امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1392 - 09:54
اختصاصی اتحاد جنوب/به بهانه روزخبرنگارصورت گرفت:

نشست صمیمانه شهردار برازجان با اصحاب رسانه این شهر، بعد از ظهر روز سه شنبه در مهمانسرای زندان برازجان برگزار شد.اصحاب رسانه در این جلسه، ضمن قدردانی از زحمات کریم حسین آبادی به عنوان شهردار برازجان در 3 سال اخیر، خواستار ادامه فعالیت وی در این سمت در سال های آینده شدند.مدیر مسؤول نشریه و سایت اتحاد جنوب گفت: رسانه ها...

اتحاد جنوب ـ هدیه بیت سیاح: نشست صمیمانه شهردار برازجان با اصحاب رسانه این شهر، بعد از ظهر روز سه شنبه در مهمانسرای زندان برازجان برگزار شد.

اصحاب رسانه در این جلسه، ضمن قدردانی از زحمات کریم حسین آبادی به عنوان شهردار برازجان در 3 سال اخیر، خواستار ادامه فعالیت وی در این سمت در سال های آینده شدند.

مدیر مسؤول نشریه و سایت اتحاد جنوب گفت: رسانه ها، پل ارتباطی بین مردم و مسؤولین می باشند و به عبارتی می توان گفت خبرنگاران نماینده افکار عمومی جامعه هستند لذا تا آنجایی که رسانه های شهر برازجان با بدنه اجتماع در ارتباط هستند، به جرأت می توان گفت که از عملکرد شهردار این شهر رضایت دارند و این حاکی از عملکرد عالی و رسای شهردار برازجان در توسعه آبادانی این شهر است.

اکبر صابری ضمن قدردانی از زحمات کریم حسین آبادی در 3 سال اخیر در سمت شهرداری برازجان گفت: امیدواریم این رضایت نسبی مردم و رسانه ها از عملکرد شهردار کنونی برازجان، عاملی در ابقای ایشان در این سمت از سوی شورای چهارم شهر برازجان باشد و حتی اگر شهردار نیز مایل به ماندن در این سمت نباشند، وی را متقاعد کنند تا در یک دوره چهار ساله دیگر از  توانمندی های ایشان بهره مند شویم.

شهردار برازجان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: صداقت و راستی دو مقوله ای است که همیشه در عملکرد خبرنگاران مشهود می باشد که من نیز در طول 3 سال فعالیت خود به عنوان شهردار برازجان سعی کرده ام از این خصیصه خبرنگاران استفاده و برخی از خواسته های غیر قانونی و غیر معقول از شهردار، به صورت واضح رد کنم.

مهندس کریم حسین آبادی افزود: ماهمیشه گفته ایم ایرانیان سابقه درخشانی دارند پس این درخشش باید تداوم یابد و تداوم آن در ایران اسلامی و بخصوص شهر برازجان، نیازمند همکاری همه جانبه مردم با مسؤولین است چرا که اگر مردم همکاری لازم را با مسؤولین نداشته باشند. نتیجه مطلوبی از فعالیت های آنان حاصل نخواهد شد به عنوان مثال ساماندهی بازار برازجان یکی از دغدغه های مردم در سال های اخیر بود که با تلاش شهرداری و نهادهای مربوطه، این امر محقق شد اما به دلیل عدم همکاری عموم مردم، این ساماندهی و نظم تداوم نیافت.

وی ضمن انتقاد از نصب نشدن مجسمه غضنفرالسلطنه گفت: چرا مجسمه غضنفرالسلطنه آماده شده باشد اما اجازه نصب نداشته باشد؟ غضنفرالسلطنه ای که به عنوان یک ستاره درخشان در تاریخ دشتستان و استان بوشهر بوده و هست.

وی افزود: اگر همدلی و یکرنگی مردم با شهرداری باشد، بسیاری از معضلات و مشکلات این شهر به راحتی حل خواهد شد شهردار برازجان اضافه کرد: از همان روز اولی که بنده به سمت شهرداری برازجان برگزیده شدم، این دیدگاه که شهرداری برازجان، آخرین جایگاه مسؤولیتی من است، تمام توان خود را جهت خدمت به مردم این شهر به کار بستم اما سنگ اندازی های برخی از مسؤولین تا حد زیادی مانع به ثمر رسیدن این فعالیت ها شد.

وی ادامه داد: سنگ اندازی های برخی افراد در کارکرد شهردار برازجان به گونه ای بود که توان مرا به عنوان خدمتگزار مردم گرفته به طریقی که حتی 99 درصد جاهایی که باید از خود دفاع می کردم، دفاعی انجام ندادم.

حسین آبادی افزود: بسیاری از افراد سعی داشتند تا با استفاده از روابط، ضوابط را نادیده گرفته و نیروهای غیر متخصص را در مجموعه شهرداری بگنجانند که این امر با مخالفت من محقق نشد.

وی گفت: من وظیفه داشتم و دارم که دین خود را به شهر خودم ادا کنم، هر چند کاستی های زیادی محسوس بود اما در کل از عملکردم راضی می باشم چرا که بر این باورم که تمام توان خود را گذاشته ام، هر چند به دلایلی نتیجه مطلوب حاصل نشد.

