلاع رسانی درست باعث میشه که پیگیری بیشتری در قبال این زلزله صورت بگیره مثل سیل پارسال نشه که تعدادی از همشهریان هنوز در چادر زندگی میکنن
1392/09/08 - 08:42
0
0
دیشب برازجان نخوابید ودر سوگ از دست دادن فرزندانش گریست. التیام درد بازماندگان رسیدگی مسولان است .
1392/09/08 - 08:05
0
0
آیا صحت داره توی بیمارستان گنجی به علت ریزش بیمارستان چند کودک کشته شده اند؟
پاسخ: چنین موضوعی شنیده شده، امید است مسئولین ذیربط اطلاع رسانی شفاف نمایند.
1392/09/08 - 06:52
0
0
سلام من برازجونیم و سال هاست که اونجا رو ندیدم فقط شبکه خبر هست واسه اطلاع رسانی که اونم استاندار ...... و ....... بوشهر می آد آمار می ده که من فکر می کنم عمق فاجعه بیش از اینیه که این ...... داره می گه چون از فامیل هامون که پرسیدیم بنده های خدا نفسشون بند اومده بود. همه خونه هاشون رو ول کرده بودن و رفته بودن به اطراف شهر.
تو رو خدا شما دیگه درست آمار و تصویر بدید.
1392/09/08 - 01:59
0
0
در شگفتم که چرا بوشهر زلزله رو بنام خودش تموم نکرد و اجازه داد بجای زلزله در بوشهر، اسم زلزله در برازجان در مجامع پخش شود.
1392/09/08 - 00:43
0
0
ما جوانان دالکی تا صبح بیدار هستیم نه بخاطر خودمان بلکه بخاطر کمک به همشهری های عزیزمان
1392/09/07 - 23:32
0
0
دس مریزاد اتحاد واقعا اولین رسانه ای که آمار رو بهتر از همه پوشش داد بودی
مردم عزیز و مظلوم دشتستان تسلیت
1392/09/07 - 23:31
0
0
الان ساعت 23:22 دقيقه يك پس لرزه بزرگ به شدت 4/3 ريشتر زده شد.
1392/09/07 - 23:29
0
0
خدا بخیر کنه بازم لرزید
1392/09/07 - 23:27
0
0
آخرین پس لرزه ثبت شده در سایت زلزله نگاری کشور فاصله به 2 کیلومتری برازجان رسیده با عمق 14 در ساعت 10 و 39 دقیقه
1392/09/07 - 23:18
0
0
امین این کامنتات جدی بودن یا شوخی ؟
.........................................................
1392/09/07 - 23:04
0
0
سپاسگزارم از ادب شما سایت وزین اتحاد جنوب ؛ بنده هم از وجود برخی محدودیت های بخصوص بالادستی برای اتشار اخبار آگاهم؛ همچنینی برای کسانی که در قرن بیست و یک این چنین در باره زلزله ی اظهار نظر می کنند متاسفم.
با تشکر
1392/09/07 - 22:59
0
0
زلزله تقدیر الهی هست...خدا رحمت کنه کسانی که در این زلزله جانشونو از دست دادن و خدا صبر بده به بازمندگانشون....من بچه اهرم هستم زلزله اینجا هم احساس شد ..
1392/09/07 - 22:53
0
0
زلزله یک پدیده ی طبیعی هست و همزمان هشداری برای به خود آمدن. ربطی به بلاد کفر نداره! واقعیات نشون میده شهروندان ما خیلی هم متعهد هستن.
1392/09/07 - 22:43
0
0
سلام دوستان
خداوند بزرگ وبلندمرتبه جای حق نشسته ماکه تسلیمیم دربرابر اراده او، حکمت و تقدیر او بقدری درست هست که ما برای هربلایی آماده ایم.
