امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 تير 1392 - 07:11

فـال روزانه  1392/04/04

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز افراد شما را مثل همیشه جدی نمی گیرند ناراحت نشوید. امروز در کل روز آسانگیری است. سختی روزهای گذشته را فراموش کنید و زیاد در مورد چیزهایی که متوجه نمی شوید استرس نداشته باشید. در جهت جریان حرکت کنید و لبخند بزنید. انرژی امروز بین شما و عشقتان فضایی تیره و تار و غم انگیز ایجاد می کند و این باعث می شود که هر دوی شما حس کنید که انگار رابطه شما دیگر نتیجه بخش و پرثمر نیست. بهتر است که نگذارید این حس شما را در بر بگیرد و وسوسه شوید که ناگهان تسلیم شوید. اگر لازم شد، کمی زمان را به تنهایی سپری کنید و دوباره فردا حرف بزنید. اشکالی ندارد. آشفتگی و پریشانی دائمی در اطراف شما نمی گذارد که شما با حداکثر سرعتتان در محل کارتان کار کنید. به همین دلیل مهم است که انتظار داشته باشید کمی کندتر از همیشه عمل کنید. از اینکه هر کاری را با هر سرعتی بهر حال بتوانید تمام کنید باید خوشحال باشید.

     فال روزانه متولدین اردیبهشت  


امروز شاید متوجه شوید که چیزی یا کسی عمداً سعی می کند همه چیز را برایتان سخت تر کند. شما سعی می کنید کنترل اوضاع را به عهده بگیرید، ولی انگار از میان انگشتانتان فرار می کند. تصمیمات مهم نگیرید و سعی نکنید افراد را در گوشه ای گیر بیندازید. بگذارید افراد آزادی خودشان را داشته باشند. امروز بیشتر از همیشه حس می کنید که زبانتان بسته است، ولی نباید بگذارید این حس شما را از گفتن حس عمیق تعهد به رابطه ای که دوست دارید داشته باشید به شریک زندگی تان باز دارد. اگر جداً باید کارهایی قبل از دائمی شدن رابطه تان انجام دهید اکنون وقت صحبت کردن در مورد اقدامات لازم است. هر دوی شما نباید زیاد بدبین باشید، در غیر این صورت جلوتر از این نمی روید. شما با نیروی فراوان و سرسختی زیاد خود حرکت می کنید، ولی آیا واقعاً می دانید به کدام سو می روید؟ آیا هدفی نهایی در ذهن دارید؟ اکنون زمان تجزیه و تحلیل اهداف برای آینده شماست. این کار قطعاً از حرکت ها و اقدامات بدون فکر و هدف بهتر است. به سمت چیزی معنادار و هدفمند پیش بروید.

        فال روزانه متولدین خرداد
   امروز زیاد آفتابی نشوید. سعی نکنید از افراد جوابی اجباری بگیرید. صبحانه سالمی بخورید و از کافئین دور بمانید. با افراد صحبت های معنوی و فلسفی داشته باشید و در مورد معنای زندگی بحث کنید. اگر دنبال دوستی و مصاحبت هستید باید چند روز صبر کنید زیرا مردم امروز زیاد سر حال نیستند. انرژی امروز باعث می شود که صحبت های شما جدی تر از همیشه باشد و بدین معناست که شما و عشقتان در مورد مسائل بسیار جالبی بحث و گفتگو خواهید کرد. شما شانس حل کردن یک مسئله خاص را خواهید یافت، ولی قبل از آن باید بر ترس های درونی خاصی غلبه کنید. با برداشتن این قدم متوجه می شوید که رابطه شما پایان نمی یابد و تازه شروع آن است. امروز در محل کار تولدی دوباره خواهید داشت. شما از تاریکی یکی از فازهای کارتان خارج می شوید و وارد فاز کاملاً جدیدی می شوید. تار عنکبوت های مسیر را پاک کنید. بگذارید تغییراتی بوجود آید و در این مسیر پیشرفت کنید.

     فال روزانه متولدین تیر
      

امروز به دیگران الهام بدهید تا از لاکشان درآیند. با هم در این روز آفتابی قدم بزنید. شادی خود را با دیگران تقسیم کنید و با هم گفتگوهای پرشوری داشته باشید. آسانگیر باشید و نگران فردا نباشید. امروز دلیلی وجود ندارد که تسلیم شوید و خودتان را پنهان کنید و وقتی صحبت از رابطه مهمی باشد شما ترس هایی دارید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که خود را برای روبرو شدن با ترس هایتان و غلبه بر مشکلاتتان آماده کنید و متوجه می شوید که بیشتر مشکلات شما زاده تخیل شما بودند. پس جسور باشید و آنها را از سر راهتان کنار بزنید. امروز نیرو و انرژی زیادی در درون شما نهفته است. ولی یادتان باشد که فقط بدین دلیل که شما نیروی زیادی دارید دلیل نمی شود که این نیرو شما را خود به خود به سمت اهداف شخصی تان براند. شاید کمی بی عدالتی در امروز در طول مسیرتان باعث شود که انرژی شما به سمت اشتباهاتی سوق داده شود و کاملاً از مسیر اصلی منحرف شوید. پس حواستان را جمع کنید.
 
