کد خبر: 82692 ، سرويس: ایران و جهان
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1396 - 08:21
دیوان پادشاهی عربستان به رسانه‌های این کشور گفته که نباید حمله‌ای به ایران و شیعیان صورت گیرد
ریاض و تهران در مسیر حل بحران/عربستان حمله رسانه‌ای به ایران را ممنوع کرد
اتحاد خبر، دیوان پادشاهی عربستان به روزنامه‌ها و شبکه های تلویزیونی این کشور در داخل و خارج عدم حمله به ایران و مذهب شیعه را دستور داده است. آفتاب‌‌نیوز :روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم' به نقل از منابع عالی رتبه عربستانی نوشت: دیوان پادشاهی عربستان به روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی این کشور در داخل و خارج عدم حمله به ایران و مذهب شیعه را دستور داده است....

دیوان پادشاهی عربستان به روزنامه‌ها و شبکه های تلویزیونی این کشور در داخل و خارج عدم حمله به ایران و مذهب شیعه را دستور داده است. آفتاب‌‌نیوز :روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم' به نقل از منابع عالی رتبه عربستانی نوشت: دیوان پادشاهی عربستان به روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی این کشور در داخل و خارج عدم حمله به ایران و مذهب شیعه را دستور داده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز،به نوشته روز دوشنبه این روزنامه، این منابع افزودند که دیوان پادشاهی عربستان به مشاور رسانه‌ای خود روز یکشنبه دستور صریح داده که در روزنامه‌ها و شبکه‌های نلویزیونی این کشور در داخل عربستان و خارج آن نباید حمله‌ای به ایران و مذهب شیعه صورت گیرد.
منابع عربستانی همچنین اعلام کردند: این دستور شامل نویسندگان عربستانی که در رسانه‌های این کشور مشغول کار یا با آنها همکاری دارند و نیز شامل شبکه‌های اجتماعی است.
طبق این گزارش هیئت سعودی که قرار است برای بازدید از سفارت عربستان به تهران بیاید کار ترمیم و تعمیر سفارت را بزودی آغاز می‌کند. این منابع بعید نمی‌دانند که بعد از تعمیر ساختمان سفارت، طی چند ماه آینده، سفارت عربستان در تهران بازگشایی شود.
منابع: خبرگزاری‌های فارس و ایرنا
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/82692