( وحدتیه )
1392/09/07 - 22:23
0
0
سلام به بچه های اتحادجنوب آقا خواهشا لحظه به لحظه گزارش بدین من هر چی زنگ میزنم نمیگیره
سلام محمدرضا برسونین بگین بی خبر ما رو نذاره مردم از دلشوره
1392/09/07 - 22:14
0
0
سلام خدمت دوستان دوستان عزیز تورو خدا دست از بیمارستان بردارید تا مسئولین به کارشون برسن مرسی
1392/09/07 - 22:04
0
0
آقای امین اولا که مردم برازجان همگی مومن و متعهد هستند ،ثانیا کاش در اینوقت با مردم داغدیده و آسیب دیده همدردی میکردید.ثالثا با این صحبتهات شک کردم که ایرانی باشی
1392/09/07 - 21:47
0
0
اینم برا اونایی که میگفتند دشتستان روی خط زلزله نیست .. خدا به همه صبر بده
1392/09/07 - 21:44
0
0
تورا به خدا بیمارستان 17 شهریور را مجددا دایر کنید بیمارستان شهید گنجی استحکام لازم را ندارد مسؤلین محترم برویداز نزدیک این بیمارستان را مشاهده کنید خسارت های آن را ببینید وتصمیم درستی اتخاذ کنید
1392/09/07 - 21:42
0
0
بچه ها فقط مرگ 7 نفر تایید شده
1392/09/07 - 21:39
0
0
خدا به شما صبر جمیل عنایت کند؛ نمی دانم چه خبر است در استان ما؟ آخر کدام زلزله ای در عمق 5 کیلومتری زمین می آید.........
پاسخ: پوزش ما را بخاطر قسمتی از کامنتتان بپذیرید.
1392/09/07 - 21:36
0
0
من هم تسلیت عرض میکنم خدمت خانواده آسیب دیدگان بچه ها این مسائل حجاب ربطی نداره فقط اگر از نظر جغرافیایی و چرخش طبعی زمین نگاه کنیم چنین چیزی رو در میابین 2 دوستان اول با سپاس از سایت اتحاد جنوب و خدمت دوستان لطف کنین فقط اخبار رو بگید
1392/09/07 - 21:22
0
0
باسمه تعالی
جان باختن چندتن از هم شهریان عزیزم راتسلیت گفته برای بازماندگان صبرواجر مسألت می نمایم ؛امید است خداوند الام مجروحان را التیام دهد . قم
1392/09/07 - 21:18
0
0
زلزله هشدار وتذکر الهی است . بله ماهواره بسیاری از زنان را بی حیا و مردان را بی غیرت گرده است
1392/09/07 - 21:10
0
0
خدا به خیر گذرونده
خدا رو شکر ظاهرا تلفات خیلی کمتر از اون چیزیه که فکر می کردیم
ماشین و دیوار و خونه مهم نیست
مهم سلامتی همشهریان و هم استانی هامونه
انشالله خدا به خانواده های داغ دیده هم صبر بده
1392/09/07 - 21:06
0
0
اولی خونه ری سرمون رمبسی.روستای عیسوند یه کهره سیاه ری دیوار افتاد مرد.
1392/09/07 - 21:00
0
0
سلام من وحدتیه هستم اینجا زلزله خیلی شدید بود. ما که توی حیاطمون چادر زدیم و میترسیم بریم توی خونه.
1392/09/07 - 20:48
0
0
اونها یه فکری واسه رسوندن مجروحین به بوشهر کنن، پخش مستقیم پیشکششون...!
1392/09/07 - 20:42
0
0
خدا بیامرزد سازنده بیمارستان 17شهریور
1392/09/07 - 20:40
0
0
من گفته ام و باز هم خواهم گفت به علت هتك حرمت افراد توسط اين استاندار؛ نحسی همراه او است تا نرود همين آش و همين كاسه من خواب ديده ام كه بايد او را از بلاد اخراج كنند مگر همين ديروز ابروي خانواده مانند مختاري اصيل و مومن و متعهد را نمي خواست بريزد. من گفته ام مثل آن زن بوشهري كه گفت خواب ديده ام شاهين سقوط مي كند و همه مسخره كردند و سقوط كرد اقايان او را به بلادش دعوت كنيد تا مصيبت برود...
پاسخ: انتشار اینگونه نظرات به معنای تایید مفاد آن نیست.
1392/09/07 - 20:37
0
0
جان باختن تعدادی از هم استانی های خودم را خدمت دشتستانی های عزیز تسلیت می گویم.
1392/09/07 - 20:32
0
0
امین جون ببخشیده ولی جنوبیا حجابشون بیشتر از بقیه هم کشوریامون رعایت میکنن.
طبق حرف دوستمون الان باید 90 درصد مردم جهان بمیرن چون بی حجابن دیگه
1392/09/07 - 20:31
0
0
اقای امین حالت خوبه؟ تو قرن 21 زندگی میکنم درطرز فکرت تغیر بده .
