امروز: يکشنبه 09 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 مهر 1393 - 22:51
پاسخی به برخی ادعاها مبنی بر سلب عضویت دو تن از اعضای شورای شهر

اتحاد جنوب: بر اساس مستندات روشن موجود و با استناد به قانون شوراها، ایشان (طیف سه نفره) قانون شوراها را نادیده گرفته و بر مبنای سلیقه ی شخصی خود، شورای شهر آبپخش را اداره می کنند! در اقدامات شورای شهر، انحصارطلبی و تصمیمات فردی به اوج خود رسیده و شورایی عمل نمی شود! چرا آقایان هیأت رییسه ی سابق! خواستار اجرای بخشی از قانون هستند....

بیانیه دو عضو شورای شهر آبپخش

پاسخ به مصاحبه های برخی اعضای شورای شهر آبپخش مبنی بر سلب عضویت دو تن از اعضای شورا

 

الف ـ چرا در جلسه ی انتخاب هیأت رییسه ی شورای شهر شرکت نمی کنیم؟
با مشاهده موارد محرز و مکرر نقض قانون و مقررات توسط هیأت رییسه ی سابق شورای شهر آبپخش و بدنبال تذکرات فراوان به طیف سه نفره ی شورا، مبنی بر رعایت قانون و مقررات شورای شهر و عدم پاسخ روشن و اقدام عملی از سوی ایشان در طول یک سال گذشته، اخیراَ مجبور به ارائه گزارش به فرماندار محترم، بصورت شفاهی و کتبی شده ایم.
بر اساس مستندات روشن موجود و با استناد به قانون شوراها، ایشان (طیف سه نفره) قانون شوراها را نادیده گرفته و بر مبنای سلیقه ی شخصی خود، شورای شهر را اداره می کنند! در اقدامات شورای شهر، انحصارطلبی و تصمیمات فردی به اوج خود رسیده و شورایی عمل نمی شود!
یک سال بخاطر حفظ وحدت و احترام به مردم و مسئولین، در مقابل تخلفات هیأت رییسه ی سابق شورای شهر صبر کرده ایم و بنا را بر همکاری و حل مسالمت آمیز موضوعات قرار دادیم. اما به لحاظ اینکه هیچگونه تغییر و انعطافی را در طیف سه نفره مشاهده نکردیم و در نتیجه به اکراه و علیرغم میل باطنی، صرفاً در راستای دفاع از حقوق مردم و تغییر رویه موجود، راه چاره را عدم شرکت در جلسه انتخابات هیأت رییسه دیدیم.
مطابق ماده 82 قانون شوراها و مستنداتی که به فرماندار محترم (مسئول مستقیم ناظر بر شورای شهر) ارائه داده ایم و حاضر به دفاع از آن در هیأت حل اختلاف نیز هستیم، کسی که ظاهراً به استناد قانون، حکم سلب عضویت ما را به فرماندار اعلام کرده، خود اولین فردی است که مطابق همان قانون می بایست مدتها قبل، سلب عضویت می شده است.
برابر بند 4 ماده 82 قانون شوراها، برای برخی از اعضای هیأت رییسه ی سابق شورای شهر، محرومیت از عضویت در هیأت رییسه شورا، کمترین حکم متصور قابل اجرا از سوی هیأت حل اختلاف استان می باشد.


سؤال: چرا آقایان هیأت رییسه ی سابق! خواستار اجرای بخشی از قانون هستند! و بخش عمده قانون را زیر پا می گذارند؟
اگر بخاطر عدم شرکت در جلسه ی انتخاب هیأت رییسه، سلب عضویت دیگران را اعلام می کنند؛ مجازات تصمیمات و اقدامات خلاف قانون شوراها، که پیش از این ایشان بارها و بارها مرتکب شده اند نیز قطعاً سلب عضویت بوده است.
ما با علم و اطلاع کامل از قانون شوراها و ظرفیت های این قانون و همچنین سنجش توانمندی های خود، بر اساس تکلیف و صرفاً با نیت خدمت صادقانه به مردم، وارد عرصه انتخابات شورا شدیم و الا اگر می دانستیم قرار است در شورایی فعالیت نماییم که روند کاری و محور تصمیمات آن، انطباقی با قوانین و مقررات مربوطه که مصوب مجلس شورای اسلامی و مورد تأیید شورای نگهبان است نداشته و اداره امور آن شورا بیشتر بر مبنای سلیقه و منافع شخصی صورت پذیرد و حتی منافع عمومی به راحتی نادیده گرفته شده و فدای منافع افراد خاصی گردد هرگز وارد این عرصه نمی شدیم! زیرا که اعتقاد داریم قانون بد، بهتر از بی قانونی است.
علیرغم عدم رعایت قانون در روند انتخاب شهردار و هیأت رییسه ی شورا، پس از رسمیت یافتن شورای چهارم، در جلسات مذکور شرکت کرده و بخاطر حفظ منافع عمومی مردم و جلوگیری از تفرقه و حفظ وحدت و اثبات حسن نیت خود، در انتخاب شهردار و اعضای هیأت رییسه ی شورای شهر، مساعدت و همکاری نمودیم.

