امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 12 شهريور 1394 - 07:03
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر این اواخر برای شما با دردسرها و مشکلات بسیار همراه بوده است همراه با تولدتان زمان خداحافظی با تمام این مشکلات فرا رسیده است. برای این که مشکلات خود را به گذشته ها سپرده و به سوی آینده ای روشن گام بردارید خودتان را آماده کنید. با فرا رسیدن ماه مهر سرعت پیشرفت شما و حل شدن مشکلات بیشتر نیز خواهد شد و احساس م کنید بالاخره دارید به یک جاهایی می رسید. این مرحله به شما انرژی کافی برای برداشتن قدم های بعدی و ارزیابی برنامه ها و نقشه هایتان را خواهد داد. صبور باشید و با دقت و حوصله گام هایتان را بردارید، زیرا در حال حاضر دارید قدم های مهمی بر می دارید که آینده شما را تا مدتی به طور جدی تحت تأثیر قرار خواهند داد. شما دارید یاد می گیرید که به خودتان اعتماد کنید و قبل از گوش دادن به هر کس دیگری، ابتدا به ندای درونتان گوش کنید و خیلی در بند اما و اگر ها و باید و نباید هایی که دیگران تعیین می کنند نباشید.

فـال روزانـه - Daily Omen
درگیری های شما در فعالیت های اجتماعی شما را خیلی به خود مشغول کرده اند و تقریبا هیچ وقتی در طول روز برای خودتان نمی گذارید. یک جایی در برنامه روزانه تان را برای خودتان خالی نگه دارید. امروز دلتان نمی خواهد وقتتان را با هر کسی بگذرانید و در مورد همراهانتان کمی حساس هستید. اگر دوست ندارید کسی را ببینید با خیال راحت به او نه بگویید. شما موظف نیستید همه را از خود راضی نگه دارید.امروزمیتواند روزخوبی برای دنبال کردن غریزه تا نوگفتن حرفهایی که نیاز دارید به شخص موردعلاقه تان بگوییدمیتواندباشد. با احساسات خودم واجه شوید و آنچه احساس میکنید را انکار نکنید و با خودتان صادق باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen

شما میخواهیدتمام مشکلات دنیارا یک تنه حل کنید،ولی بدنیست هرازگاهی از دیگران کمک گرفته و ببینیدآنهاچه فکری میکنندو دیدگاههای آنها رانیز بسنجید. همیشه کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند نتایج بهتری به همراه خواهند داشت. این که شما قلب سخاوتمندی دارید دلیل خوبی برای این که برای هر کسی که می شناسید هدیه بخرید نیست. در یک چنین روزی بهتر است تمام وقت و انرژی و عشق خود را روی یک نفر که برای شما از همه مهمتر است متمرکز کنید. برای او هدیه بخرید، به بهترین رستوران ها دعوتش کنید. کاری کنید که او احساس کند بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد.


