امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1402 - 12:01

اتحادخبر: با ۲۰ فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد در کنار خانواده آشنا شوید.

اتحادخبر: با ۲۰ فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد در کنار خانواده آشنا شوید.

 

 

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

به گزارش روزیاتو؛ برای هر خانواده ای در هر نقطه از جهان، ترکیب متفاوتی از سنت ها، باورها و ارزش ها وجود دارد که آن خانواده را منحصر به فرد می کند. برخی از خانواده ها از فعالیت های بیرون از خانه، کمپینگ یا رفتن به سفر با هم لذت می برند. برخی دیگر، به نوبه خود، بیشتر مایل به ماندن در خانه، انجام بازی های تخته ای، یا پختن شام با استفاده از دستورالعمل های قدیمی هستند که از یک نسل به نسل بعد منتقل شده اند. با این حال، یک سنت وجود دارد که عموماً برای بیشتر خانواده ها بسیار محبوب است و همه حداقل یک بار آن را امتحان کرده اند: شب های تماشای فیلم خانوادگی.

تماشای فیلم می تواند راهی عالی برای گذراندن وقت با عزیزانمان و تقویت پیوندهایی باشد که ما را متحد می سازند. همچنین این موضوع فرصت خوبی برای بزرگسالان است تا فیلم هایی را که بچه های کوچک تر دوست دارند، بررسی کنند و همچنین کودکان با آثار کلاسیکی آشنا شوند که والدین و خواهران و برادران بزرگ ترشان در روزهای جوانی شان از آن ها لذت می بردند. با این حال، انتخاب فیلمی که نه تنها برای همه افراد خانواده مناسب باشد، بلکه همه آن ها را به یک اندازه سرگرم کند، می تواند به یک کار دلهره آور تبدیل شود، به خصوص اگر محدوده سنی اعضای خانواده بیش از حد گسترده باشد. برای کمک به این امر، ما ۲۰ گزینه فوق العاده را به عنوان بهترین فیلم های خانوادگی فهرست کرده ایم که قطعاً هم کودکان و هم بزرگسالان را سرگرم خواهند کرد.

 
 

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

 

۲۰- Daddy Day Care

فیلم Daddy Day Care در سال ۲۰۰۳ ساخته شد که صرف نظر از اینکه واکنش انتقادی خوبی از منتقدان دریافت نکرد، به یک اثر پرفروش و مورد علاقه کودکان و بزرگسالان تبدیل شد. این فیلم به کارگردانی استیو کار و با بازی ادی مورفی، جف گارلین و استیو زان ساخته شده، در مورد ضخصیت چارلی است، مرد خانواده ای که عمراه با بهترین دوستش، فیل، از محل کارشان اخراج می شوند..

چارلی برای مقابله با وضعیت مالی جدید خانواده، با کمک دوستش مراقبت های روزانه از کودکان را در خانه انجام می دهد و اگرچه این اقدام جدید باعث تردید برخی خانواده های محلی می شود، اما خیلی زود به انتخاب محبوب خانواده ها تبدیل می شود. این کار باعث می شود که کسب وکار چارلی مورد توجه انحصاری ترین مرکز مراقبت روزانه شهر قرار گیرد و منجر به یک کمدی کلاسیک “حرفه ای ها در مقابل محبوب ها” شود.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۹- Wreck-it Ralph

هر بزرگسالی که در کودکی ساعت ها با دوستان خود به انجام بازی های آرکید می پرداخت، عاشق این کمدی سال ۲۰۱۲ دیزنی خواهد شد. انیمیشن Wreck-It Ralph اولین تجربه کارگردانی ریچ موری است و رالف ضخصیت اول ئاستان را بازی می کند، مردی دوست داشتنی و قوی هیکل که به عنوان یک شرور در بازی آرکید  Fix-It Felix Jr حضور دارد. اما زندگی به عنوان یک آدم بد برای او مناسب نیست: بزرگ ترین رویای او این است که قهرمانی مثل فلیکس باشد تا بقیه شخصیت های بازی با او رفتار مشابهی داشته باشند.

