امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 دي 1394 - 14:22

اتحاد خبر: شنیده شده است نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح رسمی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی با حضور رییس جمهور که قبل از ظهر امروز برگزار شد، مراسم را بنا به اعتراض ترک کرده است. یک فرد مطلع حاضر در مراسم به اتحاد خبر گفت: آقای موسوی نژاد در اعتراض به اینکه چرا برای ایشان در ردیف اول جایی رزرو نشده سالن محل مراسم....

قهر نماینده دشتستان و خروج از مراسمی با حضور رییس جمهور

اتحاد خبر: شنیده شده است نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح رسمی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی با حضور رییس جمهور که قبل از ظهر امروز برگزار شد، مراسم را بنا به اعتراض ترک کرده است.

یک فرد مطلع حاضر در مراسم به اتحاد خبر گفت: آقای موسوی نژاد در اعتراض به اینکه چرا برای ایشان در ردیف اول جایی رزرو نشده سالن محل مراسم را ترک کرده است.

این منبع مطلع افزود: در ردیف اول صندلی ها برای آقای رییس جمهور، وزیر نفت، استاندار بوشهر و مقامات عالیرتبه دیگر پیش بینی شده بود و برای نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برخی مقامات عالیرتبه دیگر نیز در ردیف دوم جا پیش بینی شده بود که این امر موجب اعتراض آقای موسوی نژاد قرار گرفت و در حالی که سه نماینده دیگر استان در مجلس در جای پیش بینی شده در ردیف دوم نشستند نماینده دشتستان سالن اجرای مراسم را ترک کرد. 

 

نماینده دشتستان که یکی از پرحاشیه ترین نمایندگان استان در مجلس طی سه سال و نیم گذشته بوده است سعی دارد همواره روی تلکس های خبری به هر عنوان قرار بگیرد. این در حالی است که سه نماینده دیگر بدون هیچ اعتراضی در جاهای پیش بینی شده برای خود نشستند.

 

نماینده دشتستان عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی می باشد که شایسته تر این بود اگر قرار بود مراسمی با حضور رییس جمهور را نیز ترک کند نه در اعتراض به جای صندلی اش در ردیف اول یا دوم باشد؛ بلکه در احقاق حق مردم استان و حوزه انتخابیه خود بویژه در زمینه اشتغال جوانان استان در صنایع عظیم نفت و گاز پارس و اختصاص سهم بیشتری از درآمدهای این صنایع عظیم به مردم استان این رفتار اعتراضی را نشان دهد.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/10/28 - 21:01
1
16
جناب آقای کارگر چرا به اتحاد خبر تهمت میزنید؟ یک نماینده واقعی تحت هر شرایطی نباید میدان را خالی کند./ب1
1394/10/28 - 10:45
2
13
حضرت عباسی قبای وکالت مردمی چنین نجیب و با ادب بر تن همچو شخصی، فوق العاده گشاد و بدقواره بود!!
پست قبلی ایشان خیلی به تیپشان می خورد!
ولی حیف که بلندپروازی های دنیا مدارانه و سیاست زدگی های مقام گرایانه دست از سر ایشان برنمی دارد.
جالبه که این را هیئت نظارت هم متوجه شده است !
1394/10/28 - 10:28
0
13
حق شماها است وقتی که به محلس میروید هیچ به فکر خانواده های که این قدر هزینه کرده اند برای فرزندان خود که بیکار و در کوچه و خیابان از بیکاری پرسه میزند برای یک وجب جا این قدر ناراحت هستی مردم از بیکاری فرزندان خود ناراحت نیستند
1394/10/28 - 00:38
19
4
بنام حق
جناب اقای صابری کاررسانه واقعیت نویسی میباشدبنده جنابعالی روخوب میشناسم جنابعالی و مجموعه اتحادجنوب صدای رسای مردم دشتستان را باید با واقعیت بیان کند. مجموعه اتحادجنوب بیشتر بوی اتحاد خورموج میدهد تا دشتستان مطالب کذبی که درمورد نماینده دشتستان چاپ نمودید به شعورکسانی که به سید رای دادند توهین نمودی.
جناب اقای صابری این کینه ورزی به ضررنماینده دشتستان شاید این باشدکه رای نیاورد ولی دشتستان بیشتر از چهارسال به عقب میراند کمی تفکرلازم است مشکل مردم نماینده نیست مشکل مردم توهین به افکارشان است که به نماینده فعلی رای دادند.
جناب صابری دوستانه میگوییم دشتستان نیازبه همفکری بدون جناحی دارد تا بازار سیاسی.
پاسخ: کاش می فرمودید کجای مطلب اتحاد کذب است؟
1394/10/27 - 13:50
0
15
با سلام خدمت جناب صابری عزیز. هدفم از این کامنت دفاع از خبر شما نیست. دفاع از اقدام سید عزیز هم نیست. ولی میخواستم خدمت مردم شریف دشتستان عرض کنم. آیا نمایندگان قبلی شما این اقتدار فعلی سید را داشتند؟ بنظر من خدمت به خلق الله هیچ ربطی به در حزب خاصی بودن ندارد. من شخصا از برخی اعتراضات سید به عملکرد دولت بسیار خوشحالم. ولی جای این انتقاد بر سید بزرگوار باقیست که سید جان برای دفاع از حق موکلین تان نباید جلسه را به بهانه ردیف صندلی ترک می کردید. قبول کنید اگر صندلی ردیف آخر هم می نشستید صدای اعتراض تان به صندلی اول می رسید. ضمن اینکه اطمینان دارم هدف شما بی احترامی به ملت شریف دشتستان نبوده . ولی ای کاش این اقدام انجام نمی گرفت.
1394/10/26 - 21:16
9
3
در دورانی که پاسپورت ایرانی به نازلترین جایگاه خود رسیده و کوتوله های خاور میانه هم ما را تهدید می کنند؛ در دورانی که حتی جیبوتی هم به خود اجازه می دهد برای ما شاخ و شانه بکشد؛ در دورانی که مردم دارند از این همه تحقیر دق می کنند و صدایی از دولت در نمی آید؛ مردم استان بوشهر نیز در خانه خود دست چندم به حساب می آیند!