فال روزانه متولدین مرداد

اگر امروز اتفاق بدی افتاد، خونسردی خود را حفظ کنید. صبر داشته باشید و با شتاب خود کارها را خراب تر نکنید. اگر عجله کنید و کارها را از آنچه هست بدتر کنید روزهای بیشتری را باید صرف درست کردن آن کنید. با افراد حرف بزنید و با دقت بیشتر به مشکلات رسیدگی کنید. امروز شما بیشتر از همیشه اخمو و عبوس هستید. نه اینکه شما راجع به چیز خاصی ناراحت یا عصبانی باشید، بلکه بیشتر مسئله این است که چیزهایی در ذهنتان است که باید خوب درباره آنها فکر کنید. عشقتان این را نشانه ای بر این می داند که شما دیگر علاقمند نیستید، به همین دلیل باید به او ثابت کنید که اینطور نیست. شما قاضی خوبی هستید و خیلی خوب می دانید که چه چیزی خوب است و چه چیزی بد است. شما دانش زیادی درباره حقیقت دارید، پس نترسید و این دانش را با افرادی که با آنها کار می کنید در میان بگذارید. امروز صبح زمانی است که اطلاعات شما بسیار مفید و مؤثر واقع می شود.

     فال روزانه متولدین شهریور

امروز همانطور که شما اصلاً انتظارش را ندارید ولی توفانی به سمتتان می آید. هرچه کمتر تلاش کنید همه چیز را به نفع خود تغییر دهید، همه چیز خود به خود برایتان درست می شود. از امروز لذت ببرید و برای جزئیات خودتان را خسته نکنید. شما از کمی تنها زمان سپری کردن استفاده خواهید کرد و این برایتان مفید خواهد بود. این می تواند تجربه بسیار مثبتی برای شما باشد، به خصوص اینکه شما باید فکر کنید به اینکه از رابطه فعلی خود واقعاً چه می خواهید. بجای آنکه به این رابطه ضرر بزنید، می توانید از آن برای نشان دادن احساس واقعی تان به طرف مقابل استفاده کنید و آنچه باید گفته شود را به او بگویید. در محل کار شما روی لبه تیغ راه می رود، ولی در حال حاضر عمل ایجاد تعادل را خیلی خوب انجام می دهید. صبح امروز زیاد احساس ثبات و پایداری نمی کردید، ولی با گذشت زمان، با دنیای اطرافتان احساس تعادل و هارمونی می کنید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر امروز با فرد جدیدی آشنا شوید، به تدریج همه چیزتان را به او می گویید، ولی سعی کنید که یک دفعه سفره دلتان را باز نکنید. بگذارید اول او با شخصیت عاطفی شما آشنا شود و بعد با تمام قوا خودتان را به او بشناسانید. امروز افراد احتیاج دارند که تنها باشند، پس برای آنها از لحاظ فیزیکی و عاطفی آزادی و فضای کافی را فراهم کنید. به یک مسافرت طولانی یا تعطیلات کوتاه هم فکر کنید. امروز موضوعی برای فکر کردن می یابید، به خصوص اگر به عمیق تر کردن رابطه و پیوندی دائمی فکر می کنید. اگر اینطو باشد صحبت هایی جدی باید عشقتان داشته باشید. به مشکلات پیش رو فکر نکنید تا مسیر شما سخت نشود. بهتر است مثبت فکر کنید و جسارت داشته باشید. توانایی های قوی، حساس و مؤثر شما امروز در ساعات اولیه صبح مورد تأکید قرار می گیرند. دیگران به سمت شما می آیند زیرا می دانند که می توانند برای حمایت و آسایش روی شما حساب کنند. برای خودتان هم وقت بگذارید و کل زمانتان را به دیگران اختصاص ندهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز از خرج های پولی و عاطفی دریغ نکنید. امروز هر کاری بکنید بعداً پاداش آن را می گیرید. خوش بگذرانید و تفریح کنید. امروز روز آزادی از محدودیت ها است. زنجیرها را پاره کنید و دنیای جدید را در ذهنتان و در محیط اطرافتان بگردید. به ماجراهای جالب نه نگویید. امروز متوجه می شوید که قرار امشب تان با فردی، آنطور که انتظار داشتید نیست زیرا فرد مورد خیلی با تصور شما فرق دارد. او خیلی محافظه کار است و از شما هم بزرگتر نشان می دهد، گرچه از لحاظ سنی از شما کوچکتر است. ولی زود امکان شکل یافتن رابطه تان را رد نکنید، زیرا با گذشت زمان او ثابت می کند که انسان موردنظر شماست. امروز صبح و بعدازظهر شتاب کارها زیاد می شود و تا عصر سرعت شما خیلی زیاد می شود. چیزهایی که در موردشان مطمئن نبودید کاملاً مشخص می شوند و سر جایشان قرار می گیرند و شما بالاخره حس می کنید که دوباره در مسیری که باید باشید قرار می گیرید و آنچه می خواهید انجام می شود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز روز گوشه گیری و درونگرایی نیست. گذشته را پشت سر بگذارید و به جلو نگاه کنید. فرصت هایی که پیش می آید را از دست ندهید و موتور خود را با تمام قدرت روشن کنید. امروز روزی عالی برای گسترده کردن افق های پیش رو و شروع ماجراها است. انرژی امروز درست همان چیزی که برای آرام شدن و گرفتن مسئولیت در رابطه ای که هستید را فراهم می کند. گاهی شما به راحتی نمی توانید این کارها را بکنید، به خصوص وقتی مشکلی پیش می آید یا مسئله ای سخت می شود. ولی در حال حاضر شما با گوش دادن به آنچه عشقتان برای گفتن دارد کمک خیلی خوب و مثبتی به این رابطه می کنید. امروز باید به باغچه پروژه های کاری خود رسیدگی کنید. باید منظم و مرتب باشید تا بتوانید نتایجی که می خواهید را بدست آورید. به برنامه و نقشه خود پایبند باشید و از آن قصور نکنید. هرچه تعادل و ثبات بیشتری داشته باشید، کارهای بیشتری را تمام خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