در پایان از طرف نشریه و سایت اتحاد، لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود به شهردار برازجان تقدیم شد.

گفتنی ست از طرف شهردار برازجان به خبرنگاران لوح تقدیر اهدا گردید. 

 

 

 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/05/22 - 13:59
0
0
وقتی شهرداری علاوه براین که بومی بوده ،علم و تخصص وتحصیلات لازم جهت تصدی این سمت رادارد وسلیقه وعلاقه به پیشرفت وتغییرمبلمان شهری شهرش راداردوتا آنجایی که اعتبارات موردنیاز رادراختیار داردازهیچ تلاشی فروگذارنمی کند دیگرچه نیازی به تغییر می باشد . تغییر پی درپی وگاهآ ازروی لجاجت وبهانه گیری های بی دلیل وازروی حب وبغض مدیران خودضربه ای برپیکر هرجامعه ای می باشد . البته شهرمان کاستی های زیادی دارد واینان یک روزه وتوسط مهندس حسین آبادی پدیدارنشده ویک روزه هم برطرف نخواهدشد . حقیر تاقبل ازشهرداری مهندس حسین آبادی ازبرخی کمبودهای ابتدایی که دراکثر شهرها وجودنداشته مثل عدم وجود پایه های کنسولی یاهمان چراغهای راهنمایی بلند،استاندارد ومتعارف درتقاطع ها ویا تابلوهای به روز نام خیابانها وتابلوهای راهنمای تعیین جهت اماکن مهم شهرودیگرشهرهاراوقتی که دربرخی شهرهای کوچکتر ازبرازجان می دیدم حسرت می خوردم .اصلاح فیزیکی برخی میادین ، تقاطع ها ، ساماندهی بازارروز سنگ فرش کف آن ، احداث آبنما، ساماندهی میدان شهیدچمران ومحوطه مقابل کاروانسرا، شروع احداث میدان ورودی ازسمت بوشهر ،کاشت درخت درسطح شهر، نصب تندیس های بازی های بومی، نصب بسیارضروری تابلوهای نام کوچه ها درورودی کوچه ها، اخیرآ نصب آلاچیق درفضای سبز خیابان رودکی ومقابل مسجد فاطمه زهرا(س)ودیگراقدامات را نباید نادیده گرفت . خواهش می کنم ازطرف همه مردم برازجان اظهارنظر نکرده وتعداد اندکی مخالف راهمه مردم قلمدادنفرمایید. باهمدلی واتحاد بیشتر موجبات اعتلا ی هرچه بیشتر شهرمان را فراهم سازیم .
همین اندازه که اعتقاد و علاقه به احترام ونشست با اصحاب رسانه و این قشر واقعا زحمت کش و بی ادعا و فرهنگی آگاه وجود دارد ، مایه امید و مباهات شهر بزرگ برازجان ، شهر اندیشمندان استان خواهد بود.
1392/05/17 - 18:17
0
0
اگر این شورا نخواهد مهندس حسین ابادی را حفظ کند باید بدانند به مردم توهین خواهند کرد
1392/05/17 - 17:27
0
0
بعضیها چه خوب خودشون بخواب میزنند اخه نمیبینی مردم چطور از عملکرد شهردار راضیند؟؟
رو چه حسابی میگن به دنبال هوای تازه هستیم؟
یادتون رفته یا سنتون قد نمیده که برازجان چه برهوت و بیابونی بود ولی الان تمام خیابانها اطرافش پر از درخت شده؟؟
المانهای میادین چی؟
ساماندهی بازار چی؟
مردم شهر خودشون فرهنگ استفاده ندارند به شهردار چه؟
بابا کمی منصف باشید باور کنید باید همراه شهردار بود نه مخالف
مردم یه بار چوب عوض کردن شهردار خوب شهر آقای اخلاقی خوردن خداییش من کاری به مدیریت ایشون تو شهرداری و رفتارشون و روابطشون با شورا نمیدونم اما خروجی زحماتشو میشد تو تغییر چهره شهر دید
بخدا ظلمه همچین مدیر شایسته ای از دست بدیم با این بودجه محدود و با مخالفتها و تنگ نظری های سرسختانه بوشهریا تو پیشرفت برازجان یه شاهکاره از ایشون
ما باید حامی ایشون باشیم ایرانی بازیمون بذاریم کتار که همین ایرانی بازیمون مانع پیشرفتمون شده
1392/05/17 - 14:08
0
0
از مهمترین مولفه های انتخاب یک مسوول: تخصص ـ تجربه در کار مورد نظر و تعهد است که همه اینها در مهندس حسین آبادی جمع شده اند... ایشان تحصیلات عالیه در زمینه عمران و شهرسازی دارند* چندین سال سابقه کار در شهرداری ها را دارند و در این مدت تجربه 3 ساله شهردار بودن برای یک شهر بزرگی مثل برازجان کم اهمیت نیست* و در آخر تعهدی که نسبت به شهرش دارد ان است که ایشان شخصی متمول و بی نیاز به پول و منصب هستند و بازهم علی رغم همه کارشکنی ها بر سر هدفشان ماندند و ایستادگی کردند.

