امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 14 آبان 1394 - 12:02
رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور در برازجان:

اتحادخبر: رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور در نشستی با اصلاح طلبان دشتستان که امروز پنجشنبه 14 آبان ماه در حسینه امام خمینی(ره) (شیخ صدیق) شهر برازجان برگزار شد، با اشاره  به سه واقعه بزرگ در روز 13 آبان ماه گفت: این روز یادآور بازداشت امام خمینی(ره) در قم توسط نیروهای ساواک و تبعید وی به ترکیه است، تبعیدی که نه تنها ...

اتحادخبر- سیده هدیه علوی شریف: رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور در نشستی با اصلاح طلبان دشتستان که امروز پنجشنبه 14 آبان ماه در حسینه امام خمینی(ره) (شیخ صدیق) شهر برازجان برگزار شد، با اشاره  به سه واقعه بزرگ در روز 13 آبان ماه گفت: این روز یادآور بازداشت امام خمینی(ره) در قم توسط نیروهای ساواک و تبعید وی به ترکیه است، تبعیدی که نه تنها جلوی فعالیت های امام خمینی(ره) را نگرفت، بلکه موقعیتی برای افشاگری های ایشان علیه رژیم پهلوی شد.


مهندس علی محمد غریبانی افزود: همچنین در روز 13 آبان سال 57 نیز فاجعه خونین شهادت دانش آموزان در دانشگاه تهران به وقوع پیوست.
وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز نیز گفت: این سه واقعه بزرگ، نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت.


اگر به انتخابات توجه نداشته باشیم، لایق حضور احمدی نژاد و امثال وی خواهیم بود
رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور در خصوص انتخابات پیش روی مجلس نیز گفت: اگر به انتخابات توجه نداشته باشیم پس لایق حضور احمدی نژاد و امثال وی خواهیم بود.
وی ضمن تأکید بر لزوم ایجاد اتحاد و یکدستگی در بین اصلاح طلبان، خاطر نشان کرد: باید به تمام توان در انتخابات مجلس ورود پیدا کرده تا جلوی بسیاری از مشکلات، تجزیه ها و دودستگی های پیش رو را بگیریم.


دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران با اشاره به حماسه 24 خرداد 92 گفت: همانگونه که اصلاح طلبان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری، با یکدلی و یکرنگی به اتحاد رسیده و با حمایت بزرگانی چون هاشمی رفسنجانی، خاتمی و عارف، حماسه آفرینی کردند، می توانند حماسه ای دیگر در انتخابات مجلس رقم بزنند.
وی بیان داشت: متأسفانه دولت گذشته خسارات زیادی را بر بدنه جامعه وارد کرد که وضعیت کنونی اقتصادی، بین المللی، اخلاقی، معضلات اجتماعی و .. در جامعه بیانگر عمق فاجعه است.


مهندس غریبانی ادامه داد: غالب عموم مردم، تفکر اصلاح طلبانه دارند، این در حالی است که بیش از 70 درصد سیستم اداری، به دست احمدی نژادی ها است و همین امر موجب ایجاد مشکلات زیادی شده است.
وی شرط پیروزی در انتخابات آینده مجلس را یکدلی و اتحاد اصلاح طلبان دانسته و خاطر نشان کرد: اصلاح طلبانی که داوطلب کاندیدای مجلس آینده هستند، می بایست با دادن تعهد و پر کردن فرم مخصوص اقدام نمایند تا در نهایت شورای داوری اصلاح طلبان، از بین آنان گزینه ای را انتخاب و به عنوان نامزد نهایی، معرفی نماید.

حجت الاسلام والمسلمین احمد رزمجو: انتخابات 92 کشور را از ورطه های خطرناکی نجات داد
حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد رزمجو نیز در این نشست با اشاره به حماسه 24 خرداد 92 گفت: این انتخابات، کشور را از ورطه های خطرناکی نجات داد.
وی در خصوص برجام نیز گفت: ما شاید نیم درصد از فشاری که که دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای وارد شد را احساس نکرده باشیم.