در مراسم افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی که با حضور حسن روحانی رئیس جمهور برگزار گردید نمایندگان مردم استان را دست چندم به حساب آوردند و صندلی هایی به غیر از ردیف اول را در اختیار آنها قرار دادند، حال آنکه در ردیف اول دولتی ها جا خوش کرده بودند.

در این میان نماینده دشتستان در اقدامی شجاعانه و در دفاع از شان و منزلت مردم شریف استان بوشهر به این بی احترامی واکنش نشان داده و به نشانه اعتراض جلسه را ترک می کند.

خیلی جالب است که بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی هنوز برخی سعی می کنند با اقدامات خود مردم بوشهر را دست چندم به حساب آورند که اگر اینگونه نبود لااقل برای حفظ ظاهر هم که شده به احترام مردم استان نمایندگانشان را در صدر بزرگان جلسه جای می دادند. حال بگذریم که پارس جنوبی، این قطب انرژی کشور در خاک استان ما قرار دارد و نمایندگان استان نیز در مجلسی هستند که عصاره فضایل ملت و به فرمایش امام خمینی(ره) در راس امور است.

موسوی نژاد نشان داد و ثابت کرد در دورانی که عده ای لبخند به کدخدا را راس امور قرار داده اند، هنوز هم کسانی هستند که از عزت ملت ایران و استان ما دفاع می کنند.

باز هم گلی به جمال نماینده دشتستان که حتی به قول آن سایت دوم خردادی، روی تلکس خبرگزاری ها هم که شده به بی حرمتی ها در حق ملت واکنش نشان می دهد و اساساً تلکس خبرگزاری ها برای همین مواقع به درد می خورد تا کجروی ها و تضییع حقوق مردم را افشا نماید.

یکی نیست به آن نویسنده مخالف که ادعا می کند "ردیف اول و دوم تفاوتی ندارد بلکه گرفتن حق مردم مهم است" بگوید که فقط نماینده ای قادر به گرفتن حق موکلانش است که از ابتدا شان آنها را حفظ کرده باشد، نه آنکه به نمایندگی از مردمش در ته صف بنشیند! نه آنکه هرجا برسد زانو بزند و هر شرایطی را بپذیرد؛ که اگر پذیرفت جیبوتی هم برایش نعره می کشد، چه برسد به اینکه بخواهد حقی از کدخدا بگیرد!