 

ب ـ در مصاحبه های اخیر عضو شورا آمده است: مصوبات شورای شهر مطابق قانون بوده و تاکنون فرمانداری هیچ یک از مصوبات شورا را برگشت نداده است.
اولاً بهتر است با مردم صادق باشیم؛ چرا که فرمانداری دشتستان، برخی مصوبات شورای شهر آبپخش را، علیرغم تذکر ما هنگام رأی گیری مبنی بر مغایرت با قانون، برگشت داده است. وانگهی ادعای عدم برگشت هیچ مصوبه ای توسط فرمانداری محترم، نوعی کتمان حقیقت می باشد.
ثانیاً منظور ما از تصمیمات و اقدامات غیر قانونی، تنها مصوبات شورا نیست و نگران هم نیستیم که طرحی در شورا مطرح شود و خلاف نظر ما مصوب شود؛ به قانون احترام می گذاریم و رأی اکثریت را می پذیریم حتی اگر مخالف سلیقه و ایده ما باشد؛ بلکه مجموعه عملکرد هیأت رییسه ی شورا مد نظر می باشد.
مصوبات شورا را مستمسکی برای وجاهت اقدامات و تصمیمات غیر قانونی هیأت رییسه قرار دادن؛ نوعی فرافکنی و انحراف افکار عمومی از واقعیات موجود ارزیابی می شود.