این فعال اصلاح طلب افزود: امیدوار بودیم با اجرای برجام، کشور از رکود بگذرد، مشکل اشتغال مردم حل شود، فقر، اعتیاد و طلاق که ناشی از دوران سخت 8 ساله دولت قبل بود، از جامعه رخت برکند اما متأسفانه فضای ایجاد شده از سوی برخی از افراد به نحوی است که استرس و یأس را به بدنه جامعه تزریق می کند.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه بزرگ اصلاح طلبان کشور با این مشکلات روبرو است اما باید با تمام توان، از پتانسیل های خود استفاده کرده و فضای یأس و ناامیدی را از خود دور نماید.
حجت الاسلام والمسلمین رزمجو اضافه کرد: تندروی های جبهه پایداری به حدی بود که حتی برخی از اصولگرایان معتدل همچون ابوترابی، جلالی و بروجردی را به اعتراض برانگیخت تا مقابل این تندروی ها ایستاده و از منافع ملی حمایت نمایند.
وی ادامه داد: ما مجلسی می خواهیم که از منافع و استقلال ملی و دست آوردهای انقلاب حمایت کرده و جلوی تندروی ها را بگیرد./ب

 

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/08/23 - 13:07
1
0
تیز بین عزیز من عرض کردم عملکرد ها را ارائه دهید مردم میدانند در عمران و ابادانی شهرها و روستاهها چقدر کار شده مردم هم مشکلات را میبینند و هم خدمات را
1394/08/22 - 18:44
2
2
آقای غلام : مادر 8 سال ریاست احمدی نزاد غیراز ویرانی ندیدیم ( تحریمها ، فقر ، کمبود دارو ، وضع نابسامان بیمارستانها وگرفتن هزینه گزاف از بیماران ، خشونت ، بد اخلاقی ، دروغ ، تهمت ، افترا ، اختلاس ، دزدی ، بی نظمی ، بی قانونی ، دادن سمتتهای بزرگ به افراد نالایق ) که اکنون درزندان بسر می برند !!!!
1394/08/20 - 16:07
0
5
تمام کامنت هایی که ضد احمدی نژاد عنوان شده به صراحت نشان دهنده افکار صاحبان ان است. افکار دیکتاتور ماابانه. پس به فرموده جناب سخنران لیاقت ما چیه؟ یعنی منظور جناب لرد لیاقت ماهمین چیزیه که تو این دوره داره به سرمون میاد...
لیاقت ما چیه و کی بهش میرسیم؟
1394/08/20 - 10:00
1
3
تا دولت یازدهم تمام شود نوبت به نقد و بررسی شما هم میرسد.
وای به حال مردم
1394/08/18 - 08:58
3
4
.......... والا تا ریس جمهور بود ملت یقه واسش پاره میکردن حالا شده آدم بده/ج
1394/08/17 - 12:17
3
4
خدا نکنه دوران 8 سال تاریکی و نکبت احمقی نژاد تکرار بشه....
به نظر من طرفداران احمدی نژاد از سه حال خارج نیستن:
1- یا جاهل و نادان هستن
2- یا دزد و غارتگران
3- یا اینکه امید دارن اون بی شرف برگرده و بتونن بدزدن/ج
1394/08/17 - 08:39
1
1
تیز بین عزیز با عرض ادب باعرض معذرت خودت را ناراحت نکن مردم بصیر ما خیلی زیرک هستند و همه چیز را میبینند و خوب و بد را میدانند شما لطفا امار خدمات عمرانی بدهید و مقایسه کار کنید و قطعا بنده هم قائلم که نباید حیف و میلی و سوء استفاده ای شود اگر کوچکترین خیانتی در این کشور امام زمانی شود قطعا خون شهدا دامن افراد را در همین دنیا و هم در اخرت خواهد گرفت و باید ببینی چقدر اصفهان؛ شیراز؛ بوشهر و شهرهای ....... دیگر دارند اباد میشوند و برخی دوستان دنبال بحث انتخابات هستند باید فکر خدمت به مردم خوب و عزیز دشتستانی بود وکسی که املا می نویسد قطعا اشتباه هم خواهد داشت بنده شخصا معتقدم حفظ بیت المال از اوجب واجبات است /ج