فـال روزانـه - Daily Omen

امروز قلبتان شما را گیج و سردرگم کرده است. نمی توانید کنترل چندان زیادی روی احساسات خود داشته باشید. این جدال و کشمکش درونی نشانه این است که باید یک درس تازه یاد بگیرید. شاید قلب شما از چیزی آگاهی دارد که ذهن آگاهتان هنوز به آن پی نبرده است. مردم ازاین همه لجبازی شمااصلاخوششان نخواهدآمد. امروز به خودت گوشکنیدتاببینیدچه چیزهای فوق العاده ای یادخواهیدگرفت. دنیا دورشمانمی چرخد و دیگران هم برای خودشان نظرهاییدارند! اگرمیتوانیداین آخر هفته به مسافرتی کوتاه مدت بروید ودر این سفرعزیزانتان را نیز باخود همراه کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
ذهنتان احساس امنیتی فوق العاده به شما می دهد و این شما را قادر می شازد تا با خیال راحت به کشف دنیاهای تازه بپردازید. این که بدانید تکیه گاهی دارید که در مواقع سختی می توانید به آن اعتماد کنید به شما اعتماد به نفس کافی برای سفر و پیش رفتن در دنیای ناشناخته را می دهد. راه هایی تازه برای وارد کردن عشق به زندگیتان پیدا کنید. آیااصلابه اینکه چقدرازدوستان وعزیزانتان انتظارداریدفکرمیکنید؟شایدازآنهابیشترازخودتان انتظاردارید و این اصلا عادلانه به نظرنمیرسد،به نظرشمااینطورنیست؟امروزباکمی تأمل درمورداین موضوع خواهیدتوانست این وضعیت راتصحیح کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
اکنون زمان خوبی است برای این که به طور جدی به هنرتان فکر کنید و برای آن وقت بگذارید. شما با استعداد به دنیا آمده اید، ولی به استعدادهای خود به اندازه کافی احترام نمی گذارید و حتی به اندازه کسی که بخش کوچکی از این همه استعداد شما را دارد قدر توانایی های خود را نمی دانید. به طور واقعگرایانه به ابزارهایتان نگاه کنید و بدانید که شما اگر از خلاقیت بسیار خود درست استفاده کنید قدرت به دست آوردن موفقیت های بسیار را دارید.سعی کنیدکمتربه خودتان فشاربیاوریدوکارهای غیرضروری راازلیست کارهای امروزتان خط بزنید. حالا که آخر هفته فرا رسیده است حتماباید وقتی راهم صرف استراحت کردن کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

شاید فکر کنید که طرف مقابلتان پیام های شما را گرفته ولی به آنها پاسخی نمی دهد، ولی به احتمال خیلی زیاد دارید اشتباه می کنید و او آنها را دریافت نکرده است. شاید هم از او سؤالی پرسیده باشید که جواب آن را نمی داند و درست متوجه منظور شما نشده است. وقتی پای مسائل عاطفی و احساسی در میان است حرف های خود را خیلی رک و صریح بگویید. چراهمه رابه خوردن غذایی که خود تانپخته ایددعوت نمیکنید؟اگرهم حوصله جمع وشلوغی را نداریداین مهمانی راخودمانی ترکرده و فقط برای خود تانوعشق تان یک شام دونفره رمانتیکترتی بدهید. اینکار راه خوبی برای ابرازعلاقه نیزمیتواندباشد.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز دارید تلاش می کنید که موقعیت خود را به عنوان مسئول حفظ صلح و امنیت در گروه ثابت کنید. برای این که بتوانید مشکلات موجود را حل کنید باید دقیقا موضع تمامی اعضای گروه را بدانید و در نظر داشته باشید که هر کسی چه می خواهد. ولی مشکل کار اینجا است که در حال حاضر فهمیدن این که آنها چه فکری در سر دارند برای شما غیر ممکن است. برای این که بتوانید مشکلات را حل کنید باید اول تمامی متغیرهای موجود را مورد بررسی قرار دهید. پیدا کردن پاسخ برخی معماها زمان می برد.این آخرهفته فرصت خوبی برای پیداکردن نیمه گمشده تانمیتواندباشد. به شرط آنکه خودتان بدانیدکه به دنبال چه کسی دارید میگردید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اتفاقی غیر عادی خنده را به لب های شما خواهد آورد. در چیزهای ساده به دنبال عشق و زیبایی باشید. اگر نمی توانید آنها را ببینید پس باید روی نگرش خودتان کار کرده و آن را تغییر دهید. چیزی که باید تغییر کند شما و نگرش درونیتان است و نه دنیای اطرافتان! اگر با مهربانی و خنده و اخلاق خوب با دیگران رفتار کنید، عشق و خوبی و خنده روزتان را زیبا خواهند کرد. هر چیزی که در زندگی دریافت می کنیم به خودمان و نگرش و رفتارمان بستگی دارد.به جای اینکه بافکرکردن به فاصله ایکه بین شما و اهدافتان وجوددارد خودتان را عصبی، ناراحت و نگران کنید، سعی کنید روی مسئولیتهایتان متمرکزباشید تا سرعت پیشرفتتان بیشتر شود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز افراد بسیاری به توجه شما نیاز دارند و شما نمی دانید که اول به کدام آنها رسیدگی کنید. امروز در برنامه روزانه تان باید به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. در برنامه تان کارهای اضافی قرار ندهید، به اندازه کافی کار برای انجام دادن دارید و ممکن است در برخی از آنها به مشکلات جزئی بر بخورید که وقتتان را می گیرند، اگر زیاد سرتان را شلوغ کنید نخواهید توانست به همه آنها رسیدگی کنید. در رویارویی با این مشکلات کوچک و بی اهمیت ساده ترین راه حل ممکن را انتخاب کنید.بعدازاین همه کارشایستگی یک زنگ تفریح خوب راخواهیدداشت. شب را بادوستانتان بگذرانید،البته اگرمتاهل هستیداین یعن یبایدوقتت انرابادوستان خانوادگی خودبگذرانیدتاعشقتان نیزباشماهمراه باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen

