امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 28 ارديبهشت 1392 - 07:44

اتحاد جنوب: جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان دشتستان در بیانیه ای حجم سنگین تخریب و موج هجمه های ناجوانمردانه علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرینه امام و رهبری را محکوم کردند. در این بیانیه که در اختیار اتحاد جنوب قرار داده شده آمده است:

بی شک آیت اله هاشمی رفسنجانی از بزرگان انقلاب اسلامی...

بیانیه جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در محکومیت موج تخریب ها علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی

  اتحاد جنوب: جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان دشتستان در بیانیه ای حجم سنگین تخریب و موج هجمه های ناجوانمردانه علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرینه امام و رهبری را محکوم کردند. در این بیانیه که در اختیار اتحاد جنوب قرار داده شده آمده است:

بی شک آیت اله هاشمی رفسنجانی از بزرگان انقلاب اسلامی از ابتدای شروع نهضت امام خمینی از سال 42 تاکنون بوده و به قول امروزیها از استوانه های انقلاب به شمار میرود. همراهی با معمار کبیر انقلاب در دوران مبارزه و همچنین مسئولیت های ایشان بعد از پیروزی انقلاب و اعتقاد و علاقه امام راحل به ایشان به وی و ایضاً ، امین مقام معظم رهبری در جایگاه ریاست مجمع تشخیص مصلحت خود گواه این ادعا است. نمی دانیم جایگاه تقوا در مملکت ما کجا رفته است؟ چگونه بی مهابا و بدون ترس از ذات اقدس حق، این چنین هجمه هایی به ایشان در چنین حجم بالایی فراگیر شده است. مگر چه خطای کبیری از ایشان سر زده که امروز اینگونه مورد تهاجم قرار گرفته شده است؟ ما که بجز خدمت به انقلاب ، مردم و کشور چیزی از این بزرگوار به یاد

نمی آوریم  ایشان همواره مرد روزهای سخت بوده و همیشه خود را سپر بلای نظام و رهبری می نموده، مگر یادمان رفته شجاعت ایشان را در پایان جنگ که به امام عرض نمودند ، مسئولیت پایان جنگ را به دوش من بگذارید و مرا محاکمه کنید تا افکار عمومی  نسبت به امام واکنش نشان ندهد . متاسفانه امروز مشاهده میکنیم هر کس به نوعی شدیدترین حملات و تخریب ناجوانمردانه را نثار این شخصیت انقلاب نموده بطوریکه شاید کوه هم نتواند زیر بار این همه هجمه ها مقاومت نماید؛ آنچه مایه تاسف بیشتر بوده، این  است که این همه هجمه و هجوم ها غالبا توسط دوستان انقلاب مطرح میگردد. همان هجمه هایی که شهید بهشتی را به تعبیر امام مظلوم نمود . مظلومیت
شهید بهشتی از آن جهت بود که تخریب ایشان از برخی دوستداران انقلاب سر زد والا شهید بهشتی نیز همچون شهید مطهری ها و شهدای محراب یکی از شهدای نهضت بود و اطلاق مظلومیت به ایشان هم به آن دلیل بود.

حال که امسال وارد عرصه جدیدی شده ایم و یکی از مهمترین انتخابات را در پیش رو داریم و همان طوری که رهبر معظم انقلاب، امسال را سال حماسه سیاسی نام گذاری کرده اند چرا عده ای بایستی بی تقوایی پیشه کرده و از هم اکنون شمشیرشان را از رو بسته و گروه های تخریب را فعال نموده و متوجه این شخصیت بزرگ انقلاب نمایند.

تعدادی از نمایندگان مجلس قانونگذاری با کدام منطق قانونی، از شورای نگهبان درخواست عدم صلاحیت ایشان را امضاء می نمایند اگر عده ای عدم صلاحیت این نماینده ها را از شورای نگهبان درخواست نمایند ، آیا شورای نگهبان باید تکمین نماید؟

