امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 تير 1400 - 06:35

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۰‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۰‍
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصتی فراهم می‌شود تا سبک زندگی خود را تغییر دهید و رویکردی جدید را در پیش بگیرید. به لطف این شرایط، زندگی تازه‌ای را دنبال کنید و راه‌های نرفته را در پیش بگیرید. در این سال شرایطی برای مسافرتی هیجان‌انگیز به همراه اعضای خانواده مهیا می‌شود. این مسافرت را به فال نیک بگیرید و در سفر شناخت بیشتری از خود و اهل منزل پیدا کنید. ماه‌های آغازین سال تولدتان را با کار و تلاش ادامه دهید تا به اواخر پاییز برسید. سپس کمی استراحت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه نمایید. سایه همای سعادت در سال تولدتان روی سر شما می‌افتد و با موقعیت‌های چشمگیری برای موفقیت و پیشرفت روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست که در این سال بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و تا می‌توانید دامنه دستاوردهای خود را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید و این سال را به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی خود تبدیل کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با انجام کارهای آرامش‌بخش، فشارهای زندگی را کاهش دهید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید.   اصلاً به ظاهر و قیافه خود اهمیت نمی‌دهید و خوش‌لباسی و شیک‌پوشی را کنار گذاشته‌اید، ادامه این رفتار شما را در چشم آشنایان به فرد بدلباسی تبدیل می‌کند که اهمیتی به خودش نمی‌دهد. در نتیجه از امروز این رویکرد را کنار بگذارید و دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
منفی‌بافی را کنار بگذارید و نیمه پر لیوان را ببینید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبان‌تان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناراحت‌کننده‌ای انجام دهید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را با این رفتار دلخور کنید. کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید.  غصه‌ای که مدت‌ها است شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. در حق این فرد کوتاهی نکنید و با پرستاری از ایشان به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید.   روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. دوستی که مدتی است از وی خبر ندارید، امروز سرزده به دیدن شما می‌آید. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و دیدارها را تازه کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز حال و هوای عاشقی به سرش زده و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان احترام بیشتری بگذارید. در غیر این صورت همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیز احترام شما را نگه نخواهد داشت و از رابطه‌ای که با ایشان دارید به غیر از کدورت و دشمنی چیزی نصیب‌تان نمی‌شود.   بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید.  برنامه‌ای برای افزایش درآمد و ثروت دارید، امروز بهترین زمان برای اجرای این برنامه‌ها است و مطمئن باشید انجام این کار، سود چشمگیری را به درآمد‌های شما اضافه خواهد کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید.  یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید.  لحن گفتار خود را تغییر دهید و با صحبت‌های خودخواهانه اطرافیان را ناراحت نکنید. در غیر این صورت و آشنایان شما را کنار می‌گذراند و به فرد منزوی تبدیل خواهید شد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغ‌تان بیاید. بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر خوشحال‌کننده را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم کنید.  روز خوبی را به لحاظ عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال شکست‌عشقی شما وجود دارد، اجازه ندهید این شکست شما را از پا در بیاورد و روحیه‌تان را حفظ کنید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد.  به مجلس عروسی یا مهمانی مهمی دعوت شده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت، اما مواظب باشید که در خوردوخوراک زیاده‌روی نکنید و به رژیم‌غذایی‌تان پایبند باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته است و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. در غیر این صورت اختیار زندگی را از دست خواهید داد و آشنایان بر زندگی شما تسلط پیدا خواهند کرد. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را حسابی غافلگیر می‌کند. فرصتی پیش می‌آید تا دمی در کنار دوستان قدیمی بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان خود ثابت نمایید که از هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید. بلندپروازی را کنار بگذارید و فراموش نکنید راه آرامش و رضایت در زندگی با میانه‌روی باز می‌شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز بسیار پرکاری در پیش‌رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد.   مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. کارها را پشت‌گوش نیاندازید و کارهای عقب‌مانده را در اولویت قرار دهید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود و لحظه‌های ناراحت‌کننده‌ای را تجربه کنید. با یک دست چندین هندوانه بر می‌دارید و همیشه سرتان را بیش‌از‌حد شلوغ می‌کنید. این رویکرد نه‌تنها پیشرفتی برای شما به دنبال ندارد، بلکه به لحاظ فکری نیز ذهن شما را آشفته می کند تا تمرکز لازم را در انجام کارها نداشته باشید. از امروز تصمیم بگیرید این روحیه را کنار بگذارید و کارها را در وقت مشخص خود انجام دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با ورزش و تحرک سلامت‌تان را تضمین کنید و انرژی بیشتری بدست بیاورید. بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.  مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید.   خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
احتمال زیادی وجود دارد که دچار مسمومیت غذایی شوید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب خوردوخوراک‌تان باشید. امروز اگر حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد.  دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک‌تان می‌آيند. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، اما جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز حساسی را آغاز کرده‌اید و امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید و روز را به خوبی به پایان برسانید. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید.  حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبرو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد. زندگی را با دیدی مثبت نگاه کنید و منفی‌بافی را کنار بگذارید. این رویکرد دیدگاه شما را به زندگی گسترده‌تر خواهد کرد تا در آینده شاهد دستاوردهای بیشتری باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با ورزش و تحرک همیشه جوان و شاداب باقی بمانید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. یکی از اطرافیان برای حل مشکلات شما آستین بالا می‌زند. محبت این دوست را به دیده منت بگذارید و به لطف کمک‌های ایشان، گرفتاری‌ها را از سر راه بردارید.    کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد. یکی از آشنایان امروز ساز مخالف می‌زند و از در دشمنی با شما وارد می‌شود. اجازه ندهید کدورت میان شما و این فرد بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 5 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۰۷ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 19 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...