امروز به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. مهمانی بگیرید و برقصید و همه چیز دور و برتان را تر و تازه کنید. گل های تازه بخرید و اتاقتان را به آنها مزین کنید. امروز روز خوبی برای هدایت انرژی مثبت به سوی دنیاست. ماجراجویی کنید. شروع کننده پروژه ها باشید و نگران جزئیات نباشید. امروز برای خودتان چاه نکنید. شاید در یکی از حفره های تاریک مغزتان غرق شوید، پس سعی کنید که با این کار فرصت ملاقات با فرد خاصی را از دست ندهید. اگر مهمانی یا مناسبت اجتماعی خاصی هست که باید بروید، پس این فرصت خوبی برای شماست که کمی تفریح کنید. حتی اگر تنها باشید، باید تنهایی شما مطمئن باشد. خیلی اوقات، زمانی که افرادی دور و برتان باشند که بتوانند به شما در صورت نیاز کمک کنند، احساس ثبات و امنیت می کنید. امروز شما خودتان هستید و خودتان، پس نباید دنبال حمایت دیگران باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز تصمیم گیری برای هر چیزی بسیار برایتان سخت می شود. درباره کار و چیزهایی که باید انجام شود استرس نداشته باشید. امروز روزی است که نباید آن را پر از انرژی گذشته ها کنید. فردا وقتی بیدار شدید احساس بهتری خواهید داشت. برای ماجراها ریسک کنید. امروز باید نقشه و برنامه درستی برای آینده طراحی کنید، نه اینکه بنشینید فکر کنید که در آینده چه اتفاقی می افتد و کاری نکنید. اگر در شروع یک رابطه نویدبخش هستید، باید خوب فکر کنید که در آینده می خواهید به کدام سو بروید. این باعث می شود که در مورد آینده با عشقتان صحبت کنید. امروز ذات معصوم خود را در بر بگیرید. دوباره کودک شوید. رفتار بازیگوش و بچگانه ای با همکارانتان داشته باشید. رفتار کینه توزانه و بد خود را کنار بگذارید. بهتر است ببخشید و فراموش کنید و بدون اعتنا به گذشته، با قلبی پاک مانند قلب کودکان به جلو پیش بروید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز کارهای شما خوب و آسان پیش می روند. شما متوجه می شوید که نیروی زیادی هست که احساسات شما را تغذیه می کند و شما می توانید این نیرو را تا انتها زیادش کنید. از ذات قوی و دینامیک خود برای بردن دل دیگران استفاده کنید. از انرژی خود برای شاد کردن دیگران هم استفاده کنید. نباید عقب نشینی کنید، ماجراجو باشید. شما و عشقتان امروز از برنامه ریزی با یکدیگر برای آینده سود زیادی خواهید برد. هر چه بیشتر در مورد جزئیات هدف خود فکر کنید و برنامه ریزی کنید بهتر است. با شروع پروژه ای که بدست گرفته اید، به چیزهای زیادی دست می یابید و این شما را به هم نزدیکتر می کند و چیزی مثبت برای هر دوی شما دارد. بعداً از اینکه اولین تلاش ها برای آغاز آن را صورت دارید خوشحال می شوید. هیچ چیز بدتر از گیر کردن در روتین روزانه و روزمره گی نیست. در حال حاضر شاید شما در چنین موقعیتی گیر کرده باشید، زیرا بدین ترتیب احساس آرامش و راحتی بیشتری می کنید. شما احساس ثبات و پایداری می کنید. ولی در دام این موقعیت نیفتید. ریسک کنید و به مرحله بعدی بروید.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکوری در استان بوشهر
  • خبرنگاران سراسر شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/06
  • ثبت بیشترین جلسات و اقدامات راهبردی در هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1402
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • حضور پتروشیمی پردیس در ایران اكسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...