چرا تعدادی از کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری به شدت با اعلام کاندیداتوری آقای هاشمی علیه ایشان موضع گرفته و شروع به هجمه سنگین و تخریب نمودند؟ مگر آیت اله قرار است انقلاب را نابود کند؟ مگر این انقلاب به واسطه مبارزات و زندان رفتن و شکنجه شدن ایشان و امثالهم به پیروزی نرسیده؟ حال قرار است ایشان دست آوردهای خویش و همرزمانش را فنا نماید؟ بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند و انتخاب کنند، فضا سازی مثبت انجام دهید و از تخریب یکدیگر بپرهیزید و میزان را به رای مردم واگذارید. در تایید و صلاحیت ایشان همان بس که تشخیص مصلحت نظام به وی سپرده شده است مگر نه این است که اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان بایستی توسط ایشان مرتفع گردد؟ آیا فرد فاقد صلاحیت می تواند مسئولیت حکمیت بین مجلس و شورای نگهبان را بپذرید؟

وانگهی عدم تایید صلاحیت آیت اله هاشمی با تمدید حکم ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام که توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت در تضاد نخواهد بود؟ چگونه است درجلسات مجمع تشخیص مصلحت روسای قوا بایستی در چپ و راست فرد فاقد صلاحیت قرار گیرد. توصیه مردم به نمایندگان مجلس که در کسوت نمایندگی به تبیین قانون پرداخته و مسئله تایید یا رد صلاحیت را به اهلش واگذار نمایند و برای شورای محترم نگهبان تکلیف تعیین نکنند چون فقهای منصوب به رهبری در این شورا وظیفه خود را بهتر از آقایان میدانند.

آیا شما فکر می کنید آیت اله هاشمی در بین حدود 700 نفر کاندیداهای ریاست جمهوری از همه خطرناکتر بوده؟ چرا شما که دلتان برای نظام می سوزد برای تایید صلاحیت نامزد انحرافی نگران نشده اید ؟ مگر حضرت آقا با معاون اولی ایشان موافق بود که حال بدنبال ردای ریاست جمهوری می باشد .

و اما توصیه به دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری این است که اولا پس از احراز صلاحیت خود به اظهار نظر بپردازند ثانیا چنانچه برنامه مدونی برای ارائه به مردم داشته باشند در موقع تبلیغات ارائه نمایند نه اینکه قبل از فرا رسیدن زمان تبلیغات به این شهر و آن شهر رفته و به تخریب دیگران بپردازند و چنانچه نقدی بر دولت ایشان داشته باشند در برنامه های مناظره زنده تلوزیونی در حضور آیت اله انجام داده و از تخریب و بد اخلاقی های انتخاباتی پرهیز کنند و به طرفدارانشان هم تذکر داده که فقط کاندایدی مورد علاقه اشان را حمایت نمایند و از فضا سازی و تخریب دیگر رقبایشان امتناع ورزند و حداقل از خود ایشان بیاموزند همانطور که در بیانه دوم ایشان از طرفدارانش درخواست نمود تا ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی، هیچ کاندیدایی را تخریب ننمایند وگرنه از ما نیستند و همچنین جوانمردانه پای به رقابت گذاشته و آنکه موفق شود مردانه پبروز شده باشد و اجازه دهند حماسه سازان خمینی در فضای آرام و سالم بار دیگر  حماسه ای  برای خامنه ای خلق نمایند .

بزرگش نخوانند اهل خرد--- که نام بزرگان به زشتی برد

جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان دشتستان



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/03/08 - 15:03
0
0
انان که از هراس ابتر شدند از بسیجی ها بسیجی تر شدند. اینان خاک انقلاب و وجنگ را نچشیده اند جنگ را در نوشته دیده اند. نه هفته ها بی خوابی وبدور از امکانات اولیه در میادین جنگ زیر اتش سنگین بوده اند ... حیف که امام نیست تا این نا اهلان را ببیند................................
1392/03/02 - 01:43
0
0
آقای بوشهری اگر آیت ا... هاشمی را نمیشناسی پس مسلمان هم نیستی، که اگر مسلمان و ایرانی بودی به کسانی که برای این کشور و نظام همه گونه سختی و بی اخلاقی راتحمل کردند ، احترام قایل میشدی، کسی که بزرگان خود را نشناسد معلوم است به خانواده اش هم اعتقادی ندارد.
1392/03/01 - 16:07
0
0
سلام بر همه رزمندگان دفاع مقدس