باز هم گلی به جمال موسوی نژاد، این سید روستای «چاه زنگی»....
1394/10/26 - 17:47
2
5
دشتستانی های عزیز سلام
یک سوال منطقی و معقول از شما دارم :
شما تا حالا سخنی هرچند کوتاه از وکیلتان در مجلس در نقد و اعتراض به بی عدالتی های دولتهای نهم و دهم که تاکنون هم پس لرزه های محاکمه سران آن ادامه دارد و زمین و زمان از آن باخبر شده اند شنیده اید؟
اگر سراغ دارید آدرسی نشانیی به من بدهید.
...................................................................
1394/10/26 - 16:26
4
16
دست به دست هم بدهیم و ایرانمان را بسازیم و پیشرفت کنیم و به خودمان افتخار کنیم. اول و آخر نشستن اصلا اهمیتی نداره و شخصیت کسی را هم زیر سوال نمی برد./ب1
1394/10/26 - 12:00
6
4
بزارین قهر کند برود اونجا که آب ......... رفت ..../ب1
1394/10/25 - 20:10
11
8
با سلام...
اگر یک نماینده اصلاح طلب این کار را انجام می داد... تیترهایی این چنین می نوشتیدد...
1-صدای یک قهرمان
2-درود بر شهامت نماینده دشتستان
3-صدای رسای حامیان مظلوم
4-دادخواهی نماینده جسور
5-صدای نماینده دشتستان در بهارستان
6-بهارستان را نماینده دشتستان لرزاند



