امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1401 - 08:41

اتحادخبر: امامان جمعه شهرهای بوشهر، اهرم، برازجان و عسلویه، گناوه و کنگان در خطبه های نماز جمعه این هفته اعلام کردند: تروریست‌خواندن سپاه از سوی اتحادیه اروپا برای این است که صحنه و شعله التهاب و تنش اغتشاش‌ها گرم نگه داشته شود.

 

اتحادخبر: امامان جمعه شهرهای بوشهر، اهرم، برازجان و عسلویه، گناوه و کنگان در خطبه های نماز جمعه این هفته اعلام کردند: تروریست‌خواندن سپاه از سوی اتحادیه اروپا برای این است که صحنه و شعله التهاب و تنش اغتشاش‌ها گرم نگه داشته شود.




به گزارش ایرنا ،خطیب جمعه بوشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر گفت: سپاه پاسداران محل تربیت هزاران نیروی مومن است و می‌داند چگونه از تهدیدها فرصت‌های طلایی بسازد.

حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در جای دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی، اظهار کرد: دشمن بداند که سپاه فرزند راستین ایران اسلامی، محل تربیت نیروهای انقلابی و الگوی نیروهای مومن جهان است.

وی بیان کرد: تحریم سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا فاقد وجاهت بین‌المللی است چرا که این نیرو از بدنه نظامی ایران است و نیروهای نظامی کشورها نباید مشمول تحریمی شود.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: به کارگیری حربه تحریم علیه انقلاب اسلامی اتفاق تازه‌ای نیست و این بار اروپا در اقدامی مداخله جویانه در ارتباط با اغتشاشات اخیر اقدام به تحریم سپاه پاسداران کرد.

وی گفت: این گروه با وقاحت تمام این همه حق‌کشی و جنایت در اروپا را ندیده می‌گیرد و علیه ایران قطعنامه مداخله جویانه صادر می‌کند.

امام جمعه موقت بوشهر اضافه کرد: اروپا برای انحراف افکار عمومی در قبال مشکلات خود پس از جنگ اوکراین به این اقدام دست زده است.

هاشمی با بیان اینکه نیروی مقتدر سپاه همواره هدف تیغ تحریم و دشمنی بوده است، تاکید کرد: ایران هم پاسخ متناسب را به این نمایش مضحک می‌دهد و طعم شکست را به آنها می‌چشاند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب با جمعی از مداحان اهل بیت(ع)، ادامه داد: دشمن بار دیگر در اغتشاشات اخیر علیه ایران اسلامی دچار خطای محاسباتی شده و شکست خورد.

هاشمی توضیح داد: دشمن هرچند در این اتفاقات مهندسی خوبی انجام داده بود اما تنها امور مادی را محاسبه کرده و معنویات و ویژگی‌های اعتقادی ملت ایران را نشناخته بود.

وی ضمن شکرگزاری برای بارش رحمت الهی در هفته گذشته در بوشهر، گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی استفاده بیشتری برای تقویت سفرههای زیرزمینی و ذخیره‌سازی از این بارش‌ها داشته باشند.

امام جمعه موقت بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت امام محمد باقر (ع)، بیان کرد: این ایام بهترین فرصت برای تبیین مکتب و سیره اهل بیت (ع) است.

برازجان

امام جمعه دشتستان گفت: اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران نشانه شکست و ناامیدی آنها از آشوب‌های اخیر است.

حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه افزود: اعلان تروریست بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی پارلمان اروپا نشانه شکست و ناامیدی آنها از آشوب‌های اخیر و عصبانیت از اقتدار سپاه عزیز است.

وی با اشاره به برخی مسئولیت‌های علیرضا اکبری و جاسوسی وی اظهار کرد: با توجه به سابقه و دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده مورد توجه سرویس اطلاعاتی انگلیس قرار گرفت و او را به انجام بزرگترین خیانت‌ها علیه ملت ایران، انقلاب و نظام اسلامی کشاند.

مصلح گفت: در بدترین شرایط جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران از نحوه دور زدن تحریم ها و شناساندن شهید فخری زاده تا سایر موارد دیگر به دشمنان ملت ایران اطلاعات می داد.

اهرم

امام جمعه اهرم گفت: تروریست خواندن سپاه از سوی اتحادیه اروپا برای این است که صحنه و شعله التهاب و تنش اغتشاش‌ها گرم نگه داشته شود.

حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه های نماز جمعه اهرم افزود: اروپا با این اقدام در تلاش برای رهایی از مخمصه جنگ اوکراین و ایجاد مسیر انحرافی برای نجات از سرزنش افکار عمومی علیه خود است.

وی اظهار کرد: با این اقدام اتحادیه اروپا تبلیغات روانی جنگ اقتصادی و التهاب های بازار طلا و ارز را گرم نگه می دارد و همچنین در تلاش هستند جلو اتحاد روسیه، چین و ایران را بگیرند.

پهلوزاده گفت: نوجوان ما باید بداند جنگ شناختی و ترکیبی همین است آنها تروریست را ایجاد کردند اما جمهوری اسلامی را تروریست می دانند.

عسلویه

امام جمعه موقت عسلویه گفت: سپاه هر کجا به میدان آمده موفق بوده و در هر عرصه ای به خصوص در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب موفق بوده است.

حجت‌الاسلام مصطفی بدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اعلان اقدام ننگین و ناشایست پارلمان اروپا در اهانت به سپاه پاسداران گفت: به سپاه قهرمان ما اهانت کردند ولی ملت ما در صحنه است و این اقدام را محکوم‌ می کند.

وی تاکید کرد: دشمن هر روز یک برنامه ای دارد و سپاه همیشه مورد هجمه دشمن قرار داشته است، ملت ما آگاه است و سپاه قهرمان و ارتش قدرتمند ما که قدرت نظامی کشور هستند نقشه دشمن را نقش بر آب می کند.

