کد خبر: 93529 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 اسفند 1396 - 08:59
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:
دانش آموزان نکات ایمنی را در مراسمات چهارشنبه آخر سال رعایت کنند/ آموزش و آگاهی دادن به افراد برای تحقق فرهنگ ایمنی

اتحاد خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: باید فرهنگ ایمنی را با آموزش و آگاهی دادن در جامعه ارتقا دهیم.به گزارش اتحاد خبر، ماریا خویش‌دوست در حاشیه آموزش ایمنی در مدارس شهرستان دشتستان اظهار داشت:فرهنگ ایمنی و رعایت اصول و مقررات در جامعه با آموزش و آگاهی دادن به افراد محقق می شود و باید در این راستا تلاش کنیم...

اتحاد خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: باید فرهنگ ایمنی را با آموزش و آگاهی دادن در جامعه ارتقا دهیم.


به گزارش اتحاد خبر، ماریا خویش‌دوست در حاشیه آموزش ایمنی در مدارس شهرستان دشتستان اظهار داشت: فرهنگ ایمنی و رعایت اصول و مقررات در جامعه با آموزش و آگاهی دادن به افراد محقق می شود و باید در این راستا تلاش کنیم.


دکتر خویش دوست بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و احتمال بالا رفتن سوختگی با مواد محترقه، نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان در مدارس آموزش اصول "ایمنی در چهارشنبه آخر سال " را برگزار کردند و امیدوارم دانش آموزان عزیز هم توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: یکی از معضلاتی که ما در جامعه داریم معضل سوختگی می‌باشد، سوختگی علاوه بر اینکه درمان آن بسیار سخت است و هزینه‌های سنگینی در بردارد، معلولیتی که هم ایجاد می‌کند معلولیت دائمی است و با درمان‌های جراحی انسان به وضع مطلوبی نمی‌رسد.


دکتر خویش‌دوست افزود: دانش آموزان مخصوصاً مقطع متوسطه اول و دوم پسرانه از گروه‌های هدف ما در آموزش اصول ایمنی را شامل می‌شوند و هرزمانی که آموزش‌وپرورش در طرح‌های آموزشی حضور دارد، تأثیرگذاری آموزش‌ها بیشتر می‌باشد و اگر بچه‌ها آشنایی کامل از خطرات چهارشنبه‌سوری داشته باشند، خودشان مانع این خطرات می‌شوند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93529