رالف که از تعصبات خسته شده و می خواهد به اهدافش برسد، در تمام بازی های آرکید به دنبال کسب مدال می رود تا همزمان نیز احترام همگان را بدست آورد، غافل از اینکه در این راه با دختر کوچکی مواجه می شود که زندگی اش را وارونه خواهد کرد. این انیمیشن یک بررسی شگفت انگیز در مورد این است که چگونه همه ما در جعبه هایی که دنیا سعی می کند ما را در آن قرار دهد جای نمی گیریم، و چگونه هر یک از ما چیزهای دیگری برای ارائه داریم.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۸- Mr. Popper’s Penguins

فیلم ها عالی هستند زیرا شرایط به ظاهر نامحتمل و غیرممکن را ممکن می کنند. در این فرآیند، عاشقان سینما درس هایی درباره زندگی خود می آموزند. فیلم پنگوئن های آقای پوپر یکی از این نوع فیلم هاست. در این فیلم، جیم کری در نقش تام پوپر، یک کارآفرین املاک و مستغلات که پدرش جهانگرد بود، ظاهر می شود. تام در کودکی در اتاق خوابش از طریق بیسیم با پدرش صحبت می کرد، اما هرچه بزرگ تر می شد، پدرش کم تر و کم تر در کنار او بود.

تام متوجه می شود پدرش که در یک ماجراجویی به قطب جنوب از دنیا رفته، برایش هدیه ای گذاشته است. در ابتدا به نظر می رسد که این هدیه تنها یک پنگوئن باستانی باشد. با این حال، معلوم می شود که آن پنگوئن و چند پنگوئن دیگر زنده هستند. آن ها در آپارتمان پوپر دست به کارهای دیوانه وار میزنند و در ابتدا زندگی را برای تام کمی دشوار می کنند اما در طولانی مدت، پنگوئن ها راهی پیدا می کنند تا به پوپر کمک کنند تا رابطه اش را با دو فرزند و همسر سابقش بیش از پیش بهبود ببخشد.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۷- Yes Day

Yes Day یا روز بله فیلمی است که نه تنها به عنوان یک گزینه عالی برای شب فیلم های خانوادگی عمل می کند، بلکه به هر خانواده ای این فرصت را می دهد تا یک سنت سالانه جدید را بپذیرد. این فیلم ساخته شده در سال ۲۰۲۱ به کارگردانی میگل آرتتا و با بازی جنیفر گارنر، ادگار رامیرز و جنا اورتگا، در مورد آلیسون و کارلوس، زوجی با سه فرزند است که در طول سال ها از رفتارهای سرگرم کننده و ماجراجویانه به رفتارهای بیش از حد محتاطانه و کسل کننده تغییر رویه داده اند و بچه ها را از هر فعالیت سرگرم کننده ای که می خواهند انجام دهند دلزده می کنند.

برای تغییر این وضعیت، خانواده “روز بله” را تاسیس می کند، یک دوره ۲۴ ساعته که در آن تمام خواسته های کودکان باید برآورده شود، فارغ از اینکه که چقدر دیوانه وار باشند. روز بله می تواند به عنوان یک یادآوری سرگرم کننده باشد که زندگی همان چیزی است که خودتان آن را می سازید و امتحان کردن تجربیات جدید می تواند به چیزهای شگفت انگیزی منجر شود.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۶-Despicable Me

“منِ نفرت انگیز” یکی از محبوب ترین فیلم های سال های اخیر در ژانر کودک است، اما به لطف شخصیت ها و داستان طنزآمیزش، انتخاب بسیار مناسبی برای بزرگسالان نیز هست. این فیلم اولین تجربه کارگردانی کریس رنو و پیر کافین در سال ۲۰۱۰ و همچنین اولین پروژه استودیوی انیمیشن سازی ایلومینیشن اینترتینمنت بود که در نهایت به یک قدرت بزرگ در حوزه انیمیشن سازی تبدیل شد.

با استفاده از صدای استیو کارل، جیسون سیگل، راسل برند، میراندا کاسگرو، کریستن ویگ و جولی اندروز، منِ نفرت انگیز اداستان گرو را دنبال می کند، ابرشروری که با بلندپروازانه ترین نقشه اش یعنی دزدیدن ماه مواجه می شود. او برای این کار سه دختر یتیم را به فرزندی می پذیرد تا از آن ها به عنوان دور کردن توجهات استفاده می کند، غافل از اینکه این کار زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۵- Coraline

کورالین محصول سال ۲۰۰۹ است که به سرعت تبدیل به یک فیلم پرفروش و تحسین شده گردید. این فیلم انیمیشن استاپ موشن به کارگردانی هنری سلیک و با الهام از کتاب نیل گایمن و دیو مک کین به همین نام ساخته شده و داستان آن درباره کورالین، دختر خردسالی است که به تازگی به همراه والدینش به خانه جدیدی نقل مکان کرده که اصلا آن را دوست ندارد.