که با فرماندهی جنگتان دارن چه میکنند

من یک بسیجی هستم که سال 1363با 15 سال سن در جبهه بودم پس ای وای بر ما ای وای بر ما
1392/02/30 - 22:13
0
0
ما رزمندگان و ایثار گران و سرداران دوران دفاع مقدس روستای مورد خیر بخش ارم نیز از آقای هاشمی حمایت می کنیم.
تنها چیزی که در این مطلب به ذهن من رسید .که در مجلس تعدادی بیسواد و فارق از هر گونه ادبیات معرفتی حضور دارند که برای شواری همچون نگهبان که قلب نظام جمهوری اسلامی است بیانه صادر میکنند و در خواست صلاحیت یا رد صلاحیت شخصی همچون هاشمی را میخواهند . ( فکر نون باشید که خربزه آب است)
1392/02/29 - 12:33
0
0
پس رزمندگان بوشهري كجا هستند؟ تااز يار وفادار امام عزيز حمايت كنيد .
1392/02/29 - 07:13
0
0
مردم هوشیارباشیدامیرکبیرزمان، مصدق میهن دوست، نادرکشورگشا، و دوست و یاورخمینی امد؛ فریب این بداخلاقیهاوتخریب ادم نماهای خشک مغز را نخورید به این بزرگوار رای دهید و به اوکمک کنید تا کشورتان را از سقوط از پرتگاه نجات دهد. یاعلی مدد
1392/02/29 - 03:18
0
0
اقای گمنام. اگه در جریان مناظره سال 88 در رسانه ملی به شما و خانواده ات توهین میشد وبهت اجازه نمیدادند بیایی در ان رسانه از خودت دفاع کنی جه موضعی میگرفتی؟
1392/02/28 - 18:45
0
0
آفرین بررزمندگان اسلام مافرزندان شماهم رایمان ایت الله هاشمی امین امام ورهبریست
1392/02/28 - 17:53
0
0
ای کاش معنی بصیرت را همه میفهمیدند تا برخی برای اهداف نامشروع سیاسی خود از آن استفاده نکنند ، بصیرت بمعنی ساده اش یعنی گوی حرفهای شخصیتها و افراد بخصوصی را نخورید خود تحقیق کنید که چه کسی شعا میدهد و عمل نمیکند و چه کسانی هستند که عملشان کاملا روشن و بدون تهمت زدن به دیگران است / آیت ا... هاشمی یک فرصت و یک موهبت الهی برای ملت ایران است که میتواند مردم را امیدوار به آینده و با توجه به تجربه بسیار ارزشمند و دوری از افراط و تفریط رهبری را برای برون رفت از هر گونه مشکلی کمک کند . چون رهبر نمیتواند هم خط مشی ها را مشخص وهم در سطح کشور اجرا نماید .
1392/02/28 - 17:52
0
0
فقط یک نفر جواب مرا بده آقای هاشمی با این همه لطفی که نسبت به نظام دارد, چرا در انتخابات گذشته سکوت کرد؟
1392/02/28 - 17:42
0
0
هر کس که به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه پایبند و وفادار باشد و دغدغه اسلام و انقلاب داشته باشد به آیت ا... هاشمی رای میدهد ، هیچکس بجز ایشان توانایی نجات کشور از این وضعیت بد فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و برون رفت از این وضعیت اسفبار ، که کمترین اثر آن گسترش نا امیدی بین اقشار مختلف مردم است ، را ندارد وهمه باید وجدانمان را قاضی کنیم نه حزب و یا منافع شخصی را در نظر بگیریم و راحت از بی تدبیریها در کشور بگذریم ، چون همه ما در این دنیا و در آخرت مسئول کار خود و جوابگو خواهیم بود . والسلام
1392/02/28 - 17:23
0
0
هاشمی دیگه کیه .
1392/02/28 - 14:03
0
0
هاشمی دلاور/ پیرو خط رهبر
1392/02/28 - 12:52
0
0
درود بر هاشمی مرد بحرانها
1392/02/28 - 11:12
0
0
بنده هم اگر خدا قبول بکند از رزمندگان دفاع مقدس می باشم واقعا برای چنین تخریبگرانی که در حال تخریب شخصیت والای هاشمی رفسنجانی هستند متاسفم. همه اینهایی که دنبال تخریب چنین شخصیتی هستند منافع خود را در خطردیده اند. من اولین نفری خواهم بود که به ایشان رای خواهم داد.
1392/02/28 - 09:33
0
0
درود بر رزمندگان اسلام.خوشا به غیرتتان.ای کاش سایر اقشار مردم نیز با شجاعت نظر خود را اعلام میکردند.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • استارت فوتسال محلات شهر برازجان جام ۱۵ با قدرت نمایی مدعیان / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 روز قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 6 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 8 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 8 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 8 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 11 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 12 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...