کد خبر: 82131 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 شهريور 1396 - 09:09
عضو شورای شهر دالکی در گفتگو با «اتحاد خبر»:
موضوع استعفاء در حد رایزنی بوده است/ در خدمت مردم هستم

اتحاد خبر: روز گذشته و همزمان با برگزاری مراسم تحلیف شوراهای شهر و روستا در سطح کشور خبری مبنی بر اعلام استعفای یکی از اعضای شورای شهر دالکی منتشر شد. به گزارش «اتحاد خبر»، پس از پایان گرفتن مراسم تحلیف عکسی حاوی برگ استعفای یکی از اعضای شورای شهر دالکی منتشر شد که خبر از استعفای زودهنگام وی از شورای شهر میداد...

به گزارش «اتحاد خبر»، پس از پایان گرفتن مراسم تحلیف عکسی حاوی برگ استعفای یکی از اعضای شورای شهر دالکی منتشر شد که خبر از استعفای زودهنگام وی از شورای شهر میداد.

وحید ترکی، عضو مذکور شورا در گفتگو با «اتحاد خبر» گفت: برگ استعفانامه پیش من بود و من به یکی از دوستان به صورت شخصی فرستاده بودم که متاسفانه دوستان شیطنت کرده و آن را پخش کرده اند، موضوع استعفاء در حد رایزنی بوده است.

ترکی اضافه کرد: یک مشکل شخصی برای من پیش آمده بود ولی پس از رایزنی با دوستان قرار شد که علی رغم شرایط موجود در شورا حضور داشته باشم.

عضو شورای شهر دالکی اظهار داشت: در اینجا اگر این موضوع موجب بروز شک و شبهه ای برای مردم عزیزم شده است عذرخواهی نموده و از خداوند بهترینها را برای مردمم و همه دوستان شورایی خواهانم.

وی افزود: در حال حاضر من در خدمت مردم هستم و موضوع استعفاء منتفی است./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/82131