یک شب، کورالین دری مخفی را کشف می کند که به یک جهان موازی باز می شود و در آن همه چیز به مراتب بهتر است، اما این مکان شگفت انگیز یک تهدید خطرناک را در خود جای داده است که می تواند به دنیایی که کورالین می شناسد پایان دهد. فیلم کورالین یک انتخاب عالی برای یک شب فیلم خانوادگی است، اما فقط در صورتی که بچه ها خیلی راحت دچار ترس نشوند و زیادی ترسو نباشند.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۴- Jurassic Park

بسیاری از کودکان امروزی احتمالاً برخی از جدیدترین فیلم های دنیای ژوراسیک را تماشا کرده اند، اما تعداد زیادی از آن ها در واقع فیلمی که همه چیز را آغاز کرده، ندیده اند، به همین دلیل پارک ژوراسیک گزینه خوبی برای اشتراک گذاری با کوچک ترین اعضای خانواده است. در این فیلم استیون اسپیلبرگ که در سال ۱۹۹۳ اکران شد، سم نیل، لارا درن، جف گلدبلوم و ریچارد اتنبرو ایفای نقش کرده اند.

پارک ژوراسیک براساس رمانی به همین نام نوشته مایکل کریشتون، در مورد گروهی از دانشمندان است که برای بازدید از آخرین پروژه تاجر میلیاردر، جان هموند، به جزیره ایسلا نوبولار سفر می کنند که پارکی تفریحی با دایناسورهای منقرض شده در آن ایجاد شده است. اما وقتی سیستم امنیتی جزیره دچار مشکل شده و تمام دایناسورها آزاد می شوند، گروه دانشمندان باید راهی برای زنده ماندن و فرار از جزیره پیدا کنند.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۳- The Avengers

برای خانواده ها هیچ چیز بهتر از این نیست که یک گروه از ابرقهرمانان برای اولین بار با هم بجنگند. این همان چیزی است که فیلم انتقام جویان (۲۰۱۲) در مورد آن است. با بازی کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، تام هیدلستون، کلارک گرگ و ساموئل ال. جکسون، انتقام جویان داستان اولین دشمن دگرزمینی را روایت می کند که قوی ترین قهرمانان زمین باید با آن روبرو شوند، اما ابتدا باید یاد بگیرند که با هم کار کنند.

پس از اینکه نیک فیوری هر یک از قهرمانان از جمله کاپیتان آمریکا و مرد آهنی را استخدام می کند، تیم باید راهی برای غلبه بر اختلافات آن ها پیدا کند تا جلوی برادر شیطان صفت و تشنه قدرت ثور یعنی لوکی را بگیرند که با ارتش خود از فضای بیرونی، قصد اسغال زمین را دارد. انتقام جویان شروع یک راه اندازی واقعاً عالی برای مارول بود، چرا که این شرکت اکنون سازنده چهار فیلم از ده فیلم پرفروش تاریخ سینما تاکنون است.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۲- Lilo & Stitch

لیلو و استیچ فیلمی محصول سال ۲۰۰۲ دیزنی است که سال ها قبل از Frozen، داستانی براساس رابطه دوخواهر، به جای جستجو برای عشق را به تصویر می کشید. این فیلم به کارگردانی کریس سندرز و دین دبلوآ، داستان لیلو، دختر تنهایی در هاوایی را روایت می کند که پس از مرگ والدینش توسط خواهر بزرگترش نانی بزرگ می شود. نانی که متوجه می شود لیلو در پیدا کردن دوست با مشکل مواجه است، به او اجازه می دهد تا یک توله سگ را به فرزندی بپذیرد که استیچ را وارد خانواده می کند.