ج ـ برخی از تصمیمات و اقدامات غیرقانونی هیأت رییسه ی سابق شورای شهر:
1- وقتی ماده 15 قانون شوراها، بر علنی برگزار شدن جلسات شورا تصریح دارد چرا ریاست وقت شورا از ورود خبرنگاران و مردم جلوگیری می نماید؟ به کجا باید مراجعه کرد؟ وقتی که هیچکس، به جز اعضای شورا اجازه ورود به جلسه علنی شورا را ندارند، این اقدام با کدام قانون مطابقت داشته و چه توجیهی دارد؟ آیا در اینجا و در این خصوص نظر شخص مهمتر از قانون می باشد؟
2- اگر جلسه ای که بمنظور گفتگو پیرامون دانشگاه آزاد آبپخش در تاریخ 93/3/23 با دعوتنامه رسمی ریاست شورا اما بدون دعوت و حتی اطلاع دو عضو رسمی شورای شهر برگزار گردیده و ما خبر تشکیل جلسه را پس از برگزاری بشنویم؛ به کجا باید مراجعه کرد؟ اگر شما بجای ما بودید چه اقدامی می کردید؟ آیا این اقدام بی احترامی به  مردم به عنوان موکلین ما نیست؟
3- وقتی طیف سه نفره شورای شهر اجازه برداشت بیش از 12 میلیون تومان هزینه مراسم نوروز را برای شهرداری صادر می کنند بدون اینکه مصوبه ی شورا داشته باشد؛ آیا این رفتار انحصارطلبانه و غیرقانونی نیست؟ آیا خبر برگزاری مراسم جشن با میزبانی شورا و شهرداری را ما باید از بنرهای نصب شده در شهر مشاهده کنیم؟ و در مراسم اعلام شود که جشن ما هزینه ای نداشته تا اینکه افشای سند، منجر به اعتراف آقایان شود!؟
4- علیرغم تأکید و تصریح بند 1 ماده 14 آیین نامه اجرایی قانون شوراها مبنی بر ضرورت و الزامی بودن عضویت هر یک از اعضای شورا حداقل در یک کمیسیون، متأسفانه کمیسیون های غیر قانونی و راکد شورا در سال گذشته، محدود به همان طیف سه نفره (هیأت رییسه ی سابق) بوده است. آیا این اقدام نوعی انحصارطلبی و نقض قانون محسوب نمی شود؟
5- دخالت های متعدد و مستقیم برخی از اعضای هیأت رییسه ی سابق شورای شهر (در طول سال گذشته) در امور شهرداری، امر و نهی کارکنان شهرداری و درخواست عزل و نصب کارکنان شهرداری که مخالف ماده 82 قانون شوراها می باشد فقط نمونه ای از نقض قانون است.
6- شورای شهری که برخی اعضای آن، به دلیل انحصار طلبی برخی دیگر:
ـ از حساب مالی شورا هیچ اطلاعی ندارند!
ـ از موجودی مالی شهرداری و بدهی احتمالی آن بی اطلاعند!
ـ مطابق ماده 79 مقررات مالی شهرداری و علیرغم درخواست برخی اعضای شورا، تاکنون حتی یک گزارش از دخل و خرج شهرداری دریافت نکرده اند!
ـ اجازه مطالعه سوابق پیگیری های شورا و حتی مصوباتی که خود امضا کرده اند را نیز ندارند!
ـ دسترسی به رایانه و اسناد شورای شهر، برای آنها ممنوع است! و ...
آیا همه این موارد خلاف قانون شوراها نمی باشد؟ ماده 79 مقررات مالی شهرداری، ماده 5 و 8 آیین نامه اجرایی شوراها و ... چه می گوید؟
براستی چه باید کرد؟ آیا راهی به جز تحریم جلسه ی انتخاب هیأت رییسه باقی مانده است؟ و الا خدا را شاهد می گیریم که ما نه دنبال سهم خواهی هستیم و نه دنبال ریاست!
هیأت رییسه ای که بعد از گذشت یک سال از عمر شورای چهارم، تاکنون، یک جلسه با مردم برگزار ننموده، یک مسئول را حتی در بخش آبپخش به شورای شهر دعوت نکرده، هنوز یک جلسه اختصاصی برای بررسی مشکلات مردم تشکیل نداده، چطور شایسته ی ابقای مجدد در مناصب شورای شهر می باشند!؟
اگر موارد فوق شاخص های ناکارآمدی هیأت رییسه نیست، پس معیار کارآمدی و یا ناکارآمدی آنان چیست؟


د ـ بی اطلاعی برخی اعضای شورا از قوانین و مقررات شورای شهر
اگر شورای شهر از مسیر قانونی خود و تأمین منافع مردم منحرف شود ما به عنوان نمایندگان مردم حق و تکلیف داریم موضوعات را از طریق مسئولین ناظر و مجاری قانونی پیگیری نموده و در صورت لزوم به مردم اطلاع رسانی نماییم.
نکته مهم این است که ریاست سابق شورای شهر در جایگاهی نیست که بتواند دیگر اعضای شورا را رأساً سلب عضویت نماید!
طبق قانون شوراها، سلب عضویت پس از طی مراحل قانونی و با گزارش تخلفات احتمالی توسط فرماندار محترم به هیأت حل اختلاف استان و تصمیم و رأی آن هیأت مبنی بر سلب عضویت اعضا و همچنین تأیید رأی هیأت حل اختلاف استان در هیأت مرکزی کشور و ابلاغ به عضو سلب عضویت شده، رسمیت می یابد.
آیا شرکت نکردن در انتخاب اعضای هیأت رییسه، در راستای احقاق حق مردم و منافع شهر را، حق ما (که حق مردم است) نمی دانید؟
عدم شرکت در جلسه ی انتخاب هیأت رییسه ی شورا، صرفاً یک اقدام خلاف قانون نیست بلکه در جای خود می تواند به عنوان اهرمی برای اصلاح رویه نادرست به سمت وضعیت مطلوب و درست، استفاده شود.
یادآور می شود این بخشی از تصمیمات و اقدامات خلاف قانون بود که برشمردیم و اگر ضرورت افتد موارد متعددی از مستندات را در هیأت حل اختلاف استان ارائه نموده و از اظهارات و ادعاهای خود به صورت قانونی و منطقی دفاع خواهیم نمود.


