کد خبر: 94301 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 اسفند 1396 - 11:53
کارشناس هواشناسی:
خروج سیستم ناپایدار جوی از استان بوشهر/ خلیج فارس مواج می‌شود

اتحاد خبر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از خروج سیستم ناپایدار جوی از استان بوشهر خبر داد و گفت: خلیج فارس مواج می‌شود.

اتحاد خبر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از خروج سیستم ناپایدار جوی از استان بوشهر خبر داد و گفت: خلیج فارس مواج می‌شود.


به گزارش مهر؛ پیام مساعدی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشاندهنده خروج تدریجی سیستم ناپایدار جوی از استان است.

 

وی اضافه کرد: بنابراین پیش بینی می شود به تدریج به سرعت وزش باد شمال غربی افزوده شده و خلیج فارس طی امروز و فردا مواج و متلاطم شود.

 

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین به سبب وزش باد، ایجاد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

 

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گردوخاک و طی امروز تا اوایل شب در برخی نقاط افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

مساعدی بیان کرد: در این مدت جهت باد متغیر به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و سواحل تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

 

وی افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت سه و ۲۳ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۹ و ۳۹ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۵ و ۱۴ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۱ و ۲۲ دقیقه خواهد بود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94301