با این حال، این خواهران نمی دانند که حیوان خانگی جدید آن ها در واقع موجودی بیگانه است که برای نابودی مهندسی شده و توسط عوامل بین کهکشانی تحت تعقیب قرار دارد، چیزی که خانواده را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. انیمیشن Lilo & Stitch به سرعت محبوب شده و نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن نیز شد.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۱- Jumanji

جومانجی در مورد شخصی به نام آلن پریش است، پسر جوانی که در یک بازی تخته ای جادویی و باستانی به نام جومانجی گرفتار می شود. بیست و شش سال بعد، دو کودک این بازی را پیدا می کنند و آلن که حالا بزرگ شده را آزاد می کنند و همراه او، برخی از بزرگ ترین خطرات جنگل جادویی نیز آزاد می شوند.

جو جانستون این فیلم را در سال ۱۹۹۵ کارگردانی کرد، فیلمی که سرآغاز یک فرنچایز بسیار محبوب بود و با یک مجموعه تلویزیونی، یک اسپین آف و دو دنباله ادامه یافت. جومانجی با بازی رابین ویلیامز، کرستن دانست، دیوید آلن گریگ و بانی هانت ساخته شد.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱۰- E.T. the Extra-Terrestrial

ای تی فرازمینی فیلمی کلاسیک است که نه تنها مخاطب را سرگررم می کند بلکه عمیق ترین احساسات مخاطب را نیز جذب کرده و برای همیشه در قلب آن ها باقی می ماند. در سال ۱۹۸۲، این فیلم استیون اسپیلبرگ با بازی هنری توماس، دی والاس، پیتر کویوت، رابرت مک ناتون و درو بریمور به نمایش درآمد و رکوردهای بسیاری را شکست، فیلمی که در زمان خود به پرفروش ترین فیلم تمام دوران ها تبدیل شد و جوایز و نامزدی های زیادی را به دست آورد.

ای تی فرازمینی در مورد شخصیت الیوت است، پسر جوانی که با یک موجود فضایی که در زمین گیر افتاده، دوست می شود. این دو با کمک خواهر و دوستان الیوت ماموریتی را برای کمک به بازگشت این موجود کوچک به خانه اش آغاز می کنند. به عنوان یک داستان هیجان انگیز و دلگرم کننده که تخیلات مخاطبان را برای دهه ها به خود مشغول کرده است، برخی لحظات در ای تی فرازمینی ممکن است برای جوان ترین مخاطبان کمی بیش از حد پرتنش و جدی باشد.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۹- Home Alone

در سال ۱۹۹۰، بازیگری خردسالی به نام مکالی کالکین به لطف بازی در فیلم کمدی Home Alone اثر کریس کلمبوس، نقشی که او دوباره در Home Alone ۲: Lost in New York تکرار کرد، یک شبه به شهرت رسید. در این فیلم که جو پشی، دنیل استرن، کاترین اوهارا و جان هرد نیز در آن بازی می کنند، کوین مک کالیستر، پسربچه ای هشت ساله است که به اشتباه وقتی تمام خانواده اش به تعطیلات کریسمس می روند، در خانه تنها می ماند.

اگرچه کوین در ابتدا از این وضعیت خوشحال است، اما وقتی دو سارق سعی می کنند وارد خانه او شوند، اوضاع به سرعت بدتر می شود و کوین را مجبور می کند که اگر می خواهد از دارایی های خانواده اش محافظت کند، سریع فکر کند. با تله های کودکانه و جذابیت فراوان، Home Alone از مدت ها پیش به عنوان یک فیلم خانوادگی شناخته می شود که هر ماه دسامبر می توان از تماشای آن لذت برد.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۸- My Big Fat Greek Wedding

آیا به عنوان طرفداران سینما فیلمی درباره خانواده می خواهید؟ آیا فیلمی درباره هرج و مرج می خواهید؟ آیا فیلمی در مورد برنامه ریزی عروسی می خواهید؟ یا فیلمی می خواهید که در مورد افتخار کردن به میراث خود باشد؟ فیلم My Big Fat Greek Wedding یا عروسی بزرگ یونانی من ساخته سال ۲۰۰۲ همه این چیزها را در بر می گیرد، در فیلمی که تولا پورتوکالوس ۳۰ ساله امیدوار است کارهای بیشتری در زندگی خود انجام دهد.

