کد خبر: 96089 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1397 - 08:12
در راستای حمایت ازهنرمندان؛
مدیران دشتی آثار هنرمندان شهرستان را خریدار کنند

اتحاد خبر: فرماندار دشتی بر ضرورت حمایت از آثار هنرمندان شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران دشتی در راستای حمایت از هنرمندان، آثار آنها را خریداری کنند.

اتحاد خبر: فرماندار دشتی بر ضرورت حمایت از آثار هنرمندان شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران دشتی در راستای حمایت از هنرمندان، آثار آنها را خریداری کنند.

تجلیل از هنرمندان دشتی

به گزارش مهر، عبدالله نادری عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از هنرمندان شهرستان دشتی از تلاشهای همه هنرمندان شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: اگر می خواهیم در جامعه اتفاق خاصی رخ دهد باید هنرمندان پیشگام باشند.

 

وی با بیان اینکه هنرمندان می توانند در قالب هنر پیام های مختلفی به جامعه انعکاس بدهند، بیان کرد: در جامعه امروزی که برخی ناامیدی را در جامعه ترویج می دهند هنرمندان می توانند در این زمینه ایفای نقش و در جامعه امید ونشاط ایجاد کنند.

 

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: با توجه به پیشینه بلند شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه هنرمندان شهرستان حمایت و در کنار آنها خواهیم بود، گفت: به همه مدیران شهرستان اعلام شده  در راستای حمایت از هنرمندان آثار آنها را خریداری کنند.

نادری اضافه کرد: شهرداران نیز در مبلمان شهرها از هنرهای تجسمی هنرمندان استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: نگاه ما در سطح شهرستان حمایت ازهنرمندان است و به دغدغه آنها توجه می شود و تلاش داریم  برخی از مشکلات آنها در سطح شهرستان مرتفع کنیم.

 

نادری یادآور شد: علی رغم کمبود اعتبارات ولی در چند سال اخیر اعتبارات خوبی به بخش فرهنگ و هنر شهرستان اختصاص داده شد که انتظار داریم مدیران کل نیز سهم شهرستان از اعتبارات منابع ملی بگیرند.

 

در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از هنرمندان شهرستان تقدیر به عمل آمد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96089