1394/08/16 - 21:48
4
2
نمیدانم اگراحمدی نژادنبوداصلاح طلبان چه بهانه ای داشتندبرای کارنکردن؟
1394/08/16 - 14:04
4
7
آقای غلام شما بجای این که بگویید در زمان احمدی نژاد چقدر کارهای عمرانی شد!!! بهتر است بگویید در زمان 8 سال ریاست وی چقدر دزدی و اختلاس شد که اکنون معاونان ایشان در زندان بسر می برند پر روئی هم حدی دارد
1394/08/16 - 13:07
3
2
آقای غریبانی شما نباید دیگران را کوچک شمارید نوبت نقد و برسی کارهای شما هم میرسد
1394/08/16 - 09:08
6
3
شما لایق احمدی نژاد نیستید.
1394/08/16 - 08:17
3
4
باید در فکر خدمت به مردم باشیم و سبقت گرفتن در خدمت به مردم بود شما که الان دولت دستتان است باید برنامه ریزی وبه فکر محرومیت زدایی در سطح شهرستان بود نه دنبال برنامه های انتخاباتی بود ببینید اصلاح طلبان در همین چند ماه سال جاری در سطح دشتستان چند تا همایش گذاشته اند چه نفعی برای ابادانی شهرستان داشته است خودتان مقایسه کنید در سه سال اول دولت دکتر احمدی نزاد چقدر کار و عمرانی در سطح شهرستان شد و شما چقدر کار کردید خودتان در این زمینه امار و اطلاع رسانی کنید مردم ما خودشان خیلی عاقل ودارای بصیرت بالایی هستند وبه گفته کسی که بگوید فلان خوب است فلان بد است کار ندارند عملکردها را میبینند لذا پیشنهاد حقیر اینست که فقط به فکر خدمت به مردم باشید و باشیم که خداوند همیشه توفیق خدمت را به انسان نمیدهد
1394/08/16 - 00:07
1
2
طرفداران احمدی نژاد در ادارجات خیلی زیاد هستند ،معاون بعضی مدیران که خیلی زیاد هستند احمدی نژادی هستند و از حامیان سر سخت نماینده مجلس هستند ،و مرتب اطرافیان نزدیک اقای موسوی نژاد پیش انها رفت و امد می کنند ...
1394/08/15 - 19:39
2
7
در جواب حسین ، جای تاسف است که شما دزدان دوران احمدی نژاد که اکنون در زندان بسر می برند را فراموش کرده اید !!! واحمدی نژاد را انسانی بالیاقت می دانید !!!!
1394/08/15 - 00:55
1
5
انشالله خوابد تعبیر میشوذ وذکتر احمدی نزاذ می اید
1394/08/15 - 00:36
6
1
اصلاح طلبان ،با تکبری که به خود گرفتند و خود را از دیگران برتر دانستند ،و با عملکردشان ،اصلاح طلبان مرد را ناراحت و خانه نشین کردند ،کسانی بر پست نشستند و بسیار بد با مردم بر خورد کردند که هیچ گونه سابقه اصلاح طلبی نداشتند ،مثال.... ،بر خورد بچه گانه این افراد همه را فراری داد ،ایشان عضو ستاد دکتر روحانی نبوده ....،شکی نداشته باشید !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
1394/08/14 - 21:04
11
3
شما لایق نوکری آمریکا هستید نه لایق احمدی نژاد
1394/08/14 - 20:40
3
6
همین وجود هفتاد در صد طرفداران احمدی نژاد، در ادارجات، باعث کار شکنی و کم کاری و اختلال در نظم کار ادارجات شده است که باعث نارضایتی مردم که همان آرزوی آنان است می شود ، گرچه هوشیاری مردم جلو این بی نظمی هارا خواهد گرفت و از نظر سوء آنان با اطلاع می شوند و اخلال کار را شناسائی و به مقامات بالاتر گزارش میدهند.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...