وقتی تولا، پیشخدمت رستوران بزرگ متعلق به خانواده ی یونانی اش در شیکاگو، با معلمی به نام یان میلر آشنا می شود، این دو عاشق هم شده و تصمیم به ازدواج می گیرند. با این حال، آن ها باید راهی برای شاد بودن در میان آشفتگی های آماده شدن برای عروسی پیدا کنند، زمانی که خانواده عجیب و غریب تولائوس، که اهمیت زیادی به میراث یونانی شان می دهند، می خواهند کارها به شیوه مورد نظر آن ها انجام شود.در حالی که عروسی بزرگ یونانی من توجه بینندگان جوان تر را به خود جلب نخواهد کرد، اما یک فیلم عالی برای خانواده هایی با نوجوانانی است که به دنبال گسترش دانش سینمایی خود هستند.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۷- Mary Poppins Returns

دنباله فیلم محبوب سال ۱۹۶۴ با بازی جولی اندروز، بازگشت مری پاپینز در مورد یک پرستار بچه جادویی (با بازی امیلی بلانت) است که به ۱۷ Cherry Tree Lane باز می گردد تا به خانواده دچار مشکل شده ی بنکس کمک کند شادی زندگی را به یاد بیاورند. پس از درگذشت همسرش، مایکل بنکس در تلاش برای امرار معاش است، در شرایطی که خانه کودکی او و خواهرش جانیس در حال غصب شدن است.

بچه های مایکل، جان، آنابل و جورجی هم نگران خانه هستند و وقتی می خواهند کار درست را انجام دهند، به دردسر می افتند. نه تنها مری پاپینز می آید تا بچه ها را به ماجراجویی های جادویی ببرد که قابل توضیح نیست، او به مایکل نیز کمک می کند تا در را به روی شگفتی و شادی کودکانه اش که برای مدت طولانی بسته شده بود، باز کند. فیلم راب مارشال قرار است همه خانواده ها را بخنداند، به فکر بیندازد، بگریاند و هر چیزی که در این بین وجود دارد.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۶- Shrek

“شرک” یکی از مهم ترین فیلم های تاریخ استودیو دریم وورکز است؛ اثری که به دلیل طنز خاصش، هم دل کودکان و هم دل بزرگ ترها را برده است. این فیلم در سال ۲۰۰۱ با الهام از کتاب کودکانه ای نوشته ویلیام استیگ ساخته شده و داستان شرک را دنبال می کند، یک غول بدخلق و ضداجتماعی که پس از حمله موجودات افسانه ای تبعید شده توسط لرد فارکواد، ماموریت نجات پرنسس فیونا را بر عهده می گیرد و در عوض آرامش ذهنی خود را به دست آورد.

این اولین فیلم در این فرنچایز بسیار محبوب بود که در حال حاضر شامل چندین فیلم، سریال تلویزیونی و حتی یک نمایش تئاتر است. علاوه بر این، بازیگران نسخه اصلی، از جمله مایک مایرز، ادی مورفی و کامرون دیاز و بسیاری دیگر، همگی قرار است به شرک ۵ بازگردند.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۵- Harry Potter

فیلم های هری پاتر، براساس رمان های فانتزی نوجوانانه ای به همین نام، یک انتخاب عالی برای به اشتراک گذاشتن با کودکان خردسال تر، به خصوص در خانواده هایی با والدین علاقمند به هری پاتر است. اولین قسمت از این فرنچایز با نام هری پاتر و سنگ جادو در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و هری، جادوگر یتیم جوانی که در سراسر جهان به خاطر زنده ماندن در نبرد با لرد ولدمورت شناخته می شود را به جهانیان معرفی کرد.

دانیل ردکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون بازیگران این فیلم حماسی به شدت محبوب هستند که هفت فیلم دیگر را نیز در بر می گیرد، در حالی که داستان هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم، یکی از پرفروش ترین فیلم های تمام دوران ها است. به گفته IGN، در حال حاضر یک سریال با موضوع هری پاتر برای سرویس استریمینگ مکس در حال ساخت است.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۴- Spirited Away

استودیو جیبلی در طول این سال ها تعداد قابل توجهی از فیلم های انیمیشنی کلاسیک را خلق کرده است و فیلم Spirited Away بدون شک یکی از بهترین و پرفروش ترین آثار این استودیو است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی محصول سال ۲۰۰۱ است و داستان آن درباره چیهیرو، دختر ده ساله ای است که در حالی که به همراه والدینش به خانه جدیدی نقل مکان می کند، به طور اتفاقی به دنیایی می رود که خدایان باستانی و موجودات جادویی در آن ساکن بوده و یک جادوگر شیطان صفت به نام یوبابا بر آن حکومت می کند. در آنجا، مزاحمان به خوک تبدیل شده و پس از آن توسط جادوگر خورده می شوند.