1392/09/07 - 20:29
0
0
وحشتناک بود .خسارتهای زیادی مردم دیدن
اصلا نمیدونم چه جوری از طبقه سوم خودمورسوندم پایین.
هنوز هم جفت پام درد میکنه.
فکر کنم نزدیک 8 پس لرزه زده.با توجه به اینکه دو ساعتی گذشته.
خدا خودش به خیر کنه یه روز سیل یه روز زلزله.
1392/09/07 - 20:25
0
0
سلام. جناب اقای امین بی حجاب زنها از بی غیرتی مردان است.
خونه ی ماهم دچار خسارت شده تو برازجان خیابان فردوسی
1392/09/07 - 20:24
0
0
من برازجونیم ولی الان مسجدسلیمانم.اطلاع رسانی دقیق انجام بدید.
1392/09/07 - 20:23
0
0
در پی زلزله قسمتهای از خانه قران نظراقا که هنوز تکمیل نشده بوذ فرو ریخت.
1392/09/07 - 20:12
0
0
خوب دقت کنید صدا وسیمای استان بوشهر هنوز که ساعت 8/10شب هست نتوانسته پخش مستقیمی از واقعه برازجان داشته باشد.
1392/09/07 - 19:56
0
0
بازهم خدا بیامرزد سازنده بیمارستان 17شهریور را که بعداز 60سال هنوز سرپاست
1392/09/07 - 19:53
0
0
همشهریان عزیز سلام،امیدوارم به هیچکس از همشهریانم آسیبی نرسیده باشه. انشااله
عزیزان همشهری لطفا پس از زلزله موارد زیر را رعایت کنید:
1- حتی الامکان از تجمع کم ضرورت در بیمارستان ومراکز درمانی بخصوص عبور ومرور بی جهت در خیابانهای منتهی به بیمارستان خودداری نمایید تا در امداد رسانی به مصدومین احتمالی تسهیل گردد
2- تلفن های خود را مشغول نفرمایید
3- رادیو یا تلویزیون خود را روشن نگه دارید تا درصورت درخواست کمک به یاری همشهریان عزیزمان بشتابید.
1392/09/07 - 19:50
0
0
بلاد کفر که خودشان هم میگویند کافرند، در نتیجه امیدی به اصلاح آن ها نیست. اما به این دلیل بیشتر زلزله ها و بلای طبیعی در بلاد اسلامی نازل میشود که در این کشور ها فرهنگ منحط غربی در حال نفوذ است و در نتیجه این زلزله ها هشداری است برای این که مردم بفهمند و به خصوص مسئله حجاب را بیشتر مراعات نمایند. آیت الله کاظم صدیمی امام جمعه محترم تهران هم در خطبه‌های نماز جمعه بیست و هفتم فروردین هشتاد و نه به همین موضوع اشاره کرده اند:
متاسفانه گناه در جامعه زیاد شده‌است. گناهان صغیره که می‌توان به طور مثال از بی‌توجهی برخی بانوان به مسائل حجاب و بی‌توجهی برخی مردان نسبت به رعایت اصول اخلاقی، نام برد موجب از بین رفتن روح معنوی در جامعه شده‌است. آنچه که رئیس‌جمهور محترم در خصوص زلزله و بلاهای ناشی از گناهان مطرح کرده بودند، مسئله‌ای است که باید به آن بیشتر توجه کرد چرا که علما بارها به این مسئله اشاره کرده و فرموده بودند که باید با مقابله با گناه از بلاها جلوگیری کرد. زلزله‌هایی که بر اثر گناه حاصل می‌شود راهی جز این ندارد که ما به یاد خدا باشیم و به دین پناه ببریم. ما باید برای مقابله با بلاها در پناه دین زندگی کنیم چرا که حتی اگر زلزله طبیعی در شهر تهران بیاید هیچ کس جز خداوند حریف این بلاها نخواهد بود. بانوان ما باید بیشتر مسائل مربوط به حجاب را رعایت کنند چرا که بی‌حجابی‌های بانوان موجب لرزش دل جوانان می‌شود و در نهایت به گناهان کبیره تبدیل می‌شود و در این صورت است که غضب خداوند حاصل می‌شود.