آقایان شورای شهر این را ببینید/ چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
1392/05/17 - 13:55
0
0
گرچه در ابتدا از آمدن آقای حسین آبادی راضی نبودم ولی الحق و الانصاف عملکرد ایشان خوب بود و برایشان آرزوی توفیق دارم. امیدوارم شورای جدید یک جانبه نگری نکند و نظر اندیشمندان، فرهیختگان واصحاب رسانه را درباره انتخاب شهردار جدید جویا شود. خیلی از مردم این شهر از آقای حسین آبادی رضایت کامل دارند
1392/05/17 - 13:02
0
0
آقا جام من پذیرفتم ... بچه که زدن نداره ، حالا ما یه چیزی گفتیم ، مخلص همه رسانه ای بخصوص عزیزان زحمت کش اتحاد جنوب هم هستیم ، اِری یعنی ارادت !
1392/05/17 - 11:56
0
0
آقا این چیزی که من میبینم انگار اتحاد جنوب حسین آبادی رو دعوت کرده نه جلسه شهردار با اصحاب رسانه هست
اون که قائدی و محمودی کارمندای شهردارن
بقیه هم که کارکنان اتحادجنوب
کو اصحاب رسانه؟
اتحاد جنوب خب خودتو راحت کن بگو مهمونی اتحاد جنوب با شهرداره
1392/05/17 - 07:07
0
0
با سلام
از اعضای جدید شورای شهر تقاضا دارم شهردار جوان و توانمندمان را حفظ کنند.باور کنید با حفظ ایشان شهر عزیزمان برازجان پیشرفت خوبی خواهد داشت.شما او را حفظ کنید و از وی حمایت کنید،مطمئن باشید بعد از 4 سال پشیمان نخواهید شد.
نهایتش ای آدم یک ماه دیگه شهرداره
شورای چهارم بر اساس نظر مردم مبنی بر تغییر روی کار اومده و شهر نیاز به هوای تازه داره
معلوم نیست این رسانه آقای صابریه یا کاناله تبلبغات حسین آبادی؟
آقای صابری تو بر چه اساسی عملکرد آقای شهردار رو مثبت ارزیابی کردی که حالا میگی بازم بمونه؟
نه خیر . ما مردم برازجان کاملا ناراضی هستیم و حالمون از این نمایش های طنزی که شما با کمک ارسطو قائدی هر هفته برگزار میکنید بهم میخوره
آقای صابری همونطوری که ملت خواهان تغییر در عرصه مدیریت کشور بودن و آقای دکتر روحانی رو انتخاب کردن مردم برازجان هم خواهان مدیریت ، نشاط و هوای تازه در سیستم مدیریت شهری هستند.
پاسخ: ولی اطلاعی که ما از افکارعمومی برازجان داریم حاکی از رضایت نسبی مردم از مهندس حسین آبادی است. البته اقلیت مخالفی هم دارد که نظر آنها هم محترمه. به هر حال شورای جدید تصمیم گیرنده است.
1392/05/16 - 23:05
0
0
اصحاب رسانه؟ اینها که اکثریت شون اتحاد جنوبی هستن!
پاسخ: خوب تیم کاری اتحاد جنوب به تنهایی از بقیه رسانه های دشتستان بیشتره. چون هم باید سایت خبری را هر روز آنلاین و پربار داشته باشن و هم تنها هفته نامه فعال شهرستان است.
دوم. مگه اتحاد جنوبی ها اصحاب رسانه نیستند.
سوم. دو هفته نامه مردم جنوب، جام جم. دریای جنوب و ... حضور داشتند.
1392/05/16 - 16:03
0
0
از اتحاد جنوب سوال دارم
دلیل ندادن اجازه برای نصب مجسمه غضنفرالسلطنه چی بوده؟
حتما در این خصوص از شهردار پرسیده شده
پاسخ: قبلاً توضیح داده است. یکیش عدم موافقت شورای تامین شهرستان بوده. دیگری هم گفتن امسال قراره با مجسمه شیخ محمدحسین مجاهدبرازجانی در دوجای مناسب شهر نصب بشن.
1392/05/16 - 14:16
0
0
درود بر شهردار محترم و اصحاب رسانه ها
امیدوارم مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرمان در این محافل برسی گردد و برنامه ای بریزند که این نشست ها ادامه پیدا کند
1392/05/16 - 13:06
0
0
حسین جان باید بدانی که شهردار اینده آقای اخلاقی خواهد بود چون شهردار آینده توسط شورا انتخاب نمیشه بلکه توسط .... و عواملش انتخاب میشود
1392/05/16 - 13:01
0
0
به عنوان یک برازجانی از زحمات شهردار آقای مهندس حسین آبادی تشکر میکنم امیدوارم این شورا بتواند از توان و تخصص ایشان بهره ببرد
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکوری در استان بوشهر
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • خبرنگاران سراسر شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • ثبت بیشترین جلسات و اقدامات راهبردی در هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1402
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/06
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • حضور پتروشیمی پردیس در ایران اكسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران
  • کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...