این وظیفه چیهیرو است که خانواده اش را از سرنوشتی محکوم به فنا در این مکان نجات دهد، هر چند که او در سفر خود با متحدان بسیاری روبرو می شود که به او در ماموریتش کمک خواهند کرد. انیمه Spirited Away به یکی از آثار تحسین شده در سراسر جهان تبدیل شد و توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن را از آن خود کند.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۳- Sing

در یکی از بهترین فیلم های انیمیشن دهه اخیر، Sing خانواده هایی را برای تمام روز به ترانه خواندن و خندیدن وا می دارد. متیو مک کانهی صداپیشگی یک کوآلای به دردسر افتاده و مالک سالن تئاتری به نام باستر مون را بر عهده دارد که برای اجرای یک نمایش عالی برای نجات تئاتر خود و فراهم کردن فرصتی برای خوانندگان محلی برای رسیدن به رویاهایشان تلاش می کند. مون با کمک بهترین دوستش که یک گوسفند است و دستیار مسن ترش که یک ایگوانا است، پس از یک تست طولانی و دشوار، تعداد محدودی خواننده پیدا می کند.

خواننده ها؛ یک گوریل، دو خوک، یک موش، یک خارپشت و یک فیل، در طی یک فرآیند آزمون و خطا، به مون کمک می کنند تا یکی از بهترین نمایش هایی را که شهر تا به حال دیده است، را اجرا کنند. در این فیلم بازیگرانی چون ریس ویترسپون، ست مک فارلین، اسکارلت جوهانسون، جان سی.رایلی، تارون اجرتون، توری کلی، نیک کرول و نیک فورمن صداپیشگی می کنند. Sing فیلمی است که طرفدارانش در تمام سنین، به این زودی ها آن را فراموش نخواهند کرد.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۲- Encanto

انکانتو یکی از جدیدترین فیلم های دیزنی است که بلافاصله پس از انتشار به یک پدیده فرهنگی فوری تبدیل شد و تحسین منتقدان و تماشاگران را برانگیخت. این فیلم به کارگردانی جارد بوش و بایرون هاوارد، خانواده ای کلمبیایی به نام مادریگال ها را معرفی می کند که هر یک از اعضای آن استعداد و موهبتی جادویی در اختیار دارند که به ساکنان انکانتو، جامعه شان، کمک می کند.

شخصیت اصلی این انیمیشن میرابل است، دختری جوانِ شاد و تنها عضو خانواده که موهبتی دریافت نکرده است. اما هنگامی که جادوی انکانتو مورد تهدید قرار می گیرد، میرابل تلاش خود را برای حل مشکل و بازگرداندن هارمونی به روستا آغاز می کند. انکانتو از جمله آثاری است که برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد و موسیقی متن آن توسط لین – مانوئل میراندا رکوردهای جهانی را شکست.

20 فیلم خانوادگی مناسب برای شبی شاد

۱- The Mitchells vs. the Machines

در پایان این فهرست، میچل ها در برابر ماشین ها، فیلمی که در سال ۲۰۲۱ برای کسب جایزه اسکار با انکانتو رقابت کرد قرار دارد. این فیلم نتفلیکس که توسط مایک ریاندا در اولین تجربه کارگردانی خود و با حضور صداپیشگانی مانند ابی جیکوبسون، دنی مک براید، مایا رودولف و خود ریاندا ساخته شده است، داستان خانواده میچل روایت می شود، یک خانواده نسبتا غیرمعمول و ناکارآمد متشکل از ریک، لیندا و فرزندانشان کتی و آرون.

هنگامی که به کتی فرصتس برای تحصیل در یک کالج سینمایی در کالیفرنیا داده می شود، تمام اعضای خانواده برای همراهی او در روز اول، راهی یک سفر جاده ای می شوند. اما آینده درخشان این دختر جوان زمانی تهدید می شود که تمام دستگاه های الکترونیکی در جهان علیه انسان ها قیام کرده و خانواده میچل را مجبور به نجات کل کره زمین می کنند، و در این فرآیند، با مشکلات خاص خود نیز دست و پنجه نرم می کنند.

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...