کد خبر: 80340 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 تير 1396 - 07:32
استاندار بوشهر: سرزندگی و نشاط جوانان مقدمه توسعه پایدار استان بوشهر است

اتحادخبر: استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز جوانان و ایجاد فضاهای ورزشی در استان خبر داد و گفت: سرزندگی و نشاط جوانان مقدمه توسعه پایدار استان بوشهر است.

مصطفی سالاری به گزارش مهر، مصطفی سالاری روز جمعه در نشست با فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در زمینه‌های مختلف است که گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم این منطقه مورد توجه است.

 

وی از توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز جوانان و ایجاد فضاهای ورزشی در استان خبر داد و اضافه کرد: سرزندگی و نشاط جوانان مقدمه توسعه پایدار استان بوشهر است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم در استان بوشهر مربوط به تامین آب مورد نیاز است که در این راستا با طراحی صورت گرفته، مشکلات آب استان رفع می شود و در کنار آن باید به مصرف صحیح آب نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

 

وی از تلاش برای رفع مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان عسلویه خبر داد و بیان کرد: آموزش و پرورش نقشی مهم و اساسی در ساختن آینده دارد و می‌تواند با تربیت نسلی توانمند، توسعه درخشانی را رقم بزند.

سالاری با اشاره به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در نقاط مختلف استان، تاکید کرد: این طرح در دو سال اخیر نتایج خوبی را در پی داشته است و در سال‌های آینده شاهد تحولات بهتر و بیشتری خواهیم بود.

 

استاندار بوشهر با اشاره به تامین اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح  بنیه علمی دانش‌آموزان، ادامه داد: مردم باید مشارکت بهتر و بیشتری در برنامه‌های آموزش و پرورش داشته باشند.

وی از تشویق دانش‌آموزان ممتاز استان خبر داد و افزود: با وزیر آموزش و پرورش توافقاتی را داشته‌ایم تا سهمیه اختصاصی شهرستان عسلویه برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد و مشکل کمبود معلم بومی در این شهرستان رفع شود./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/80340