وقت آن رسیده است که ترس های یک همان عازپیشرفت شمادر راهتان به سوی آیندهای موفق میشوندراکناربگذارید و رویا فکار مثبت متمرکزشوید.هر چه زودتر اهداف و برنامه های روزانه تان را مشخص کرده و آنها را به انجام برسانید سطح رضایتتان از خودتان بیشتر خواهد بود. شما از به دست آوردن موفقیت و پیشرفت خیلی لذت می برید ولی امروز کارها به آن سرعتی که شما دلتان می خواهد پیش نمی روند. به خودتان سخت نگیرید، شما دارید تمام تلاشتان را می کنید بیش از این کاری از دست شما ساخته نیست. تفریح را هم در برنامه خود قرار دهید و پس از تمام شدن کارهای روزانه تان آخر هفته ای لذت بخش را شروع کنید.


فـال روزانـه - Daily Omen


دنبال یک نفر می گردید که عکس هایتان را به او نشان داده و در مورد داستان ها و ماجراهایی که هنگام گرفتن این عکس ها برایتان پیش آمده است با او صحبت کنید. یا شاید دلتان بخواهد با یکی از دوستانتان راجع به برنامه هایی که برای یک سفر جالب و هیجان انگیز دارید حرف بزنید. اگر آنها به اندازه ای که شما انتظار دارید به شما و حرف هایتان توجه نکردند ناراحت نشوید. شما باید متوجه باشید که هر کسی در دنیای خود گرفتار است و مشکلات و درگیری های خاص خودش را دارد. پی بردن به این موضوع به شما کمک می کند تا انتظار زیادی از دیگران نداشته باشید و زود در مورد آنها قضاوت نکنید. سرتان به زندگی خودتان باشد و بگذارید دیگران هم به زندگی خودشان برسند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز بین تصورات و رویاهای رنگی شما و افکار منطقی و جدی دیگران تضادهایی وجود دارد. دوستان و خانواده شما برای آخر هفته خود برنامه ریزی کرده اند و از این که شما هم با آنها همراه شوید خوشحال خواهند شد. ولی شما برنامه دیگری در سرتان دارید و دوست دارید که آنها هم طبق برنامه شما عمل کنند. اگر می بینید که آنها دوست ندارند با شما همراهی کنند شاید بهتر باشد خودتان به تنهایی اینکار را انجام دهید و یا با دوستان دیگرتان همراه شوید که برنامه شما به نظرشان جالب است. در هر صورت به ندای قلبتان گوش کنید و تسلیم دیگران نشوید.اگراحساس میکنیدکه هیچکس شمارادوست ندارد و برای هیچکسی جذابیت نداریدسخت دراشتباهید،کافیست کمی چشمتان رابازکنید.
 
 


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 16 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 20 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...