امام جمعه موقت عسلویه گفت: سپاه در هر عرصه ای به خصوص در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب موفق بوده است.

بدری گفت: تا سپاه از کشور دفاع می کند به مردم آسیبی نخواهد رسید، سپاه فقط به فکر خدمت به مردم است و در این راه جانفشانی می کند، ما نمازگزاران شهرستان عسلویه این اقدام پارلمان اروپا را به شدت محکوم‌ می کنیم.

امام جمعه گناوه

امام جمعه گناوه گفت: اقدام اتحادیه اروپا در تصویب قطعنامه و قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی فاقد وجاهت بین‌المللی است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به اقدام مداخله جویانه اتحادیه اروپا در تصویب قطعنامه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن این نیروی انقلابی در فهرست گروه تروریستی به بهانه پاسخ به اعتراضات در ایران و درخواست تحریم رئیس جمهور و دادستان کل کشور در بندهای دیگری از این قطعنامه گفت: این اقدام اتحادیه اروپا فاقد وجاهت بین المللی است زیرا در میان قوائد مرسوم بین المللی هیچکس نمی‌تواند یک نهاد نظامی یک کشور را تحریم کند.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون غرب و آمریکا و دشمنان به دنبال توطئه و دسیسه‌های مختلف بر علیه نظام و ملت ایران و تحریم‌های اقتصادی و سیاسی بوده‌اند و هر حرکتی در ایران صورت گیرد به دنبال تحریک‌های ضد امنیتی در کشور ما هستند.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: علاوه بر آن بر اساس ماده ۳۹ ملل متحد تعیین و شناسه سازی گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی بر عهده شورای امنیت است.

وی با اعلام دلایل اتحادیه اروپا برای تصویب این قطعنامه، گفت: اروپا بعد از جنگ اوکراین و به دنبال طولانی شدن این جنگ بیچاره و به فلاکت افتاده‌ است و در قالب یک عمله بدون مواجب برای آمریکا کار می کند.

رکنی‌حسینی بیان کرد: به دلیل شکست فاحش و آشکار مثلث عربی، غربی و عبری در آشوب ها و اغتشاشات اخیر در کشور، دشمنان ایران اسلامی برای تنفس مصنوعی به مزدوران داخلی و خارجی خود می‌خواهند شعله تنش و التهاب را در ایران اسلامی به این وسیله گرم نگه دارند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: دشمنان به خیال خام خود تصور کردند که با این گونه اقدامات می‌توانند به اهداف خوددست یابند ولی هرگز نمی‌توانند.

وی گفت: دشمنان باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حفاظت از انقلاب اسلامی و خاستگاه و محل تربیت صدها هزار نیروی مؤمن و پاکباخته در ایران اسلامی و الگو ی نیروهای مقاوم در جهان اسلام است.

امام جمعه گناوه با محکومیت این اقدام اتحادیه اروپا بیان کرد: ملت ایران هوشیارانه و آگاهانه بار دیگر نشان خواهند داد که هر کدام یک سپاهی برای این نظام هستند و لباس سبز این نیروی الهی و انقلابی را نماد عزت و افتخار خود می‌دانند.

رکنی حسینی تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی و انقلابی نیز پاسخ‌های مناسب و متقابل هشداردهنده در این زمینه را به این اقدام خواهد داد و این توطئه و نمایش مضحک دشمنان نیز مانند همیشه با شکست‌های بزرگ‌تر روبرو شده و طعم ناکامی را به آنها خواهند چشاند.

کنگان

امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم حمایت از ساحل‌نشینان گفت: انتظار می‌رود که مسئولان با قشر زحمت‌کش و پرتلاش ملوان مدارا کنند.

حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با گرامیداشت روز جهانی گمرک و تشکر از تلاشگران این عرصه اظهار کرد: قشر ملوان در استان بوشهر با شرایط سختی گذران زندگی می کنند و توصیه مجدد اینجانب مدارا و آسان گرفتن با آنها از سوی متولیان امر است.

وی بیان کرد: البته حساب افرادی که دنبال زیاده خواهی و یا تخلف و قاچاق اند از این گروه خدوم جداست و باید با افراد سودجو و منفعت طلب در چارچوب قوانین برخورد شود.

خطیب جمعه کنگان به شکست دشمنان در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکست راهبردی اش در جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران انقلابی اشاره کرد و افزود: حذف کانال های دیپلماتیک و تلاس برای اخراج سفرای جمهوری اسلامی ایران، حمله و خنثی سازی بازوی نظامی ایران، حذف ایران از نهادهای بین المللی، حذف برجام و مدیریت سلبیتی ها از مهمترین راهبردهای پساآشوب دشمن است اما همه می دانند نتیجه این راهبردها استیصال و درماندگی آمریکا و اروپا خواهد بود.

محمودی به ماجراجویی تل آویو و تهدید ایران به حمله به تاسیسات هسته ای اشاره و تاکید کرد: هرگونه اقدام حماقت آمیز رژیم کودک کش و جعلی صهیونیست زوالاو از روی نقشه جغرافیای جهان و جهان بدون رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی با محکوم کردن اقدام زشت پارلمان اروپا و تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تاکید بر اینکه این اقدام نشان استیصال و درماندگی آنهاست ، افزود: ما بوی سلیمانی‌ها، باکری‌ها، زین الدین‌ها و خرازی‌ها را از سپاه استشمام می کنیم و اروپا بداند توهین به سپاه توهین به همه مردم، انقلاب و نظام ماست زیرا سپاه مولود بزرگ انقلاب و نیروی رسمی و سازمان نظامی کشور است.

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی 1 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...