ح ـ شتابزدگی طیف سه نفره برای سلب عضویت دو عضو دیگر شورای شهر
عضو شورای شهر در مصاحبه اعلام نموده که دو عضو شورا، در شش جلسه انتخاب هیأت رییسه شرکت نکرده اند.
برای اطلاع شهروندان محترم و آقایان عضو شورا اعلام می داریم که تاکنون شش مورد دعوتنامه (تاریخ های 12 شهریور ـ 16 شهریور ـ 18 شهریور ـ 1 مهر ـ 6 مهر ـ 8 مهر ) برای شرکت در جلسه انتخاب هیأت رییسه ی شورا صادر شده که یک مورد (12 شهریور) با پیامک شورا لغو شده، چهار مورد (16 شهریور ـ 18 شهریور ـ 6 مهر ـ  8 مهر ) فوق العاده بوده و در تاریخ 24 شهریور نیز شورا برای تصویب مجوز خرید قیر جلسه داشته که امضای ما نیز پای مصوبه ی شورا در صورتجلسه ی مربوطه می باشد. بنابراین تعداد غیبت های قابل شمارش ما جهت روند متوالی، فقط یک جلسه ( بدون محاسبه جلسات فوق العاده) و سه جلسه (با محاسبه جلسات فوق العاده) می باشد. با ملاحظه مصوبه ی تاریخ 24 شهریور، غیبت های ما روند متناوب می گیرد که می بایست به تعداد 12 غیبت برسد تا فرد، شرایط سلب عضویت پیدا نماید و موضوع وارد سیر مراحل قانونی شود.
خوب است آقایان شورا در مطالعه قانون دقت نمایند! اگر تمایلی به اجرای قانون نیز ندارند رسماً اعلام نمایند.
در پایان امیدواریم مسئولین نظارتی بویژه نماینده ارشد دولت تدبیر و امید در شهرستان دشتستان، جهت نجات شورای اسلامی شهر آبپخش با اهتمام بیش از پیش و تصمیمات مدبرانه و خردمندانه، مردم سالاری را با حاکم نمودن اراده ی واقعی مردم بر شورای شهر، نهادینه سازند و مجلس شهری را به مسیر قانونمداری برگردانند تا روح امید در مردم صبور دارالعلم آبپخش زنده و احیا گردد. به امید اصلاحات واقعی، اعتدال گرایی، بروز و ظهور تدبیر و برگشت امید به مردم آبپخش /ح          

والسلام علی من التبع الهدی
19 مهر 1393
فرخ عباسی و حسن صمصامی اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/07/27 - 15:14
0
0
با توجه به شناختی که از مهندس فرخ عباسی دارم ایشون عاشق شهر آبپخش است و دوست دارد کارها بطور دقیق و اصولی انجام گیرند.
ای کاش همه مثل شما فکر می کردند، ای کاش./ج
1393/07/26 - 22:35
0
0
سلام به تمامی مردم آبپخش، فرخ وصمصامی با تمام قوا ازتون حمایت میکنم،
1393/07/26 - 20:04
0
0
باسلام خدمت این دوعزیز عضو شورا یادتان باشد که اجرای عدالت خیلی سخت است وهمانطور که خودتان اظهار می دارید اجرای قانون ناقص بهتر از بی قانونی است پس سعی کنید باوضع موجود بسازید وکمی ازجام زهر ....../ب
1393/07/26 - 15:50
0
0
....... باعث تمام بدبختی های مردم آبپخش است. دست از سر مردم بردار.
1393/07/25 - 22:40
0
0
غلام همت آنم که دلش با زبان یکیست
1393/07/25 - 19:19
0
0
آخه آقای ......... چطور به درد شهردار شدن میخوره؟؟؟چطور سوادی داره در این باره.حسین عباسی حداقل جوان باسواد و پرجنب وجوش هست.اون آقاکه بازنشسته هم هست.بابا بزارین یه تجربه خوب برای مهندس وآینده شهرخودمون باشه.
1393/07/24 - 21:42
0
0
باباجون همتون فقط برای پست و مقام می جنگید . اصلن شوراها باید منحل و یا تغییر ساختاری شوند. بنده خدا مردم بدبخت که میان و رای به شما میدن!!!!!!!
1393/07/24 - 12:01
0
0
دلیل این همه اختلاف فقط وفقط یک ریشه دارد وانهم این بوده که قرار بود ائتلاف دونفره آقای (ن-ح) را به سمت شهردار انتخاب کنند. که نشد و گزینه ائتلاف 3 نفره به شهرداری رسید.
اتحادجنوب میتونه اینو شخصا از هیئت ریسه بپرسه.
خواهشا بازتاب داده شود
1393/07/23 - 21:50
0
0
Mohandes Abbasi tarafdar mardom ast va megoyad bayad ghanon ejra shavad
Va hamchenen megoyad faght hazeram ba 5 ray raees shora shavam.
Bayad ettad dar shora bashad va hameh az had aksar tavanaee hayeshan estefadeh shavad.
1393/07/22 - 20:22
0
0
مردم جنوب همواره از این اختلافات و روشنفکر کشی ها و نخبه کشی ها رنج دیده اند. در حالی که شهرهای دیگه روز به روز پیشرفت میکنن ما هنوز در خم حل اختلافات داخلی وقومی هستیم وبرای به کرسی نشاندن حرفمان حاضریم منافع مردم را هم فدا کنیم تا مبادا کم بیاریم.بنده جندین سال است که آقای عباسی را میشناسم ولی دیگری را خیر. آقای عباسی بسیار فرد فهمیده و باسواد دلسوز میباشد.اهل اینجا نیستم پس کور کورانه نظر نمیدهم.حیف است چنین بزرگواری را از دست بدهید.قدر ایشان رابدانید.
1393/07/22 - 16:09
0
0
درود بر غيرت و جسارت آقايان صمصامي و مهندس فرخ عزيز

