امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 19 آبان 1399 - 07:34

اتحادخبر: همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۸/۱۹

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان خودخواهی هستید و بیشتر به منافع خودتان فکر می‌کنید، در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود این رویکرد را تغییر دهید و لحظه‌ای از رسیدگی به اطرافیان غافل نشوید. در ماه آذر امسال احتمال مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد، حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و اجازه ندهید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده رابطه صمیمی اهل منزل را از بین ببرد. با فرا رسیدن دی ماه سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و در این ماه پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و دی ماه امسال به فکر شکار موقعیت‌ها برای افزایش درآمد بیشتر باشید. فروردین و اردیبهشت سال آینده زمان تفریح شما است و در این ماه‌ها با فرصت‌های زیادی برای خوش‌گذرانی روبرو می‌شوید. اعضای خانواده در تیر ماه سالی که از راه می‌رسد به کمک شما نیاز پیدا می‌کنند، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای حل مشکل اهل منزل انجام دهید. مرداد ماه سال آینده زمان درخشش شما در نزد اطرافیان است و در این ماه به نُقل مجلس هر انجمنی تبدیل می‌شوید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با محبت و دوستی به پایان برسانید و خاطره‌های این سال را برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اجازه ندهید روزمرگی‌های زندگی شما را از رسیدگی به خودتان غافل کند. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. ایده‌های زیادی در ذهن دارید، اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. امروز احساس خواهید کرد که بیشتر از همیشه عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان شده‌اید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روحیه‌تان را از دست داده‌اید و مانند گذشته انرژی و نشاط ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خستگی بیش‌ازحد کار شما را به اینجا کشانده است و برای بهبود این روحیه، امروز قدری به خودتان استراحت دهید و خستگی و کسالت را از تن خود دور نمایید. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی کنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش بگذرانید. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. کار‌های امروز راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید انجام می‌شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید، اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. از کسی کینه به دل نگیرید و محبت را سرلوحه زندگی‌تان قرار دهید. در کنار انجام کار‌های روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کار‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. ولخرجی و خرید‌های غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کار‌های ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار شما لذت می‌برند. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگ‌تر‌های خانواده حل کنید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.

فـال روزانـه - Daily Omen

اوقات فراغت زیادی دارید و امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. بدهی عقب‌مانده‌ای دارید و قبل از اینکه این بدهی برای‌تان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید. از علاقه خود به کسب علم و دانش، نهایت استفاده را ببرید. دیدگاه خود نسبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تغییر دهید و به ایشان سخت‌نگیرید. تا جایی که می‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با انجام کار‌های هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکر‌های ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. پیشنهادی که یکی از دوستان برای افزایش درآمد با شما در میان گذاشته را اجرا کنید و به سود سرشاری برسید. مهمانی بزرگی در پیش دارید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، برای مهمان‌ها سنگ‌تمام بگذارید و کاری کنید تا خاطره‌های خوش آن در ذهن مهمان‌ها ماندگار شود. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. کار‌ها را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصتی از روز را برای خودتان کنار بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل ورزش و تحرک نیستید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته مالی‌تان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. ثبات نظر ندارید و هر لحظه نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، با این روحیه اطرافیان حسابی از شما ناراحت شده‌اند. عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و از امروز قول بدهید که اطرافیان به غیر از خوبی از شما چیز دیگری نبینند. اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی تان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعضای خانواده امروز ساز مخالف می‌زنند و اعصاب‌تان را به هم می‌ریزند. کنترل اعصاب خود را در اختیار بگیرید و با چیز‌های پیش‌پا‌افتاده از کوره در نروید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالی‌تان را ضعیف خواهد کرد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل‌ملاحظه‌ای به دست‌تان می‌رسد. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است. اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چرا که وضعیت سلامتی ایشان رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. امروز احتمال موفقیت شما در انجام کار‌ها بیشتر از همیشه است. شرایطی مهیا می‌شود تا فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

برای کاهش نگرانی و اضطراب به انجام کار‌های خلاقانه مشغول شوید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. به اعضای خانواده ثابت نمایید که همیشه پشتیبان آن‌ها هستید. زحمت‌های زیادی کشیده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید مزد خود را نگرفته‌اید، از تلاش و کوشش مایوس نشوید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌تان به بار می‌نشیند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کار‌های شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خودتان را باور کنید و لحظه‌ای است از کار و تلاش نکشید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. رویا و خیال را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان لج‌بازی هستید و می‌خواهید همیشه حرف خود را به کرسی بنشانید، با این روحیه دوستان صمیمی خود را از دست خواهید داد. کار مهمی در پیش دارید، اما این کار به پول زیادی نیاز دارد و قادر به تامین سرمایه نخواهید بود. خودتان را بیش‌از‌حد وقف پاسخگویی به نیاز‌های اطرافیان نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و مهربانی می‌کند. کار‌های امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روز‌های آینده کار‌ها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 5 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۱.۱۶ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 5 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 7 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 11 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...