و....
وو....
ووو.......
وووو.......
هزاران تیتر های بزرگتر و رنگینتر

اتحاد خبر من می دانم که پیام های من را نمی گذارید
اما من می نویسممممممممم/ب1
1394/10/25 - 13:50
4
12
کاش ترک جلسه نکرده بودی کاش مردم دشتستان رو .....
1394/10/25 - 13:31
1
2
چاه زنگی از توابع دشتستان است و هم اکنون 2 خانوار بیشتر نیست /ب1
1394/10/24 - 20:46
3
20
اقای نماینده محترم شما باید دفاع از این همه بیکار میکردید که در هر خانواده این استان یک یا دو نفر تحصیل کرده بیکار دارند این هم در کنار عسلویه
1394/10/24 - 00:37
2
27
جایگاه مهم نیست، اول صف و دوم صف مهم نیست، مهم خدمت به مردم است، ولی اگر بی احترامی و یا توهین صورت گرفته، آن چیز دیگری است و باید بررسی شود./ب1
1394/10/23 - 18:48
2
20
آقای اخلاقی : پس معنی ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت برعکس میشود !!!!
1394/10/23 - 18:12
2
11
اقای اخلاقی طبیعیه شما با این دولت نداشته باشید مطمئنم قالیباف اگر بود هر کجا نماینده ها مینشستن برات فرقی نمیکرد
1394/10/23 - 15:10
11
3
بابا نماینده ما که همیشه با دولت روحانی مشکل داشته ، ای حرکات دیگه عادی ! ایشان طرفدار دولت پاکدستان همین محمود آقای خدا بیامرز هست !!! خدا از سر همه بگذرد.
1394/10/23 - 15:07
2
1
میگم چاه زنگی جزء گناوه است یا دشتستان؟ میگن فقط حدود 10خانوار اونجا زندگی میکنند!!!
1394/10/23 - 12:48
1
4
اقای چاه زنگی مطالب اقای شهریار اخلاقی بهرام ابادی را مطالعه بفرمایید انسان از غیرت و بزرگی اقای اخلاقی عشق می ورزد احسن بر مهندس اخلاقی دوست داریم/ج
1394/10/23 - 09:01
10
4
این حرکات نمایشی وتبلیغاتی از نوع احمدی نژادی دیگر رنگی ندارد. دوران حاشیه و جنجال و بد اخلاقی گذشته. این صندلی ها رفتنی است چه ردیف اول باشد چه ردیف دوم و به جای دلبستگی به آن باید تا هستی کاری برای مردم بیچاره انجام دهی
1394/10/23 - 08:48
1
12
جناب سیدمهدی وقتی توی تمام سخنانت فقط همش انتقاد و توهین به دولتی که با بیشترین رای مردم انتخاب شده و همچنین درحوزه دشتستان هم حداکثر رای مردم راداشته و هیچ وقت با دولت مردم نیستی و نسبت به متفکر دینی و سیاسی ایران و اسلام بزرگ مرد تاریخ سیدمحمدخاتمی توهین می کنی بدان چوب خدا بی صدا و برای شما با صدا شده و می دانیم که داری ................
1394/10/23 - 07:16
32
4
خیلی هم کار خوبی کرده با توجه به این مهم که وی نماینده مردم دشتستان بوده به تمام دشتستانیها و حتی ملت فهیم استان بوشهر توهین شده چرا همیشه باید چنین رویه ای در پیش گرفته شود تاکی باید به این چشم به بوشهر نگاه کرد بوشهری که پایتخت انرژی است چرا باید محروم ترین استان باشد؟
اتحاد جنوب و جناب آقای صابری برای شما هم متاسفم همیشه یکی از دوستداران شما و هفته نامه شما بوده ام ولی ای کاش با این دیدگاه شما، هیچ وقت نبودم
پاسخ: همین که این کامنت را گذاشتی حتی در انتقاد از ما؛ یعنی اینکه هنوز همراه اتحاد جنوب هستید و اتحاد جنوب هم البته به همراهی همه مردم شریف استان با خود با هر فکر و سلیقه ای افتخار می کند.
با احترام به جایگاه وکالت مردم شریف و نجیب دشتستان عزیز
....................................................................................................
وآنگهی ایشان میزبان هیئت تهرانی بوده اند. در ردیف دوم هم نباید می نشستند!
میزبان باید ایستاده و دست به سینه از مهمان پذیرایی کند. این رسم عادی ومعمول مهمان نوازی جنوبی ها است .
ایشان خواستند از این نمد (سفر رئیس جمهور) کلاهی برای خود بدوزند ولی ...................
این را میشود از فحوای نطق 22 دی ماهشان در مجلس هم دریافت .
برای ایشان آرزوی توفیق در پست دیگری غیر از وکالت مردم دشتستان در مجلس آینده را داریم.
یا حق
پاسخ: بابت حذف بخشی از کامنت های کاربران عزیز به دلیل محدودیت های قانونی پوزش می طلبیم.
1394/10/22 - 20:07
15
5
ار لحاظ قانونی باید جایکاه نمایندگان در سظح وزرا هست باید صندلی نماینده مردم کنار صندلی زنگنه میبود و اگر حرمت نماینده مردم را رعایت نکردند خیلی هم خوب کاری کرده
1394/10/22 - 18:56
1
4
مردم دیارما غریب پرست هستندو بس ..
1394/10/22 - 12:41
2
5
شما نماینده تونو درست انتخاب کنید بقیش پیشکش
1394/10/22 - 09:53
18
7
آقای صابری عزیز در قلم زدن انصاف و تقوا رو فراموش نکن گرچه ایشان از لحاظ فکری هم خط و فکر شما نیس ولی تا الان نمایندای ابا این توان و دل وجرات تو دشتستون نداشتیم چرا ب ما اهمیت نمیدن میان تو استان ما میزبان ما هستیم ولی نماینده های استان نباید بهشون اهمیت داده بشه ها؟ اهمیت ندادن به نماینده های ما یعنی اهمیت ندادن به مردم استان بوشهر تا کی محروم باشیم الان اگه پورفاطمی که اصلاح طلب هستن این کار روکرده بود به به و چه چه نمیکردید قیامتی هم هس چاپش کن بدون اینکه قسمتی رو حذف کنی
پاسخ: سعی اتحاد خبر در رعایت انصاف هست. انتشار نظرات موافق و مخالف نیز در راستای رعایت انصاف است.
1394/10/21 - 23:35
8
3