ما مردم آبپخش چشم به صداقت و پاكي و همت شما داريم. مبادا كه حق ما مثل شوراي قبل پايمال شود.
مباد كه ... سكان قدرت را بدست گرفته و ... باز هم بر شورا حاكم باشه
1393/07/22 - 15:39
0
0
صمصامی دوستت داریم
فرخ جان دوستت داریم
1393/07/22 - 14:59
0
0
اقایونی که اینقدر میفرمایید فرخ اکثریت آرا را اورده وپس باید رییس بشه..میدونید که این حرف رو فقط شما دارین میگین.اگه اینطوری بود الان آقای حداد رییس مجلس بود نه اقای لاریجانی.پس چطوری ایشون رییس شدن؟....
1393/07/22 - 12:06
0
0
سلام

درود بر جوانترین عضو شوراری شهرم(فرخ عباسی) و درود به کربلایی حسن صمصامی عزیز

از شما تو برادرم صمیمانه تشکر میکنم ماآبپخشیها به وجود چنین افرادی در شهرمان افتخار میکنیم./ج
1393/07/21 - 21:44
0
0
کسی که بیشترین رای را میاره باید رئیس شورا بشه .چون مردم قبولش داشتن و بهش اعتماد داشتن که بالاترین رای را بهش دادند.ولی حالا .............
1393/07/21 - 16:43
0
0
درود بر برادران حسن صمصامی و فرخ عباسی/ج
1393/07/21 - 14:07
0
0
شهر ما به چنین افراد باتجربه و کاربلد و باسواد نیاز داره. خوشحالم که ایشون این مطالب رو بیان کردند تا مردم هم باخبر باشن ولی واقعا جای تاسف داره که شورامون اینجوریه ......
مهندس فرخ، از خداوند بزرگ، سلامتی و سربلندی شما را میخواهم. متشکرم...... /ج
1393/07/21 - 13:28
0
0
مرد فقط شورای تنگ ارم که با ائتلاف سه نفره مقابله کردن و روی مواضع مردم موندن و انحصار طلبی را از دست اون افراد برای مقاصد ناپاک گرفتند و برای مردمشون احترام قائل شدند. شما هم از اونا یاد بگیرین که واسه مردمشون ارزش قائل هستند اقای عباسی و صمصامی از حق مردم دفاع کنید، خسته نباشین./ج
1393/07/21 - 13:28
0
0
1خسته نباشی مهندس عباسی گرامی. فرخ جان ما مردم شهر با شماییم و از طومارها و اختلاف افکنی های....... متنفریم. خدا با ماست. خسته نباشید پیروزمرد./ج
1393/07/21 - 12:31
0
0
ممنونیم از انعکاس این بیانیه که در آگاهی بخشی به مردم آبپخش بسی مفید واقع شده است. /ج
1393/07/21 - 10:17
0
0
سلام خدمت مهندس فرخ عباسي احسنت بر شرفتان. همه مردم شهر با شما و همراه شما هستند. ياعلي.
1393/07/21 - 08:50
0
0
باسلام
عرض خسته نباشيد و خداقوت دارم خدمت مهندس فرخ و آقاي صمصامي
واقعا جالب مطالب بيان شده است. جدا باعث تاسف است اين همه كار .........(گروه 4نفره) انجام داده اند.
همين دو عدد كمپرسي هم كه خريداري شده است 4ميليون كرايه حمل آن از تهران تا آبپخش پرداخت شده كه دو راننده از آبپخش ميتوانستند با 1ميليون آن را انجام دهند. هيف و دو صد هيف كه شورا را به اين روز كشاندند. ياد شوراي دوره اول و دوم بخير پر از صفا بود و صميميت. .........../ج
پاسخ: با عرض پوزش قمستی از پیام شما قابل انتشار نیست