1392/09/07 - 19:48
0
0
ما هم توی مسیر شیراز برازجانیم.اتحاد خبر دقیق بده تلفنها هم نمیگیرن.
جناب اقای امین بی حجابی زنها از بی غیرتی مردان است. نماز نمیخونین حداقل بی غیرت نباشین. خدا از حق خودش میگذره ولی حق ناس نه...حجاب یک نوع حق ناس است.
خدا رحم کنه و عاقبت بخیرمون
1392/09/07 - 19:39
0
0
به چه طرقیق میشه چند تا عکس از زلزله براتون بفرستم؟
پاسخ: از طریق ایمیل اتحاد جنوب عکس های خود را برایمان ارسال فرمایید.
ettehadjonoub@yahoo.com
1392/09/07 - 19:32
0
0
یا پیغمبر
یه طوری پریدم بیرون که جفت پاهام درد میکنن!
1392/09/07 - 19:30
0
0
سلام
با گذشت 2 ساعت هنوزم پس لرزه ها ادامه داره
1392/09/07 - 19:24
0
0
خدا کمک کنه من در یکی از روستاهای اطراف برازجان هستم به یک باره تمام زمین لرزید تمام تیر برق ها آتیش گرفتنند ، همه خانه ها مثل موج دریا تاب می خورد ، خیلی مردم وحشت زده بودند ، یک ساختمان 2 طبقه تقریبا 30 درصد تخریب شد همه دعا کنیم تا هر کسی اسیبی دیده خدا کمکش کند.
1392/09/07 - 19:21
0
0
خدا کمک اونایی که تو بیمارستانن بکنه(بیمارستان گنجی)
1392/09/07 - 19:19
0
0
شما محبت کنید مرتب گزارش کنید . متشکریم
خدمت خانواده های داغ دیده هم تسلیت عرض می کنم .خدا بهشون صبر بده.
1392/09/07 - 19:18
0
0
طبق نظر دوستمون باید بلاد خارجه نابود بشن از گناه
1392/09/07 - 19:12
0
0
زلزله هم از جلوه های الهی است . مردم بروید نماز بخوانید و حجاب را رعایت کنید تا از عذاب الهی در امان بمانید
1392/09/07 - 19:11
0
0
در وحدتیه مغازه یکی از شهروندان ریزش کرد و تلفات در این شهر زیاد بوده
1392/09/07 - 19:08
0
0
سلام و تشکر
لطفا در صورت امکان اسامی تلفات جانی و مصدومان حادثه و حداقل محله هایی که بیشترین آسیب رو دیدند رو اعلام بفرمایید
1392/09/07 - 19:03
0
0
بر اثر زلزله کوه نزدیک دالکی ریزش کرد
1392/09/07 - 18:59
0
0
استاندار میگه هر گونه اطلاعرسانی در مورد زلزله از طریق سایت های خبری ممنوع است..عجب آدمیه ها.ما از شیراز داریم پیگیری میکنیم.
1392/09/07 - 18:59
0
0
خیلی ناراحت کننده و درد اور است
1392/09/07 - 18:58
0
0
همش ب خاطر گناهه!!!
مردم ی کم درس بگیرن!
1392/09/07 - 18:55
0
0
خواهشا امشب دائما و 24 ساعته گزارش بدین..خیلی مهمه
1392/09/07 - 18:52
0
0
سر مسئولین بی لیاقت استان؛ چرا بیمارستان17 شهریور تعطیل کردن؟
1392/09/07 - 18:26
0
0
الله اکبر
چه خبره دشتستان خدایا؟!
دقیقا پارسال اینموقع سیل جان چند دشتستانی رو گرفت و امسال زلزله!
پناه بر خدا از اخبار تلخ دشتستان.
خداوند به خانواده های مصیبت دیده صبر عطا کنه. انشاالله.
1392/09/07 - 18:08
0
0
مرکز لرزه نگاری آمریکا شدت زلزله برازجان را 5.6 ریشتر اعلام کرد
1392/09/07 - 17:59
0
0
سلام

خیلی بزرگ بود ولی مرکز لرزه‌نگاری کشوری 5.7 ریشتر اعلام کرده . عجیبه
1392/09/07 - 17:45
0
0
شدت زلزله 5.6 ریشتر از سوی زلزله شناسی آمریکا اعلام شد
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...