باور کنید من به ایشان رأی نداده ام و دراین دور هم به او رأی نخواهم داد ولی این کارش را تحسین میکنم چون اعتقاد دارم احترام و جایگاه نماینده شهرستانم باید حفظ شود و مسئول این این کار باید بداند جایگاه نماینده مردم هم تراز با جایگاه رئیس جمهور است چون هردو از طرف مردم انتخاب شده اند وپایه و مبنا مردم هستند. ای کاش بقیه کارهای او هم منطبق بر یک منطق قوی که احترام به خواسته های مردم است استوار میبود.
با سلام خدمدمت مدیریت سایت اتحاد خبر و نویسنده مطلب.
در خصوص مطلب باید ابتدا از نماینده محترم مردم شریف شهرستان دشتستان بابت این اقدامش تشکر کنم خدمت شما عرض کنم که جایگاه مردم در مرتبه اول قرار دارد و نماینده مجلس نیز نماینده مردم است .بنا براین اگر برای مردم مرتبه و احترامی قائل میشدند می بایست نماینده آنها را در ردیف اول سالن و در کنار ریس جمهور استقرار میدادند نه در ردیف دوم.مگر سالن با چه ظرفیتی بوده که در ردیف اول آن نباید جا برای چهار نماینده استان باشد.ریس جمهور به همراه وزیر و استاندار و نمایندگان مردم چند نفر هستند.آیا این دهن کجی به مردم نمی باشد که به نماینده آنها بی احترامی میشود.انصاف داشته باشیم و صرفا به دلیل تفاوت دیدگاه سیاسی ،رفتار نماینده شهرستان را نکوهش نکنید.من به دیدگاه سیاسی کاری ندارم ولی نوع رفتار صورت گرفته در قبال نمایندگان مجلس را نیز رفتاری درست نمیدانم و به نظرم باید از مردم استان عذرخواهی شود و دیگرنیر اجازه چنین رفتارهایی در قبال مردم و نمایندگان آنها داده نشود.
1394/10/21 - 20:48
2
17
احسنت بر سايت وزين اتحاد خبر كه واقعا حقايق را براي مردم روشن ميكنيد. بگو آقاي موسوي نژاد به عدم به كارگيري نيروهاي بومي اعتراض كن و سرو صدا بلند كن نه جاي نشستن. اعتراض به كيفيت بنزين ميكني و مياي تو اخبار بعد مجلس إعلام ميكنه كه بنزين باكيفيت است و يعني حرف شما غير كارشناسي شده . تنها مخالف رأي اعتماد دادن به وزير اقتصادي ميشوي كه بالاترين رأي اعتماد رو تو تاريخ مجالس داره. يك ذره با مسائل به صورت كارشناسي شده برخورد كن و سعي نكن به هر قيمتي در اخبار باشي. البته شايان ذكر است شايسته بود مسولين برگزاري مراسم براي نمايندگان مجلس رديف اول صندلي رزرو ميشد.
به حول و قوه الهی پاسخ کوبنده ملت آزاده و شهیدپرور دشتستان را در اسفند امسال خواهند چشید./ج
1394/10/21 - 20:14
2
11
این عمل ایشان دقیقا نقطه مقابل این سخن شهید بهشتی است که فرمودند :
ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت
.....................................................................................
1394/10/21 - 19:47
4
16
کاش همه نمایندگان که با رای مردم انتخاب می شوند، بحث 50% نیروهای بومی را با جدیت دنبال کنند ولی افسوس که خیلی دیر شده است./ج
1394/10/21 - 19:46
1
5
وای بر ما که .............................
واقعا متاسفم
1394/10/21 - 19:29
1
16
ایشون می خواهداینطوری خودرا مطرح کند. آنهم بصورت منفی کسی که الگویش رسایی باشد بیش ازاین نمی توان توقع داشت بودن ونبودن شان چه دردی برای جوانان فارغ التحصیل بیکاراستان دوا می کند.....
1394/10/21 - 19:14
1
19
واقعا .باید تاسف خورد واسه نماینده ای که واسه ردیف اول و دوم قهر کرده باشه.
1394/10/21 - 19:07
2
18
به به ، ای کاش نمایندگان ما برای اول نبودن جایگاه شهرستانشان هم عکس العمل نشان بدادند ، و همچنین یک سوال: چه کسی در آن میدان از حقوق فرزندان و خانواده های شهید این شهرستان دفاع خواهد کرد؟؟؟
1394/10/21 - 19:02
3
15
مقام دنیوی چه ارزشی دارد که انسان برای آن قهرکند وجلسه را ترک نماید ، اصل قضیه مقام معنوی است نزد خداوند که اگر انسان با تقوی باشد محفوظ می ماند ، شاعر گوید : خیمه انس مزن بردر این کهنه رباط ///// که اساسش همه بی موقع وبی بنیاد است : کهنه رباط = کاروانسرای خراب ، اما در اینجا به معنی دنیای امروزی می باشد
1394/10/21 - 16:14
4
21
قهر کردن خودش شهامت میخواهد نماینده مردم هست باید قهر کند و ناراحت شود چرا که نه امروز عسلویه را دارن میبرن ولی کسی حرف نمیزند و از حق مردم دفاع نمیکند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • خط و نشان مدعیان قهرمانی ادوار گذشته در شب دوم مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان
  • سفر قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور به عسلویه و دیدار با علما و مسئولین منطقه
  • حجاب، این کلاف سر در گم
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/08
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)
  • این سوسک یک اثر هنری است (عکس)
  • 🎥ویدیو/ شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی (۶)
  • حضور پتروشیمی پردیس در ایران اكسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران
  • مطالبه فعالان اقتصادی استان بوشهر تعطیلی شنبه است
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/08
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • رئیس دانشگاه کراچی در حالی که لباس مخصوص این مراسم را بر تن کرده بود، مدرک دکترای افتخاری را به رئیسی داد / سال ۹۶ در روسیه بدون حضور مقامات ارشد دولتی، به روحانی مدرک دکترای افتخاری دادند
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 7 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...