1393/07/21 - 07:46
0
0
وقتی که قانون هست هیچکس نباید ناراحت و نگران باشد؛ رئیس شورا از فرماندار درخواست داشته که شما بدلیل فلان ماده قانونی از عضویت شورا خارج هستید اگر فرمانداری به عنوان مرجع رسیدگی کننده تشخیص دهد که رئیس شورا که خودتان انتخاب کردید درست گفته خوب سلب عضویت میشید و اگر بگوید حق با شما است که شما عضو میمانیدو نگران نباشید و باید تا دو سال دیگر همدیگر را تحمل کنید خب حل میشه انشالله نگران نباشید
1393/07/21 - 02:15
0
0
فرخ جان اگه گزینه مطلوب و قوم خویش شما اقای ......... شهردار نشد دلیل نداره که شورا را منحل کنید. اتحاد خواهشا انعکاس بدین
1393/07/21 - 02:12
0
0
همه این حرفها فقط بخاطر کسب ریاست شوراست و بس مردم خود عملکردها را میبینند و قضاوت میکنند
1393/07/21 - 01:21
0
0
سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم شورا آقای رضایی
تشکر فراوان از شما داریم.
1393/07/20 - 23:58
0
0
جاي بسي تاسف! واقعا رفتار گروه ٣نفره، با اين بيانيات روشن روشنتر شد! آقايان رضايي فريبرزي بهراني چرا اين همه فرار از قانون؟ چرا از منتخب اول مردم كمك نمي گيرين مگر ايشان باتجربه ترين و باسوادترين شخص در امورات عمران شهرسازي نيست؟ (حالا فهميدم كنار هم قرار گفتن سطل زباله و نيمكت در فاصله دو متري بدون مشورت با مهندس فرخ عباسي بوده!!!!!
خواهشا تجديد نظر بفرماييد،تا مردم هم ديدگاهشان نسبت به شما تغيير كند
پاسخ: انتشار کامنت های ذیل این خبر به هیچ عنوان به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/07/20 - 23:57
0
0
واقعا حرفات به دل مردم آبپخش نشست.
الحق مردی مرد.
آبپخش به کسانی مثل مهندس فرخ عباسی نیاز داره که هم سواد و دانش رو در زمینه شهری داره هم تجربه کاری وعمرانی. ولی متاسفانه شورا شده باندبازی با این ریاست.
متشکریم ازاتحادجنوب این سایت مردمی.
1393/07/20 - 23:56
0
0
آقايان اگر شما دغدغه خدمت داشتيد كه از اول شروع بكار شورا بناي ناسازگاري نمي گذاشتيد و با طيف سه نفره و اكثريت همكاري و همراهي مي كرديد
حب رياست شما را به اين روز انداخته ولاغير
در همه جا مرسوم است كه اكثريت بر اقليت چربش داشته باشد مثلا در مجلس مگر حداد دلش نميخاد رييس بشه ولي چند ساله كه لاريجاني رييسه چون اكثريت با وي هستند
به نظرم هنوز دير نشده اگر باب مصالحه را پيش بگيريد بهتر است و به نفع شهر و خودتان مي باشد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • خط و نشان مدعیان قهرمانی ادوار گذشته در شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 9 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 9 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 12 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...